Přejít na výpis diskuzí
Multiplayer Dragon Age: Inquisition má připomínat multiplayer z Mass Effect 3
27.8.2014 | Aleš Smutný
61 příspěvků
-
Mass Effect 3 užil dost hodin a mimo jiné ukazoval, jak zdravě zpracovat free-to-play model
S tím mám extrémní problém.
Koupím si hru. A MP mne bere jako neplatícího hráče.
Můžu si zahrát ale nemám k dispozici všechny možnosti.
FTP model u hry kterou si koupím?
Ukažte mi jaký jediný klad to má? Takhle má vypadat free-to-play? Koupit si něco a poté ještě platit abych měl všechny funkce?
Vše by bylo v pořádku kdyby byl MP ME3 volně ke stažení a pak by byl uplatněný FTP model. Takhle je to plivnutí do tváře platících zákazníků.
"Na tady máš 80% hry zbytek si dokup" -
-
V ME3 multiplayeru jsem strávil hodně přes 150 hodin a neutratil za něj jedinou korunu.
DLC s novými mapami, zbraněmi a nepřáteli byly zdarma a všechno šlo získat hraním.
Volně ke stažení nebyl, ale byl zdarma pro všechny majitele základního ME3 - nevidím v tom žádný problém. -
-
"všechno šlo získat hraním"
V tom je problém.
Lidé například jako já věnují hraní jen málo volného času. Prostě ho nemáme. Pracujeme - staráme se o rodiny - máme jiné zájmy.
Aby člověk získal DLC "bonusy¨" musel hrát - za herní měnu dokupovat a nebo platit.
A jak píšeš.
150 hodin čistého hraní. Pro někoho je i čas komodita.
Proč by lidé kteří zaplatili plnou cenu měli obětovat desetitisíce jen aby mohli hrát? U hry která se prodávala za plnou cenu.
Myslíš že EA na lidech jako ty záleží? Chlapče byl jsi 150 hodin jen komparz pro ty kteří zaplatili. Pro hráče která si koupili DLC zbraně které byli účinnější. Jen obětní beránek který si nakonec vynahradil frustraci tím že si konečně koupil za herní peníze "něco".
FTP model nepatří nikam jinak než do FTP her! Rozhodně nepatří do velkých AAA RPG které musíš koupit. Tečka. Cokoliv jiného je jen urážka platícího zákazníka. -
-
To co píšeš má možná smysl u F2P hry nebo nějakého MMO, ale ne u takovéto hry. Kde jsou ty časy, kdy multiplayer byl "zdarma". Tím nechci říct, že tady není, ale na co dodávat nějaké itemy. Pokud nemáš čas a zahraješ si to občas, tak i tak nepotřebuješ tu nejlepší výbavu, protože pokud tě to baví, stačí ti i menší výbava a za každý pokrok jsi rád.
-
Na druhou stranu, aby si člověk zahrál, nic navíc nepotřeboval, hrát šlo s tím, co bylo v základu...
Desítky zbraní a postav jsou dobrý stejně jenom k plnění challengů a tomu ten čas musíš tak jako tak věnovat..
-
-
-
Ono se v MP u ME3 někde něco kupovalo?
-
-
Když byl hráč netrpělivý, tak si mohl hráč balíčky s vylepšeními/zbraněmi/postavami/atd. nakupovat za BioWare body (které se dají sehnat jen za "reálné" peníze).
Ale byl tam extrémně nevýhodný poměr cena/protihodnota - nechápu blázny, kteří raději než aby odehráli 2-3 hry a koupili za získané body balíček, tak zaplatili snad skoro 100 Kč za 1-2 balíčky. Přesné ceny si už nepamatuju, je to už pěkných pár měsíců, co jsem ten MP hrál naposledy, ale tak nějak +/- to bylo. -
-
Sem tam měl připsat nějakýho smajlíka.. ;)
Já vim, že ty balíky šly koupit zs BW body, ale kdo by utrácel prachy za doslova zajíce v pytli, když stejně nevěděl, co si koupí..
Začít se dalo v pohodě s tím co bylo a za vyhraný kredity to minimálně ze začátku přibývalo rychle...
-
-
-
On si nekdo v Mass Effectu 3 za ty naprosto nesmyslne ceny kupoval packy do multaku? Vzdyt to nikdy nedavalo smysl. Jen za hrani MP bylo dost bodu na dostatecne dobre vybaveni a vyjma Platinum optiznosti, ktera ve hre puvodne ani nebylo, se bez lepsiho vybaveni dalo obejit.
-
80%? to si prehnal.
-
-
Z casti to prehnal, tedy pokud clovek nepocita DLC.
Multiplayer byl vytvaren i za ucelem dalsiho zisku, kdyby dali vsem rovne podminky, tak by se nic za prachy nemuselo kupovat a jednalo by se ciste o to, jak dobre a casto to clovek hraje a jake ma stesti na otevirani bedynek. -
-
Ale zasa MP DLCka davali zadarmo. A vobec, iba vdaka multaku nepovazujem kupu ME3 za sklamanie, pritom som povodne multak nechel ani len spustat.
-
-
Tak ja na to nenadavam :) V multaku ME3 jsem si uzil nejakou tu zabavu, ale uprimne kdyz zminili multak, tak jsem ocekaval coop v cele lini, jak budeme hrat ve trech nebo ve dvou a ne nejake areny. :(
-
-
-
-
-
"Na druhou stranu jsem si právě v multiplayeru Mass Effect 3 užil dost hodin a mimo jiné ukazoval, jak zdravě zpracovat free-to-play model."
On se dal ten horde mód hrát bez koupi ME3? -
Vůči DA3 sice nemám kdovíjak velká očekávání (po zklamání jménem Dragon Age 2), nicméně po jisté zkušenosti raději tento coop multiplayer předem nezatracuji.
Ta "jistá zkušenost" - Když jsem se dozvěděl, že Mass Effect 3 bude mít multiplayer, tak jsem byl skoro až znechucený a chtěl jej bojkotovat .. nakonec jsem si jej ale zahrál (prvně kvůli tomu abych zvýšil % násobič těch bodů připravenosti galaxie) a jak jsem byl překvapen.
U multiplayeru třetího Mass Effectu jsem strávil minimálně 150 hodin, tudíž výrazně víc než u celé single player kampaně (tu jsem dohrál 2x).
Někomu prostě sedne a někomu ne a stejně tak tomu bude u Dragon Age 3 multiplayer. Já mu určitě šanci dám. -
-
A bude take ovlivnovat konec i pres dusovani autoru, ze MP nebude na SP mit vubec zadny vliv?
-
-
Extended cut nakoniec znizil potrebny rating na pohodovu uroven, samozrejme ak clovek plnil co sa dalo a neletel jak guma dopredu bez rozmyslania, tak snad sa uz poucili.
-
To nemám tušení, ale vzhledem k tomu, jaká kritika se na BioWare strhla v případě vlivu MP na SP kampaň u Mass Effectu (dnes už důležitý není, protože jde i v kampani získat dostatek bodů pro otevření všech 3 dostupných konců), tak silně pochybuju, že by si dovolili udělat stejnou chybu znovu.
-
-
hm, tak ne 150hodin, ale dokonce 215 :) (716 her) . Kdyby byl ME3 MP špatný, tak u něj rozhodně tolik času nestrávím *3*
-
-
Takže zase dělají zbytečnost, místo toho, aby víc zapracovali na tom, o čem celá hra je, - na SP.
-
to vysvetluje vcerejsi zdrcujici dojmy ze singlu, Misto, aby se Biowhore venovali poradne jedne veci, tak zas musi vymyslet multak, s placenejma predmetama. Fuj!
-
to rikam porat ze DA je jen copy and paste ME vymenit laser za mec, brneni za neprustrelnou vestu a hotovo *11*
-
Dragon Age i Mass Effect jsou jednoznačně jedny z mých nejoblíbenějších sérií a každý rok se k oběma s chutí vracím, abych znovu prožil ta úžasná dobrodružství. Ovšem jistě mi všichni čtenáři dáte za pravdu, že kvalita šla dolů a mám velký strach, že nový Dragon Age nebude obratem. Přeji hezký den i redakci.
Ludvík Trečko -
-
Bohužel obě série měly spíše klesající tendenci. Pro někoho byl ME1 nehorší díl série, ale s tím zásadně nesouhlasím, pro mě byl nejlepší, ME2 taky velice dobrý a ME3 by byl super, kdyby tam neposrali ending.
DA:O bylo skvělé, ale DA2 bylo celkem zklamání. Bylo takové umělé, generické, bez pořádné atmosféry. Jako kdyby to nedělali lidé, ale nějaká AI. Snad DA3 bude lepší, ale začínám mít určité pochybnosti. Moc to zavání sliby a hypem.
-
-
Takže singl bude zase trpět tím, že museli dát čas multiplayeru. Že se nepoučí ....
-
-
Obvykle je na multiplayerovou část vyhrazen samostatný tým, který využívá prostředky jež vzniknou v rámci vývoje singleplayerové části.
O nic zásadního hráči ochuzeni nebudou - zvlášť když jde o jednoduchý co-op v uzavřených mapách, takže nic extra náročného na vývoj. -
to je takova moda asi...to mas stejne jako BF a jejich singl - zbytecnost
-
-
Dnešní móda je všude nas*at multiplayer. Fakt nechápu proč.
-
-
No, vona je to dnešní móda už asi 15 let. Koneckonců MP byl už v BG II. Jeden by řek, že si na to lidi za tu dobu zvykli.
-
Že by proto, že multiplayer déle vydrží = sype víc peněž? Singl máš jen jeden a hotovo, multiplayer může pokračovat do haleluja...
-
protoze se vyvojari nemusi piplat s umelou inteligenci protivniku, vse obstaraji zivi hraci, nemusi resit ani znovuhratelnost a delku samotne hry...vse je to o penezich - min prace, min nakladu, driv vydane, driv to vydelava, par DLC se skinama a spec vecickama, protoze vzdycky se najde nekdo, kdo to prikoupi...
-
-
-
-
Je zajimave, ze tu pise vic lidi, kteri maji stejnou zkusenost s multiplayerem ME3 jako ja. Prisel mi zbytecny, nesmyslny, ignoroval jsem ho, pak jsem ho zkusil a hraju to dodnes ;-) Takze multiplayer v DA3 si neodvazuju hodnotit, hra samotna me zajima cim dal min, ale nevylucuju moznost, ze bych si ji mohl poridit i jenom kvuli tomu multiplayeru.
BTW. jakym zpusobem multak v ME3 ovlivnil pribehovou cast? Dohral jsem to bez jedine ucasti v multiplayeru a pak znovu kdyz jsem ho mel na 100%, nevidel jsem rozdil. -
-
Existovaly nějaké záležitosti co se týče War Assets. Bez multiplayeru totiž do finální bitvy mohlo vstoupit pouze 50 procent nashromážděných jednotek - zbytek byl vázán na jiných bojištích, protože N7 nebyli schopni je tam držet na uzdě. Pokud však v multiplayeru měl hráč 100 připravenost, jednotky vázány nebyly, a mohly se zůčastnit bitvy o Zemi.
-
-
A to nejdulezitejsi, dostal jsi zeleny konec:)))))Pak to omezeni zrusili, takze jsi mel vsechny konce i bez multaku.
-
-
-
Emmm...tak už jsem asi zapoměl, ale jak Galaxy Readiness ovlivňovalo singl ME3?
-
-
Jo joo. Máte pravdu. Na to už jsem zapoměl. *7*
-
zvysovalo to nejak tu pripravenost galaxie k boji nebo co to bylo to celkove cislo a od nejakeho procenta jsi pak mel dobry konec v zaverecne animacce...neco jako naznak toho ze shepard prezil
ale uz si to taky presne nepamatuju -
-
Zjednodušeně řečeno, kdo hrál MP, tak v SP nemusel plnit tolik úkolů, aby se dopracoval k "zelenému" konci. Myslím, že v původním ME3 to byl docela problém nahnat, ale s dalšími a dalšími DLC už těch úkolů byl dostatek. Každopádně to byla blbost a doufám, že nic podobného v DA:I nebude.
-
-
Bez hraní multiplayeru se vám počítalo jen 50% bodů připravenosti.
-
-
Nj, ja som multaku odohral vela a preto len samotna N7 jednotka mi zabezpecila dostatocne body :D
-
-
-
-