Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Legendarian

    Ako som jediny komu sa rozd.be cela fotogrametria vo hre po instalovani world updatov na xboxe? Ta hra prisambohu vydrzi plynule nacitavat objekty max pol dna a potom sa zacina rozsypavat a prelietavam za polonacitane rozmazane budovy...predstava ze za toto niekto zaplati 70 euro minimalne ma vytaca

  • ahoj, vysla uz podpora pro VR?

  • Rozumim tomu spravne, ze si tam muzete volne jen tak letat, ale nic vic tam neni...☹ jako ze zadne mise/ linearni ukoly tam nejsou? (tim nemyslim trenovani pristani/letu za rozlicnych podminek apod., ale nejky vetsi "pribeh")

    • Ghost47

      Existuje tohle. Zaregistruješ se, stáhneš addon do FS a hraješ to stylem Euro Truck Simulatoru a podobných her. Máš nějaké prachy, na webu vybereš zakázku, pronajmeš letadlo, v simulátoru tu trasu odletíš. Vozíš lidi, vozíš poštu, nebo třeba převážíš letadlo přes půl Evropy k novému majiteli. S dostatkem peněz si můžeš koupit vlastní (ale pak řešíš i údržbu a servis, zase se ale dá pronajímat a vydělávat tak prachy i když zrovna nehraješ), dá se koupit i letiště (kde pak vyděláváš i za pronájem hangáru, benzín - ty to máš za nákupní cenu, ale na pumpě samozřejmě může být víc - a podobně).

    • LessPh

      Ano rozumíš, prostě nejsi cílovka. Tohle není GTA, tohle je simulátor, kde ty si vytváříš obsah a ne vývojáři;-)

      • Wolfcastle

        v GTA si taky muzes volne letat a delat spoustu dalsich veci to je jako fajn, ale pribeh dela tu hru zajimavou. Nechapu proc by zrovna FS nemohl neco podpobneho mit plnit zakazky s mensimi letadli a postupne se propracovat k tem nejvetsim letadlum a naucit se ovladat vse... Jen tak si letat bez cilu sem tam hm hezky, ale nuda pro nerdy co si koupi 5 monitoru a X joysticku ze cenu leteky kolem sveta...

        • LessPh

          No a proto je to GTA, volně si tam létat můžeš, tak na co potřebuješ MSFS - si cílovka GTA. V simulátorech si obsah vytváříš sám.

          Kdyby v MSFS bylo to, co si popsal, tak to nikdo z cílovky simulátorů nekoupí.

          Ale můžeš napsat do Rockstaru, ať ti ten tvůj systém implementují do GTA VI, až si zase budeš volně lítat, tak jestli by to nemohlo vydělávat prachy na větší letadla a občas neshodit nějakou tu atomovku:D

          A jestli tohle chceš v simulátoru, tak běž na https://www.fseconomy.net/  v podstatě je to, to co chceš, ale pro větší kluky, co nepotřebují vodit za ručičku.

  • Chybí to zásadní podpora více monitorů!!!!

    Velká chyba. Zatím nekupuji. 

    • cibrut

      Cože? Video z multimonitor setupu https://vimeo.com/453764870

    • Pro kolik hráčů je tohle to zásadní? :-D

      • Pro většinu co měli rádi FS X. 

        • Jde o to, že lidi co měli rádi FS X nejsou většina hráčů ;-)

        • LessPh

          Nemyslim si, litam od MSFS 98, vic monitoru mam a stejne pouzivam jen jeden na litani, na vic monitorech lita jen minimum lidi..

  • Pokud autor bral FSXX jako pokračování nebo asi spíše konkurenci hry Google Earth, tak těch 10/10 trochu chápu, jako ateista i nad chybějícími kostely přimhouřím oko, ale za to jak jsou zpracované LKPR, LKTB, LKMT v ČR - nemluvě o dalších světových letištích, by si to zasloužilo dolů minimálně dva body.

    Jako letecký simulátor to autor určitě nerecenzoval, nebo je to první věc co letecký simulátor připomíná a se kterou přišel do styku nemaje povědomí o Il2, DCS, XP11 a dalších. Chování letadel připomíná nejvíce ze všeho GTAV, se simulací nemá vůbec nic společného. Rádionavigace nefunguje jak by měla, AP funguje na bázi generování a držení náhodných parametrů, úplně chybí termika a alespoň jeden kluzák a helikoptéra. FSXX se od alfa a beta verze vůbec ničím neliší. Z reportovaných bugů není zatím odstraněno nic, takže se jedná více méně o placenou betaverzi. FSXX má potenciál, ale klenot z něj bude třeba ještě mnoho let brousit. Za mě jako letecká simulace pro VFR 6/10, jako letecká simulace pro IFR 2/10.

    Pokud to se simulátorovým létáním myslíte vážně, tak se zajímejte spíše o X-Plane 11 pro GA, Helikoptéry, Kluzáky a Airlinery, nebo o DCS pro vojenské stíhačky a helikoptéry.

    • Četl jsem x recenzí na našich i zahraničních webech a prolétl jsem reakce na avsim, fyzikální model byl podle všech v mezích základní prodejní verze, na nějakou tragičnost si u něj nikdo nestěžoval (ani vlastníci pilotních průkazů).

      • Hmm tak shodou okolností vlastníkem pilotního průkazu jsem a mám dalších pět kamarádů pilotů co to zkoušeli, tak jak to piloti na simulátorech mají ve zvyku - v mezních režimech letové obálky. Do jednoho se shodneme, že to je dost mimo mísu. Skluzy, vývrtky, ztráty vztlaku, chování v utažené zatáčce, kdy éro vůbec neproklesává, boční vítr na startu a při přistání jako by ani nebyl (nutno uznat, že mají aspoň aspoň náznak torzního moment od vrtule). S některými letadly o něco lepší než s jinými. C172 "steam gauges" třeba celkem ujde, ale taková Extra je úplně mimo i pro pilota co ji reálně v teplých neměl, ale kamarád co na jí má 120h ten invektivy nešetřil.

        Tak někdo se holt řídí PR recenzemi na webu, někdo srovnává s reálnými zkušenostmi a stovkami hodin v opravdových simulátorech.

        • LessPh

          Jako MSFS 20 má pořád nějaké mouchy, ale je to nejlepší simulátor, který je na PC dostupný. Nevím co jste ty a tvoji kamarádi lítali, ale asi ne nový MSFS nebo jste v menu nenastavili realističnost.

          Aktuálně mluvíme o default letadlech, takže se dá očekávat, že letový model nebude nic extra super.. ALE v XP11 mám na defaultní Cessně nalítáno okolo 90 hodin, a tak můžu porovnávat. Třeba mixture tam člověk vůbec nemusí dávat do leanu a Cessna stoupá a stoupá v ideální rychlosti 75 KTS až do alelůja.. V MSFS od určité výšky pokud mixture nedáš do leanu, tak ti RPM začne klesat a výkon motoru jde tím do háje, buď držíš pitch a VS a jdeš do stallu, nabo máš VS 0 a letíš těsně na hranici udržitelné rychlosti.. o tom si může default Cessna v XP nechat jen zdát.

          V XP jsem s Cessnou prolítal půlku Evropy IFR a i když byl velký vítr, tak to letadlo se chovalo předvídatelně a hrozně "nudně". V MSFS si to se mnou pohazuje, vím odkud a přibližně kolik fouká, lítám především VFR, protože je to prostě pecka a užívám si to dvojnásobně než XP, na který jsem už dávno zapomněl:DD

          Až vyjdou první addony, tak to dostane tu pravou šťávu.

          Jinak komerřní pilot 738 jako flightdeck2sim (youtube, na XP má nalítáno 1000 hodin), a můžeš najít i další, jasně tvrdí, že MSFS 2020 je budoucnost simulátorů na PC. Věřím profesionálnímu pilotu, než celýmu éroklubu z horní dolní;-)

        • Ono jde asi o to, že naprosté většině hráčů je tohle úplně jedno. (pro mnohé je to dost možná plus?). A vzhledem k tomu, že jsme na herním webu a ne stránce fanoušků letadel, tak myslím, že je recenze naprosto adekvátní.

          Pokud někdo hledá dojmy od reálných pilotů, kteří poznají, zda se po ránu u skály chová termodynamika vzduchu reálně, tak je na špatné stránce. Což ale jaksi není chyba té stránky na kterou omylem vlezl :-D

          • cibrut

            Že jsme na herním webu není v tomhle případě přeci vůbec argument. Produkt se jmenuje Flight Simulator, takže diskuze nejen o letovém projevu je zcela na místě. Pokud si dobře vybavuju, tak o scenérii, z které jsou všichni vydření, bylo jen jedno video z tuctu prezentovaných v rámci "developer's diary", ostatní videa byly o simulaci vzdušné masy obecně, online ATC (řízení let. provozu), reálném počasí a dalších finesách, které jaksi samy o sobě definují zásadní rozdíl mezi "hrou" a "simulací".

            • LessPh

              A Euro Truck Simulator je podle tebe taky simulátor tahačů, že jo?:D

              MSFS 20 je super, má svoje mouchy, ale jinak nemá konkurenci a to jsem začínal na MSFS98 (vlastně na Flight Unlimited 2 od Looking Glass), přes poslední XP11.

            • Sorry, ale to že se to jmenuje Flight Simulator na tom nimění. Tohle je prostě recenze od hráče pro hráče, protože jsme na herním webu. Není to od pilota pro piloty, to hledáš špatně.

              Na to aby jsi na herním webu zrecenzoval hru, která se jmenuje Hitman za sebou nemusíš mít několik nájemných vražd. A ani od takové recenze čtenáři nečekají, že budeš řešit, jak moc je to realistické ;-)

              • Reakce na příspěvek:

                A co virtuální piloti? Fyzika letu nemusí být zapříčiněna simulátorem jako takovým, ale prostě blbými modely letadel. Carenado, který je jeden z hlavních partnerů hry, dělá modely letadel, které jinak stojí za prd. Spíš doufám, že se začnou objevovat addony třeba od A2A simulations.

        • Na konspirativní uplacené recenze fakt nevěřím :). Jasně, herní recenzenti bez PL těžko posoudí přesnost modelu, ale i u nás vyšly recenze držitelů PL. K tomu AVSIM je komunita celkem HC uživatelů simulátorů, řada z nich má zkušenosti s reálným létáním, a reakce ohledně letového modelu byly neutrální / uspokojivé (ve srovnání se základními letadly v x-plane / prepar3d).


          Pokud chce člověk něco věrnějšího, tak stejně vždycky sáhne po detailním letadle třetí strany...

  • Mart9

    Přes CTRL+F jsem v recenzi nikde nenašel, že nejvyšší kostelní věž v Česku je v té hře jen placka. To je rozhodně za nějaký bod dolů.

    • jack

      Také mi to přijde škoda. Koukal jsem na některá videa MFS z Prahy a neviděl jsem ani Žižkovskou věž. Přitom BING mapa ji ma....

    • palcov

      No, kdyby využili 3D modely z Google Map.. které by google zcela jistě rád zdarma poskytnul.. No tak ne..

      • Ghost47

        Spíš bych byl pro Seznam. Majitel lítá rád, radši si koupil letiště, kde si dělal piloťák, než ho nechat krachnout... a 3D snímkování ČR má na špičkové úrovni.

        • Jestli myslíte "street view" - tak to není 3d snímání. Spíš by se to dalo popsat jako jako panoramatický záznam. Nikoliv však 3d. To by musela být provedena fotogrammetrie.

          • Ghost47

            Přesně to pořizoval... je to už o něco starší než poslední ortofoto (protože to chce nalítat trošku víc hodin), ale pokrytá je snad celá republika, testoval jsem i totálně zapadlou díru se 100 lidmi, kde máme chalupu, a je tam (i když tady už to není kvůli menší hustotě průletů tak kvalitní jako třeba Praha, ten barák vypadá dobře tak z 50 metrů max).

            • Díval jsem se na to. Je fakt, že mapy.cz mají ČR dobře obsáhlou. Nicméně je to pouze ČR. Museli by spolupracovat s MS, aby byly poskytnuty údaje. Jinak ve MSFS2020 jsou významná místa jako Eiffelova věž udělány ručně. Zbytek je generovaný umělou inteligencí blackshark.ai

  • Koukám, že první addony třetích stran pro MSFS2020 na sebe nenechaly čekat. ORBX a mnoho dalších už vydali nové addony:

    https://orbxdirect.com/product/og20-msfs

    https://www.msfsaddons.org/scenery

    • LessPh

      Já nevím no, nevím jestli je zatím potřeba addony na scenérky, všechno mi přijde fajn i na low/medium (víc medium)..spíš letadla by to chtělo..

  • Coffin.Corner

    Tak trochu ve stínu MFS vyšla o den později famózní mapa Sýrie (včetně Izraele, Libanonu až po jih Turecka) pro DCS World.

    • Jack1947

      DCS world o tom se tady ani snad neví lol😀

  • Jack1947

    Mám starej Wingman3D od dob MFS 2007! nebo kolik jsem na něj nešáhl,  ale díky tomuhle zkusím no i když becilné poletování nebylo pro mne nikdy ledas STurmovik Il2 ale tam zas bylo docelka těžké skloubit střelbu a let a ještě vyrovnávání tlaku aby se neodkrvil mozek :D

    • cibrut

      Můžeš si představovat, že vezeš buržousty lyžovat do fr. Alp a zkusit si přiblížení a přistání na Courchevelu. Nebo že vezeš šplhuchtivé horolezce v Himaláji a přistát na Lukle. Případně aplikovat bush-flying v Idahu, tam jsou taky hodně zajímavý místa v kopcích. Nebo si zaletět na dovolenou do Karibiku na ostrůvek Sv. Bartoloměje (Saint Barthélemy Airport). A to nemluvím o Papui Nové Guinei, tao je úplně jiný level (viz provřený seriál History channelu "Worst place to be a pilot". A kdybys chtěl dopraváky, tak pro začátek postačí Paro v Bhůtánu nebo Gibraltar či Innsbruck s přiblížením na dráhu 26 a následným vizuálním okruhem a přistáním na dráze 06, kdy podvozkem doslova olizuješ střechy domů ve velmi strmé zatáčce na finální přiblížení. Případně mě napadá ještě Skardu v Pakistánu. Těch podivných míst, kde jsou letiště, je opravdu hodně :). On se civilní sim zdá nuda jen do té chvíle, než začneš využívat jeho možnosti, jako třeba že si můžeš zkusit přistání opravdu na těch "nejhovadštějších" letištích :).

      • Jack1947

        Takhle dalece abych řekl pravdu jsem nikdy o tom nepřemýšlel.

      • Bohužel zapomněli letiště na Svaté Heleně, což jen dokazuje, že Bing mapy stojí za prd.

      • LessPh

        Ja pod pojmem Simulator jsem vzdycky videl, slozite IFR lety kde jsem se dopredu pripravoval a studoval charty abych vedel jak mam danou proceduru se svoji Cessnou presne zalitnout.. to bylo Xplane.

        V MSFS jsem na IFR jeste nesahnul VOR a NDB jsem jeste temer nepouzil. Je to pro me vsechno o VFR, vcera jsem poprve zkusil prednastaveny bush flying a byla to pecka.

        Oproti Xplane a IFR, je pro me MSFS a VFR relax, soustredim se vic na litani, nez abych porad koukal na pristroje.. proste clovek leti plus minus, je to uklidnijuci:D

        • cibrut

          Ono k tomu asi patří všechno, tedy z mého pohledu po letech s X-Plane ;). Poslední roky mě hodně oslovil právě bush flying, aktuálně si užívám famózního Portera od Thrandy s létáním právě v PNG pro SusiAir Virtual ;). A přiznám se, že už pár let, bohužel marně, čekám na release DeadSticku, ten se zdá být už dost dead. Moc toho není, ale pár bush flying videí z FS2020 jsem viděl a je to fantazie. Zatím ale odolávám instalaci a fičím dál v XP (například JustFlight dnes vydal update jejich TrafficGlobal s podporou GA provozu a je to zase o level výš), asi počkám pár let, až se FS2020 trochu stabilizuje.

          Koukání na přístroje je simulátorový nešvar, za který jsem od svého instruktora dlouho dostával "přes prsty" a dalo mi hodně práce se to odnaučit :(. Zase ale XP je parádní na nácvik IFR obecně a udržování IFR pro reálné lítání.

          • LessPh

            Já bych nikdy neřekl, že se v XP dá létat bush flying, ale s ortho proč ne;-) Koukal jsem na toho Portera a je to moc pěkný letadlo! Já teď  lítám s Xcub a je to taky moc hezký letadlo, ale je defaultně hodně špatný, ještě víc než běžný standard u default letadel, ale prostě se mi strašně líbí;-)

            DeadStick jsem taky zaregistroval asi před rokem na rockpapershotgun a měl to ve wishlistu na steamu, ale jak říkáš, už je to mrtvý a podle mě ten projekt MSFS 2020 pohřbil úplně. Myslím, že díra na trhu byla zaslepena.

            Já do XP nevrazil ani korunu, jediné co mám je ZIBO mód.. čekal jsem od poslední E3 2019 na release MSFS, prostě jsem nechtěl do XP investovat.. protože jsem doufal, že přeskočím z XP na MSFS což se potvrdilo. Snad jen ten ZIBO mód mě ještě drží u XP.. to ještě potrvá než pro MSFS vyjde něco pořádného.

      • Přemýšlel jsem, jak napíšu, že FS si tu desítku zaslouží, i když to vůbec není dokonalá hra, ale napsal jsi to lépe..

        👍

  • cibrut

    Škoda, že recenze nezmiňuje v detailu počasí a chování vzduchu. Takové ty v let. simulátoru docela podstatné věci :) a vlastně ve všech dosavadních simulátorech neřešená (technicky velmi náročná) věc.

    Když poletím kolem mraku a krajem křídla ten mrak líznu, bude se dít, to co v reálu (vykopne mi to křídlo raketovou rychlostí nahoru)? Co chování proudění vzduchu přes překážky dle videí prezentovaných ještě v době alfy? Turbulence způsobená překážkami, stoupavé proudění na svazích? Podle všeho by mělo fungovat relativně realistické plachtění, zkrátka minimálně stoupáky budou tam, kde v reálu (s termikou to může být kapku jinak, nevím, jestli mají prostředky na vyhodnocování, kolik slunečního světla dopadá na jakou plochu a typ plochy - skála, les, louka, voda apod. a podle toho generovat termiku). Co vliv denní doby na chování vzduchu? Ráno, než slunce ohřeje zem, je vzduch klidnější, přes den turbulence a termika a večer zase klid? Ptám se, protože podle různých videí przentovaných MS má jeden dojem, že tohle všechno tam je.

    K pádu do spirály alias "stall spin" - MS prezentoval moc pěkné video, už nevím, jestli to byla C150/2 nebo C172 s dost realisticky vypadajícím pádem do spirály, tak mě docela zaráží, že v betě je to jinak?

    A nakonec ještě otázka už mimo samotný sim - která let. škola u nás dává v základním výcviku pády do spirály? Pokud vím, tak v EU i v USA "stall spin" a vůbec "UPRT" alias "upset recovery training" nebo-li nácvik nezvyklých letových poloh - to všechno patří do základů vzdušné akrobacie. Nevím o žádné škole, která by toto měla třeba v rámci licencí na ULL či PPL. Tak prosím autora o objasnění, díky.

    • Pokud vím, vývrtky jsou vždy nadstandardní trénink nikoliv základní. Pouze se roky diskutuje, že se zahrne do základního, což by ale znamenalo zdražení výcviku.

      Pokud jde o proudění vzduchu atd. Líznutí mraku jsem pocítil mírným rozklepáním křídla na všech menších strojích. Velké nelítám. Znatelná je změna letových podmínek v případě přiblížení k horám. Naopak vodní plochy mě nijak nepřišly, že by vyvolaly větší změny. Lesy, louky vůbec. U denních dob mi nepřišly větší změny. 

      Je těžký dát do recenze všechno. Na druhou stranu konkurence vydala recenzi první den a byť tam také řada informací nebyla, protože čas, byl to první den a ne týden po vydání.

        • Díky za zajímavý počtení. Mohli byste tu pls pro laika napsat "návod" jak se do ty vyvrtk v Mfs dostat? Já tam zkoušel dělat psi kusy, ale vyvrtku se mi vyrobit nepodařilo - max se v letadle rozeznel jakési alarm načež po chvíli zcernala obrazovka s restartem - asi překročení max konstrukčního namáhání? Tohle je mimochodem pro mě taky nedostatek mfs - chápu že po 11.9.  není vidět přímý naráz do budovy, ale nějaký konstrukční defekty za letu nebo nehody při přistání tam být zobrazeny mohly.. 

          • cibrut

            Obecný postup pro řízený vstup do vývrtky je dvojí. Jeden na volnoběh, tedy s minimálním plynem, prakticky simulující vývrtku při přiblížení a přistávání, kdy je motor v nízkých otáčkách. Druhý je "pod plynem", simulující situaci přetažení výškovky do strmého stoupání při vzletu. Doporučená výška minimálně 3000 stop nad terénem, pro jistotu :)

            - bez plynu, tedy motor jen na volnoběh - ve vyrovnaném letu (letadlo ani nestoupá, ani neklesá) nastav páku plynu na co nejméně, aby motor jel jen na volnoběh. Letadlo bude chtít klonit nos dolů - drž nos stále vyrovnaný, abys neklesal. Postupně začne padat rychlost. V určitý moment bude letadlo těžší a těžší udržet stranově vyrovnané (aby nezačalo točit do strany) a rozezní se onen "alarm" (tzv. stall horn, oznamující nízký podíl proudícího vzduchu pod křídlem před pádovou rychlostí). Berany/joy budeš mít pravděpodobně plně přitažené, drž to tak. V ten moment ostře vykopni směrovku vlevo a drž ji tak, stejně tak joy/berany drž plně přitažené (s plynem - postup je identický s tím, že držíš takový úhel stoupání, že rychlost postupně klesá, až se dostaneš na pádovou rychlost, což bude v obou případech, bez klapek, někde kolem 55kts).

            Recovery:

            1) plyn na volnoběh

            2) identifikace směru rotace letadla a použití směrovky v opačném směru pro zastavení rotace

            3) nos dolů pro nabrání rychlosti

            4) po dosažení cca 55-60kts rychlosti postupné vyrovnání do vodorovného letu a přidání plynu

            Bacha na overspeed, jak poletíš nosem dolů, rychlost strašně rychle začne stoupat. A bacha naopak i na moc brzké či prudké zatažení za výškovku při vyrovnání, můžeš letadlo uvést do tzv. sekundárního stallu, kdy znovu narušíš proudění vzduchu přes řídící plochy letadla (křidélka, směrovka, výškovka) a dostaneš se znovu do pádu. U malých letadel se lze při recovery dostat na cca 500-800 stop ubraných pádem, pokud se ovšem dostaneš do sekundárního stallu nebo dokonce do vývrtky, bude to samozřejmě mnohem víc.

            • Díky za detailní popis ;) nicméně se mi to v Mfs prostě nepovedlo napodobit - mám povypinany všechny asistence a přesto to Cessna v podstate vybere sama, respektive začne padat přídi napřed, ale žádna vývrtka se nekoná. Pak už jen stačí přitáhnout Joy a je vše vyřešeno... 

            • Měl jsem za to, že "stall horn" aktivuje kritický úhel náběhu (alpha)

              • cibrut

                Reakce na příspěvek:

                Ano.

                Kritický úhel náběhové hrany způsobí narušení obtékání vzduchu kolem křídla.

                Nad/pod-kritický úhel náběhové hrany vůči proudicímu vzduchu = narušení airflow = stall.

                Dá se to prostě napsat různě, já to napsal jednoduše, aby tomu dotazující trochu rozuměl :).

                • Reakce na příspěvek:

                  Hlavně dojde k odtržení proudnic.

                  • cibrut

                    Reakce na příspěvek:

                    To ano. Odtržená proudnice je zlo. Taková proudnice když se odtrhne od požární hadice není vůbec žádná sranda!

                    • Reakce na příspěvek:

                      Ale no tak. Proudnice neboli proudová čára je trajektorie pohybu proudění částic při toku kapalin. To s požární proudnicí nemá moc společného.

                      • cibrut

                        Reakce na příspěvek:

                        Chápu. Zapomněl jsem tam dát smajlík.

                        :)

        • cibrut

          Ahoj, no právě proto jsem se na vývrtku musel zeptat, protože v recenzi to opravdu vyznělo tak, že "každá slušná škola učí vývrtky a recovery v základním tréninku" a dobře vím, že tomu tak není.

          Souhlas s přirovnáním k autoškolám. Zajímavé je, že dřív (=60.-60. léta minulého století) pády do vývrtky byly součástí základního tréninku. A bylo o hodně míň nehod při točení na finále, než dnes. Skluz do vnitřku zatáčky a následný pád do vývrtky při točení na finále je jedna z nejčastějších příčin smrtelných nehod v GA, nechápu, že se roky diskutuje, zda nevrátit nácvik nezvyklých poloh letu do základního výcviku, protože skluz do zatáčky na finále je něco, co se může stát dřív, než jeden řekne švec, stačí trochu víc šlapat na směrovku "dovnitř" (typická podvědomá korekce při minutí centerline dráhy) a je vyděláno ...

          Jinak díky za doplnění, já holt patřím mezi tu menšinovou skupinu exotů, co sice ocení scenérii a vyobrazení počasí, ale hlavně mě zajímá "jak to lítá" se všemi těmi různými fíčurami dokumentovanými na různých videích v průběhu vývoje alfy FS2020.

          Čisté nebe a kolik vzletů, tolik přistání přeju :).

        • Na hrej.cz byla recenze v den vydání a obsahovala řadu informací, které nebyly vůbec součástí jakékoli prezentace. Samozřejmě tam na pár věcí zapomněli, což přičítám nedostatku času.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit