Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vogon
    Buďto zapíchnete padesát lidí mečem, nebo jich zapíchnete čtyřicet devět a jednoho zastřelíte. Revoluce!
    10/10 IGN.
    • Ty už jsi to hrál, ty špíno?
    • Mato1987
      https://www.youtube.com/watch?v=_9bTOUspouE
      No NEKÚP to :D:D:D
      • Hanzales
        Ty jo, jako já chápu, když vyjde hra a tým pak pár měsíců po vydání pracuje na dalším obsahu a ten pak vyjde jako DLC. To ještě beru. Ale tohle úplně na plnou hubu říká "Kup si osekanou hru za plnou pálku a aby jsi ji měl kompletní, kup si ještě ten náš skvěle vymyšlený Season Pass". Možná jen to oznámení přídavného obsahu ještě před vydáním hry už je samo o sobě dosti psycho. Co jim tam zase hrabe?
        • Mato1987
          Nie sú ani prvý a obávam sa, že ani posledný čo niečo takéto praktikujú, aj na far cry 4 bol už dávno, tuším ešte začiatkom leta oznamený season pass, tak isto aj na watch dogs. A nieje to len ubisoft, robia to skoro všetci EA s battlefieldom, activision s destiny, atď....Čo je ale viac prekvapivé než to samotné trúfalé oznámenie season passu pred vydaním hry je to, že ľudia to asi pravdepodobne kupujú, keď v tom tí vydavatelia veselo a bez akýkoľvek zábran pokračujú.
        • Datadisky tu byly uz pred dvaceti lety. Dokonce i tehdy se obcas vedelo o jejich vydani pred vydanim hry. Akorat to tehdy nikdo neresil pac moc nebylo to kde resit.
          • Datadisk pred 20ti lety === prakticky komplet nova hra. Hra pred 20ti lety mela hratelnost v minimalne desitkach hodin (a i tak se casto resilo, jestli to neni malo).
    • God-of-War
      A ještě k tomu dostaneš rychlejší gatě. *3*
    • Games.cz : "GOTY"
  • tak šup šup, všichni preordery, zž vám zase řikaj, jak cool to bude, tak nemeškat!!!!
  • Takže si misi projdeme jakkoli budeme chtít, pokud to budou ty tři způsoby, který nám připravili. Samotná poprava cíle proběhne v připravených cutscénách, jak ukázali. *7*
    • jj, muzes si vybrat, jestli se zhoupnes na lustru, pobezis po rimse nebo se k cili dostanes kanalizaci. Pak klipnes na "utok" a o zbytek uz se postara ... "hra".
  • No nejvíce mě vždycky pobaví, jak vývojáři Ubisoftu plivou na minulý díl, do kterého investovali nemály peníz *1* šašci jedni...
  • Prostředí hezké a mechaniky taky...ale po AC2 to jde mimo mě...do doby, dokud nepředělají boj : Protože assasin se má schovávat a ne, že na něj naběhne 7stráží najednou a on je vyrube jak "duklu" bez ztráty jediného čtverečku zdraví...
    • S boje můžeš utéct nebo se schovat a navíc nevidím důvod proč by i ve skutečnosti nemohl assassín bojovat i proti přesile, pro tebe je asi větší realita jít sám proti mafii nebo osvobodit ostrov od nějakých teroristů a nebo zabit draka fireballem ?
      • Mno vis ja bych chtel videt i nelepsiho sermire na planete, jak porazi behem 2 minut 50 protivniku ...

        Ono totiz nejde o to co jde, ale o to, k cemu te hra vede. A AC zamiril k cisty rubacce, protoze naprosto vpohode muzes vsechny straze (tedy s vyjimkou, kdy script ukonci misi) doslova vyhladit, a neni vubec treba se jich bat. Staci pak skocit do nejaky skryse, chvili pockat, a tvuj stit je cistej jak lilium. Co na tom ze si prave vyvrazdil takovy stredne velky stredoveky mesto ...

        Ja bych tak nejak ocekaval, ze pokud straznyho zapichnes, a nekdo te pri tom uvidi, tak ze po tobe pujde vsechno kolem jak slepice po flusu, stejne jako kdyz nekde najdou mrtvolu, tak ze nalezite zalarmujou vsechno kolem.

        Proc mrtvolu schovavat ... pockam u ni, vse co prijde zapichnu taky ... sem preci nesmrtelnej.
        • Tak musíš koukat na to že je to pořád jenom hra a nemůžeš vyčítat takový věci protože to by šlo na každou hru a nehráli bychom nic, klidně bych se pustil do top her za posledních 10-15 let a článek by neměl konce a vždy bych něco našel
          • Já to tý hře klidně vyčítat mohu. V jedničce i dvojce byly souboje o dost obtížnější a bavily mne, nevím, proč je museli tak nechutně zjednodušit. Proč radši nezůstali u soubojů z Prince of Persia, kde se člověk taky musel bránit, nebo hledat způsob jak toho kterého protivníka vůbec porazit.
  • Mato1987
    Bez akýchkoľvek okolkov sa táto hra bude predávať ako horúce rožky. Je to z dvoch dôvodov, ten jeden určite všetci poznáte a ten druhý je práve to obrovské úsilie vynaložené na propagáciu tohto zláteho lajna. Ale to je len môj osobný názor a pohľad na vec.Ak si myslíte, že je nesprávny, či nebodaj nesúhlasíte, tak nech sa páči môžte sa kľudne vyjadriť tiež *3*
    • Jazz
      Ret@rd. *15*
    • Už jsem se k tomu vyjadřoval několikrát, prostě koho to nebaví má na výběr x dalších titulů u kterých se může vyblbnout místo zaplevelování každý diskuze pod AC identickejma řečma o dekadenci AAA průmyslu. Už tu chybí jen Keyz se svým nadřazeným vkusem na videohry.
      • Mato1987
        Hmm? nejako si až príliš popustil uzdu fantázii. Ja som si len vyjadril svoj názor na túto dojnú kravičku, to je všetko, netreba za tím hladať iluminátov či očipovaných jašterov.
    • Já bych to zas tak černě neviděl. Serie AC je sice docela nastavovaná kaše a kvalita značně kolísá, ale označovat to za "lejno"?
      To snad ne. Na podobné označení tu jsou jiní adepti.
      Ja se u většiny dílů celkem bavil. Nic světoborného, ale tak špatné hra, jak někteří tvrdí to taky není.
      Samozřejmě každého to bavit nemusi, ostatně jako každá hra.
      • Mato1987
        Viacej neutrálnejší postoj si k tomu ani nemohol zaujať, to je teda pravda *15*
    • Pamatuješ jak ti někdo psal rovnici: AC článek=100% Maťo+kecy? Tvá vytrvalá potřeba se vyjadřování k něčemu, co tě nebaví a není v oblasti zájmu je docela chorobná.
      • Mato1987
        Zaujímavé, no tá pomyselná rovnica je fakt nesprávna, pravdepodobnosť určite nie je 100%, čo je ale takmer 100% pravdepodobné je určite odpoveď jedného fanúšika série z davu, ktorý vytrvalo poukazuje na neodškriepiteľný a nevyhnutný fakt, že niekto má za potrebu takto takmer až chorobne neustále reagovať takýmto neadekvátnym spôsobom na môj osobný názor.
        • Všichni už znají tvůj osobní názor. Naspal jsi to tak 5000krát pomalu a pokaždé u článku o AC nebo když je náhodou nějaká Bleskovka a ty si ji všimneš. Je to už nuda. Stále dokola to samé, jak postižený kolovrátek. Kdyby jsi aspoň tu bavlnu uměl.
          • Mato1987
            Nechcem ťa podceňovať, ale skús reagovať na môj príspevok s kľudom, je celkom zreteľné, že reaguješ v závale hnevu a potom píšes mierne inkoherentne s preklepmi a ešte k tomu tak troška konfabuluješ.
            Vyjadril som sa len ku pár článkom o ac unity to za prvé a k bleskovám sa nevyjadrujem vôbec, tak ťa poprosím aby si si nevymýšľal.
            Apropo ako vyzerá postihnutý kolovrátok?
      • Hlavně, že Veskoslave rád trolíš pod anonymní nicky u her, které jsi ani nehrál, prvně si zamět na svým písečku...
        • Mato1987
          Ja som si už zvykol, vesnickoslav je známa firma, on sa niekedy hanbí podpísať pod svoj názor, nie je mi ale zrejmé, či sa hanbí za svoj názor alebo za seba samého. *3*
        • Veskoslav
          Co sem meleš Veskoslava? Kterej ty jsi haha? Nebo jiné pako, co obviňuje všechny okolo za Veskoslava? *7*
          • ježiš, protože je ta šklebící besie strašně nenápadna a vždy se vyrojí na podporu Veskoslavovi teze, rozdá minuska a napíše něco ve stylu GGG,haha a podobně..
            • Mato1987
              hmm:
              je zaujímavé, že ako náhle si ho odhalil, resp on sa sám odhalil, tak prestal reagovať na moje príspevky pod tým jeho pseudonymom úplne :D Možno je to schyzofrenik a potrebuje troška času aby sa dokázal prevteliť a dostať znova do kože tej predošlej osoby jeho niekoľkonásobne rozpoltenej osobnosti.
            • Kdybys měl aspoň trochu důstojnosti, tak se chytneš za rypák, že asi není úplně v pořádku v jednom vláknu používat dva nicky...
            • Veskoslav
              Myslím, že s haha a člověkem co zasvětil pomalu svůj život boji proti AC nemá cenu cokoliv řešit, diskutovat nebo Vám něco vyvracet. Dál si žijte ve své debilitě. Jo a Mato, když jsi tak všímavý, tak hmmm používá 100% stejné fráze i styl jako haha. Ale to se ti nehodí do krámu. Takže raději jdi zase napsat, jak nesnášíš AC, to je nejlepší;) Je to taková jistota jako že slunce zítra vyjde na východě.
            • :) Ach Veskoslave, vyser se na ty anonymy, zbytečně se tu shazuješ...
            • Mato1987
              Prečítaj si jeho odpoveď na tvoj komentár teraz, viacej okaté to už ani nemôže byť, jednoducho sa tým posledným príspevkom sám prezradil. On má ale viacej pseudonymov, nie len jeden, ako si tak všímam *2*
            • Veskoslav
              Na podporu? Co to meleš? Bereš nějaké drogy? Každý ví, že Mato píše k AC to samé. Jako GGG alias Šipečka ke Skyrim atd. Pořád to samé. Nic nového. A vsadím se, že nehrál ani jednu hru ze série. A jediný, kdo tu začal vytahovat mě jsi opět jenom ty. Dej si hadr na hlavu a klid.
  • Při oznámení kolovaly informace, že z AC zmizí kupky sena a najednou co nevidím, jeden vozejk se senem přímo uvnitř katedrály Notre-Dame.
    • Radši snad kupky sena na věky věkův než proběhnout jako v AC3 domem a setřást tak při honičce stráže, protože za tebou nikdo nepoběží - co na tom, žes právě vyvraždil 12tičlennou četu po zuby ozbrojených stráží, přes barák se za tebou nikdo nepožene :D.
    • Me osobne kupky az tak nevadi. Na krabice u MGS si taky nikdo nestezuje :)
    • Mno ... taky by mohli odstrani zbirani nesmyslnych diamantu/beden/... a pak by z celyho AC zbyla linearni skakacka na pulku odpoledne. A kdyz je to tam uz 10 let ... tak je to skoro tradice ne? ;D
    • S tímhle souhlasím seno bych dal pryč ale co místo něj ? mně nenapadá nic
      • slámu
      • Malleth
        Klidně by to mohli udělat tak jako v Shadow of Mordor. Postava dopadne normálně na nohy a do toho můžou lokálně na podlahu pod ním hodit nějakej cool effect, třeba ten co používaj při přechodu mezi kapitolama, nebo zvlnění jak v Matrixu.
        Když už se to celý odehrává v simulaci, mohli to využít k něčemu co hře prospěje a ne jen k omezování hráče neviditelnýma stěnama a stupidníma desychronizacema.

        A nebo by jednoduše tyhle eagle jumpy dělal jen do vody.
      • padak
  • Veskoslav
    Já osobně se těším, díval jsem se na vývojářské deníky ohledně zpracování Paříže a ta by měla být reálně zmenšená podle skutečných plánů a dochovaných kreseb:) Black Flag IV mě po odporné trojce mile překvapil, Unity jsem zariskoval a mám předobjednávku na jednu z edic (tu nižší), tak uvidíme, zatím nemám důvod rušit, naopak se těším.
    • Keyz
      Bohužel k čemu je zmenšená kulisa, když to co se tam děje asi bude stejné jako v minulých dílech. Tedy jednoduchý boj a opakující se vedlejší mise atd.

      A to aktivně hraješ. Pak to pěkná kulisa, která je na okrasu nezachrání.
      • Presne, BF mohla bejt slusna piratska hra ... kdyby ... se vykaslali na veskery AC pitominy a soustredili se vyhradne na tu piratskou slozku. Mohlo to byt o hledani a skladani map k pokladum, o ziskavani informaci kudy kde co popluje, pronasledovani konkretnich lodi s konkretnim nakladem, ... vysledek byl o rozsmelcovani asi tak tisicovky lodicek spawnujicich se doslova expresni rychlosti (rek bych ze v ty dobe tolika lodemi nedisponovaly ani vsechny mocnosti dokupy) a to predevsim proto, aby clovek nemusel absolvovat 1239 stejne nudnych obsazeni lodi, a pri tom stejny mnoztvi doslova odpuzujicich animaci ...
  • species
    Tohle "hrac si vytvori vlastni pribeh" uz tu jednou bylo, bylo to u Destiny a stalo to za rit :D
    • Ano ale destiny nedělal ubisoft a ani lidi s assassín série . Víš jak se říká když dva dělají totéž ...
      • Myslis ubisoft co delal watchdogs? Tak to je zaruka kvality
        • Doufám, že to byla ironie...
  • ...a tí, ktorí si ho predobjednajú, dostanú ako ďalší bonus - obojručnú sekeru !!! *8*

    UBI, už letím, už si idem ruky a nohy dolámať !!! Ste moja spása, môj lúčny kvietok na rozbúrenom oceáne. Svet bez assassína si už ani neviem predstaviť, pravidelne sa bičujem šnúrkami od topánok ako obeta bohom, nech je assassín stale so mnou, cez deň, v noci, v sklepe, v kanvici s čajom, v mojich zaprdených spodkoch, och bože ja som taký šťastnýýýýýýýý !!!! *13* *11* *14* *6*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit