Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • to nebol absolutne ziadny problem takymto stylom hrat ffa so sniperkou v cod 1. jasne, v mode search and destroy si to len tak nedovolil. ale ffa sa tak blaznivo dalo hrat a moc velky rozdiel oproti cod ww2 tam nieje.

    maximalne je v cod ww2 viac sprintu
  • Jack1947
    Musím říct že WInter sierge je celkem příjemná změna

    Třeba dostat takové kravinky jako cepín na zbran na blízko nebo nějaké obleky z z lutboxu je hezké na druhou stranu, početr dětín ve War modu taky stoupnul... takže ted se moc nevyhrává a to mě děsně sereee *11*

    Ranked mode nevím jestli budu zkoušet když běžně v normálních modech hraju s hráči co to sotva zapli, Ranked by byl jen větší zlost zkusil jsem to tehdy bO3 a to byla hrůza sám s random lidma proti 2 z nějakého gaay klanu.

    Já tak nějak z Overwatche už rychle ztrácím nervy a i když se počítá i 1 výhra prostě mě to štve že tým to nějakým způsobem vzdal druhé kolo, ono taky o nečem svědčí délka kolikrát ten zápas má i přes půlhodiny a to už je o nervy. Jestli někdo rád TDM at hraje tdm nebo FFA ale ne tenhle mod to píšu i u lidech o fotbalu - tam je matchmaking o chlup horší.
  • Bobek: ještě Idi i smotri, ale je to síla

    https://www.csfd.cz/film/99087-jdi-a-divej-se/prehled/
  • Na můj vkus je teda hodně přesný ve výskoku a ještě palbou od boku, v tom okamžiku měla zbraň maximální rozptyl a jemu záhadně nedělá problém se trefovat s opakovačkou nebo dokonce odstřelovačkou bez míření. CoD jsem hrál hodně a takovýhle skokan většinou brzo doskákal, protože netrefil nic. Nehledě na to jak obchází animaci u opakovaček přepnutím na jinou zbraň a zase zpět. Počestný hráč každým coulem nebo má jen neuvěřitelnou kliku.
  • aimbotem ???? to je normalny cod1 gameplay :D
  • Asi daleko opatrnější postup a průzkum dopředu. Děla čekala se střelbou až moc dlouho a když už si nechají dojet tanky na takhle směšnou vzdálenost, tak se ani tak netrefují nebo se střely odrážejí, navíc trajektorie střelby je poměrně plochá u zbarní s vysokou úsťovou rychlostí, ale většina střel přestřelí minimálně o kilometry podle toho v jaké výšce nad tankem prolétávají, asi měli špatně nastavená mířidla. Tankista by se při zaslechnutí prvního výstřelu okamžitě zabednil uvnitř tanku, jinak by ho ten kulomet sundal. Jediné co tam bylo dobře, bylo ostřelování průzorů tanku, což byla spolehlivá metoda jako částečně vyřadit tank, když pak prakticky nevidí ven, ale jim to zjevně moc nevadilo. Potom ten pěšák, kterého si vezou s sebou na obsluhu protiletadlového kulometu by s nimi takhle asi nejel, pokud nechtěl velmi rychle skončit na hřbitově. Tenhle kulomet měl smysl na velkou vzdálenost při odstřelování známě pozice nepřítele z bezpečné vzdálenosti, vzhledem k umístění a obsluze kompletně venku mimo tank, ale jet s ním do bojové akce by byla sebevražda. Jinak celé to vypadá trochu jako hvězdné války, stopovka svítí pouze zezadu a je lépe viditelná spíš ze zadních úhlů a v noci, tady jsou ty efekty hodně přitažené.
  • možná narážíš na tuhle bitvu:
    https://www.youtube.com/watch?v=9x8yXtcFKg4

    co ti na ní prijde tak strašne nereálné? pripadne jak bys tu situaci rešil ty na jejich míste?
  • @Bob - "válka nejede podle príruček"

    Tak samozřejmě se improvizovalo, ale ne tak, aby se nechali zabít ještě snadněji. Zakopat se někde, kde nemám dobrý výhled, jak píšeš by byl nesmysl, navíc les je ten nejmenší problém, i u nás na hranicích se kolem opevnění dělali průseky na taktických místech (to jim do toho ještě nekecali ochranáři). A postup pěchoty vpřed bez krytí ve velkém počtu ve vlnách byl přežitek z první světové, ale filmařům se nevím proč strašně líbí přitom jediní kdo to ještě používali byli Japonci s "Banzai" a těm se dařilo pouze proti méně vyspělím zemím, ale pokud počítáme pouze USA/UK/AUS, tak je poměr ztrát silně v neprosěch Japonců. Tyto útoky občas prováděli rusové (měli na to počty) a částečně američani během vylodění (Tarawa, Omaha), jinak to v té době udělat asi nešlo.Jinak postup vpřed ale standardně probíhal přesuny a krytím navzájem v daleko menších útvarech. Četa se rozdrobila na oddíly (cca 9 lidí), ty ještě na sekce.
  • Nevím jestli borec s aimbotem, který navíc znaužívá chyby v hře přepínáním zbraní, je zrovna reprezentativní příklad jak vypadá hra.
  • budu na tebe reagovat i kdyz je to zbytecne
  • pro BobjeBlb
    a už na mne nereaguj
  • Jack1947
    Hodnocením se řídit taky moc nedá když většina sráágor je nadhodnocená a jiné filmy které by si zasloužily větší hodnocení zase podhodnocené... neřikám vždy ale vesměs jo.

    Na těch tancích z pohledu amíků něco bude, Němci byli napřed v hodně věcech takže v boji bych se taky nedivil.
  • ano to hodne znamena....
  • stalingrad ma na imdb horší hodnocení než fury
  • Jack1947
    SND jsem hrál jen jednou a myslím že déle trvalo i v třeba v MW3 nebo možná MW2.
  • kdo tvrdi neco o priruckach?
  • starsi nemeckej stalingrad je klasika zelezny kriz taky ujde
  • P.S.
    válka nejede podle príruček
  • Bavíte mne, pokračujte *1* Btw jaký je podlé vás dobrý válečný film? Snad ne vojín ryan to bych se musel smát *1*
  • no bob nam uz evidentne neodpovi jako vzdy placa nesmysly a neumi je ani zduvodnit

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit