Přejít na výpis diskuzí
Mike Laidlaw, jeden z hlavních tvůrců Dragon Age, odchází z BioWare
13.10.2017 | Aleš Smutný
10 příspěvků
-
Lze se mu divit potom co se z téhle kdysi slibné firmy stalo? *7* tak takhle to končí přátelé kdežto jiné firmy které budou chrlit jeden crap za druhým zůstanou protože money talks"
-
-
On byl zrovna jeden z těch, kteří se na úpadku BW podíleli. Tak ať táhne.
-
Ještě bych neřval konec. Přece jenom Laidlaw byl ten kdo přinesl chabej Open-world do Inquisition a nedokázal ho naplnit. Zároveň okopíroval combat Dragon Age 2 a trochu ho přikrášlil.
Laidlaw byl fajn chlapík, ale přeci jenom jsem rád, že odešel. Bude místo pro lidi jako je Patrick Weekes, kterej měl v rukách DLC Trespasser, který bylo hodně fajn. Stylem připomínalo trochu i Dragon Age: Origins - jednoduchý ale zajimavý mapy se silným příběhovým záběrem a takhle by to mělo vypadat.
-
-
Konecne nejaka dobra zprava. Jak pise kolega dole, at tahne.
-
Podle mého na "úpadek" Bioware bylo zaděláno kolem r. 2007 když bylo prodáno EA, vykynul kolem r. 2012 když odešli zakladatelé Muzyka a Zeschuk, no a peče se dodnes. Jinak řečeno, a teď pouze spekuluji jelikož neznám podrobnosti, je možné, že měl pan Laidlaw špatný zadání.
Na stranu druhou, 14 let u jedné firmy, to je jak kdysi v Zetoru. Tam nastoupil/a i umřel/a.
gl ML -
-
Ja neviem kedy boli slávne časy Bioware pretože ja som od nich ešte nehral ani nevidel jednu dobrú hru. Ževraj Jade Empire bolo dobre, davali to zadarmo na origine
-
-
Co slavné časy jsou a co ne, je diskutabilní. Nicméně s Baldur's Gate Bioware definovali žánr, a vysoko nastavenou laťku udrželi, přes Jade Empire a Mass Effect, až po DAO. Pro mne to skončilo s SWTOR, jelikož DA2 jsem bral jen jako přešlap. Bioware je legenda, něco jako id Software nebo Looking Glass Studios. Dnes je situace jiná. Jiný trh, jiný možnosti, jiný filozofie.
-
-
Bg som nehral ani swotr, ale dao a me ma nebavili
-
-
P.s.
Resp. Me ma bavil ale kupoval som si to ako rpg a nakoniec sa z toho vyklula takticka strialacka -
-
Inu, ME a taktika.. Taky bych chtěl špatně simplistický gameplay považovat za něco byť jen s minimální hloubkou.
-
-
-
-
-