Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • vdaka bohu, moj hardware by nezvladol tie vsetky odlesky na jeho hlave...
  • Hlavně ať mu nezapomenou na tělo naplácat 30kg svalové hmoty a namotat pár zlatých řetězů kolem krku, puberťáci přece nebudou chtít hrát za nějakého chudého, psychicky labilního, vyřízeného poldu, který se nemůže vzpamatovat z vyvraždění jeho rodiny.
    • Kdyz jsem hral jednicku tak mi bylo asi 10 let a taky jsem to miloval. Dvojku jsem pak hral asi v 16 letech.
    • kostejnesmrtelny
      Kolikpak ti bylo, když jsi hrál první dva díly, frajere? *2*
      Mě 17, a jaká to byla palba...

      EDIT: Teď si asi říkám, že to možná vyznělo jinak než jsem chtěl. Zkrátka bych puboše úplně nepodceňoval.
  • Proč je pro lidi tak moc důležité, jestli má postava holou hlavu či zarostlou? Jestli je oholený či zarostlý? Vzhled hlavního charakteru by měl vypovídat o psychickém stavu dotyčného, o jeho charakteru. Když se podíváme na Maxe, který byl připraven o vše - a to hned několikrát - tak snad někdo může očekávat, že to bude stále stejný Max? Osobně změnu vítám, a noir atmosféry bych se nebál, navíc R* věřím.
    • Přišel o všechno "několikrát"? V prvním díle přišel o rodinu esli si pamatuju :) Takže to je podle mě jen jeden případ.
      Nejsem si jist jesli i ostatní ví že po dohrátí MP 2 na nejtěžší obtížnost Mona PŘEŽIJE.
      Čili hlavu si oholí asi z jinýho důvodu :) Jinak Rockstaru taky věřím, nikdy snad nezklamal
      • V druhém díle, když už se zdál "tak nějak" zotaven po tom, co se mu stalo v prvním díle, tak přišel o Monu... Takže když se dostal z nejhoršího a vypadalo vše nadějně, tak to opět spadlo do sra...
    • corfer
      Podívej se na obrázek svého profilu a zjistíš proč chceme ,,vlasáče".:)
      • Kdyby na tom obrázku měl holou hlavu, tak mi to vadit rozhodně nebude.
    • ono se to lidem nelíbí, protože mají vžitou tu postavu z prvního a druhého dílu.. to samé bylo tušim i Double Agenta, Sam Fisher nabral svalovou hmotu, oholil se a byl uplně jiným člověkem, aby působil kvuli krytí jako víc kriminální živel, k tomu unos dcery atd.. takže to vidim stejně v Maxovi.. odjel bůh ví kam.. změna je život.. Dante z Devil May Cry, fanoušci mi nedají za pravdu, tomu obarvili a ostříhali trochu palici a už je oheň na střeše.. pokud má člověk fantazii, tak si něják logicky odvodí, že postava nějákým způsobem tu změnu provedla za nějákým účelem.. a né řvát na vývojáře na forech cože si to vlastně dovolují.. sice se taky občas nad změnou vzhledu pozastavím, ale takový prkotiny jako ostříhání, změmna účesu, to fakt ne... ještě dodám příklad kde mě změna zarazila třeba.. Dragon Age 2 a elfové, uplně jiní, vypadali jak z Avatara ty šmoulové, oči, nos, rysy.. z prvním dílem jako by to nesouviselo..
      • Samuel Leo Fisher mezi Chaos Theory a Double Agentem svalovou hmotu nenabral, to pouze "nexthlen" (v tomto případě tento název sedne hodně) ho ukázal trochu jinak, oldgen verze ho v podstatě ponechala přistarém - se strništěm na hlavě i na obličeji. Vlastně skvělý příklad je původní vzhled Sama v Conviction, který jsem si zamiloval, protože vypadal opravdu jako štvanec, ale ten nový mi také nevadí (po tom co prožil se člověk nemůže ničemu divit).
        To samé mám vlastně i s DMC, to že Dante vypadá dosti zvláštně - tedy rozhodně preferuji změnu, při které si maximálně postava oholí hlavu/nechá narůst vlasy či nechá narůst plnovous - mi až tak moc nevadí, navíc věřím, že se autoři vytáhnou a budou to mít dobře zdůvodněné.
    • hovno, ty nie si fanusik maxa payne potom... trdlo si
      • Ten ale MP hrál už v době, když ty si ještě tahal kačery, tak nevykládej. Naopak, zcela s ním souhlasím a to mi oba díly Maxe stále zabírají čestné místo na disku a nejednou si je s chutí znovu projedu. Ano, visáž Payna bude jiná a vzhledem k lokaci se již nedočkáme tak razantního a opěvovaného Noir prvku ( asi bude na místě poznamenat, že všichni tady víme docela o tom kulové, protože stále tu hru nikdo neviděl ), ale to neznamená, že se bude automaticky jednat o průser nebo že by to už nebyl Max Payne. Ať se ti to líbí nebo ne, fanoušci jsme všichni, jen se každý z nás na toto pokračování dívá jinak - jedni neustále prosazují jen jeho dvěma díly prosáklou typickou vizualizaci a ti druzí, alespoň se tam řadím osobně, hledí tak trochu na universum, kde očekávají, jak bude nová cesta "novýho" Payna vypadat po to všem, co zažil v předchozích dílech.
        • Přesně tak, já osobně třeba preferuji vzhled Maxe z prvního dílu (byl v něm ztotožněn Sam Lake z Remedy; myslím, že můj profilový obrázek mluví za vše), ale po chvíli jsem přišel druhému také na chuť a zamiloval jsem si ho. Jak říkáš, někdo bude nového Maxe (Sama, 47...) očekávat s otevřenou náručí - ať bude změna jakkoli velká, tak mu dá šanci - a někdo bude všude brečet, jak to již není ten "starý dobrý"...
        • lolo ja som hral preskoc vagony na ZX spectre ked ty si este neexistoval holobriadok
  • Stejnej daber, Max s vlasy a bullet time? To nezni uplne marne, hlavne ten dabing je fakt super zprava, tak doufam, ze to uplne nesprasi, ale chce to jeste trosku toho NOIRu!
  • Zayl
    ...sofistikovanějšími. Hráči vyžadují zcela filmový zážitek...

    *headdesk* ... To je absolutní protimluv, jelikož esence "filmového zážitku" je zjednodušovat, místo gameplaye spoléhat na quick time eventy... Pokaždé když se mi hra snaží namluvit, že je filmová, okamžitě se mi rozsvědcují varovná světýlka.

    Pokud budu chtít filmový zážitek, zajdu si do kina na film. Vím, šokující...
  • Je to jasný, bude tam něaká sekvence z "minulosti" kde ještě měl vlasy.
  • Nerad to rikal,ale daleko radeji bych cetl ohlaseni PC verze Red Dead Redemption, to by podle me byla sazka na jistotu (pokud by moc nepodelali konverzi).
    Max Payna mam rad, hral jsem samozrejme oba dily, nicmene z tech screenu jsem trochu skepticky, ale uvidime.
  • Nerad to rikam,ale daleko radeji bych cetl ohlaseni PC verze Red Dead Redemption, to by podle me byla sazka na jistotu (pokud by moc nepodelali konverzi).
    Max Payna mam rad, hral jsem samozrejme oba dily, nicmene z tech screenu jsem trochu skepticky, ale uvidime.
  • Remedy je Remedy. Těžko se mnohem svázanějšímu studiu pod hlavičkou Rockstaru podaří dosáhnout stejné citové hloubky, jako v případě prvního a druhého dílu.
  • Ethy
    Chtělo by to víc NOIRu

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit