Přejít na výpis diskuzí
Náklady na vývoj špičkových her dále porostou...kam až?
11.10.2010 | Petr Poláček
18 příspěvků
-
rád by som dodal že si uvedomujem protiargumenty typu veľké spoločnosti odkúpili malé a môžme sa spoliehať iba na to že ich tie veľké spoločnosti neobmedzia... skoro polovica išla na marketing? ano limuzína s nálepkou COD alebo nové ferrari pre majitela firmy ako bonus :)... radujme sa z toho že na trhu už malé firmy nemajú šancu
-
Hlavně bych chtěl nejdřív nějakou tu špičkovou hru vidět...
-
polovina rozpočtu na propagaci... že zrovna Bungie tohle potřebuje, když má zavedenou pověstně dobrou serii. Hry 10-15 let zpět nikdy žádnou propagaci neměly a dalo se mluvit o neuspěchu? Byly to skvělé hry ale měly široké zázemí hráču. A nekupovali jsme zajíce v pytli v podobě dnešních přehypovaných rádoby AA titulu
-
"kvůli množství obsahu, který je potřeba do her dostat – obsahu, který hráči očekávají a jehož množství se také pořád zvyšuje"
aha a proto se tedy herni doba snizuje vic a vic... -
Abych parafrazoval Carmacka, tohle je jak u porna, proste navonena bida.. Sex je, az na prvnim miste, pokud ma pekny xichtit a telicko, stejne tak se hra aby se dobre prodavala musi mit peknou grafiku a animace, jenze tyhle platiky jsou pro ty nase dnesni "herni idiotky" cim dal tim drazsi..
-
-
to jsem nevěděl že zrovna Carmack má názory takové kvality jak Pachter.
-
-
Vicemene souhlas, deus ex patri mezi nej hry co jsem hral, ale uz se k nemu asi nikdy nevratim a to z prostyho duvodu, je to 3D grafika a proto neskutecne rychle zestarne. U kreslenych zalezitosti jako jsou prave Brany Skeldalu bych se toho vubec nebal jelikoz se to blizi umeleckemu dilu. U me je pribeh a zabavnost na prvnim miste, ale hra musi mit i vizualni kvality. Co vypadalo "maximalne realne" pred nekolika lety bohuzel dnes vypada jako prazdny betonovy prostory plny hranatych objektu :-). A d toho se taky odviji cena hry, takze pokud to nebude 2D adventura typu machinarium nebo naka hricka tak to bude stat penize aby vubec nekoho zaujala.
-
lol ked nechapu co definuje skvelu hru... Plants vs Zombies FTW!!! (Nicmene takovy GTA4 aspon za to stal.)
-
Ak nepocitam l4d, tak si ani nepamatam kedy naposledy som kupil nejaky ackovy titul. Nech zije indie a mod scena a stovky talentovanych ludi ktori vedia, ze za dobrou hrou nemusi byt tim 50 ludi a multimilionovy rozpocet.
-
-
tak si projeď počty, s 50 lidma se už běžně nedělají nejdražší hry, jsou to stovky poddaných rolínků.
-
-
Myslim, ze problem ceny u her, je delka jejich vyvoje. A problem s dobou vyvoje je diky tomu, ze je to pomerne mlade odvetvi, ktere jeste nema nastavene a vychytane vsechny postupy a techniky.
-
špičkových her = LOL
Kravaťáci si myslia, že robia špičkové hry. Plsss, plssss, hlavne veľa farbičiek! Kujééém!
:D