Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • to zas bude fail...z taktické strategie se stává hra pro děti do 6 let
  • Oni jako nehodlaj nic dělat z těma sprasenejma městama? *16*
    • Jj, plánujú nasadiť 3d obrazovku ktorá okrem toho že ti urobí kávu ešte i pomasíruje chrbát..
  • nerikali autori NAHODOU, ze se sesty dil priblizi tem nejlepsim ze serie, tudiz dvojka trojka? tohle je vysmech. zase dalsi zmrsena serie, ktera se orientuje na masy bez potreby taktizovat a premyslet. zjednoduseni everywhere...
  • Drobná oprava: Mesto ľudí nie je Heaven -- teda Nebo, či "Nebešťané" -- ale Haven = Útočište.
  • Věcí na pozastavení se je tu určitě docela dost. Konvertování hradů, to je ale myslím docela velká chyba. Hádám, že pro zachování rozmanitosti pc konvertovat hrady nebude, takže pokud hráč bude chtít využít rychlou početní výhodu, z hry se tak rychle stane z pohledu strategie fraška. A tak myslím, že posledním kompletně dohraným dílem série pro mě zůstane i nadále homam IV. Záměr zjednodušit hru je v podstatě dobrý, je tu ale jeden velký problém. Hráči, kteří byli zvyklí hrát starší díly, byli stejně tak zvyklí trávit spoustu času u jednotlivých kol sevšímvšudy (ono to totiž mnohdy ani jinak nešlo, že...), takže by se dalo říct, že toto je hra určená primárně pro jinou skupinu lidí. Jak už to zaznělo v článku, se sérií homam od 3DO to už má jen pramálo společnýho.
  • Slabá grafika hradu ? Ale no tak, je to naozaj tak dôležitá fíčura ? Čo takto napísať napr. o tom aké majú niektoré príšery zaujímavé vlastnosti, napr:
    Jedna zo základných Inferno jednotiek po zaútočení zobrala môjej jednotke niekoľko bodov z útoku a pridala si k svojmu.. Veľmi zaujímavé..

    Sentinel, základná obranná jednotka Haven má vlastnosť že preberá nejaké percento poškodenia okolo stojacih jednotiek. Upgrade ešte i vráti úder protivníkovi, ktorý útočí na vedľa stojacu jednotku ( myslím že len raz za kolo.. )


    Celkom sa podľa mňa nadreli aby to dali dohromady.. Tie vlastnosti sú naozaj skvelé..

    Absolútne sa nejedná len o nejaký kozmetický posun, tých zmien je viac než dosť.. 6-ku si rozhodne kupujem... A to nie som žiadny extra maniak do Heroes..
  • Core
    Pochopil jsem dobře, že Conflux a vše, co s ním souvisí, se týká pouze multiplayerové složky hry? Doufám, že ano. Multiplayer, MMO či jiné sdílení mě absolutně nezajímá a nebaví a rozhodně nechci, abych byl součástí Confluxu či jakési komunity Heroes, abych si mohl v singlu zahrát / vytvořit a spravovat hrdinu / uložit pozici. Pletu se nebo si singl normálně nezharaju a musím být tak jako tak součástí "matrixu"? Děkuji za info.
    • No je to takhle... Multiplayer vzanej i jako hrac vs AI funguje i bez netu ale neuložíš si hru (uložís ale po zapnutí hry ji neuvidíš ) Sigl player je vzatej čistě jako kampaň a tam si hero nevyrobíš. Hrdina kterýho vytvoříš i save her sou vidět pouze s netem a Confluxem.
      • Uf tak to som si myslel že v bete to bol len nejaký bug s tým AI protivníkom a pozíciami..

        Tak to trochu prehnali si myslím...
      • Core
        Díky moc za info. To jsme to tedy dopracovali - nová doba... Tu naprosto nejobyčejnější, nejfádnější věc jakou je singlplayer v klasické podobě, člověk aby lupou hledal, před investováním nemalé částky na fórech ověřoval...
        A to jsem chtěl sběratelskou verzi se soundtrackem od Roba Kinga, artbook. Ale abych měl sejfka na internetu, nemohl si spravovat hrdinu...
        To je proboha takový problém v dnešnch hrách nabídnout prachobyčejný a neořezaný singl? To nestačí, že rušej krabicovky, že se všechno stahuje, že je nutné být na internetu? To už i sejfka ze singlu musíme řešit sdílením se na internetu? Už jsem fakt z této vlny socializujme se, sdílejme se, naprosto znechucen. Já svou zaplacenou hru nechci s nikým sdílet, nechci být součástí komunity, nechci se kamsi připojovat kvůli rozehrání obyčejného singlu. Je to pro mě dost mrzutá zpráva. Stejně jako Diablo III ani nové Heroes si tedy nekoupím. Vracím se zpět do náruče System Shocku a Planescape: Tormentu. Všem děkuji za informaci.
        • Svatá pravda, do puntíku souhlasim. Zlatý H3, tohle bude stejně jako H4 a H5 dost pravděpodobně pěkná sra*ka... *16* *16* *16*
    • Single si zahráš i bez netu akurát si napr. nebudeš môcť vytvoriť custom hrdinov..

      To okolo Confluxu je len trochu bobkového listu do polievky :-)
  • Budu asi nejvíc postrádat městečko a další suroviny.. ale collector edice je objednaná :D.
    btw: Preview verze, kterou vývojáři poskytli k zahrání, nabídla možnost vyzkoušet si hned několik úvodních kampaní a trochu poodkryla možnosti skryté v multiplayeru.
    Níže v článku, je pak víceméně akorát stručně popsána nutnost internetu a systému Conflux - předpokládám že hotseat berete jako samozřejmost, tak o něm ani nepíšete? *1* Sice vcelku debilní otázka, ale nerad bych se dočkal nějakého překvapení *1*
    Betu sem nehrál, nechci se připravit o překvapení, hraním ořezané, nedodělané verze...
    • Tak hotseat byl už v té první fázi bety, takže o ten se bát nemusíš *3*
  • Ta "bezna" online DRM ochrana naopak spoustu hracu zamerenych na specificke zanry radikalizuje, viz napriklad silent hunter V, ktery mel obrovsky potencial a ktery sim komunita naprosto ignorovala, a vratila se k SH3. SH5 po par mesicich slevnen na cca 150,- kc a je z nej neprodejny lezak. Stejna situace muze nastat i zde, troufam si tvrdit, ze vetsina zakazniku budou sentimentalni veterani serie, pro ktere bude prinos z noveho dilu diky tomuto omezeni velmi sporny...
  • septicflesh
    Ta města jsou fakt škoda... neviděl jsem jak to vypadá přesně, ale mrzí mě to. Jsem zastáncem změn a vývoje, ale u téhle hry právě to pěstování svého městečka se vším vizuálem mělo to kouzlo *9*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit