Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Whisp
    Na príležitostné zahranie je to dobré, hra zaujme možnosťou vytvárať vlastný obsah ako aj zaujímavým a dobre vytvoreným svetom. Nejakých otvorených priestranstiev sa nedočkáme, ale kulisy sú to podarené. Akurát nepriateľov nemuseli nahádzať tak nahusto, ťažko sa obchádzajú, takže pri plnení questu na zabitie 10 mobov, ich musíte zabiť aj 50.

    Boj je o jednu, dve triedy horší ako má TERA. Vidieť to napríklad u mága, kde si musíte označiť cieľ útoku rovnako ako v klasických MMO ala WOW. Akurát namiesto kurzoru na označovanie použijete krížik. U tried so zameraním na blízko je to už lepšie, ale stále to nie je ono.

    Nedávno som objavil zaujímavú chystanú MMO hru Black Desert.

    http://www.youtube.com/watch?v=f2DCNJx_0aQ

    Do EU by sa mala dostať do roku 2015.
  • Forgotten Realms i Dungeons & Dragons (pravidla) se s příchodem 4.edice pravidel VÝRAZNĚ změnilo, tak proto tam toho asi moc nepoznáváš (jestli se to změnilo k lepšímu nebo horšímu nedokážu posoudit, protože už jsem D&D od 3.edice nehrál).
  • kdyz koukam na hry jako planetside2 tak si myslim, ze svet pro MMO byt velky muze
  • Kinet1c
    Na NWN som sa dost tesil, ze konecne nieco co ma bude v online bavit, ale nestalo sa tak, neviem preco, ale po urobeni niekolkych questov lvlov a pod, ma hra nevedela vtiahnut, nebavila ma, nemozem povedat ze vyslovene nudila to nie, su tam zaujimave veci, par drobnosti co velmi zdaleka pripomina AD&D, ale inak graficky sa my hra pozdavala dost, skoda ze ma nebavila viac (neviem konkretne opisat co ma nebavilo, skratka ma to nebavilo, ale rozhodne verim, ze si publikum naslo a este aj najde)
  • realita je, ze u vetsiny dnesnich MMO her mas max lvl za cca 14 dni bezneho hrani
  • v realnym svete nevytezi jeden hrac ropu a druhy tam po 5ti minutach muze prijit a tezit zase pac se ta vsechna vytezena ropa zase respawnula v realu to takhle fakt nefunguje to by musel byt fakt velkej svet a mit konecny pocet vsech surovin
  • Kdo chce mít gear hned bude chodit raid každý den dvakrát *7*
  • tady ale nikoho nezajímá průměrný hráč a každého baví něco jiného ;) já jsem si spokojeně raidoval každou středu a mezitím když jsem měl náladu jsem si klidně střihnul dead island, deus ex nebo tak něco :) a pak když mě wowko přestalo bavit, hrál jsem jiné hry a zkoušel i další onlinovky :)
    ale máš recht, že až na max lvl a v endgamu začíná ta hra....v tomhle jsem já třeba divnej, mě endgame nebaví, neboť je furt stejný a je čistě o grindu, mě víc baví expit a procházet svět a příběh....to bohužel wow moc neměl, v tom zase excelovalo swtor...které ale zase neexcelovalo nikde jinde....prostě nemůžeš mít všechno nej :D
  • 4hodiny denne 7 dni v tydnu a za pul roku hrani mas max level kde kazda MMO hra teprv zacina.... to je realita ukaz mi prumerneho wow hrace kolik hraje jinych her? A schvalne napis kdyz budes chodit 2x tydne 1 raid za kolik let budes mit komplet gear pro jednu postavu?
  • tak to uz zalezi na kreativite vyvojaru...u ztroskotane lodi taky nemusis automaticky dorazit prezivsi a lod vybrakovat :D Muzes tam treba zachranit zenskou co se jmenuje Ripleyova a u ktere doktor zjisti pritomnost neznameho zivocisneho druhu, ktery by radi prozkoumali urciti vojensti experti. Nebo tu lod za pul roku opravite, nebo v jejich troskach zalozite mesto...atd....jenze dnesni MMO takovou flexibilitu neumeji. Existuje pevne dane prostredi a pokud se ma neco zmenit, tak musi vydat obrovsky patch, ktery to zase staticky vsechno upravi ...
  • jasně, ale zas je to jen o tom jít, vymlátit případný protivníky, sebrat případnej loot a.... a co dál? nic dál, sifon, dva... teď si zase představím quest já.... s grupou zkoumám oblast, narazím na vesnici... řekněme, že těží kvalitní ocel, kterou já potřebuju na výrobu pořádnýho vybavení, třeba... ale nechtěj se mnou obchodovat, protože moje grupa je jen parta trampů, co mají stany a oni se prostě rozhodli, že chtěj dělat bussiness jen se zavedenou komunitou s pevnou základnou... tak si holt musím postavit pár baráků... fajn, začnu těžit suroviny na stavbu... ale něco je rare, dostupný jen někde, tak musím jít a vybít si to... nebo něco získat za něco jinýho pomocí dalšího questu... že je to zdlouhavý a komplikovaný? jo, to je... ale člověk nad tím musí aspoň trochu přemýšlet, jako v reálným světě... vždyť o tom to je, když nad tím už chci trávit desítky hodin, musí tam ta variabilita být...
  • Že někoho ještě ty wowkařiny baví :) Škoda, že z Neverwinteru udělali zrovna toto...
  • ja si myslim, ze problem je prave v zastaralem prvotnim designu MMO a kdyz uz je zastaraly ten zaklad, tak se s tim strasne spatne neco noveho vymysli...typicky podle me treba SWTOR.

    dokazu si predstavit napr. quest....random havaruje velka kosmicka lod na nejakych souradnicich o kterych se ty dozvis protoze jsi v ,,guilde,, ktera ma na obezne draze planety nekolik satelitu a jeden to zachyti.....dozvi se o tom i dalsi G a je tam hned moznost na world PvP
  • to prehanis, raid mas treba 2x v tydnu na tri hodiny... to je to samy jako by jsi s lidma sedel 2x tydne v hospode nebo sachovym krouzku:).. A vyleveleni ti roky zivota nevezme, jen mesice treba jako ostatni hry... dnes uz to vypada jinak nez driv(treba UO) a trochu soudnej clovek muze hrat i mmo na vysoky urovni aniz by mu to znicilo ostatni zivot... NAvic si troufam tvrdit, ze cas straveny progresem se skupinou kamaradu neni tak uplne splachnuty do hajz.lu (jako kdyz jdes s kamosema hrat treba basket)
  • Shania
    Proc si myslis, ze ma WOW tolik hracu, protoze ho muzes hrat sam, kdy chces a jak dlouho chces, vsetne endgame raidu pres lfr.
  • MMO = prehlidka stracenyho casu radsi si zahraju 1000 ruznych her nez stejny cas promrhat v jednom MMO nehlede na to kdyz skutecne chcete jakekoliv MMO opravdu hrat tak tomu musit podridit vse konicky, zajmy, rodinu, pratele pac MUSITE byt online v tu a tu chvili kdy se sejde parta a kdyz neco zacnete nemuzete v pulce Q odejit MMO je jako dobry kdyz jste tezce nemocni hybat muzete jen mysi tak na ukraceni chvile, ale jako smysl zivota je to hovadina a hrat to jen tak kdyz nemate co jinyho na praci NEJDE tedy jde ale z te hry uvidite tak 2%
  • jo, přesně tohle jsem si říkal taky... mě by se hrozně líbil styl DayZ... fakt survival koncept, ne nutně s nemrtvým podtextem... ale problém je v pozdější repetivnosti, která přijde tak, jako tak... co tě donutí v tom světě "zůstat", nenudit se... dneska většina questů je styl dojdi>zabij>seber>přines a myslím, že i v tom je podstata problému... ať chceš nebo ne, krásná grafika, propracovanej příběh a odladěná funkčnost tě u hry neudrží... pro mě za mě ať to vypadá jako wowko, ale nějakou rozmanitost questů by to chtělo... jenže na to, aby hra byla dostatečně questově zajímavá, by musela být hrozně komplexní, aspoň dle mýho názoru...
  • to je zajimavy postreh, jak ma lidi bavit hru hrat treba nekolik let, kdyz na ni neni co poznavat, co se ucit? Cim sofistikovanejsi skilly, vetsi mnozstvi kombinaci,tim vetsi motivace hru hrat prece, clovek se zlepsuje a pritom objevuje neco noveho.. v okamziku kdy vsechny finty a moznosti zna, nastupuje repetetivnost, vytvareni altu a nuda...GW2 to zachranuje jakstaks komby a evade systemem (na chvili), lotro mnozstvim skillu a jejich opravdu potrebnym nastudovanim, ale tady ? mozna jen chybi poradna vyzva. I ten swtor, i kdyz jede v naprosto klasickym wow stylu mi pripadal hodne casual, proste clovek z pouzivani skillu nemel radost a to i kdyz jsme to vsechno celkem hladce davali:).

    Bohuzel dnes se cili na obri casual skupinu, kterou to musi za kazdou cenu zaujmout, uprednostnuje se akce misto taktiky, a po par mesicich ta hra uz nikoho nebavi..a vyvojare to prekvapi - tohle nechapu, copak zadnou mmo hru nehrali, aby vedeli co tam hrace drzi i po par letech? Nebo co cekali, ze se z casual komunity stane hc i bez hc contentu a moznosti? Za me slusny mmorpg by bylo treba preskinovany wowko z ty ponikovsko fialovy stylizace do poradne temny naturalisticky atmosfery (klidne fantasy), nebo treba lotro. Ale to by museli tvuri vytahnout hlavu z prd.le, a misto neskutecny devastace kterou ted s hrou predvadeji (asi za cenu maximalizace zisku) udelat neco s podobne skvelym level designem jako byla morie s inovacema v podobe zruseni nekonecnych grindovacich questu atd...
  • ja bych chtel MMO - FirstPersonRPG...scifi, rozloha mapy treba jako ma nas Mesic, grafika ne tak vyumelkovana typu Skyrim ale realna ve stylu Arma...jo celkem mam predstavu jake MMO ,,nove generace,, bych si zahral, bohuzel mam nejspis smulu a nikdo nic taoveho neudela :D
  • NVo je celé zadarmo od začátku, pak můžeš řešit, jestli se ti vyplatí sem tam dát nějaký peníze, ale vše jde získat i klasickým grindem (který je v každé hře)...vesměs se to týká mountů různého druhu, companionů, nějaké lektvary a věci na enchant (vše jen s možností na padnutí, zdaleka ne jistotou atp.), dynamičtější bojový systém než u klasickýh MMOček, jednodušší, méně skillů, avšak hra je obtížnější celkově...na jeden čtvereční metr nalezneš víc neschopných lidí než jinde, protože je to těžký ;)
    SWTOR jede v klasickém stylu boje, avšak má pěkný příběh a hezky udělané kvesty...nicméně je to parodie na F2P, ve které tě nic nemotivuje si vyzkoušet hru víc a chtít platit, je to jen ždímačka a prznění SW univerza, kdy udělali špatně vše, co mohli (moc díky EA)...
    verdikt zcela jasně jít do NVo a pak uvidíš :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit