Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • MrSanta
    Záchrana Rady vs. životy pilotů. Co to má znamenat? Co životy ostatních členů posádek, kteří zemřeli při chrabré obraně Destiny Ascension? Jejich obět je snad menší? Žádám okamžitou opravu v článku!
    *1*
    • Nebuď patetickej, lidí je jak sr@ček *5*
      • Co kdyby jsi to byl zrovna ty? A někdo by napsal "lidí je jak sraček"? Tady jde sice o hru, ale ten tvůj názor je úplně mimo a v praktickém životě je ignorantský a nebezpečný.
      • MrSanta
        Cyniku *1*
  • mass defekt 3
    • Jazz
      Ze by jediny stejny nazor, co mam ja ? *3*
  • Moc nechápu lidi co tu píšou že je to klišé a béčkový ten utok na Zemi... Co jste jako čeklai od trilogie která od prvního dílu směřuje k celogalaktické válce se stroji co chtějí vyhladit veškerý inteligentní život? A kvůlu Shepardovi hlavně lidstvo? Je dost logické že alespon cast hry se bude odehravat na Zemi.
  • Lidi většina z vás se mylně domívá že ME3 Bude jen střílečka nadupaná epickými scénami to není PRAVDA!!! Jednak tento trailer ukazuje jen akční složku hry(to je záměr tohoto traileru)a jednak sem viděl v ingame záběrech vylepšování zbraní a rozvětvený strom schopností a skillů celkem je jich 2x víc než v ME2 tedy 8 pochopitelně se dají vylepšovat.Takže nevim proč si stěžujete vypilovaná akce kombinovaná s rpg a epickým příběhem to prostě nemá chybu a mějte na paměti že do vydání zbývá 9 měsíců takže to co jsme viděli na E3 určitě nebyla finální verze.Tady je odkaz na video z gameplaye kde je rozhovor S CASEY HUDSONEM a také ukázky vylepšování zbraní a postav.http://e3.gamespot.com/video/6318367/mass-effect-3-e3-2011-stage-demo?tag=top_stories%3Btitle%3B6
    • smejki
      takže tvrzení, že ME3 nebude střílečka opíráš o systém úpravy zbraní a relativní bohatost bojových skillů, chápu to dobře? Já vím, že to nebude jen střílendo grando, ale tahle obhajoba mi přijde ujetá.
    • Jasne, tohle uz jsem nekde slysel, moment, kde jen to bylo, jo, uz to mam, pred vydanim Mass Effectu 2. Hmm, a kde jeste, cafra, jo, pred vydanim Dragon Age 2. Sorry, ale na tom videu je stejne orezany a stupidni strom vyvoje, jako v ME2, takze mne omluvte, pokud i nadale zustanu skeptikem. Sice uz mne unavuje po vydani rikat, ze jsem to rikal a tad bych se tentokrat mylil, ale asi k tomu nedojde.
    • Amim
      Zřejmě nebudeš moc náročnej, co se týče rozvětvenosti stromu schopností.

      To, že je větší než v ME2, neznamená, že je nějakej úplně uber velkej, neboť řekněme si to na rovinu, v ME2 stojí za prd (nekamenujte mě, jsem velký fanoušek, nicméně umím se na hru podívat objektivně).
      • Takže protože se mi ME2 líbil, tak jsem hned neobjektivní? *8*
        • Amim
          A to jsi vydedukoval z které věty, kterou jsem napsal?
      • Hanzales
        njo, ale pořád je lepší, pokud ty RPG prvky od druhého (akčnějšího) dílu zase více rozvětvili. ME2 byla i tak naprosto skvělá hra, ověnčená úspěchem a pokud bude trojka zase o něco lepší, a hlavně bude závěrem trilogie, nebude vůbec třeba přemýšlet ani vteřinu nad koupí ;o)
  • Videa vypadaj jak z produkce Rolanda Emmericha, hra bude doufam jinde..
  • V ME1 byl zatím muj nejsilnější zážitek z videoher, a to sebevražda Sarena. Byla to jedna z alternativ, takže ne všichni to viděli. Mě to teda vyrazilo dech, a to už se hraní věnuju nějakej pátek, už od dob didaktiku
    • Mně se zase dost překvapilo to setkání s Vigilem v prvním díle nebo se Sovereignem. K Sarenovi jsem moc sympatií necítil, takže mě jeho osud moc nezajímal.
      • To jo, zase na druhé straně v kolika hrách máš možnost ukecat hlavního bosse, že to co dělá není úplně košer ;-)
        • pravda, pokud si tak něják pamatuji, zažil jsem to jen 2x (u final bossů), ono v Mass Effectu je takový to zlo/dobro celkem rozporuplný, i když tam jsou většinou černobílý rozhodnutí.. ale tohle a pozastavení nad Sarenem samotným je zajimavé :) no myslim si, že ve trojce poznáme, co bylo doopravdy dobré a co se tvářilo, že je dobré a bylo to špatné a naopak :)
          • Jsem vazne hodne zvedavej na Rachni v ME3. Kdyz se to tak vezme, tak jsou takova nezvracena verze kolektoru z ME2.
            • Ne, nezvracena verze kolektoru byli protheani, Rachni jsou proste brouci presne takovy jako byli v jednicce. :-) Nicmene taky jsem zvedavej jestli nejakou pomuzou v pripade ze clovek nechal na zivu tu jejich kralovnu.
        • ...přesně. Já už se připravoval na pořádnej bossfight a on si najednou sám prostřelí palici!!! Tohle asi nečekal nikdo...
  • smejki
    hmmm. tak mě po skvělém ME1, dost neuspokojivém ME2 a po tomto traileru začíná na ME3 zajímat jen ten soundtrack od Clinta Mansella *9*
    • Já to mám podobně, hrál jsem oba díly hned po sobě a u druhýho dílu mi hodně vadilo, že se vpodstatě nikam nepohnul ten hlavní příběh. 80% hry bylo o parťácích (což by byly nádherný DLCčka) a zbytek nějaký šolichání okolo. První díl měl od začátku do konce tah na branku. Ale věřím, že třetí bude zase lepší a že výplňový byl právě ten druhý. Přeci jen to musí bejt nějaká epika :D
    • Kromě odstranění inventáře a redukce statistik jsem si přílišných změn mezi jedničkou a dvojkou nevšiml. Už jednička bylo akční rpgéčko se dvěma morálními rovinami + neutralitou. Renegade a Paragon odpovědi byly pouze rozšířením kladných/záporných rozhodování. Zbytek rozhovorů tvořily dialogy informativního charakteru. Přesně v tomhle trendu pokračuje i dvojka. Kvalita vyprávění mi také připadá stejní jako v prvním dílu včetně heroicko-kýčovitého stylu vyprávění. Některé postavy jsou slabší (Jacob), ale jiné hodně dobré (Thane), ale celkově bych řekl, že jde o bioware standart. V čem ti tedy připadá dvojka od jedničky tak zoufale neuspokojivá??
    • Tobe staci malo na to, aby se ze "skvely hry" stala "dost neuspokojiva", co?
      Jakoby snad ME1 bylo nejaky hluboky drama s komplexnim RPG systemem, a kdovi cim.
      Vetsine remcalu staci zjednodusit (uz tak jednoduchy) levelovani, sebrat neohrabanej inventar, a je pro ne dvojka najednou sracka.
      Nebo o co jde tobe? Pribeh byl i v jednicce tak tradicne "epicky klisovitej a priblblej".
      • smejki
        dvojka je prostě špatně napsaná a plná oslích mostů (tedy alespoň tak 70% všeho, co jsem během svého hraní potkal...) Sice stále tu hru nemám úplně dohranou, ale sledoval jsem např. dost dílů Spoiler Warning seriálu, kde mi Shamus Young mluvil většinou z duše. Klišé, nelogično, patetično, povrchno, to vše v dost velké míře, na poměry Bioware až nezvykle... a dost velké omezení voleb v poměru k prvnímu dílu, který sám rozhodně nepatří mezi nejsvobodnější RPGčka. Za nějakých 15 hodin, co jsem u toho strávil si (krom volby pořadí plnění misí) nepamatuji, že bych měl někde nějak významnou svobodu volby.

        Že bývají trailery zavádějící, to vím. Třeba u FNV mě zprvu strašně namíchli, když 95% všech videí bylo o akci. Pak se to postupně lepšilo, ale stejně jsem byl příjemně překvapen, když jsem poprvé při překladu dostal do ruky betu. Bylo docela těžké všem vymluvit, že nejde o stejnou hrůzu jako F3 *4*

        a jako "herní novinář" si vyhrazuji právo na vlastní názor (s kterým má každý plné právo se neztotožnit), byť klidně i mylný (což jsem schopen bez dětinského vztekání uznat). A rád se budu mýlit, nebude to poprvé. Nicméně to nic nemění na tom, že takovýmito trailery si mě hoši nezískají.
        • No o moznostech voleb v ME jsem se tu s nekym hadal nedavno cely odpoledne : D Snad se to zase nezvrtne.
          Jen mi snad ver, ze je tech voleb snad i vic nez v jednicce. No... URCITE vic nez v jednicce.
          Nemusi se to zdat, protoze v jednicce, ktera byla "jedno velky dobrodruzstvi" to bylo zretelneji poznat. Dvojka je spis serial s rozhodnutima v ramci kazdy epizody. V ramci "ostatnich dilu" se pak treba projevujou spis minimalne, ale ... projevujou. Hlavne z tech jednotlivejch epizodek delaj skvely zazitky. Par FAKT velkejch voleb je tam taky.
          On je mozna pro spoustu lidi problem prave v tom "epizodickym" konceptu. Zrovna mne ale skvele vyhovoval, protoze mi to presne sedelo na casovy moznosti. Pokud to nekdo chtel hrat tim "RPG ponorem", kdy hraje treba 6 hodin v kuse, tak to mohlo pusobit blbe, no - nevim - o tom se prit nebudu. (mimochodem s DLCckama a splnenim skoro vsech misi mi ME2 napocital skoro 50hodin, takze by se ti to treba i rozjelo)

          Ale to klise, nelogicno, pateticno, povrchno... Nebylo to nahodou uz v jednicce? Neni to nahodou snad v uplne vsech hrach? Mne teda jednicka prisla v tomhle uplne stejna jako dvojka. Ale co - u her to proste umim prehlizet, jinak by to ani neslo. Proste se tim tyjatrem necham krasne unaset : D

          To je prave jak s tim F3/FNV. I na New Vegas by se vystouraly tuny smradlavyho pradla (i kdyz nepopiram ze je na tom o neco lip).
          Lidi (a fanousci ze vsech nejvic) se hrozne snadno nechaj otravit blbym prvnim dojmem, a pak uz ty chyby vylozene hledaj. V tom to je, a rikam to porad, a asi lepsi do toho nezabihat : )
          • Uplnej souhlas, mimochodem se vsema hratelnejma DLCckama jsem taky skoncil skoro na 50h na hardcore. Insane nehraju, protoze nejsem blazen . *1* O FNV nemuzu komentovat, protoze jsem nehral.
          • Souhlasím s tebou až na poslední odstavec. Na NV bych vyšťoural tuny "smradlavýho prádla" co se týče enginu. Já osobně vidím engine jakožto kámen úrazu u všech výraznějších chyb NV. Že je na tom NV oproti trojce o NĚCO líp snad nemůžeš myslet vážně? Hloubka příběhu, resp. jeho vyprávění, psychologie charakterů - hlavně parťáků, rozhovory, vnitřní logika, rozvržení světa... Bystrý hráč přece musí vidět, že v tomto ohledu je NV na míle daleko vzdálen F3. Jsou to dvě hry se stejným enginem a z něj plynoucích prasáren jsou to obě openworldy. Tím však veškerá podobnost končí.
            • Crook: Dobře, nebudu *4* . Já jen že na mě působíš jako inteligentní jedinec, a tak mě tvůj názor zajímal. Jen upozorním, že netvrdím, že NV je nejhlubším a nejsofistikovanějším rpgéčkem za posledních několik let. Já jen tvrdím, že je tomu tak v poměru k F3 (což je však každá druhá srágora). Nechme to tedy být.
            • Nojo - to uz jsem slysel milionkrat a souhlasit s tim proste nebudu ani na skripci : D
              Fakt si to vysvetluju hlavne tou zaujatosti plynouci z prvniho dojmu.
              Jo - minimalne ty postavy jsou v FNV mnohem zajimavejsi. Stejne tak spousta questu. Treba Victora, nebo Bennyho jsem si vylozene zamiloval a tesil se na kazdej rozhovor. Rozhodne to ale neni neco, co by delalo ze "sracky" skvelou hru - proste mi vadi jak se z tech her delaj opacny extremy.
              Pribeh taky - ze zacatku zajimavej, ale jak se trochu pohne tak uz jen cekam k cemu ze PRESNE ten zeton slouzi, a pak uz je to tuplem pruhledny. Jak jsem ted nekdy rikal - misto platinovyho zetonu dosad magickej artefakt, a uz jsi podobnej dej zazil desetkrat...
              Co se mi v tomhle ohledu moc libilo je sirka moznosti (i kdyz me to pak zase omezilo ve vecech, kde bych to treba po moznosti nahradit House necekal).
              A prave v rozvrzeni sveta a vnitrni logice bych nenasel az o tolik min podelanejch slipu nez u trojky (nebo spis v jinejch hrach obecne) : ) Fakt jen namatkou, co zrovna ted napadne moji deravou leben:
              Kazdej si bral do huby babu co ma "kousek" za barakem Deathclawy. V FNV nejpresneji kopiruje dedek a zlaty geckoni. (jinak vseobecne - vzdyt treba celej region uz par desitek metru severne od pocatecni vesnice je zamorena tou nejdrsnejsi haveti aby tam hrac nesel)
              Nebo questy jako odchyceni viru v siti bratrstva. Expert s tymem asistentu tam samozrejme potrebujou naseho hrdinu, aby behal od PC k PC a hledal, kam zrovna virus skocil. Takovejch WTF momentu tam fakt nebylo nijak malo, i kdyz treba min nez v F3. Na dlouhy vyjmenovavani nemam chut, mozkovou kapacitu, a hlavne ani nevidim smysl, protoze te stejne nepresvedcim. Je to trochu jak rikat bejkoj, ze ten cervenej hadr je vlastne hrozne podobnej tomu modrymu : )
              Ja se nesnazim tvrdit, ze by byla trojka uplne stejne dobra, nebo dokonce lepsi. Kdyby tenkrat misto ni vyslo New Vegas, tak se mi libi mnohem vic. Ten pomer "sragora vs. genialni pecka" je ale proste pokrivenej. A to se ted bavime o tech vecech, ve kterejch se opravdu lisej. Zbytek hry je totoznej, tudiz to dorovna mnohem tezsim zavazim...
              ...a presne tyhle diskusi jsem se chtel vyhnout : D Sakra! Prosim nepresvedcuj me o necem jinym - stejne je to zbytecny...
        • naopak, ME2 je jednou z nejlepe napsanych her co znam a tak fascinujici osudy vlastnich partaku nenajdete v zadne jine hre (mozna nejake japonske)
          • To Crook: Ty vole ty tu celou dobu obhajujes pribeh, o ktere vis hovno? Cituji " Jestli to co resis rikal Anderson, tak uz si to asi nepamatuju. Budu ti teda verit, ale stejne v tom nevidim duvod, proc by se z toho "nic" nedalo vystourat na jeden blbej kanon. To bys musel opravdu CITOVAT, aby se z toho dalo neco vyvodit... " Tim se vysvetluje, ze nepoznas citaci ani kdyz ji mas pred sebou bilou na cernym. Tak jeste jednou, aby to tvuj mozek stihl stravit. Anderson: "Citadela uz je skoro opravena, ale ze Sovereigna nic nezbylo, rozdodne zadna technologie." Kodex: "Tento novy kanon byl sestrojen Turiany na zaklade technologie ze Sovereigna." Hral jsi to vubec? Ten tvuj blbej kanon je jaksi nejsilnejsi znama zbran. Zkus si schvalne posledni misi bez nej. Ale co se namaham, podle tebe je totiz pribeh Shepard zhebnul, ozivili ho a pak vsechny postrilel. Megacool scenar na Oskara, ze? Bohuzel te nemohu nazvat imbecilem, nemam na to prislusne vzdelani, ktere tobe evidentne nechybi, ale pokud tuto diskusi jeste nekdo bude cist, svuj nazor si udela i bez toho.
            • Tak jsem ted zjistil, ze v xboxu mam jeste savy.
              Sel jsem teda na pokec za Andersonem, a ten rozhodne nerika, ze by ze Sovereigna "nic nezbylo".
              Rika, ze kvuli keeperum a rabovani nemohli dat dokupy "ani polovinu". To znamena nic? To znamena ze se z toho nedaly zachranit technologie na jeden kanon?
              I tady proste strilis mimo.
              Hlavne jsi me ale kamarade vyprovokoval tim svym "ahoj kluci cerberaci", coz jsem dal snad davno jasne najevo. Toho kanonu ses ocividne drzel jen proto, zes mel pocit, ze aspon tam je ceho se chytnout, ne? : D No - sorry... Neni.
              (Vse okolo Sovereigna rada samozrejme ututlala, tudiz o nem lidi nemaj tuseni. Ze z nej leccos zbylo ale naopak prave ten Anderson potvrdil.)
              Abych te jeste jednou poucil o "citovani", tak predvedu: (bleskovej, debilni Crookpreklad, nicmene fakta zachovany):
              Shepard: Prekvapuje me, ze nikdo nechape, ze Sovereign neni technologie Geth. Copak nezkoumali trosky?
              Anderson: Moc toho ke koukani nemame. Trosky "prsely" po cele stanici. Jen chaos, a kdovikolik ras, pocitajicich ztraty. Zajistili jsme, co se dalo. Kvuli keeperum a neautorizovanemu rabovani se ale neda zkompletovat ani z poloviny. Dalsi duvod, proc nechteji pochopit, co Sovereign doopravdy byl.
            • Ano - kdyz moje slova zkopirujes, pak je to skutecne citace. A to co k veci (Anderson/Kodex) uvadis ted, by se taky jako citace snad i brat dalo, a pokud bys takhle mluvil od zacatku, tak nemam duvod te oznacovat za dementa. Bohuzel predtim jsi tady predvadel uplne jiny kotrmelce, tak mi tady nevykladej co bych poznal a nepoznal.
              Tak jsi me ted teda presvedcil o necem, co jsem uz v prvnim komentari pripoustel. Zrovna tak jsem psal, ze si vsechno uz uplne nepamatuju, tak se me nemusis v kazdy odpovedi ptat, jestli jsem to vubec hral *7* Kdyz jsi to ty hral s takovou pozornosti, tak asi vis kolik dialogu v ty hre je. A vubec je potom s podivem, ze nekdo tak pozornej muze ze scenare na stovky (tisice?) stran vyextrahovat "Shepard zhebnul, ozivili ho a pak vsechny postrilel." : D
              To bych opet musel mluvit o demenci a imbecilite.
              Ale vlastne te obdivuju, jak si umis za takhle nepriznivejch podminek sam pred sebou obhajit vlastni pricetnost.
              Sice mi pritom cpes do ruky Oscara hned potom, co napisu ze bych dal hre tak osmicku, a ze pribeh urcite neni dokonalej, komplikovanej dej shrnujes slovy a chapanim dvanactiletyho prostacka, atd. atp.
              Mas pravdu - pokud to tu nekdo cte (jako ze ne), tak si nazor udela sam. Jen si nemyslim ze zrovna s tebou bude strizlivej clovek souhlasit : D
              Tady mam pro tebe shrnuti toho zaklinace v Killerackym stylu : D
              "Oh hej Triss, mas dobry kozy! Hele - Iorveth, to je ten terorista, horsi nez nacista, co nas chtel zabit! Jo, kamarade, tak ja se k tobe teda pridam!"
              Muj nejvetsi problem je, ze nedokazu pochopit, ze kretenoj proste nic nevysvetlis.
              Tak pac a pusu - tesim se zase v dalsi ME diskusi, jak ti z koutku ukapne zase ta sama slina.
          • To Crook: S fanboyem se fakt nema cenu dohadovat. Kdyz nejsou argumenty, je clovek imbecil a klaun. Zajimave. Jediny klaun mi prijdes ty. Vehemente obhjovat idiotsky scenar, to normalni clovek tezko udela.
            Ano, vim, co znamena cituji. A presne citace jsem zde uvedl. To, ze ty neumis cist opravdu neni muj problem. A jestli povazujes Andersona za vedlesji postavu a radoveho obcana, tak uz opravdu nemam slov. Ze on podle tebe vlastne v te hre vubec byt nemusel, ze? A urcite jako zastupce Aliance v rade vubec nemel tuseni, co za technologii se naslo, ze? Tvoje obhajoba totalne zmrseneho scenare fakt zaostava.
            • Boze, za co me trestas.. Poslednich par slov pro tvoji osubku:
              Asi by ses fakt mel ve skole zeptat, co znamena "citace", protoze to NEVIS. Presne citace jsi uvedl? To jako "Vis Sehparde, my pracujeme, no pro Cerberus. Jasne kluci, uz jsem se s vasi organizaci setkal. Horsi nez nacisti, zverstva, za ktere by vas meli na fleku zastrelit. Ale co, ja se k vam pridam." ?? : D
              Ano - klaun a imbecil, jestli tohle myslis vazne - s nejakejma "argumentama" (oni tam jsou - zkus se zhluboka nadechnout) bych pak ani prichazet nemusel. On kdyby se nekdo na tvy urovni snazil takhle prevypravet treba Shawshank Redemption, nebo cokoli, tak to bude znit stejne retardovane.
              Ja urcite netvrdim, ze ma ME kdovijak genialni dej, ale porad patri k tomu nejlepsimu, co je ve hrach k mani. Jestli to co resis rikal Anderson, tak uz si to asi nepamatuju. Budu ti teda verit, ale stejne v tom nevidim duvod, proc by se z toho "nic" nedalo vystourat na jeden blbej kanon. To bys musel opravdu CITOVAT, aby se z toho dalo neco vyvodit...
              Jsem fanboy, kterej by dal hre tak 8/10, a urcite vycetl tuny patosu, a podobny veci, takze myslim, ze problem bude spis v tom, kdo je hater : D
              A mne je to fuk - hraj si treba dokola zaklinace. Dokud ale budes do kazdy ME diskuse zvracet tyhle svy chory "citace", tak ti ja budu rikat, ze jsi vypatlanej sasek. Plati? *2*
          • to Crook: Takze ja cituji presne ze hry, ale jsou to lzi a polopravdy? V tobe se fanboy opravdu nezapre. Dialogy? Mirando, vzdyt sji videla co Cerberus udelal Jackovi. To nebyl Cerberus, to byla odpadla bunka? Tomuhle ty rikas skvely dialog? Ani jednou jsi mi nevysvetlil tyto dejove kraviny. A lepsi hru nez ME2? ME1, Zaklinac 2.
            • Ty vole z tebe by se clovek pochcal smichy : D
              Vis co to znamena "cituji"? : D
              Ne - tomu co tady potis opravdu dobrej dialog nerikam. Nastesti to nema s tim ve hre nic spolecnyho.
              Ze by sis rikal o vysvetleni "dejovych kravin" teda nevim. Udelam to pro tebe, ale fakt v rychlosti, protoze si uz ted zive dovedu predstavit uroven tvy reakce...
              Ze ze Sovereigna "nic nezbylo" snad placne akorat jedna uplne vedlejsi postava, a to urcite ne postavena nejak vysoko. Proc by proboha jeji slovo melo bejt svaty? Pamatujes si kdo to byl? Podle vpodstate radovej obcan. Co ten vi? A i kdyby, tak to "nic" taky nemusi bejt doslovny, a na jeden blbej kanon se z trosek treba zachranit dalo. Ty asi potrebujes mit vsechno doslovny, ze? Zadnej prostor pro cteni mezi radky... *7* ... jestli se to tak da vubec nazvat..
              Ze jsi imbecil ale ukazujes krasne hlavne s tim Cerberem. Nejsou nahodou ti, kdo Shepardoj zachranili zivot? Ti, kdo v tuhle chvili sledujou stejnej cil, zatimco aliance by Shepardoj jen nakalela? Ti, kdo by ho nejspis stejne odstranili, kdyby odmitnul? Shepard v podstate nemel na vyber, a ty "citujes" stylem "ahoj kluci, tak ja se k vam pridam".
              Jestli ti tohle prijde normalni, tak zapomen ze jsem vubec neco psal.
              Zaklinac 2 je skvela hra. Co dal? Kolik her rocne si se svym takhle sofistikovane vytribenym vkusem zahrajes? : D
              Naucim te pro pouziti na nick novy anglicky slovicko: Clown
          • Nejlepe napsanych? Tak to jsem asi hral jinou hru. Citadela uz je skoro opravena, ale ze Sovereigna nic nezbylo, rozdodne zadna technologie. Bum, tento novy kanon byl sestrojen Turiany na zaklade technologie ze Sovereigna. Eh, wtf?
            Vis Sehparde, my pracujeme, no pro Cerberus. Jasne kluci, uz jsem se s vasi organizaci setkal. Horsi nez nacisti, zverstva, za ktere by vas meli na fleku zastrelit. Ale co, ja se k vam pridam.
            Ztroskotali jsme tu pred deseti lety, ale vubec nam neni divne, kde se tu berou vsechny ty naboje zavedene loni. Jestli tomuhle rikas skvely pribeh, tak si Teletubbies zaslouzi Oskara.
            • Ty to teda myslis fakt vazne, jo? : D
              No presne tohle jsi odrikal v ME diskusi nekdy minule, tak si uz nebudu zbytecne trepit hubu.
              Moudrejsi beztak vedi, ze ty polopravdy (v lepsim pripade) co tu vytahujes jsou snuska fabulaci trouby co to nepochopil.
              Mimochodem, i kdyby v ty hre byly kdovijaky dejovy nesmysly, tak to porad nemusi znamenat, ze neni "dobre napsana". Timhle vetsinou lidi myslej jednotlivy postavy a dialogy.
              Pokud je v tomhle, nebo i v tom samotnym deji ME takovej odpad, tak nam muzes doporucit lepsi hry - to jsem te prosil uz minule, a delam to tak u vsech pritroublejch "kritiku". Jsem zvedavej, na kolik veceru by mi daly.. : P
      • A vubec. Nejsi ty v podstate skoro herni novinar?
        Neprijde ti hloupy hodnotit hru ze tri minut videa sityho na miru po akci lacnicim masam na E3?
        Ja v ME verim. Asi pro to, ze i dvojka mi prisla skvela, no..
    • přesně tak
    • Ich unterschriebe unter es.
  • Rorschah
    to je snad vtip .. neznám béčkovější a klišovitější námět než invaze na Zemi ... -_-
    • Amim
      To bude možná tím, že např. ve filmech se na jinou planetu invaze dělat nedá :)

      A navíc. Kam bys chtěl tu invazi udělat, když už od ME1 se furt chlubí, že lidé jsou špína a všechny je sundaj :). A navíc navíc oni dělaj invazi do celé galaxie. To jen Shepard celkem logicky bude prioritně chránit zemi.

      BTW: Úplně jsem čučel, když Shepard v jednom z gameplay videu přeskočil díru. No, to to. Takové inovace.
      • Jazz
        Wau, preskoceni diry !
        To jsem jeste v zadne RPG hre nevidel
        • Co se "klišé zachraňování světa" týče, tak lidi to bavilo baví a patrně bavit bude.

          Reapeři se objeví v "jižní" části galaxie. Tím pádem se jejich prvními cíly stanou Batariani, Turiani a lidi. Země není jediná planeta pod útokem, např. Turianský homeworld Palavan už padl prý padl. Naopak Salariani a Asari jsou docela daleko "za frontou".
      • konecne nekdo zduvodnil proc se bude chranit zeme, celkem sem na to cekal... otazka ale, jestli pak bude cela galaxie znicena, kdyz shepard bude branit jen zemi? tady kolem te veci je dost nezodpovezenych otazek, sem zvedavy jak nam to treti dil vysvetli *4*
  • taky máte takovej zvláštní (nedobrej) pocit z prezentace reaperů v prvním díle, a jak v tomhle? myslím rozdíl moci sovereigna v prvním ME, kterej by snad i sám dokázal rozstřílet celou spojenou flotilu všech ras (a stačilo by mu zaparkovat na oběžné dráze a pak tím oblbovacím polem ovládnout planetu), a (bez)moci reaperů tady... beru že tomu musí/chtějí udělat nějakej dobrej konec, ale připadá mě že zbytečně tlačí na pilu
    • Ani ne, ničili tam hezky všechno co se hýbalo, jediný co mi přišlo divný bylo, když Shepard ujížděl a tom autě s bambitkou na střeše a reaper, místo toho aby mu bez problémů sežehl účes tím laserem se za ním vydal pěšky. Asi chtěl Sheparda živého. *1*
      • reaperi maji laser jen na dva naboje, obojima sundal ty medievacy, takže ted holt skape na střelbu z kanónu...
    • Drom
      tak ne kazdy reaper bude asi stejne silny, navic technoligie za ty roky od ME1 mohla lehce poskocit, kdyz analyzovali reapery a uz na ne castecne byli pripraveni
      • smejki
        dle informací z druhého dílu se ze Sovereigna nic moc nezachovalo *3*
        • dost nato aby si postavil delo Thanix na zaklade reaperskych pozostatkov v SR2-Normandy :P :D skorej by som to priradil k informacnemu embargu na pozostatky z Sovereign.
  • Ludo
    Tesim sa ako maly harant - presne tak sa to da popisat

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit