Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Holldir
    Tvl nemá se to odehrávat cca šest set let po událostech původní trilogie? Pokud se nepletu a mám správné informace tak tato expedice byla vyslána v době původní trilogie. Takže by postavy měly mít přibližně stejné či podobné vlastnosti. Ano změna vlastností a schopností časem vývoje techniky, evoluce a posilováním schopností se časem mění. Ale ne z jednoho momentu na druhý. To, že jsou v jiné galaxii ještě není odůvodnění jim dát zcela nové vlastnosti které jsou sakra odlišné...
  • Jack1947
    Ted je zas moderní všude cpát crafting *7* tak hlavně když to bude nenuucené podobně jako v SW2

    Počáteční nadšení vystřídal strach z toho že to bude možná ještě horší než jak nám zde prezentují... hrozná představa kdyby to byla další generická blbost no ale radši už nebudu přemítat co z toho vyleze a máme hodně málo informací na to dělat předčasné rychlé závěry.
  • Hmmm, tak oni ten Mass Effect asi vazne pos*rou...
  • Zrzzek
    Vypadá to "jen" na evoluci. Škoda. Čekal jsem větší WOW...
  • TheGGG
    sry, viděl jsem Kojimův trailer a toto už na mě nepůsobí vůbec zajímavě, až trochu střebám Mistra Kojimu, možná se podívám na tuto zápaďáckou scifi taškařici...
    • Typická brambora. Srovnává trailer a gameplay...
    • kojima chtel delat puvodne do filmu ale každej producent ho vysmal, tak ted przní hry svyma oničem videama
      • Fordzy
        Bob chtěl být v mládí bláznem, ale v každém blázinci se mu vysmáli a tak teď przní uživatele gamesů svými duchaplnými komentáři.
    • Co to je střebám?
    • Femto
      to je sice fakt, že je to někde jinde, ale je to pouze trailer. Těžko soudit, když člověk neviděl gameplay, na druhou stranu mám v něho důvěru. člověk co vytvořil MGS2, čili jednu z nejlepších her historie, by neměl mít problém uvést na trh další pecku.
    • Kojima dělá pokračování Witchera 3? Alespoň podle toho létajícího potratu v tom videu...
      • a je to tu...drizzt a witcher...nerozlucna dvojica v kazdej diskusii...
        • Co se škádlívá, rádo se mívá *3*
      • Fordzy
        Létající potrat je přesná definice tvé existence. *15*
  • Tak včera jsem dojel dvojku a pokračujeme :D
    • Trojka je po skvely dvojce docela sok, tak radsi nemej moc velky ocekavani :) Akorat Citadela dlc za neco stala...
  • Magister_Peditum
    Koukám, že při tvorbě té šéfky gangu BioWare okopírovalo Ariu z ME2 a 3, a jen změnilo rasu. *15* Jinak mě to zatím teda moc nevzalo. Doufám že potenciál zcela nové galaxie vytěží hra lépe.
    • je to ten samy vesmir se stejnymi fyzikalnimi zakony, se stejnym pomernym zastoupenim jednotlivych prvku...bude to vypadat stejne ;]
      • Magister_Peditum
        Nemyslím krajinku, ale charaktery...
  • Tak teda nevím, ale přijde mi, že sem jeden z mála, kterej je z toho zatím nadšenej. Předchozí díly jsem hrál několikrát a DA:I taky a teda nevim kde všichni až tak moc vidíte podobnost s DA:I.
    Možná z informací vydaných Biowarem, ale z tohohle gameplaye mi to teda moc nepřijde...
    Mimiku obličejů nechci moc rozebírat, prostě to není to nejlepší, ale ani nejhorší. Grafika mi přijde krásná a svět bude dozajista rozmanitý, stejně jako souboje.
    A hlavně co mě upoutalo na předchozích dílech byl hlavně příběh o kterým zatím nevíme zhola nic, ale i tak myslim že bude epickej!... *5*
    • hry Bioware vždycky stály na kvalitním příběhu, postavách, questech, lore, světu. DAI bylo už jen čiré zoufalství, slabý odlesk někdejší slávy bioware: nudný lore, nudné vedlejší postavy, nudné questy, nudný příběh, filler content (spousta prázdné vaty misto obsahu), nudné boje. Jde to s nimo od desíti k pěti. Dokonce ani většinu toho lore nebyli schopni namluvit a člověk to musel číst v codexu, většina dialogů byla stupidní. Proto moc nevěřím, že ME bude o moc lepší
      • Femto
        Tak trošku růžové brýle, ne? Příběhy Bioware nebyly nikdy zázračné. Jen si porovnej Kotor 1 a Kotor 2. Obsidian vytvořil dospělou Star Wars věc, je to jedna z mála věcí z toho universa, která se dá opravdu označit za dospělou, mnohem dospělejší než jakýkoliv film či jiná hra. Vlastně mě nenapadá lepší Star Wars zpracovaní než Kotor 2. Máte nějaký tip? Kotor 1 je pak v oblasti story naprostá pytlovina pro děcka. Jade Empire o ničem. Mass Effect vykradačka a guláš všemožných knih a filmů a prezentováno jako soap opera znovu pro děti. Ok, BG se dá, hlavně dvojka je docela zajímává, ale že bych si z toho sedl na zadek? Dragon Age škoda mluvit, jednička je hodně dobrá hra, bavila mě i dvojka, ale např. jednička je naprostý příběhový brak, dvojka by mohla být příběhově Ok, kdyby to bylo dodělané, připadalo mi to, že ta hra měla být ještě tak rok a půl ve vývoji.
        • *1* Nemyslim si že bych měl růžový brýle, jen to asi vidim trosku jinak... Co se týká KOTORU 1,2 - tak k těm ti toho moc neřeknu páč sem je nehrál a i když mám rád SW universum, tak k tomuhle mě to nikdy nějak netáhlo... A když už si zmínil, že ME je vykradačka, tak mi řekni co dneska není... *1* Je tolik filmů, her a tolik knih na různý témata, že už sem dlouho nezažil abych viděl, četl nebo hrál něco co by neobsahovalo "vykradené" nápady z jinejch titulů...
          • ME je originální, stejně jako KOTOR1 je originální. Kdybych měl seřadit nejlepší hry od Bioware, abych bych dal na první místo BG2, pak Kotor1, pak ME1, pak Jade Empire, pak DA1 - všechno jsou to dostatečně orginální a hluboké světy s propracovanou lore a historií

