Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Holldir
    Tvl nemá se to odehrávat cca šest set let po událostech původní trilogie? Pokud se nepletu a mám správné informace tak tato expedice byla vyslána v době původní trilogie. Takže by postavy měly mít přibližně stejné či podobné vlastnosti. Ano změna vlastností a schopností časem vývoje techniky, evoluce a posilováním schopností se časem mění. Ale ne z jednoho momentu na druhý. To, že jsou v jiné galaxii ještě není odůvodnění jim dát zcela nové vlastnosti které jsou sakra odlišné...
  • Jack1947
    Ted je zas moderní všude cpát crafting *7* tak hlavně když to bude nenuucené podobně jako v SW2

    Počáteční nadšení vystřídal strach z toho že to bude možná ještě horší než jak nám zde prezentují... hrozná představa kdyby to byla další generická blbost no ale radši už nebudu přemítat co z toho vyleze a máme hodně málo informací na to dělat předčasné rychlé závěry.
  • Ano, do grindingu a sběru surovin na craft, proto bych radši příběhové party RPG.
  • Femto
    to je neuchopitelné. Malaz možná jedině jako MMORPG, ale i tak by to nakonec sklouzlo do něčeho, co se by fandům stejně nelíbilo. Malaz navíc není nějak úplně rozšířen, takže asi zbytečné o tom mluvit .)
  • Party RPG inspirované Malazem na systému dnd (a klidně i na 2.5E ať je to pořádně hardcore), to by byl sen. *1*
  • Já souhlasím s Drizztem, mně přišel příběh Kotor 1 poměrně dost originální (znám jen filmy, nic kolem jsem nečetl). Kotor 1 jsem bral hlavně jako drama Revana a Bastilly na pozadí těch ostatních věcí a to mi přišlo moc dobré. Jasně, rekvizity tam byly - ale to bych tak nějak čekal, když jsou to Star Wars.

    Magister Peditum má ale zase body za "Malého sokola". To jsem neslyšel už asi dvacet let a dýchly na mě staré, více civilizované (jak by řekl Obi Wan) časy.

    No a Mass Effect jsou podle mě klasické Bioware "Star Wars bez licence - uděláme něco podobného", ale to tu nechci zase rozbírat.
  • Jiná galaxie automaticky neznamená, že organismy budou kompletně jiný. Záleží čistě jen na dané planetě, jak se na ní bude vyvíjet život.
  • Fordzy
    Bob chtěl být v mládí bláznem, ale v každém blázinci se mu vysmáli a tak teď przní uživatele gamesů svými duchaplnými komentáři.
  • Femto
    Ale prd. Mass Effect je dost často 1:1 Reynolds. Bloodborne je inspirován Prahou. Tvůrci byli v Praze a celá architektura je dle Prahy a ne Anglie. Takže tady píšeš blbosti. Samozřejmě vlkodlaci tam jsou, ale celá nemoc okolo krve a přeměna na vlkodlaky je na herní poměry originální. Upíři - to jsi spíše střelil od boku, protože pochybuji, že něco víš o Cainhurst Castle a motivech královny. Sám jsem psal, že Bloodborne je mix, netvrdím, že není, ale ten mix tvoří na herní svět originalitu. Bloodborne je spíše taková pocta Lovecraftovi než, aby ho úplně vybrakovali, to se o Mass Effect nedá říct. Jak v oblasti vyprávění, background story, nepřátel, přátel, lokací, nočních můr atd., tak je Bloodborne prostě na herní svět naprosté zjevení. Mass Effect je neoriginální až za půdu a Dragon Age? To snad nemyslíš ani vážně.
  • Femto,
    tady jde vidět, jak jsi neobjektivní. Přiznávám že Bloodborne jsem nehrál, nemám PS, ale z toho co jsem viděl je to slepenec vykradených klišé z různých západních zdrojů - steampunk, viktoriánská éra, lovecraft, vlkodlaci, vampýři - a to všechno je poslepované do originální celku. To samé je případ Mass Effectu, vykrádá to různé jiné scifi, od každého si něco vypůjčuje a slepuje to do originálního celku.
  • Femto
    Jak můžeš srovnávat originalitu Kotor a Mass Effect. Mass Effect vykrádá právě Star Wars. Problém je, že vykrádá i asi x dalších sci-fi světů a nějak nepokrytě. Dragon Age považuješ za originální? Ale jdi...

    Originalita se dá vymyslet i v současnosti. Např. Sanderson vymyslel Archiv Bouřné záře. Z her neočekávám žádné zázraky v oblasti originality, čekám inspirace, čekám určitý mix, ale u Mass Effect je toho prostě na mě hodně. Že se dá vymyslet svět, který se inspiruje v něčem a přitom je přejemně svěží, dokazuje Bloodborne. Na herní svět neotřelý svět, částečná inspirace Lovecraftem, ale vše působí neotřele, a tak že to člověk ještě v herním světě neviděl a každá lokace dokáže překvapit. Dokázala nějak překvapit nějaká lokace Mass Effect? Ne!
  • Femto
    Samozřejmě jsem myslel z Universa SW. Jinak jsem 100% přesvědčen o tom, co jsem napsal, že nic dospělejšího jsem ze SW nehrál či neviděl.
  • ME je originální, stejně jako KOTOR1 je originální. Kdybych měl seřadit nejlepší hry od Bioware, abych bych dal na první místo BG2, pak Kotor1, pak ME1, pak Jade Empire, pak DA1 - všechno jsou to dostatečně orginální a hluboké světy s propracovanou lore a historií

    ME je rozhodně inspirované spoustou jiných scifi - Odhaleným vesmírem (Reapeři, co cyklicky ničí organický život), Enderovou hrou (Rachni) atd - ale ten výsledný produkt je dostatečně originální a hlavně skvěle hratelný, zvlášť pokud ty předlohy neznáš.

    Originálních světů je dostatek, jen namátkově
    Malazská kniha padlých
    Tajemný Amber
    Brána smrti
    Duna
    Odhalený vesmír
  • *1* Nemyslim si že bych měl růžový brýle, jen to asi vidim trosku jinak... Co se týká KOTORU 1,2 - tak k těm ti toho moc neřeknu páč sem je nehrál a i když mám rád SW universum, tak k tomuhle mě to nikdy nějak netáhlo... A když už si zmínil, že ME je vykradačka, tak mi řekni co dneska není... *1* Je tolik filmů, her a tolik knih na různý témata, že už sem dlouho nezažil abych viděl, četl nebo hrál něco co by neobsahovalo "vykradené" nápady z jinejch titulů...
  • vůbec si nemyslím, že by jednička byl obšlehlá story z první trilogie. Tvůrci samozřejmě museli ponechat spoustu prvků z filmů, aby fanoušci SW poznali, že je to SW hra - takže tam najdeme známé rasy, známé planety atd. Ale samotný ten příběh té hry mi přijde na stejné urovni nebo lepší než u filmů. Celá ta idea 50 tisíc let staré civilizace, která sestrojila obrovský stroj pracující se silou. Celá ta historie galaxie včetně sithů, včetně Mandalorských válek atd, to všechno je originální pro kotor1. Naopak kotor2 už je jen slabým odvarem. Nevím v čem je dospělejší ani co to slovo znamená. Pokud jde o to, že není jednoznačně černobílá, tak to mnohem víc platí pro Dragon Age 2, kde skutečně nebylo nic černobílé a ani tam nešlo o záchranu světu. Že je SW pohádka je jasné, a to od ní taky očekávám. Až budu chtít filosofické traktáty, tak si přečtu Sartra nebo Dostojevského.
  • Magister_Peditum
    U filmů snad s výjimkou Impérium vrací úder a z her to taky nemá moc konkurenci. Vždyť je SW pohádka, tak je to i logické, že filosofické traktáty moc nebudou. *3*
  • Typická brambora. Srovnává trailer a gameplay...
  • Kotor 2 dospělejší, než jakýkoliv jiný film nebo hra, to mě dostalo, ale nic proti. *15*
  • kojima chtel delat puvodne do filmu ale každej producent ho vysmal, tak ted przní hry svyma oničem videama
  • Ke KOTORu se vyjádřit nemůžu, to sem nehrál. Ale Jade Empire, i když je to jinak taková pitomoučká hra, aspoň má proti Inquisition příběh. Stylovej týpek, co 20 let plánuje pomstu je fakt jiná liga, než nejtrapnější "hele bubák, musíme se spojit a zabít ho". A taky taky to má vcelku zajímavej soubojovej systém. Pravda, starý dobrý ME to má podobně, ale tam se jim povedlo do toho šikovně zapojit jak globální galaktický problémy (krogany, rachni, gethy, politiky), tak propracovaný postavy a jejich osobní problémy. DA:I z toho nemá nic. To má jen stupidní příběh, nezajímavý toporný a plytký postavy, prázdnej svět, hrady a města plný zkamenělejch stojících mrtvol. Teda NPC, ale vyjde to na stejno.
    Jedinej silnej moment v celým DA:I byla cesta na Skyhold, ale totálně to zabila Solasova megamocná magická hůl, která vypadá, jak když si děda na vsi omotá koště alobalem, aby měl berlu na mikuláše.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit