Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Sierra117

    No jo, tak tě to holt nebavilo, to se nedá nic dělat :) 

    Nevím, pilot je jen další vyjádření směrem k humálnějšímu pojetí postav ve střílečkách. Když si člověk vezme střílečky třeba od Bethesdy nebo klidně i starších dílů Halo kde se to siláckejma Macho charakterama at už v hlavních nebo vedlejších postavách, je postava pilota, která zobrazuje "normálního chybujícího křehkýho člověka" zcela uveřitelná, správně lidsky napsaná a absolutně na svém místě. :) 

    Jo to že chybí coop, forge je celkem vandalismus a s výtkami souhlasím,

    Závěr byl skvěle přirozeně dojemnej a zároveň to nebyla žádná citová vydíračka. Uzavírá tu jednu kapitolu aby otevřel další :), jsem rád že z Cortany neudělali něco jako hlavního bosse ( což vzhledem k vývoji událostí v  pátém díle, bylo trošku načtrtnuto ).. Nehledě na to že vzájemný dialogy a budování vztahu mezi Chiefem a Weapon je skvěle napsaný a za mě jeden z hlavních tahounů hry.

    A z těch MP problémů jsem nezaznamenal ani jeden co popisuješ :) chápu fnukání na pomalej progres v BP, ale to už by taky mělo bejt opravený. Browser na custom hry je designova chyba samozřejmě, ale dle mého to není nic co by se nedalo během chvíle změnit.


    Za mě 8-9 hra :)

  • J.V.Stalin

    Já u toho teda trpěl jak zvíře. V podstatě jsem to dohrál už jen na YouTube 😀

    Ten pilot mě iritoval způsobem, který ani nedovedu popsat, fyzika je ve hře dost nefukční (hlavně po stránce setrvačnosti, kdy pomocí háku ani postava nezpomaluje), coop tam není (takže bohužel na jedničku ani fungovat nemůže ☹) ten by podle mě gameplay dost zachraňoval a openworld si o blbnutí s parťákem přímo říkal. Závěr s "Cortanou II" byl něco příšernýho. Opravdu už by to chtělo pořádný scénář a ne tu telenovelu co začala v Halo 5.

    MP je vlastně další naprosto nedodělaná a dokonce i rozbitá věc. Měsíc blbne matchmaking u BTB a nejsou schopní to opravit (patch, který to opravit měl s tím nic neudělal). Absence browseru na custom hry je naprosté diletantství, přidaný obsah jakýkoliv žádný. Nejhorší na tom je, že Master Chief Collection má zrovna tohle naprosto bombový, tak nechápu proč je Infinite tak zfušovaný.

    Pro mě tak 6/10 hra.

  • Sierra117

    Jo hrál, za mě je to hra loňského roku, ( returnal ani Deathloop jsem ještě nehrál ) ve které objektivně škodí jen ten otevřený svět, který může svojí repetetivností a odměňováním zaměřeným na skalní fanoušky série, odradit ty hráče, které ten děj tolik netáhne. Protože vše ostatní je prostě bomba a funguje na jedničku. Nicméně hádat se o tom nebudu. S tím, že Halo je u nás příjmáno spíše z intervalu  ( nezájem ; nelíbí > jsem leta smířenej :) Tolik k subjektivnu

    Objektivně jsou vlajkové lodě MS loňského roka přijaty více než kladně ( recenze, metacritic, individuální žebříčky, nominace na ceny ), takže jak už jsem psal, tohle není žádnej úpadek,  jen prostě otázka osobní preference :)

  • Sierra117

    To je hezké :), takže tím, že tebe to nebavilo = studia jsou v úpadku a veřejné mínění jako statistický údaj ztrácí relevanci ( protože všechny hry jsou celkově vzato přijaty velmi pozitivně ) :), takže chápeš zcela správně, je to další blábol bohužel :) a to nemyslím nijak zle.

    Forzu 5 ještě né, v čase kdy vycházela jsem tak nějak dokončoval 4ku, takže na 5tku si ještě chvíli počkám

    Halo miluju, výtky na prostředí / otevřenej svět chápu, na druhou stranu ty odměny ve formě audio logů, které rozšiřují lore toho co dělo předtím než se Chief probudil, mně osobně stály za to, abych si tu celou mapu vyluxoval :) nehledě na to, že ten děj je bomba, krásně osobní a ve srovnání s předchozíma dílama, které byly velkolepé milatary sci-fi to prostě působí jako fajn změna a chiefův charakter to jen prohlubuje.


