Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak tohle je přesně ten důvod, mimo jiné, proč kupuju level. Rozhovory s velmi zajímavými osobnostmi. Když jsem četl rozhovor se Sawyeerem, tak jsem byl v sedmém nebi. Zde to pokračuje *1* Touto cestou bych chtěl autorovi rozhovoru za oba články poděkovat, výborné.

    Nebyl by ten rozhovor někde k sehnání i v angličtině? Díky
    • SixThe9th
      Moc dik za ohlas! Co se tyce anglicke verze, ktera je jeste o fous delsi nez obe predchozi casti, tak tam zatim jeste nevim :)
      • Netrol a vydej, stačí klidně needitovanej transcribe *14*
  • Coffin.Corner
    Šikovný chlap, už jen proto, že málokdo si dnes umí vyplést a vycentrovat kolo *4*
    • Mart9
      Jen dnes?
    • SixThe9th
      Jj, on je velkej cyklofanda. Treti cast rozhovoru je prave o kolech :D
      • PreidaQ
        Oni mají v Kalifornii taky nějaký cyklisty?
        • tam na to maj fríkůlíni startup *15*
  • Technicka - takhle je ten rozhovor vazne cely nebo se vloudila chybka? Ptam se proto, ze pusobi ponekud neukoncene a takrikajic v nejlepsim...
    • Je to jen uryvek, plna verze je v Levelu. I kdyz rikali ze vydavani Levelu neovlyvni obsah Games, zde je vysledek.
      • Je to ještě jinak. V levelu je rozhovor o něčem jiném než v games. Předpokládám, že ten rozhovor byl tak dlouhý (v levelu je opravdu dlouhý), že se autor rozhodl publikovat samostatnou část i v games (která byla čistě o PoE). Jak podotkl SixThe9th, ještě se bavili o kolech :-)

        Pro mě je přidanou hodnotou, že dali na games něco dalšího. Stejně jako i jiné články/rozhovory, které sem dají s časovým odstupem od publikování v levelu. Což se v minulosti několikrát stalo.
      • ...aaaa, uz to vidim v doplnkovem infoboxu uprostred, kde by clovek spise cekal nejake doplnkove informace k prave probiranemu tematu. S tim, ze je zbytek v Levelu problem nemam, ale byva dobrym zvykem podobnou informaci umistit na konec clanku. A funguje to lepe. :)
  • Jmenuju se Vertigo, Mars Vertigo. Kdo to vůbec je, Grygarův bratranec?
  • Ja bych se ho zeptal, ted kdyz vydelali dost penez a maji uspesnou znacku, jestli dalsi dil bude 3d konecne. A taky jestli si nemysli ze to prehnali s mnozstvim textu, ktery je treba cist.
    • owny
      Textu bych klidně přidal a samozřejmě už první díl je 3D, i když ne úplně. Izometrické zobrazení je pro tento her podle mě ideální, nemám rád když musím zbytečně rotovat kamerou.
      • Souhlas. Tyhle hry mají svůj styl. Plný 3D tady v tom žánru nemá moc smysl. Bohatě stačí postavy a efekty. 3D přidává prakticky jen možnost rotovat kamerou na úkor detailu prostředí a nepřehlednosti. Pre-render bude v kvalitě vždycky krok napřed.
        • *přehlednosti
    • Kompost
      nac na to k sakru reagujes ked evidentne nie si cielova skupina? nuti ta snad doma stara zo sekerou aby si to hral a nebodaj pri tom aj cital?
      • Proč tak ostře? Já třeba cílovka jsme. V TOP 5 mám Planescape i Baldury. V TOP Icewind Dale a Fallout 1 a 2. Ale tady mám taky pocit, že už to trošku přešvihli.
        • Kompost
          jednym dychom vymenovat textovych velikanov forgotten realms a stare fallouty s nazorom ze v pillars je prehnane vela textu je prinajmensom podivne. (icewind do toho neratam, tam bol vyrazne uprednostneny boj na ukor komunikacie)
          • Problem s textem v pillars neni v jeho mnozstvi, ale v jeho kvalite.
            • Ani jsem netušil, že tam něco psali backeři, ale tim se ta kolísavost kvality v psaní částečně vysvětluje. Souhlasim, že je tam poměrně dost nekvalitní vaty, ale ve výsledku jsem to hře odpustil, protože se vykoupila světlejšíma momentama.
            • Rozhovory se spolecniky bylo vazne utrpeni cist. Za prve hrozne klise a za druhe strasna banda pacientu, takze jsem pouzival bandu zoldaku z knajpy.
            • Nevtahlo mne to. Textu sice hodne, ale casto povrchni, neatraktivni informace + spousta vaty. Na to, ze to byl novy svet a prvni rpg, tak tam nemeli davat vubec prostor backerum s jejich texty, ktere mne vazne nebavilo cist.
              Tem "random" npc meli napsat texty tvurci, aby ten svet trosku vic priblizili a ozivili, ne aby si tam kazdy backer napsal svoje "opus magnum" v 10 vetach.
              Celkove dost sucha hra. male lokace, malo zajimavych questu, linearnost + ty texty.
              S BG se to neda ani srovnavat.
            • owny
              rozvěď to
  • Super,super,super !
  • Rozhovor fajn, i když bych ho radši viděl celý v Levelu.

    Co mě ale naštvalo jsou dvě chyby v papírové části, a to třetí pokračování =/= třetí díl, a ve Splitner Cell určitě není žádná 'Grimova dcera', ale postava, co se jmenuje 'Grimsdottir'. Chápu, že jedna dvě chyby občas korektorovi uniknou, ale tohle nejsou nějaké překlepy, ale hloupé chyby autora. Zrovna na ta jména byste si mohli dát pozor, obzvlášť když se něco takového nestalo poprvé (takže to není chyba jen pana Vertiga)
    *10*
    • jeanczarny
      Jestli ono Grimsdottir náhodou neznamená Grimova dcera...
      • Je úplně jedno, co to znamená, protože je to jméno. Nebo je snad autor rozhovoru uveden jako Mars Závrať?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit