Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Anon-ym
    Hlavní prů*er Andromedy byl generický příběh a neuvěřitelně nudní až otravní companions.


    V ME 1-3 jsem vždycky měl problém si vybrat 2 companions na mise, protože všichni byli super. Tady jsem měl problém vybrat 2 ze kterých jsem neměl chuť si uprostřed mise sám prostřelit hlavu.


    Nevím teda, jakej vliv na tohle měly jiný hry.

    • Veskoslav
      Nejhnusnější a nejblbější Asarijka v historii, lidská posádka jako krmivo pro děla, Krogani jako tlustý živý štít. Jediná cynická a normální postava, která by v klidu zapadla i do předchozích dílů byla Vetra Nyx...A to je docela málo na celou posádku. 


      V minulých posádkách byly i stereotypy, ale člověk měl problém si vybrat, jak jsi psal. Tady byl problém vůbec někoho si vybrat. 

    • residentevilfans
      tak nektere postavy se chteli zastrelit hned pri jejich prvnim stretnuti s hlavnim hrdinou :D 

      https://i.redd.it/cp9ym8h9tdqy.jpg


  • ta hra byla absolutní odpad... není divu že bioware radši rezignovali na tvorbu příběhových her s dobrými postavami, nápaditým prostředím, promakanými dialogy a lore a radši dělají trash anthem...
    poslední hry od bioware jsou vše spíše šedý průměr.... ME 3 tak 7/10, DA II tak 4/10, DA I (docela ušlo ale taky žádné terno) 7/10, Andromeda 2/10--- prostě úpadek jak hrom. Hlavně ovšem samozřejmě na agitky čas je, to je hlavní, hra už pak tak důležitá není, nkdyž se vývoj předem zafinancuje ze správných míst...
    • flash789
      A dalsi co to nehral, achjo:)
      • ale hrál chlapše... asi tak 7 hodin, pak adios musel jsem toho nechat abych se nezeblil...
        • flash789
          Kdyztak pane, preci jen jsem uz soulozil kdyz se tvoji rodice jeste neznali. :)

          7 hodin je malo, musi vic, pak prijd:) A zbytecne me nestvi, vim ze nejsi takovy blb.

          • CRYPT
            Soulozeni s rukou, ktere nejspis praktikujes dodnes se nepocita. Btw Ocividne ne kazdy ma nervy se nutit do hry, ktera je naprosty odpad vic nez par hodin. To mozna ty praktikujes 40+ hodin v necem co te vubec nebavi
          • TheGGG
            Nevím kolik ti je budulínku ale pokud tě bavila androm.da tak máš vkus jako pětiletý a tak se k tobě budu i chovat. Sedm hodin hraní odpadu je víc než dost na to abych poznal fail roku. 
          • Já zvládl 12 hodin, pak to šlo z disku. Nuda, stupidní dialogy, bugy kam se člověk podíval, prostě těžká ostuda proti předchozí sérii. To, že se ti to jako jednomu z padesáti libilo neznamená, že to je slušná hra.
          • Já zvládl 12 hodin, pak to šlo z disku. Nuda, stupidní dialogy, bugy kam se člověk podíval, prostě těžká ostuda proti předchozí sérii. To, že se ti to jako jednomu z padesáti libilo neznamená, že to je slušná hra.
            • flash789
              Proste do te doby dokud si to nezahrajete tak nemaji vase nazory z internetu zadny vyznam.  Kdo ma vetsi narok tvrdit jestli to je nebo neni blba hra? Ten co hral par hodin nebo ten co hral 100.  Kdyz vas to nebavilo je lepsi mlcet. Ono to tak vetsinou byva, kdyz pet monteru spravuje rozvodnu a jen jeden s tim ma vetsi praxi, tak ty ostatni radsi mlci a podavaji naradi. Priste se naucte tuhle formulaci. Me to nebavilo, takze jsem to moc nehral a nemuzu to posoudit jako celek. Nikdo vas pak nebude podezrivat ze kecate a pusobi to lip nez hate na zaklade peti hodin ve hre, a navic, coz je dalsi plus, budete pusobit seriozne a duveryhodne.
            • Jack1947
              Ty bugy taky neznamenali že je má hned každej, nojo holt ne každej je zvyklej hrát průměrné až nadprůměrné hry 😉 ale hezké že si každý pamatuje kdy to přesně vypl a smazal 😀
              • Derp_1337