    A psychonauti jsou super :)

    Takže hrál :)

  • By mě zajímalo, co si lidi od těch "metaversů" jakože slibují. Mě to přijde jen jako strašný buzzword (jehož cílem je akorát prodat mikrotransakce pomocí dalšího buzzwordu NFT). A protože to zní cool, tak si pod tím lidi představují kdo ví co podle oblíbených filmů :-D Ale vždyť je to v principu obyčejné MMO. Jen oproti těm existujícím tak nudný koncept, že zatím nikoho nenapadlo to zkusit a uspěl by s tím. Ale teď to pomocí těch cool buzzwordů zvládnout protlačit a zpeněžit jako něco super. Ale když by to byl tak dobrý nápad, tak teď všichni sedíme u Second Life.

  • J.V.Stalin

    No... ale vždyť má pravdu. X-Box je moje primární platforma a zrovna hry od MS jsou teda (navzdory recenzím) dost velká slabota.

    Zrovna v gamepassu hraju nejvíc hry, které nejsou z jejich studií. Zkoušel jsi hrát Halo Infinite? Ty recenze mi přijdou úplně mimo, navíc ta hra ani není dodělaná...

  • uher

    Halo jsem hrál a dohrál jen proto abych viděl jak to dopadne.  Je to jeden z nejhorších dílů série s naprosto generickým prostředím (kdyby jsi mi ukázal nějaký screenshot, tak ti asi ani neřeknu v jaké části hry se nachází, protože to pořád vypadá skoro stejně).

    U Forzy už jsem to po několika málo hodinách vzdal. V té minulé jsem strávil spousty času, tady jsem měl pocit, že hraju úplně to stejné s téměř nulovou přidanou hodnotou, jen v jiném prostředí. Prostě takový FIFA efekt...

    Psychonauti jsou po čase strašně repetivní. Prostředí je moc hezké, ale jinak hra vystřílí všechny nápady strašně brzo a pak už spíš nudí.

    Takže já ty hry opavdu hrál (hrál si je taky?) můj názor vychází z vlastních zkušeností, ale chápu, další blábol...

  • iSpirit

    tvé argumentační schopností jsou tak bídné...

  • @KarelKarel to tady naznačil ale jestli budou dělat nějaký metaverze tak to prostě bude strašně divný svět. Na jednou stranu neuvěřitelná enviromentální degradace v rozvojových zemích, propad demokracie všude možně a na druhé straně obrovské společnosti co budou nabízet lidem v bohatších částech přesun do virtuální reality. Cyberpunk 2077 hadr... Spíš takový ultimátní Hunger Games... 😈

    Mně už jenom děsí, že těžba bitcoinu spotřebovává víc elektřiny než Argentina... A to je asi začátek.

  • Sierra117

    Jo je, ale arogantnímu člověku nikdy nepřipadá, že je arogantní, takže si to jen akorát potvrdil :), tak to bychom měli.

    nepsal si že jsou moc špatná, psal si "nemá moc kvalitní studia" což je zajímavý, když loni Playgroundi s Forzou sbírají jeden úspěch za druhým a nové Halo to samé ( to že se u nás netěší velké oblibě, není moc směrodatné ) o Psychonautech ani nemluvě :)  Jo, kéž by takovéhle úpadky mělo každé studio.

  • To se asi stane. I když u těch aktivních značek v současnosti vlastněných MS moc kolizí nevidím.

    Teoreticky je možná i jiná věc: Značkám různých firem vnutí nějaký univerzální engine a pojedou několik verzí v podstatě toho samého pod různými značkami. Jako Bethesda samotná s TES a Falloutem nebo Ubisoft s Far Cry, Assasinem etc. Důvod je doba vývoje - jeden rok vyjde jedno, druhý druhé... Samozřejmě v podstatě bez konkurence mezi sebou, takže hráč zapláče nad kopírkama a neoriginalitou, ale prodávat se to bohužel bude.

  • Jarisko84

    Tak ziskali kopec znaciek ... teraz to len dobre rozhodit medzi studia a uvidi sa za par rokov...blizzard je aj tak mrtvy...

    Uvidime ale som fanusik sony mam ps5 ale mozno dokupim ako doplnok Sko a bude... Mozno sa sony trosku rozhybe...

  • řekl bych že s akvizicí je úzce spojená jedna věc, o které se zatím moc nemluví. Až akvizice skutečně proběhne tak si MS velmi detailně projde celé herní portfolio a některé velmi dobře zavedené značky, které ale budou ve vzájemné kolizi s něčím jiným prostě zařízne. Děje se to ve všech oborech a není jediný důvod si myslet, že se to nestane i tady. Zejména by mohlo jít o kolize nějakých akčních stříleček, závodních her nebo plošinovek. Nemám to portfolio tak projité, aby si troufnul uvést konkrétní příklady ale pokud tam taková situace hrozí. Jsem pak zvědavý jak na to budou hráči reagovat. 

    Když se korporát k něčemu rozhodne tak ani 10 milionů naštvaných fandů nebude důvodem ke změně rozhodnutí zvlášť ve chvíli, kdy budou vědět ,že stejně neexistuje jiná konkurenční alternativa, kam by ti lidé utekli. 

  • A moc nechápu tu úvahu, že místo toho mohli udělat 200 AAA her. Ty hry musí někdo vyvíjet :-D Věř, že všechny MS studia na hrách pracují a když jim zadáš vývoj dalších 200 her tak si je jen tak z prstu nevycucají. To znamená, že MS musí nakoupit vývojářská studia a to on přesně dělá vedle toho, že teda kupuje ty 3 značky jak píšeš. A MS samozřejmě kupuje a vyvíjí i malá studia a hry. V gamepassu jsou takových malých her stovky - naposled si vybavuji například 12 minutes, které vyvíjel 1 člověk jak píšeš.

  • Já moc nechápu proč by to dělali? Publicity stunt s hrama zdarma a kde by se jim to vrátilo? Na prodeji HW? Myslím že MS právě poslední dobou předvádí, že prodej HW je jim celkem ukradenej. Oni jsou už dávno orientovaní na "netflix" model. Potřebujou výrazně navyšovat počet předplatitelů gamepassu a je jim podle mě jedno jestli to bude na dedikovaný Xbox konzoli, PC, Mobilu v cloudu nebo třeba v budoucnu i na Playstationu :-). A na to potřebujou spoustu AAA her, který tam budou dostupný hned v den vydání a k tý službě lidi přilákají.

  • uher

    No ale o tom se tady teď vůbec nebavíme. Nebo mi snad chceš tvrdit, že např. aktuální Activision/Blizzard nabízí něco jiného?

  • Jen když vidím tu cenu, tak to člověka nutí k zamyšlení. Když se člověk podívá na to, co umí udělat třeba jedne schopnej člověk (tail elysian tail...) a nebo kolik stojí velké AAA hry (tuším že u GTA5 se uvádí 250mil, Witcher 3 80mil, ...) - tak si člověk říká, kolik kvalitních her mohli za tu cenu vytvořit (takhe koupí víceméně tři značky. Jejich vývoj stejně budou muset dál zaplatit, takže na vývoji vlastně ani neušetří).

    Jestli by nebylo lepší (pro hráče i MS) ty prachy narvat opravdu do vývoje a pak říct "Hele děcka, jako marketing to máme nachystáno 100 her. Každý týden vydáme dvě a budou pro všechno naše zákazníky úplně zadarmo. Žádné subscription, žádné časové omezení." Ve výsledku by je takový publicity stunt musel vyjít levněji a zákazníků přitáhnout prohem víc? (a opět jen pro určitou perspektivu připomenu, že za tohle zaplatili tolik za co R* dokáže udělat GTA5  240 krát)

  • Maxianimal

    No já nevim teda, diskuze pod některými recenzemi mají víc, a třeba takový Cyberpunk má 650 říspěvků, přičemž věřím, že dobrá třetina byla v prvním týdnu od vydání :)

  • iSpirit

    Televize super, u těchto velkých TV u OLED je vždy nějaký vertical bending, takže pocitat, ze se to muže stát. Pokud budeš brát 48 jako monitor, tak tam to je v menší míře. Ovládání je dost intuitivní, systém pomalejší, ale mne nevadi, mám Apple TV, takže WebOs nepoužívám. PS zatím nepodporuje VRR, takže to nemuzu hodnotit. LG má u HDR Hgig, který je asi nejlepší při hraní HDR. Gamemode je fajn. Design super. Dobrá volba je i a80j, ale já nechci doma TV s Google. Zvuk je naprd. Zkoušel jsem i kombinovat TV+ repra, ale ta TV, ale není to dobre.

  • 100 komentarov. To tu nebolo odkedy su komentare podmienene registraciou. Diskusie idu na plno na kazdom hernom webe.

    MS to odpalil hned na zaciatku roka. Ja im to prajem, gamepass prida na svojej hodnote. 

    Som zvedavy ci je mozne ze Blizz hry pridu na Steam a ci Wowko prejde na F2P model. Bude to este zaujimave.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit