Měníme formáty zpravodajství a publicistiky
-
Neberte to špatně, ale zní to trochu jako damage control za osekání redakce, které mě doteď hodně bolí, obzvlášť kvůli videoobsahu, který přišel o ty nejlepší elementy (to zase neberte jako hanění zbytku redakce, každý má talent na něco a taky každému divákovi sedne něco jiného). Každopádně i tak určitě přeju ať se letos daří a nepřichází další radikální cuty, které naruší chemii a působení redakce tak jako v loňském roce.
-
Možná by to chtělo inovovat video obsah. Fight club / redakční pokec (rozdíl je počet témat a pravidlo?). Víc sérií s jednou hrou/longplay s nějakými challengemi, žebříčky, co-op?
Není potřeba, abyste novinky četli na kameru, to je zbytečný, radši ať to je na webu a tam jdou reklamy, ale na youtube se diváci radši vrací k Hitmanovi, RDR2 a jiným videím, která byla zábavná, je to k zamyšlení.
Nebo chybí správné dvojice lidí do videí, aby to byla zábava? Adamovo nadšení, Vaškovo blábolení adhoc mimo mísu, Jirkovo "zábavné neumětelství", atd..
-
povedat pravdu, citat games.cz na mobile (smartphone samozrejme) je dost zla skusenost, tie reklamy kym clovek pozatvara nech aspon co to precita z webu je prinajmensom KATASTROFA...
dalsie co mi osobne prekaza, je nestranost noviniek, ako som uz parkrat pisal v konkretnych novinkach (zvlast u JM) tak davat do nich svoju mienku, resp. svoj svetonazor a tim padom ovplyvnovat mienku citatelov je imho vazne nemiestne.
A pevne verim ze za to som aj pred Vianocami dostal banam na tyzden... (to je ozaj sila, dostat ban za nieco co sa redakcii/redaktorovi nehodi do kramu...) - ale v tomto s amozem mylit, nebol som oboznameny za co konkretne ten banan bol. (porusenie pravidiel-nespresnene ktore pravidlo bolo porusene, ak vobec nejake)
-
Takže vlastně návrat "bleskovek" (nebo jak se to jmenovalo) a omezení větších novinek. Vlastně proč ne, stejně z těch novinek spousta lidí čte jen nadpis.
Akorát bych si dovedl představit, že by rámeček s aktualitami byl viditelnější v horní části hlavní stránky. Teď je tak trochu zastrčený mezi dvěma reklamami, z nichž jedna má podobný formát. A u každé aktuality by mohl být přímo odkaz do diskuze s počtem komentářů jako u ostatních článků. Když už k tomu diskutovat jde... Jen malý podnět ke zvážení pro designéry stránek.
-
-
Jo, tohle určitě není finální podoba. Ještě na to koukáme, budou další úpravy.
-
-
Pridavam se k tomu, ze aktuality ted nejsou zrovna moc videt. Hlavne proto, ze vypadaji skoro stejne jako reklama hned pod nimi (oblibene na Smarty) a tak je jako ctenar automaticky ignoruju. Zvazil bych radeji vizual podobny Planu vysilani i se zobrazenim casu a pro format novinek mi prijde idealni (a mam ten pocit, ze tak to drive mely i Bleskovky). Take by se mi libilo, kdyby se je jich tam zobrazovalo vice a byly mensi mezery mezi nimi (cca tak o 3 novinky vice, pri soucasne vysce widgetu), pokud jo trvate na soucasnem vzhledu.
-
-
-
Diky za info, nebudu lhat, vubec jsem si toho nevsiml v tomhle designu mezi reklamama :)
-
-
Nelži, tohle je velmi užitečná připomínka, kterou potřebujeme! :)
-
-
Takže návrat toho, co jste tak horlivě zrušili?:) Tož gratulace...
Ještě přidat k tomu diskuzi, protože často se tam docela dost dobře hledali informace od ostatních (zejména zdejší DS komunita tam dělala vždycky hezká shrnutí či rady:)) -
To uspořádání článků je tak natěsno že, jsem jsem to málem přehlédla.
-
A kdyby byla diskuze, tak by hned mohlo být jako další novinky:
1. Xzone po 16 letech zavírá ostravskou pobočku.2. Utekly předpokládané ceny Nintenda
-
Ani jsem si toho nevšiml, na boční panely vůbec nekoukám:)
-
U bleskovek byla nejlepší ta diskuze. Dalo se tam bavit mezi sebou a informovat se, ikdyž chápu, že se to nikomu nechtělo moderovat. Ale Steam taky není moc moderovaný a žije to tam 😛
Jinak já už poslední roky články nikde nečtu. Nadpis článků stačí jako newsfeed a pak jdu hned do diskuze, kde se člověk může dozvědět hodnotné informace navíc od diskutujících. Jsem zvědav, jak s weby ještě dlouho přežijou. Už to nema takovou hodnotu jako kdysi časáky. Stejně jako se zavírají kamenné pobočky, když je vše digital.