Přejít na výpis diskuzí
Microsoft kupuje fyzikální engine Havok
5.10.2015 | Honza Konfršt
48 příspěvků
-
Porovnáním hw specifikací se pouštíš na velmi tenký led, moje lumie je stejně rychlá ne-li rychlejší než Iphone při zlomku parametrů a hlavně na telefonu nehraju, na to mám handheld a nemusím hrát kokotiny typu tomb raider go a považovat jí za nejlepší mobilní hru roku. Jinak spyware můžeš označit dneska každé zařízení, které má připojení k internetu včetně konzolí a to i handheldů, smartwatch a různých sporttesterů, klidně si používej apple, ale nepředhazuj tady něco o spywaru. Zajímalo by mě jak by apple vypadalo, kdyby Jobs hrál hry, ale nejspíš by asi nikdy nevzniklo, pro mě PC na kterém si nemůžeš kromě práce ani pořádně zahrát jsou vyhozené peníze, ale jsou to tvoje prachy
-
cenzor žere psíhovna
-
Oni to budou dal poskytovat - nejakou dobu, ale nebudou to dal vyvijet.
-
Pro MS nema smysl udrzovat multiplatformni Havok. Pro nej bude vyhodne ho vybrakovat, technooogie z nej integrovat do DX a zahodit. Ziska tim konkurencni vyhodu proti cizim platformam.
-
Protoze je multiplatformni. Pokud ho integruje do DX, je po havoku.
-
Vsechny jim pod rukama umrely, akorat u minecraftu je na vyhodnoceni jeste brzo. A nemusime se bavit jen o hernich znackach, ms toho skoupil a pohrbil daleko vic.
-
A conz toho jsou jeho hry a co jsou koupene znacky, ktere pohrbil?
-
Jo a v Americe bijou černochy... ( https://cs.wikipedia.org/wiki/Argumenta%C4%8Dn%C3%AD_klam#.C3.9Ahybn.C3.BD_man.C3.A9vr_.28red_herring.29 )
Já jsem upozorňoval na nerelevantnost těch her k současnosti MS. Na PC kašlou a PC je v ČR/SR - odkud je 99 % zdejších čtenářů - stále nejsilnější platforma. K tomu i uvedené hry jsou pro PC. Plus další excesy téhle společnosti... Visty (a DX10), likvidace Nokie, ribbon v MS Office, Steve Balmer a tak dále...
Neobliba MS je proto celkem pochopitelná (nehodnotím, jen chápu, že pro to existují důvody). -
Pokud to je tak ze MS bude nadale poskytovat licence na havok komukoliv muze to byt nam hracum uplne jedno. Intel nebo MS vyjde nastejno, oboji nenazrane megakorporace. To ze Havok poslou k ledu mi prijde krajne nepravdepodobne, maximalne se muze stat ze ho pouziji exluzivne pro nejake svoje XONE hry, coz muze taky byt každému jedno. At se na to koukam jak chci tak v tom zadny problém nevidim, myslim ze většina lidi si toho v budoucnu ani nevsimne.
-
no to by som sa ti mohol opýtať aj na Valve alebo Blizzard... Trošku blbý argument... navyše ako pozerám tak vyvíjajú čisto pre xbox poslednú dobu... možno tam práve túto technológiu vedia využiť...
-
Dalo se čekat, že Minecraftová bublina postupně splaskne, jakou roli v tom má Microsoft, je otázka. Přiznám se, že další dvě Tebou jmenované hry neznám a nesleduji.
-
Valve by se jim mohlo postavit jako konkurence s jejich "Rubiconem"
-
Tuším, že Halo mělo být původně exkluzivita pro MacOS, tenkrát to oznámil sám Jobs *3*
-
WP na rozdil od Androidu nabizi stejnou rychost prace s OS jak Apple. Jo, práce s OS, ale co rychlost práce v aplikacích? Aha, vlastně na WP žádné nejsou...
(Pardon, nechal jsem se trochu unést *3* ) -
Protože jim to přikázali Illumináti z nVidie *1*
-
A k cemu 4x vykonnejsi cpu v mobilu? Budu telefonovat 4x rychlejs? WP na rozdil od Androidu nabizi stejnou rychost prace s OS jak Apple. A za zlomek ceny. To je fakt.
-
Minecraft neznas? Od ty doby co ho vlastni M$ je to prakticky mrtvola. Posledni verze je stara uz pres rok stara. Flight simulator neznas - M$ flight nikdo nebere ani jako blbou srandu? Train simulator neznas? A daly by se jmenovat desitky dalsich.
-
A kolik z těchto kousků se dočkalo v posledních 5 letech (nebo v blízké budoucnosti dočká) solidního pokračování?
-
Nevím kolik cizích, ale svých (a zrovna mých oblíbených) několik... Crimson Skies, Age of Empires, Midtown Madnes... A Halo bylo původně pro PC.
-
Nevím, co třeba takhle:
Se nám tady nějak rozmáhá multiplatformní hraní. Zatím to není nic hroznýho, ale o vývoji i pro Linux už přemýšlí i velká studia - co s tím? Podplatí...ehm...pomůžeme jim s vývojem na výměnnou za exkluzivitu, jako dycky, ne? To tentokrát už stačit nebude. Nějaké jiné návrhy?
Tak co kdybychom koupili nějakou široce používanou technologii a začlenili ji do DirectX, které jsou jen na našich systémech, přičemž jinde by si ji museli tučně zaplatit? Kámoš z Intelu říkal, že Havoc jim zas tolik s prodejem CPU nepomáhá, tak bychom mohli koupit ten...
(Všechny rozhovory a události v předchozím textu jsou narychlo smyšlené, podobnost se skutečností čistě náhodá.)