Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • MidnighT91
    Tenhle borec už by měl pro jeho vlastní dobro dostat šípem do kolene... *4*
    • Jazz
      Nah, not funny!
    • I was an adventurer like you......
      • Skyrim? *1*
  • ZvacA
    S mírou "vidím to nadějně a snad to bude dobré" vůči třetímu Paynovi je to jak na houpačce - jeden týden člověk tráví u videí s některými novými záběry a interview s vývojáři a názorů Remedy, kde se mu dostává pocitu, že by to ve výsledku opravdu nemuselo být špatný; další týden, kdy se objeví opět info kolem multiplayeru, jde všechno nadšení do háje. Tedy - naprosto to vystihl kolega Smutný - spojit si Payna s multiplayerem je de facto těžká a ne moc potěšující představa. Jistě, pokud ve hře bude, nemusím se jím zajímat a klidně ho obejít, ovšem dámy a pánové, toho pocitu " že to bude na úkor kampaně pro jednoho hráče " se nedaří nějak zbavit. Možná je to o zvyku, pravdou je, že už u prvního Maxe se zvažoval multiplayer, který se nakonec nekonal, nicméně snad to bylo právě tím, jak málo lidí na tom dělalo, ale snad právě proto byl výsledek hry pro jednoho hráče tak vynikající záležitostí, který vyvážil i absenci multiplayeru.

    Každopádně uvidíme, tak nějak pevně doufám, že to Houser & spol, od scénáře, mechanismy po hratelnost, nepodělaj...
    • pokial spravia dobry SP tak nechapem preco sa stazujete ze to bude mat MP...tak ked sa vam nepaci MP tak ho nehrajte...rovnako ako u BF:BC2 sa mi nepacil SP tak som ho nehral a hram MP...tvorcovia vam daju nieco naviac do hry a vy na to nadavate...ked sa vam to nepaci tak si hrajte len SP no nie ?...
      • Souhlas, to že multák bude na ukor singlu vubec není pravidlo ,většinou na singlu a multáku pracují dva oddělené týmy což si rockstár muže dovolit. Akorát toho bulett timu bych se dosti bál, možná lepší vynechat.
        • presne tak...byva studio ktore ma vacsie skusenosti s MP tak pracuje na MP a potom druhe ktore pracuje na SP...netvrdim ze vzdy sa to podari...ale vzdy je lepsie pockat na vysledok a potom hodnotit....nenarazam teraz na teba...ale celkovo na ludi ktori hodnotia skor ako hrali a videli...
      • A jak ty muzes vedet,ze je to opravdu neco navic?Co kdyz to opravdu bude na ukor SP.Napriklad misto 10 hodin kampane bude jen 5?
        Me osobne je to docela jedno,protoze nove pojeti maxe mi nic nerika,jen me zarazi tva bezmezna duvera,ze to usili a cas,ktere vrazi do MP se nijak neodrazi na sp.
        Treba se ukaze,ze obavy byly zbytecne a nebo taky ne.
        • ja to neviem ale nemozes vediet ani ze to bude zle ...a ani ze sp bude o to slabsi...este to nevyslo este ste to nehrali a uz na to nadavate...niekedy vas ludia nechapem...pockam zahram a zhodnotim nie ?...
  • Hra bude mit MP, standartni vymluva jak okecat 5 hod. singl. *5*
    • Ne tak úplně v případě R*, ale jinak máš recht.
      • zx_spektrum
        Víš, stejně jako teď u Bioware a Command and Conquer by bylo dobré si uvědomit, který Rockstar to vlastně vede vývoj téhle hry. A není to Rockstar North který vede vývoj GTA a RDR, ale Rockstar Vancouver, který za posledních 5 let udělal akorát Bully.
        • posila
          ... akorat Bully, ktere jsem si osobne moc uzil a pral bych si, aby radsi delali dvojku a Max Payne nechali nekomu jinemu.
  • jbenj007
    Max Payne byl ve své době skoro nadrevoluční střílečka jaká doposud tenkrát nebyla.....ale jen se bojím ba to nebyla zase stejná oprášená pecka....měli by příjít sněčím hodně revolučním což by byl cambek pro Payne...
    • "nadrevolucni"?to slovo sis tedkom vymyslel? *1*
      • no být tebou s tím tvým "tedkom" mlčim *1* někdo vymyslí slovo vlastní, jinej bez rozmyslu kopíruje tupost těch druhých...
        • To bude tim,ze ja patrim mezi ty tupe *3*.
    • Nic proti, Maxe Payne jsem měl také vždy rád, ale chci se zeptat, čím že byla tato střílečka nadrevoluční????? Rozhodně to nebylo bullet timem, tak se ptám. MP podle mě vždycky hodně držel hlavně příběh, bez něj by to byla další tuctovka.
      • Mechwarrior_bw
        základom jeho úspechu bol určite bullet-time, ktorý sa síce objavil v niekolkých hrách pred ním ale chýbalo im práve to čo ponúkol Remedy - špičkové technické spracovanie, od efektov, animácií po vynikajúcu grafiku ktorá spolu v BT vytvárala na svoju dobu niečo skutočne revolučné. A ak k tomu pridáš výbornú hrateľnosť, vynikajúce a atmosferické prostredie (+výborné fototextúry), hlas od Jamesa McAffreyho a noir , tak je z toho určite jedna z najlepších akčných hier vôbec.
      • Pravě že revoluční to bylo kvůli bulet timu a perfektnímu příběhu.
        • A ještě i s prefektní hratelnosti atd.. Max je prostě klasa nejlepší akční hra.
          • Skvělou hratelnost a perfektní příběh má spousta her, to ale hned neznamená, že jsou revoluční.
  • Cosi
    Takže čtvrtý díl bude prequel nebo reboot série.
  • Pokud tam nebude "bombovej" forek,tak to nebude Max Payne. Mam jednicku i dvojku, po stazeni trojky z warezu ci torrentu, se rozhodnu zda koupit.
    • Máš na mysli " červenej nebo modrej drátek" ? :)
  • Rockstar a něco podělat? To k sobě nejde dohromady.
    • misho8723
      PC porty
      • PC port možná hry udělají ale vždy skvělé.
  • Nemyslim si ze je dnes bullet time v MP hre stale designersky oriesok. Uz to predsa davno vyriesili hry ako F.E.A.R ci Stranglehold.
  • multiplayer super včera jsem hru koupil vyzkoušel a nelituji 1000 co jsem za ní dal.Hru jsem kupoval především kvůli MP a nelituji bomba.Je to zase něco jiného než na co jsem zvyklý.
  • Chcem sa spitat pitam mi tam email a heslo dal som tam šetk a nič neviem ako to spustit poradite mi prosim

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit