Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Taky ještě pamatujete ty časy, kdy se ve hrách umíralo.
    • Inquisitor
      Někdy až moc, ale dneska je to zase opačný extrém.
    • Far Cry na veterána, Mafia při prvním hraní, Core's Tomb Raideři, Arx Fatalis a tváří v tvář s Ylsidy, Mortal Kombat dvojka a trojka i na normální obtížnost, původní AvP, no a hlavně Another World a Heart of Darkness...ano ano, vzpomínám, na krajíčku přitom mám...Ale abych zas nebyl úplně nefér, někteří i dnes ještě stále ví, jak zajistit vyzývavou zábavu.
      • Mechwarrior_bw
        dobrý výber :) nepoznám veľa ľudí čo hrali Heart of Darkness ...

        ale keď sme u Maxa, MP1 v FPS móde bez bullet time na Dead on Arrival a s reálnejším účinkom zbraní aj rýchlostou projektilov je jedna z najobtiaznejších hier aké som hral a miestami dokonca pomerne realistická, stačila mierna presila a hráč mal čo robiť.

        Teraz je situácia naozaj iná a tí čo to zjednodušovanie nevidia sú zrejme buď veľmi mladí hráči alebo to zámerne ignorujú. Včera som hral zkonzolovatelé Afterfall: InSanity a kým ma jeden poslal k zemi trvalo to 45 sekúnd, mohol som si kludne odbehnút pre colu alebo pre niečo pod zub a stále by som mal postavu nažive *7*
        • presne.
    • MP3 vlastne ani nemusime hrat. Vime ze Max neumre a cele to prezije, predpokladam ze vsichni ostatni naopak budou na konci mrtvi... jeste reknete, ze se Max taky ozeni a mame to kompletni.
    • ano pamatujeme... teraz vsak mame revolucny system krytia pre invalidnych hracov, takze uz sa nam nieco take nemoze stat.
    • RakeW
      To jo, občas to byl pěknej voprc...
  • RakeW
    "realisticky vyhýbat kulkám" *15*
    • Inquisitor
      To běžně dokáže každý průměrný američan
      • a rusové to nepotřebujou, ti něco kur*a vydrží :-)
    • tenced
      ono by asi pomohlo "přirozeněji vyhýbat kulkám" ...ale tohle spojení bude vypadat vždycky debilně
      • RakeW
        Jasný, já pochopil, jak to bylo myšleno, ale vypadá to prostě hrozně legračně.
  • "Třeba aby se Max mohl realisticky vyhýbat kulkám"

    Krásná věta *1*
    • Levis no .. buhví na jaký kulky zase myslel. *16*
      • Mechwarrior_bw
        nemám slov *1*
      • MrSanta
        *15*
  • Krycí systém? Aha, ono to bude aj na konzoly...
    • Nesouhlasim s tim. Krycí systém není špatný nápad ale jediná hra, kde se mi líbilo jeho stvárnění je Red Orchestra 2
      • Skvělý ztvárnění krycího systému mělo Wanted: "nějakej podnázev". Škoda že celkově ta hra nebyla tak suprová (i když jako jednohubka a střílečka na odreagování supr) :)
    • Tím myslíš jako co?
      • tim mysli to, ze tym ze sa konzoly ovladaju ovladacmi, museli tuto nevyhodu oproti PC niecim vyvazit, pretoze ak by bola hra nastavena len pre PC, tak by si konzolista nezahral. predstav si ze by si max payne 1 hral na konzole, by si presiel mozno prvy level. a preto je cely dizajn hry prisposobeny konzolam, a to je to co PC hracom vadi. zial.
        • ZvacA
          MP i MP 2 se na konzolích sice objevily, ale pravdou je, že výhra to nebyla.
        • Ty jsi fakt v*l. Víš vůbec o tom že i předchozí díly byly na konzole? Když už se snažíš dělat chytrýho aspoň si o tom něco zjisti.
          • Mechwarrior_bw
            úprimne obdivujem tých čo to hrali na konzolách pretože je to doslova masochizmus. Ešte že na nižších obtiažnostiach bol aký taký auto-aim a konzolisti tam mali tuším aj aiming lock.
            • Mechwarrior_bw
              ZvacA : samozrejme že autoaim bol aj v PC verzii, píšem že nie ? myslím, že som to napísal jasne. Inak na obtiažnosti DoA a NYM bol autoaim automaticky vypnutý. A aiming lock na PC verzii nebol.
            • ZvacA
              Tady bych brzdil, páč auto-aim, automatická změna zbraní a podobné finty byly výchoze nastavený i u PC verze obou dílů. By mě osobně zajímalo, kolik držkujících si je před spuštěním vypnulo.
            • Já hrál PS2 a PC verzi a u obou jsem se stejně bavil.
  • Hairy_Ass
    Jako by nestačilo, že dělají hry s obsahem na jedno odpoledne, ale ještě hráči dávají do rukou instantní nesmrtelnost, aby tu hru dohrál s prstem v nose ještě dřív. Kde je pak nějaká výzva? Nějaká radost z dohrání? *9*
    • Většina současných hráčů očekává jednoduchou zábavu a spíše chtějí mít z hry stejný zážitek jako z filmu, ale přitom do něj mají možnost zasahovat a jako hráči "být jeho součástí" nebo jak to říci a přitom se u toho nijak zvláště nestresovat a nefrustrovat. Prostě pěkná grafika, fyzika, pěkné cutscény, houstnoucí atmosféra, krycí systém, jednodušší obtížnost, případně dobře zpracovaný příběh a hlavně, ať se to celé pěkně hraje. Ale stejně si nemyslím, že by všechny dnešní hry na nejtěžší obtížnost byly zase tak lehké, a když už chcete výzvu a měřit své schopnosti, tak můžete zkusit multiplayer v Call of Duty, či Medal of Honor nebo Battlefield. Pokud teda nemáte stejné problémy s internet jako já *1*
      • Hm... tak asi nejsem současný hráč... jsem vlastně takový cestovatel v čase *15*
        • Většina, ne všichni *4*
  • smejki
    tyhle čachry s herní "frustrací" mi poslední dobou nějak nejdou na rozum. To mám pak dojem, že se mi hra snaží vnutit, že jsem instantní megakillah(!!!)... stačí zalít vodou a za stálého mačkání QTE sekvencí dovést k... k brzkému konci.
  • GhaasH
    Clovek by se sice obesel bez berlicek jako last man standing a systemu kryti, ale dle dostupnych informaci to porad vypada docela dobre i kdyz z tech videi nemam ten az noirovsky dojem jako v predchozich dilech... a atmosfera je ten hlavni duvod, proc se k max paynovi cas od casu neustale vracim...

    Ale dnes uz se asi ponura atmosfera a stylove komiksove cutsceny u strilecek nenosi :(
  • Doom2 rulles....
  • Ryba9
    Když už jsme u tý nesmrtelnosti v který hře ste nejvíc rageovali, kvůli smrtím? (já jednoznačně první mafie mise v přístavu :D)
    • Dohráli jste někdo kampaň pro jednoho hráče Unreal Tournament na nejtěžší obtížnost? Já ne, ale dokážu si představit, jaké to asi na konci mohlo být *1*
    • Mechwarrior_bw
      ja jednoznačne v Blood 1 (1997) na najvyššej obtiažnosti ... save-load som niekedy stláčal častejšie ako LMB... neuveritelna ťažká FPS (dokonca tak ťažká, že už v tej dobe keď boli hráči navyknutý na obtiažne hry to mnohým vadilo).
    • Já asi právě v prvním MP. Nepřátelé tam dokázali být pořádné swině a měli hrozně rychlé reakce, ale nejhorší byli někteří bossové, třeba Jack Lupino mi dal pořádně zabrat. No a přístav v Mafii byl taky dost těžký, člověk musel mít dobrou mušku.
  • No tak aby to celou hru zase nepodělalo jako obdobná záležitost v The Prey :(

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit