Přejít na výpis diskuzí
Multiplayer Dragon Age: Inquisition má připomínat multiplayer z Mass Effect 3
27.8.2014 | Aleš Smutný
61 příspěvků
-
Pri BioWare hrách som sa obzeral po troch veciach:
Príbeh - väčšinou obsahoval klišé, no pri hrách ako Kotor, DA:O či ME1, bolo tak dobre zohrané, že to nevytváralo ten dojem gýčovitosti a fanservicu, čo sa však začalo vymykať spod kontroly po ME2...
dalej to sú Charaktery - pri tých mi ide od vizuálneho dojmu po celkovú charakteristiku, tu sa opäť zastavím pri hrách ako DA:O, ME, Kotor a ešte aj ten ME2, ktoré relatívne kvalitne stavali charaktery, ktoré stáli za to, aj keď ste ich nemuseli mať radi ako persóny, stále ste si vypočuli ak chceli niečo povedať, no a po väčšine to obohacovalo prvý atribút.
Tretím je logicky gameplay - tu sa celkom obávam, že aj pre MP sa to opäť combat v SP odflákne, v prospech nejakého generického wannabe mupltiplayeru, ktorý bude požierať vďaka RNG systému odmien rovnako čas ako sociálne hry na facebooku. Ano, mal som dosť odhratého na ME3 mp, no pri vedomí, že chcem hrať za asi 2/10 charakterov a zbraní, ku ktorým som sa musel pretrtošiť cez haldu pre mňa nezaujímavého spamu, no a nie neuvažoval som o utrácaní peňazí za packy aby som nakúpil tonu RNG obsahu, len aby som si skrátil cestu k vytúženej zbrani či charakteru ...
Celkovo, ME3 mp, respektíve ak plánujú použiť presne taký istý model pre DA:I, neponúkne nič, čo by ponúkol SP, okrem sem tam normálnych a sem tam dementných ľudí na voice-chate, oveľa viac by som uvítal ak by spravili konečne co-op do SP kampane pre 4 ľudí, pričom tieto sny tu boli už od prvého šampionátu z DA:O, keď tona ľudí prosila BioWare o CO-OP ku DA:O... -
To co píšeš má možná smysl u F2P hry nebo nějakého MMO, ale ne u takovéto hry. Kde jsou ty časy, kdy multiplayer byl "zdarma". Tím nechci říct, že tady není, ale na co dodávat nějaké itemy. Pokud nemáš čas a zahraješ si to občas, tak i tak nepotřebuješ tu nejlepší výbavu, protože pokud tě to baví, stačí ti i menší výbava a za každý pokrok jsi rád.
-
Na druhou stranu, aby si člověk zahrál, nic navíc nepotřeboval, hrát šlo s tím, co bylo v základu...
Desítky zbraní a postav jsou dobrý stejně jenom k plnění challengů a tomu ten čas musíš tak jako tak věnovat.. -
Sem tam měl připsat nějakýho smajlíka.. ;)
Já vim, že ty balíky šly koupit zs BW body, ale kdo by utrácel prachy za doslova zajíce v pytli, když stejně nevěděl, co si koupí..
Začít se dalo v pohodě s tím co bylo a za vyhraný kredity to minimálně ze začátku přibývalo rychle... -
Takže další repetetivní grindovačka, kde budete hrát 20 hodin, abyste si našetřili na kufřík a budete doufat, že padne nějaká dobrá zbraň a dalších 20 hodin se snažit ru zbraň upgradovat. Nebo koupit speed up kit za 29.99
-
"všechno šlo získat hraním"
V tom je problém.
Lidé například jako já věnují hraní jen málo volného času. Prostě ho nemáme. Pracujeme - staráme se o rodiny - máme jiné zájmy.
Aby člověk získal DLC "bonusy¨" musel hrát - za herní měnu dokupovat a nebo platit.
A jak píšeš.
150 hodin čistého hraní. Pro někoho je i čas komodita.
Proč by lidé kteří zaplatili plnou cenu měli obětovat desetitisíce jen aby mohli hrát? U hry která se prodávala za plnou cenu.
Myslíš že EA na lidech jako ty záleží? Chlapče byl jsi 150 hodin jen komparz pro ty kteří zaplatili. Pro hráče která si koupili DLC zbraně které byli účinnější. Jen obětní beránek který si nakonec vynahradil frustraci tím že si konečně koupil za herní peníze "něco".
FTP model nepatří nikam jinak než do FTP her! Rozhodně nepatří do velkých AAA RPG které musíš koupit. Tečka. Cokoliv jiného je jen urážka platícího zákazníka. -
Ano jeden hrac shepard a druhej mohl hrat za jednoho z posadky, ktere daval do kupy a ano je to pro nekterych predstavivost moc, ale holt lidi, kteri chteji hrat pouze hlavni charakter a ridit vsechno tohle nepochopi, coz jsem cekal :).
Proto jsem tam zminoval, ze me nevadi hrat vedlejsi roli v pribehu a tak to zpravidla s coopem byva. Je zajimave, ze tohle me vazne nikdy netrapilo napr. v Baldurs Gate nebo v NWN. -
A to nejdulezitejsi, dostal jsi zeleny konec:)))))Pak to omezeni zrusili, takze jsi mel vsechny konce i bez multaku.
-
Sami řekli, že mikrotransakce budou stejně jako v ME3MP.
Pokud člověk utratí deset euro za Platinu, a nenahraje si Zlato, koupí se tak několik beden, ale nebude vědět, co z nich dostane. Takže v podstatě já zadarmo můžu mít zbraně a zbroj po prvních třech kolech (pokud budu mít štěstí), ale hráč který zaplatil za Platinu může z těch beden dostat pouze Uncommon předměty (smolař...)
Navíc řekli, že stejně jako v ME3MP nebude žádné P2W - vše půjde získat zdarma, a o grind se díky náhodnému systému odměn nejedná. -
Existovaly nějaké záležitosti co se týče War Assets. Bez multiplayeru totiž do finální bitvy mohlo vstoupit pouze 50 procent nashromážděných jednotek - zbytek byl vázán na jiných bojištích, protože N7 nebyli schopni je tam držet na uzdě. Pokud však v multiplayeru měl hráč 100 připravenost, jednotky vázány nebyly, a mohly se zůčastnit bitvy o Zemi.
-
Sherpard/ova a jeho vyvolena/y *7*
-
Extended cut nakoniec znizil potrebny rating na pohodovu uroven, samozrejme ak clovek plnil co sa dalo a neletel jak guma dopredu bez rozmyslania, tak snad sa uz poucili.
-
Je zajimave, ze tu pise vic lidi, kteri maji stejnou zkusenost s multiplayerem ME3 jako ja. Prisel mi zbytecny, nesmyslny, ignoroval jsem ho, pak jsem ho zkusil a hraju to dodnes ;-) Takze multiplayer v DA3 si neodvazuju hodnotit, hra samotna me zajima cim dal min, ale nevylucuju moznost, ze bych si ji mohl poridit i jenom kvuli tomu multiplayeru.
BTW. jakym zpusobem multak v ME3 ovlivnil pribehovou cast? Dohral jsem to bez jedine ucasti v multiplayeru a pak znovu kdyz jsem ho mel na 100%, nevidel jsem rozdil. -
To nemám tušení, ale vzhledem k tomu, jaká kritika se na BioWare strhla v případě vlivu MP na SP kampaň u Mass Effectu (dnes už důležitý není, protože jde i v kampani získat dostatek bodů pro otevření všech 3 dostupných konců), tak silně pochybuju, že by si dovolili udělat stejnou chybu znovu.
-
Ano, ME k tomu vylozene vybizel. Dva hraci oba hrajici za Sheparda....
-
A bude take ovlivnovat konec i pres dusovani autoru, ze MP nebude na SP mit vubec zadny vliv?
-
Tak ja na to nenadavam :) V multaku ME3 jsem si uzil nejakou tu zabavu, ale uprimne kdyz zminili multak, tak jsem ocekaval coop v cele lini, jak budeme hrat ve trech nebo ve dvou a ne nejake areny. :(
-
kazdopadne nechapem ten rant o mp, dopredu odsudzovat nieco co som nehral, dohady, dohady, dohady
-
hm, tak ne 150hodin, ale dokonce 215 :) (716 her) . Kdyby byl ME3 MP špatný, tak u něj rozhodně tolik času nestrávím *3*
-
Obvykle je na multiplayerovou část vyhrazen samostatný tým, který využívá prostředky jež vzniknou v rámci vývoje singleplayerové části.
O nic zásadního hráči ochuzeni nebudou - zvlášť když jde o jednoduchý co-op v uzavřených mapách, takže nic extra náročného na vývoj.