            ME je rozhodně inspirované spoustou jiných scifi - Odhaleným vesmírem (Reapeři, co cyklicky ničí organický život), Enderovou hrou (Rachni) atd - ale ten výsledný produkt je dostatečně originální a hlavně skvěle hratelný, zvlášť pokud ty předlohy neznáš.

            Originálních světů je dostatek, jen namátkově
            Malazská kniha padlých
            Tajemný Amber
            Brána smrti
            Duna
            Odhalený vesmír
            • Ano, do grindingu a sběru surovin na craft, proto bych radši příběhové party RPG.
            • Femto
              to je neuchopitelné. Malaz možná jedině jako MMORPG, ale i tak by to nakonec sklouzlo do něčeho, co se by fandům stejně nelíbilo. Malaz navíc není nějak úplně rozšířen, takže asi zbytečné o tom mluvit .)
            • Party RPG inspirované Malazem na systému dnd (a klidně i na 2.5E ať je to pořádně hardcore), to by byl sen. *1*
            • Femto
              Ale prd. Mass Effect je dost často 1:1 Reynolds. Bloodborne je inspirován Prahou. Tvůrci byli v Praze a celá architektura je dle Prahy a ne Anglie. Takže tady píšeš blbosti. Samozřejmě vlkodlaci tam jsou, ale celá nemoc okolo krve a přeměna na vlkodlaky je na herní poměry originální. Upíři - to jsi spíše střelil od boku, protože pochybuji, že něco víš o Cainhurst Castle a motivech královny. Sám jsem psal, že Bloodborne je mix, netvrdím, že není, ale ten mix tvoří na herní svět originalitu. Bloodborne je spíše taková pocta Lovecraftovi než, aby ho úplně vybrakovali, to se o Mass Effect nedá říct. Jak v oblasti vyprávění, background story, nepřátel, přátel, lokací, nočních můr atd., tak je Bloodborne prostě na herní svět naprosté zjevení. Mass Effect je neoriginální až za půdu a Dragon Age? To snad nemyslíš ani vážně.
            • Femto,
              tady jde vidět, jak jsi neobjektivní. Přiznávám že Bloodborne jsem nehrál, nemám PS, ale z toho co jsem viděl je to slepenec vykradených klišé z různých západních zdrojů - steampunk, viktoriánská éra, lovecraft, vlkodlaci, vampýři - a to všechno je poslepované do originální celku. To samé je případ Mass Effectu, vykrádá to různé jiné scifi, od každého si něco vypůjčuje a slepuje to do originálního celku.
            • Femto
              Jak můžeš srovnávat originalitu Kotor a Mass Effect. Mass Effect vykrádá právě Star Wars. Problém je, že vykrádá i asi x dalších sci-fi světů a nějak nepokrytě. Dragon Age považuješ za originální? Ale jdi...

              Originalita se dá vymyslet i v současnosti. Např. Sanderson vymyslel Archiv Bouřné záře. Z her neočekávám žádné zázraky v oblasti originality, čekám inspirace, čekám určitý mix, ale u Mass Effect je toho prostě na mě hodně. Že se dá vymyslet svět, který se inspiruje v něčem a přitom je přejemně svěží, dokazuje Bloodborne. Na herní svět neotřelý svět, částečná inspirace Lovecraftem, ale vše působí neotřele, a tak že to člověk ještě v herním světě neviděl a každá lokace dokáže překvapit. Dokázala nějak překvapit nějaká lokace Mass Effect? Ne!
        • Kotor 2 dospělejší, než jakýkoliv jiný film nebo hra, to mě dostalo, ale nic proti. *15*
          • Femto
            Samozřejmě jsem myslel z Universa SW. Jinak jsem 100% přesvědčen o tom, co jsem napsal, že nic dospělejšího jsem ze SW nehrál či neviděl.
          • Magister_Peditum
            U filmů snad s výjimkou Impérium vrací úder a z her to taky nemá moc konkurenci. Vždyť je SW pohádka, tak je to i logické, že filosofické traktáty moc nebudou. *3*
        • Ke KOTORu se vyjádřit nemůžu, to sem nehrál. Ale Jade Empire, i když je to jinak taková pitomoučká hra, aspoň má proti Inquisition příběh. Stylovej týpek, co 20 let plánuje pomstu je fakt jiná liga, než nejtrapnější "hele bubák, musíme se spojit a zabít ho". A taky taky to má vcelku zajímavej soubojovej systém. Pravda, starý dobrý ME to má podobně, ale tam se jim povedlo do toho šikovně zapojit jak globální galaktický problémy (krogany, rachni, gethy, politiky), tak propracovaný postavy a jejich osobní problémy. DA:I z toho nemá nic. To má jen stupidní příběh, nezajímavý toporný a plytký postavy, prázdnej svět, hrady a města plný zkamenělejch stojících mrtvol. Teda NPC, ale vyjde to na stejno.
          Jedinej silnej moment v celým DA:I byla cesta na Skyhold, ale totálně to zabila Solasova megamocná magická hůl, která vypadá, jak když si děda na vsi omotá koště alobalem, aby měl berlu na mikuláše.
        • porovnávám KOTOR1 a 2 a docházím k uplně jiným závěrům než ty. Příběh Kotor1 byl dle mého mnohem lepší a originálnější. Nevím co dospělého bylo na příběhu Kotor 2. Jedničce se podařilo šokovat s identitou Revana, dvojka se snažilo šokovat s identitou Kreii, ale alespoň na mě to nefungoval, působilo to uměle a jako pokus napodobit jedničku. Zatímco příběh jedničky si pamatuju dodnes (Star Forge, Rakata, HK-47), tak ze dvojky už si nemapatuju skoro nic.

          A za nejlepší SW hru nejspíš dodnes považuju Jedi Outcast
          http://store.steampowered.com/app/6030/?l=czech
          • Magister_Peditum
            Nevšiml jsem si, že by dvojka chtěla s Kreiou nějak šokovat. To už spíš s minulostí Exile. Každopádně se příběh snažil zbourat to rozdělení na světlo a tmu, což je jinak ve SW dogma. Jednička měla jediný originální prvek, že hlavní postava je současně i záporák, ale jinak to byla obšlehlá story z první trilogie, včetně Impéria, "Hvězdy smrti", "Mistrem Yodou", "Malým sokolem" a "R2-D2". Vždyť i závěrečná scéna je kopie závěru ep. IV. Mimochodem BioWare později recyklovali děj v prvním ME.
            • Já souhlasím s Drizztem, mně přišel příběh Kotor 1 poměrně dost originální (znám jen filmy, nic kolem jsem nečetl). Kotor 1 jsem bral hlavně jako drama Revana a Bastilly na pozadí těch ostatních věcí a to mi přišlo moc dobré. Jasně, rekvizity tam byly - ale to bych tak nějak čekal, když jsou to Star Wars.

              Magister Peditum má ale zase body za "Malého sokola". To jsem neslyšel už asi dvacet let a dýchly na mě staré, více civilizované (jak by řekl Obi Wan) časy.

              No a Mass Effect jsou podle mě klasické Bioware "Star Wars bez licence - uděláme něco podobného", ale to tu nechci zase rozbírat.
            • vůbec si nemyslím, že by jednička byl obšlehlá story z první trilogie. Tvůrci samozřejmě museli ponechat spoustu prvků z filmů, aby fanoušci SW poznali, že je to SW hra - takže tam najdeme známé rasy, známé planety atd. Ale samotný ten příběh té hry mi přijde na stejné urovni nebo lepší než u filmů. Celá ta idea 50 tisíc let staré civilizace, která sestrojila obrovský stroj pracující se silou. Celá ta historie galaxie včetně sithů, včetně Mandalorských válek atd, to všechno je originální pro kotor1. Naopak kotor2 už je jen slabým odvarem. Nevím v čem je dospělejší ani co to slovo znamená. Pokud jde o to, že není jednoznačně černobílá, tak to mnohem víc platí pro Dragon Age 2, kde skutečně nebylo nic černobílé a ani tam nešlo o záchranu světu. Že je SW pohádka je jasné, a to od ní taky očekávám. Až budu chtít filosofické traktáty, tak si přečtu Sartra nebo Dostojevského.
          • Femto
            No, záleží kdy jsi to hrál, já to hrál před dvěma roky podruhé a jednička opravdu z toho vyšla jako hra pro děti oproti dvojce. Před druhým zahráním jsem tvrdil něco podobného jako ty. Jedi Outcast jsem samozřejmě hrál, Jedi Academy i kvůli skvělému multáku a combatu považuji za nejlepší ze série, ale příběhově mě otravovaly všechny díly. Ještě zpátky ke Kotor. Dvojka Kotor je daleko více hluboká, není to triviální příběh ala Bioware, ale jde to i do hloubky, je tam i mírný přesah po filozofické stránce. Dle mého výborná záležitost.
  • To předvádí hru nějaký Ind, že tam hraje za Indku?

    Zvláštní, že tam jsou stejné rasy jako v ME 1 - 3 a opět nečekaně mluví anglicky *1*
    BioWare od kdysi propracovaných RPG ustupuje k Ubilol stylu kde aplikuje stejnou šablonu neustále dokola. Mega hrdina, jasné dobro / zlo a politicky korektní + nasává to momentální trendy. Viz crafting který bude zřejmě zbytečný ve velkém měřítku. Bohatě stačí pár vylepšení zbraně které má smysl.

    Aby z toho nevylezlo Další nelogické Dragon Age: I kde bojovnice s velkým zadkem v upnutém brnění přemítá nad osudem světa...
    • TheGGG
      všichni maj překladače, proto všichni i alieni "mluví" anglicky...
    • Prostě to přiznej, nelíbí se ti styl her od Bioware, ale koupnout si musíš.
      • Staré hry mám rád. ME 1 - 2 také a 3 jen jako akci. I když od 2 dílu mě vadilo to dobro / zlo. Tak amatérský systém...Chtělo by to jako v aktuálním Tyranny nebo bez systému jako v Zaklínači kde NPC reagují dle tvého jednání a nemáš v kapse metr vlastního dobra.

        No a mrzí mě to jak to upadá. Navíc když vidíme, že hra pro všechny nemusí mít zcela hloupá a může být v řadě věcí lepší. Zaklínač 3 to ukázal.
    • A nebude to tím, že tam přiletěli na těch obřích lodích, které byly skoro v každém videu? Možná že v kodexu ME je nějaká zmínka, že pro překlad slouží nějaký překladač, už si to moc nepamatuji. Ale co by člověk čekal od scifárny, že? :)
      • Jo to je asi pravda. Někdo to psal v debatě k jinému článku. Jestli to tak je tak to problém není. Dík za připomínku.
        No pak asi nějak přeloží i nové rasy. Já na tohle ve hře nenarazil. Aby to bylo vysvětleno tak to mám stále zřejmě chybně zaryté v paměti.

        Lodě ano ale ve videu jsou ty známy rasy všude. Na loď nenarveš celou kolonii ale jen její nějaký vzorek.
  • Kompost
    je vzdy sranda sledovat jak sa tu hatuju hry ktore este ani niesu vonku. je to jedno, vacsina diskutujucich by dobru hru nespoznala aj keby ich kusla do zadku. bez ohladu na to jak tento titul nakoniec dopadne...
    • inquisition model je jasne videt, to naprosto staci
      • Kompost
        na to sa da len: *facepalm*
      • To, že si vzali jistý koncept z jiné hry znamená, že bude špatná? No, je dobře, že člověk pozná kvality celé hry z krátkého videa.
        • Když vezmeš stěžejní koncept ze špatný hry, tak to dobře dopadnout nemůže.
          • Nepamatuji se, že by zrovna Inquisition byla špatná hra, zde například dostala solidní devítku. Spíš taková... nezapamatovatelná. Nicméně to, že jednomu se to nebude líbit neznamená, že dalším tisícům také.
            • ALVERON: Mně se líbilo cestování v čase v hradě templářů, to bylo docela hezký.
            • Já si zas nemůžu vybavit na Inquisition jedinou dobrou věc.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit