-
dobre delaji. 3D je shit...
-
Udivuje mě postoj vás všech tady i samotného microsoftu, jedná se o budoucnost a tohle jsou jen první krůčky, tak proč nebýt u toho, je to bezva. Když jsem jako malej u táty v práci hrával Zonera, neměl jsem potuchy co budu hrát za 10 let. Všechno co je dnes pro nás tak samozřejmé mělo svůj původ nedokonalý. Jednou až budeme brouzdat aplikacemi stylem jako agent Norman Jayden v Heavy Rain si vzpomenete, že jste byli u toho, když to začínalo a každej to odsuzoval. Ale nespokojenost je pro vývoj moc důležitá. Zajišťuje zdokonalování technologíí pro spokojenost zákazníka, proto doufám, že se dožiju věku holografických projekcí a jejich využití v herním průmyslu. Při dnešní rychlosti vývoje technologií se nebojím, že se 3D technologie stane během 10 let běžnou součásti medíí.
-
-
Tak něco podobného říkali před x lety chytrolíni, jako jsi Ty o "virtuální realitě". Kde je ta slavná realita dnes? Dávno zapomenutá... Za pár let ji opět někdo s velkým humbukem opráší a pak se na ni opět zapomene...
-
Hele mudrlante, princip 3d je starej temer jak cernobila fotografie a konkretne u her je tento system tady minimalne 10 let. Paril jsem s brejlema prvniho Drivera, jen pro informaci. Nechytlo se to a s koncem CRT monitoru ktere nemeli problem s vyssi frekvenci to zapadlo uplne. Ted to oprasili jak desnou novinku. Par nadsencu pusti zilou a zase se to vodporouci. Ze kina zacli prodelavat a potrebovali injekci je vec jina. Jenomze u her je to zrout vykonu jako prase. A kolik z vas si muze rict, ze mu hry vystaci s pulkou vykonu vaseho kompu a nebo konzole? Kolik z Vas si zapari 3d na plny detaily?
-
-
Tenhle článek mi mluví z duše.
-
Ja by som uvital, keby do kazdej hry davali podporu TrackIr. Moznost snimania pohybu hlavy je dobra nielen v simulatoroch, ale hodila by sa aj v strielacke. Napr. vyklananie hlavy za roh by bol urcite intuitivnejsi a nelamal by som si prsty ako teraz. Navyse FreeTrack ponuka alternativu za par drobnych, ked ste sikovni. Jazdit s tym simulator je parada. Dokonca aj NFS Shift to podporuje. Kludne by sa to dalo aj na konzolach, kedze uz teraz su rozne ovladace.
*** 3D mna osobne nezaujima. S tymi ocami je to tiez pravda. Mne to tiez nesedi. -
-
No to je dost subjektivni. V racingovkach bych to nechtel ani za nic. Sedim s volantem pred monitorem, hnu hlavou a palubni deska na monitoru mi plave do stran, nahoru a dolu. Desna predstava. *1*
-
-
Záleží na nastavení profilu, není problém zařídit, aby při malých pohybech hlavou ten obraz neplaval. Naopak možnost se rozhlížet kolem sebe jako ve skutečném autě má něco do sebe *4*
-
-
No nevim. Sedim s volantem v ruce pred monitorem. Otocim hlavou, pritom ocima zustavam na monitoru, pricemz mi palubni deska odplave nekam na stranu a mam pohled z bocniho okna. Nevim jak to muze bejt nekomu prirozeny. Mne vadi i to kdyz mi palubka poskakuje oproti volantu diky odpruzene kamere. Ale jsou lidi co u toho sedi na kancelarske otaceci zidli, nohama si porad prisupujou pedaly, kere jim ujizdej, koukaj na auticko z vnejsiho pohledu, monitor maji stranou a lebedi si jaky maj pocit ze zavodeni. Je to urcite subjektivni, to priznavam. *2*
-
-
Neviem ci si to skusal, ale ja som na prvy krat mal tiez problemy nez som si zvykol. Treba to iba vyladit, aby to reagovalo prirodzene. Tebe vadi poskakovanie palubovky - ja mam zasadne trasenie a pretazenia nastavene na maximum, takze pohlad je dost roztraseny. Zasadne jazdim iba s pohladom z kokpitu. To dokonca aj ked som hraval arkady ako NFS alebo TDU. Mne ide iba o to, aby to vyvojari implementovali do hier. Pouzivat to nemusis ked nechces. Velmi by som to uvital aj v FPS hrach. Na youtube som videl video z Army a tam to islo tiez.
-
-
-
-
-
pochybuju, ze by 3D melo nejakou budoucnost, kdyz podle vyzkumu ho nejakych 20% lidi neregistruje (vcetne me)... byl sem na avatarovi ve 3D a to bylo poprve a naposled, co sem na nejaky 3D film sel, protoze zazitek naprosto stejny jako z klasickeho filmu... tech 20% vsech lidi je strasne moc, proto si myslim, ze nema sanci se to uchytit... protoze na co si mam priplacet za nejake vychytavky, kdyz z toho nic nemam?
-
No musim souhlasit, 3D se masove rozsiri teprve tehdy az nebude k zobrazeni potreba 3d bryli.
-
-
Presne ale ne ze to bude promitat jakymkoliv zpusobem jiny obraz pro leve a prave oko, ale ten obraz bude zkutecne plasticky 3D hologram v prostoru pak se to teprv rozsiri ovsem dnesni HW ma co delat aby stihl plynule zobrazovat HD rozliseni kdyz pak pocet bodu rozsirite o 3ti rozmer napr. o vysku obrazu 1080 hned vam vzroste z 1920x1080 na 1920x1080x1080 a to uz je hezka radka bodu...takze 20 let ?
-
-
Skusil som bryle na nejaky Samsung 3D v obchode a bol to OTRAS. 3D dojem len mierny, oddelovanie objektov(ghosting) a hrozna unava na oci. Nenavidim 3D a cely ten gimmic.
-
microsoft sa zamyslel a spravne pochopil, este by sa mal zamysliet nad kinectom a pohybovym ovladanim, ktore takisto nema dlhu buducnost...jednoducho technologia este nedozrela
-
Neřekl bych největší techničtí nadšenci, spíš největší zazobanci.
-
-
Neřekl bych. 40 palců Samsung LE40C750 3DTV za 21270Kč.... To není snad jen pro největší zazobance ne? *2*
-
-
taky nechapu tento 3D BOOOM. nikdy sem nezkousel hrat ve "3D". mam zkusenost jen z kina a musim rict, ze HD verze Avatara mi prijde lepsi jak "3D" v kine. efekty sou sice fajn, ale me nesedi to rozostrene pozadi pri "3D" stejne tak si to nedokazu predstavit pri hrach.