                Reakce na příspěvek:

                haha, přesně.
                V diskuzích všeobecně platí pravidlo, že když někdo prohlásí "Hrál jsem to X hodin a pak jsem to vypnul a smazal, protože bugy, nuda, atd." tak to v reálu znamená "Hru jsem nehrál, ale viděl jsem nějaké videa na Youtube, což považuji za skoro to samé jako kdybych tu hru pár hodin hrál."
    • Jack1947
      Odpad to nebyl jenom prostě hráči ME čekali něco více než nudnější vatu, pokus o offline mmo , on ani nebyl nijak zajímavý scénář příběhu a záporák taky nic moc potom to technické zpracování a málo vyžití.
      • to vše co jsi vyjmenoval je důvodem proč je to ODPAD
        • Jack1947
          Ne to je tím že očekávaání byla přehnaná zhlediska toho že se mělo jednat o pokračování. Navíc po updatech a doladění ta hra byla na nějakých 7/10 jen to nebyl Mass Effect ale odpad taky ne hodně dobrých  věcí se bylo s těmi špatnými. Nadprůměrná hra.
          • pleteš se, ta hra byla podprůměrna... navíc mě je buřt jaká je hra po updatech po půl roce, recenzuje se produkt který je na pultech ve dne vydání...

            i po opatchování zůstávají otřesní companioni, hloupoučký příběh, tuny plot holes, nudný gameplay, nudný grind, nudné mise, slabý voice acting, vše prostě podprůměr...

            • Derp_1337
              "ta hra byla podprůměrna... a i po opatchování zůstávají otřesní companioni, hloupoučký příběh, tuny
              plot holes, nudný gameplay, nudný grind, nudné mise, slabý voice acting,
              vše prostě podprůměr
              "

              Strašně se mi líbí, jak člověk, který hru nehrál, má tak pefektní přehled, v jakém stavu byla hra v den vydání a v jakém stavu byla půl roku po vydání různých patchů.

              ^ Tohle je typické čecháčství! Prakticky každý divák "rozumí" hokeji/fotbalu mnohem lépe než samotní rozhodčí/trenéři/hráči, a to vše navzdory tomu, že daný sport většinou nikdy nehráli a veškeré jejich "ohromné" zkušenosti pocházejí pouze z toho, jak viděli pár zápasů v televizi...
              • Jack1947

                Reakce na příspěvek:

                Čecháčství taky je jít s aktuální vlnou a nadávat na něco, hrůza protože to říká každej tak je to prostě pravda!
            • tomasrippl
              Teď v tuhle chvíli se pleteš ty, jestli je to odpad nebo není je individuální náhled, ale s tímhle souhlasím vic s tebou, není to jen hodně očekávané ale i pokažený od začátku. Námět je velice zdařilý ale tam úspěch taky končí.
            • Thyrmael

              Plus MP s mini-mapami a minimální podporou po vydání. Pokud pomineme grafický update a lepší pohyb a krytí, vše ostatní bylo lepší v MP ME3. Po konzolovém vzoru zase žádný textový chat, žádné nové úkoly, nudní protivníci. Kdyby zkopírovali do nové grafiky předchozí verzi, bylo by to lepší.

              A samozřejmě EA nepodporuje mody, takže nový obsah se v budoucnu asi očekávat nedá.

              • Jack1947

                Reakce na příspěvek:

                No měli by to brát jako ponaučení a ne se jen vymlouvat je vidět že téhle firmě po tom co padla pod ignorantskou EA ujel už dávno vlak, takže ehm kde že si zahraji nějakou další space operu ? 😐
  • KrPa
    se divim, ze to nehodili na Putina
    • i586
      Nebo na Trumpa.
  • walltar
    Načasování... jako že si měli dát načas a hru udělat pořádně?
  • Rejsek
    V současnosti se bohužel čím dál víc vytrácí dobrá vlastnost pokorně držet hubu, když něco pokazím.  
  • NEkromanT
    Jojo, načasování. Chtělo to načasovat tak, aby hra nevyšla tak rok před tím, než byla doopravdy dokončená.
  • Veskoslav
    Sebereflexe nula.....

    Důvody?

    1. Nejhorší díl série. Nejtrapnější příběh, nejvíce mizerná posádka, kdy kromě Turianky to stále za "vyliž"....Nejvíce protivná Asarijka v historii, hlavní posádku "dvojčat" raději zalít do betonu a ten beton hodin na nepřítele, udělalo by to větší službu...

    2. Vedlejší mise naprostý opruz, nudné, stále dokola se opakující kraviny.

    3. Mrtvý svět a systém krytí. Systém schopností a systém postupného odemykání jednotlivých zbrojí, zbraní atd.


  • Jez3vec
    Podle nedávné studii bylo zjištěno, že pokud je hra v jádře dobrá, tak nějaké bugy hráčům zase tak nevadí. Parádním příkladem je například Skyrim. Tady kromě přestřelek nebylo nic extra. Grafika průměr, příběh byl otřesný, postavy zapomenutelné a navíc tam nebyl pocit výběru v rozhovorech, skoro vždy byly 2 možné odpovědi: sarkasticky nebo vážně (ale nikdy to nemělo dopad na výsledek konverzace.

    Takže si klidně brečte, zabili jste dobrou značku.

  • bolehlav
    KONEC MASS EFFECTU 3 BYLA NAPROSTA KATASTROFA! LIDI ZODPOVEDNE ZA TY 3 BAREVNE VLNY ZPUSOBENE TIM DITETEM/BOHEM/TRAMVAJI  BYCH NECHAL ZAVRIT!!!

    ...

    tak, je mi ted mnohem lip. 
    • Lukyz
      Souhlas, že provedení konců v ME3 bylo opravdu nešťastné, ale ještě je tady indoktrinační teorie, kterou já beru za svou a jako pravý konec Sheparda. Jen by mě zajímalo, zda tam byl opravdu záměr scénáristů, jít tímhle směrem a pak jim to někdo zařízl nebo šlo opravdu jen o zbožné přání fanoušků, kteří se chytli jakéhokoli stébla a dali z nich dohromady tuhle myšlenku.  
    • Derp_1337
      Perličku tomu nasadilo marketingové oddělení, které při tiskovce prohlásilo, že ten konec byl "umělecký".
      • JamesFaith
        Což vůbec neudělalo, ale jako spousta věcí o ME3 to po internetu kolovalo v pokroucené podobě tak dlouho, až se z toho stala "pravda". 
        • Jack1947
          Já bych jim žádné extended cut ending teda nedal je vidět kde si vyvojáři stojí když se nechaji zvyklat od naštvaných/nespokojených dětiček - opravdu hrůza a to bylo před lety potom to s tou Andromedou nikde nečekal aspon že tam bylo už +- jedno že hra skončila jak skončila.
    • Jack1947
      Srdceryvné ale zbytečné mě přišel konec uvěřitelný, reálný a stačil happy end není nutně potřeba Extended cut bylo trochu přehnané ale prosím. Jsou 2 konce takže si vybere každý ten co mu nejvíce vyhovuje/val.
      • Taronyu
        Nikto nechcel happy end, úplne stačilo, ak by ten koniec aspoň trošku dával zmysel :)
        • Jack1947
          Však dával a ty konce byli 3 to že jsi měl ten "špatný" to je mi líto. To že Andromeda potom si ani neuprdla nad Shepardovým heroickým činem je věc druhá a dnes už celkem nepodtstatná.
      • bolehlav
        Zastanci konce ME3 vzdycky vytahnou "Tak nebyl happy end no a co" kartu. Pritom to, ze cela hra je o sbirani technologickych, lidskych i mimozemskych zdroju na boj proti Reapers a ty zdroje na konci hry nehraji absolutne zadnou roli - to je uz jedno. Hlavne, ze hra ma 3 konce. Zluty, modry a zeleny... 
        • Jack1947
          Hádat se samozřejmě nebudu a je těžké se k tomu vyjadřovat když tady nefunguje spoiler tag, mě to přišlo jako klasickej epos z nějakého katastrofa-scifi ani špatné bohužel já si "zvolil" ten "horší" konec. Hlavně Andromeda měla nepřímo navázat a to se nestalo takže to zůstale uzavřené ale s ale no. I když pravda mělo to být více hrdinné a obět měla být jedince nad světem a ne obráceně.
      • Derp_1337
        "Mě přišel konec uvěřitelný a reálný..."
        Jacku, na diskuzích jsi prokázal, že občas jsi názorem úplně někde mimo realitu, takže když něco TOBĚ přijde "reálné", tak to znamená, že to je totální průšvih a většina lidí to nespolkne.

        "jsou 2 konce, takže si každý vybere..."
        Cože? O jaké hře to mluvíš, protože to určitě není Mass Effect 3.
        • Jack1947

          Je jich více ale ted vybrečenej happy end kterej se i zdá moc nucenej se mi tolik nezdál, všichni přežili a slavili - nemám problém s tím že někdo nesouhlasí s mými názory ale bude muset žít s tím že někdo jde proti proudu a nebo může odejít dveře jsou támhle naproti 😛

          Jistě trochu mě to zarazilo ale je třeba si uvědomit že to byl konec dlouholeté trilogie a tak je to třeba brát.

  • radim.zaty
    Neuspěla, protože to byla průměrná hra. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit