Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Dexter_CZ
    Max Payne hraju už od jeho počátků a opravdu se bojím že tohle pokračování nevyjde.
    Nejvíce se asi bojím třech velkých změn:

    1. Prostředí - Miloval sem temné, deštivé a ponuré velkoměsto a nyní ho má nahradit nějaké slunečné Sao Paulo...?

    2. Bulletime - Jeho omezení ve hře dostane tuhle hru do kytek, protože bulletimem byl vůbec Max Payne vždy charakterizován.

    3. Komixově vyprávěný příběh - Zase jeden z charakteristických věcí pro Max Payna. O tom přece Max celou dobu byl. Občas se objevila nějaká ta cut scéna, ale rozhodně nebyla vždy a všude a spíš komix doplňovala.

    Vypadá to, jako by si autoři nezahráli předchozí dva díly. Pokud chtějí vše změnit, mohli rovnou toto vydat jako jinou hru a změnit akorát jména - nikdo by nic nepoznal. Ale slavné jméno holt zvýší tržby. Škoda, že takto dopadne jedna z mých nejoblíbenějších her.
  • Rorschah
    zacal to Sam Fisher pokud se nepletu. zestarl. a tak si ostatni kopiraci rekli,ze sediny a zarostly oblicej sou sexy a cool a supa a tak proc ne ze :/ dalsi hrebicek populismu. tenhle konzumni styl zivota,ktery se cpe i do her (!!) pritahl z usa ...
  • keny11
    Ty jsi asi nehrál moc her že? Samoléčení neni třeba v Bioshock, Far cry 2, Sniper: skrytý bojovník, Resistance 1 a plno dalších her. Nejdřív si zjisti fakta než zase napíšeš nějakou blbost.
  • Doufám, že ten bullet time půjde zapínat a bude to hra ze staré školy, čemuž nasvědčuje systém léčení. V které dnešní střílečce dnes není systém samoléčení? Snad jen v Armě a v OPF. Dnešní přístup většiny velkých distribucí ke svým zavedeným značkám jen ukazuje, jak se svět řítí do zkázy zjednodušení, jako ve filmu Absurdistán (orig. Idiocracy). Důkazem budiž poslední díly Call of Duty, Need for Speed... Tedy Need for Speed se sebralo díky Shiftu. Což bylo konečně pořádné poježdění, které sérii chybělo od dob Porsche Unleashed. Undergroundy a Most Wanted ještě šlo, ale pak se to začalo opakovat a Undercover, potažmo Hot Pursuit už bez tuningu tu sérii málem zabili. Na Shift každý nadává, že je buď moc těžký nebo zase málo hardcore, ale minimáleně na pc (absence forzy a gt je to nejlepší mezník mezi arkádou a simulací.
  • Další hra dle trendu poslední doby "(zk)urvi co můžeš".
  • Pro mě značka Max Payne znamená 2 věci.
    Bullet Time a vyprávění formou velice stylovejch komixů. Takhle hra jedno nemá vůbec a druhý možná hodně okleštěný.
    Je to hnus, velebnosti.
  • no vypadá to celkem dobře...ale jestli tam nebude spustitelnej bullet-time, tak to nebude zrovna vodvaz...
  • Já s tebou naprosto souhlasím. Akorát upřesnim. Vadí mi krytí s možností koukat za roh bez vystrčení jakékoli části těla, namíření kurzorem na nepřítele a pak pomocí jednoho tlačítka jen na pikovteřinu vykouknout a poslat jednu ránu na headshot. Myslim, že tohle je od reality hódně vzdálený. A ve hrách už to začíná bejt ubohý. Mafia1(bez systému krytí) vs Mafia2 (se systémem krytí): u mě vyhrává Mafia1. Nebo Rainbow six: raven shield a R6: vegas, úplně to stejný - zase tu hru podělali systémem krytí a "rozdejchávánim" zásahů.

    To Jerry: V reálu musíš vykouknout hlavou, a když po tobě někdo střílí, tak si budeš dost rozmejšlet kdy vykouknout.
  • Tak zrovna dvojka mi prisla o nicem. Trictvrte filmu se tam resi akorat politicke machinace. Jednicka byla ale super.
  • xMort
    Zkuste Tropa de elite (oba dva díly), pokud chcete vidět nářezní film s BOPE.
  • Dle mě je problém, že lidi si jeho vzhled hodně spojujou s americkýma plešatýma hrdinama ala Bruce Willis .
  • Přijde mi zvláštní, jak všichni hrozně hrotí Maxův vzhled... Mně třeba nevyhovoval vzhled v druhém dílu - tento mi vyhovuje - ale hru jsem si i přesto užil.
  • Už třeba Rogue Trooper je na tom postavenej... zbytečný to řešit, určitě by se našlo něco i dřív.
  • vypada to jako normalni strilecka... Bez bullet timu - bez kteryho se
    Max neobesel - to bude o nicem. Normalne na nicem takovym nelpim, ale v prechozich dilech nektere prestrelky bez bullet timu ani nesli - hlavne si pamatuji, jak jeho nabihani bylo v nekterych pasazich zivotne dulezity. Tohle vypada na probihacku ala COD (nebo spis Call of Juarez) - bullet time jen v cut scenach, jinak bez a strilej... Nebo spis Gears of War 1.
  • temp2
  • keny11
    Já hraju od "davnominulych cias" a vyhovuje mi to.
  • no jasne, ze nekryj, ale chapes to je o nicom ked to dali do tej hry... ta hra je tym padom tak koncipovana, ze schovaj sa za 5cm stlpik a kempovanim strielaj nepriatelov. ako vravis, vzdy to bolo prave naopak... ja chapem ze niekomu (nemyslim teba) to mozno vyhovuje ale hracom ktori hraju hry od davnominulych cias urcite nie...
  • V novodobej ere to bolo na gears of war 1.
  • temp
  • keny11
    To víš i herní postavy stárnou.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit