Přejít na výpis diskuzí
Might and Magic: Heroes VI - dojmy z preview verze
16.8.2011 | Karel Drda
32 příspěvků
-
nerikali autori NAHODOU, ze se sesty dil priblizi tem nejlepsim ze serie, tudiz dvojka trojka? tohle je vysmech. zase dalsi zmrsena serie, ktera se orientuje na masy bez potreby taktizovat a premyslet. zjednoduseni everywhere...
-
Jj, plánujú nasadiť 3d obrazovku ktorá okrem toho že ti urobí kávu ešte i pomasíruje chrbát..
-
Oni jako nehodlaj nic dělat z těma sprasenejma městama? *16*
-
Svatá pravda, do puntíku souhlasim. Zlatý H3, tohle bude stejně jako H4 a H5 dost pravděpodobně pěkná sra*ka... *16* *16* *16*
-
100 ľudi 100 chutí :-)
-
Uf tak to som si myslel že v bete to bol len nejaký bug s tým AI protivníkom a pozíciami..
Tak to trochu prehnali si myslím... -
Díky moc za info. To jsme to tedy dopracovali - nová doba... Tu naprosto nejobyčejnější, nejfádnější věc jakou je singlplayer v klasické podobě, člověk aby lupou hledal, před investováním nemalé částky na fórech ověřoval...
A to jsem chtěl sběratelskou verzi se soundtrackem od Roba Kinga, artbook. Ale abych měl sejfka na internetu, nemohl si spravovat hrdinu...
To je proboha takový problém v dnešnch hrách nabídnout prachobyčejný a neořezaný singl? To nestačí, že rušej krabicovky, že se všechno stahuje, že je nutné být na internetu? To už i sejfka ze singlu musíme řešit sdílením se na internetu? Už jsem fakt z této vlny socializujme se, sdílejme se, naprosto znechucen. Já svou zaplacenou hru nechci s nikým sdílet, nechci být součástí komunity, nechci se kamsi připojovat kvůli rozehrání obyčejného singlu. Je to pro mě dost mrzutá zpráva. Stejně jako Diablo III ani nové Heroes si tedy nekoupím. Vracím se zpět do náruče System Shocku a Planescape: Tormentu. Všem děkuji za informaci. -
No hrál sem / hraju betu a musím říct že moc nesouhlasím že je lepší než 5 díl. Když budu brát 5. jako 100% tak 6. díl je tak 65%
-
No je to takhle... Multiplayer vzanej i jako hrac vs AI funguje i bez netu ale neuložíš si hru (uložís ale po zapnutí hry ji neuvidíš ) Sigl player je vzatej čistě jako kampaň a tam si hero nevyrobíš. Hrdina kterýho vytvoříš i save her sou vidět pouze s netem a Confluxem.
-
Single si zahráš i bez netu akurát si napr. nebudeš môcť vytvoriť custom hrdinov..
To okolo Confluxu je len trochu bobkového listu do polievky :-) -
Pochopil jsem dobře, že Conflux a vše, co s ním souvisí, se týká pouze multiplayerové složky hry? Doufám, že ano. Multiplayer, MMO či jiné sdílení mě absolutně nezajímá a nebaví a rozhodně nechci, abych byl součástí Confluxu či jakési komunity Heroes, abych si mohl v singlu zahrát / vytvořit a spravovat hrdinu / uložit pozici. Pletu se nebo si singl normálně nezharaju a musím být tak jako tak součástí "matrixu"? Děkuji za info.
-
A čo takto ťahový systém boja zhodný s trojkou ? Už nehrozí aby nejaká jednotka ťahala niekoľko krát zatiaľ čo iné čakajú ako to bolo v H5. (Môže ťahať ešte raz pokiaľ sa aktivuje dobrá morálka ale to je o inom)
Určite toho bude viac.. Nepoprďte sa z tej trojky všetci.. :-) -
Pravdu máte obaja *5* V základnej päťke karavány neboli, tie prišli až s datadiskami. V šestke karavány nie sú, lebo, ak sa nemýlim, ich nie je treba. Bazeník (anglický pool -- neviem, ako to vhodne preložiť) pre jednotky rovnakého typu je spoločný. Tj máš napríklad dvakrát mesto Haven a každý ti pridá +5 gryfinov. To znamená, že v hociktorom si môžeš kúpiť 10 gryfov. Ak obsadíš tretie mesto, ktoré ti pridá +5 gryfov, v hociktorom z tých troch miest si budeš môcť najať už 15 gryfov (dúfam, že je to aspoň trochu zrozumiteľné).
-
Karavany vypustili kvôli faktu, že jednotky môžeš najímať v akomkoľvek meste. Aj z objektov mimo miest....
Nie sú zapotreby.
To je jedna zo zásadných zmien v 6-ke. -
po dlouhých večerech trojky, dáváme teď zase občas pětku a tam karavany jednotek jsou, ať už z města do města, nebo z okolí... Jestli budou ale tím instantním transportem pořešený nejen města ale i doupata v okolí, tak si nestěžuju :). I když, až tak jednoduchý bych to mít nemusel, bude mi chybět to napětí, jestli mi stihne utéct karavana před nějakým parchantem co mi slídí v podhradí *1* .
-
Tak karavany nebyly už ani v pětce. Mechanismy v 6 budou asi celkově rychlejší - zkonvertuješ město, najmeš jednotky odevšud v okolí z jednoho místa, zaplatíš za ně jednou surovinou.
-
Žádné karavany? *9* to mi teda přijde vcelku na pytel, karavany mám rád.. rozhodně mi to přijde logičtější (ať už na přesun mezi hrady, nebo z obydlí okolo hradu) než v článku zmíněné:
"Infrastruktura mateřského města se propojí s právě dobytým místem a lze tak celkem v klidu nabírat nové vojsko na jednom místě." -
Přiznám se, že jsem zatím betu nehrál, takže se s Tebou nebudu přít. Vycházím z oficiálních prohlášení Ubi a z dojmů, které tu psal Tukan - píše se tam o návratu ke trojce s dílčími změnami. Hlavně uklidňují komunitu, že se hrdina bude opět držet v pozadí (ne jako ve 4), že budou zase dvě úrovně jednotek, rozdělení frakcí a žádné karavany. Možnost konvertovat města se mi zdá zajímavá, naopak omezení surovin mi nepřipadá jako nějaká zásadní změna. Je fakt, že jsem v předchozích dílech trávil dost času na tržišti a sháněl suroviny na tu konkrétní jednotku, ale za gró hry jsem to nikdy nepovažoval. Ale jak říkám uvidím, až si zahraju, jen těch změn při přechodu z 5 na 6 podle mě nebude tolik jako z 3 na 4.
-
Slabá grafika hradu ? Ale no tak, je to naozaj tak dôležitá fíčura ? Čo takto napísať napr. o tom aké majú niektoré príšery zaujímavé vlastnosti, napr:
Jedna zo základných Inferno jednotiek po zaútočení zobrala môjej jednotke niekoľko bodov z útoku a pridala si k svojmu.. Veľmi zaujímavé..
Sentinel, základná obranná jednotka Haven má vlastnosť že preberá nejaké percento poškodenia okolo stojacih jednotiek. Upgrade ešte i vráti úder protivníkovi, ktorý útočí na vedľa stojacu jednotku ( myslím že len raz za kolo.. )
Celkom sa podľa mňa nadreli aby to dali dohromady.. Tie vlastnosti sú naozaj skvelé..
Absolútne sa nejedná len o nejaký kozmetický posun, tých zmien je viac než dosť.. 6-ku si rozhodne kupujem... A to nie som žiadny extra maniak do Heroes.. -
Pak to vypadá nadějně, díky *4*