Přejít na výpis diskuzí
„Naši hráči si poradí s jakoukoli obtížností,“ říká Josh Sawyer, tvůrce Fallout a Pillars of Eternity
16.11.2017 | Mars Vertigo
31 příspěvků
-
Ani jsem netušil, že tam něco psali backeři, ale tim se ta kolísavost kvality v psaní částečně vysvětluje. Souhlasim, že je tam poměrně dost nekvalitní vaty, ale ve výsledku jsem to hře odpustil, protože se vykoupila světlejšíma momentama.
-
Super,super,super !
-
Je úplně jedno, co to znamená, protože je to jméno. Nebo je snad autor rozhovoru uveden jako Mars Závrať?
-
Jestli ono Grimsdottir náhodou neznamená Grimova dcera...
-
Jmenuju se Vertigo, Mars Vertigo. Kdo to vůbec je, Grygarův bratranec?
-
Rozhovor fajn, i když bych ho radši viděl celý v Levelu.
Co mě ale naštvalo jsou dvě chyby v papírové části, a to třetí pokračování =/= třetí díl, a ve Splitner Cell určitě není žádná 'Grimova dcera', ale postava, co se jmenuje 'Grimsdottir'. Chápu, že jedna dvě chyby občas korektorovi uniknou, ale tohle nejsou nějaké překlepy, ale hloupé chyby autora. Zrovna na ta jména byste si mohli dát pozor, obzvlášť když se něco takového nestalo poprvé (takže to není chyba jen pana Vertiga)
*10* -
Rozhovory se spolecniky bylo vazne utrpeni cist. Za prve hrozne klise a za druhe strasna banda pacientu, takze jsem pouzival bandu zoldaku z knajpy.
-
Nevtahlo mne to. Textu sice hodne, ale casto povrchni, neatraktivni informace + spousta vaty. Na to, ze to byl novy svet a prvni rpg, tak tam nemeli davat vubec prostor backerum s jejich texty, ktere mne vazne nebavilo cist.
Tem "random" npc meli napsat texty tvurci, aby ten svet trosku vic priblizili a ozivili, ne aby si tam kazdy backer napsal svoje "opus magnum" v 10 vetach.
Celkove dost sucha hra. male lokace, malo zajimavych questu, linearnost + ty texty.
S BG se to neda ani srovnavat. -
*přehlednosti
-
Souhlas. Tyhle hry mají svůj styl. Plný 3D tady v tom žánru nemá moc smysl. Bohatě stačí postavy a efekty. 3D přidává prakticky jen možnost rotovat kamerou na úkor detailu prostředí a nepřehlednosti. Pre-render bude v kvalitě vždycky krok napřed.
-
rozvěď to
-
Problem s textem v pillars neni v jeho mnozstvi, ale v jeho kvalite.
-
Textu bych klidně přidal a samozřejmě už první díl je 3D, i když ne úplně. Izometrické zobrazení je pro tento her podle mě ideální, nemám rád když musím zbytečně rotovat kamerou.
-
jednym dychom vymenovat textovych velikanov forgotten realms a stare fallouty s nazorom ze v pillars je prehnane vela textu je prinajmensom podivne. (icewind do toho neratam, tam bol vyrazne uprednostneny boj na ukor komunikacie)
-
Je to ještě jinak. V levelu je rozhovor o něčem jiném než v games. Předpokládám, že ten rozhovor byl tak dlouhý (v levelu je opravdu dlouhý), že se autor rozhodl publikovat samostatnou část i v games (která byla čistě o PoE). Jak podotkl SixThe9th, ještě se bavili o kolech :-)
Pro mě je přidanou hodnotou, že dali na games něco dalšího. Stejně jako i jiné články/rozhovory, které sem dají s časovým odstupem od publikování v levelu. Což se v minulosti několikrát stalo. -
Proč tak ostře? Já třeba cílovka jsme. V TOP 5 mám Planescape i Baldury. V TOP Icewind Dale a Fallout 1 a 2. Ale tady mám taky pocit, že už to trošku přešvihli.
-
tam na to maj fríkůlíni startup *15*
-
nac na to k sakru reagujes ked evidentne nie si cielova skupina? nuti ta snad doma stara zo sekerou aby si to hral a nebodaj pri tom aj cital?