Návyková karetka Balatro vyjde na konci září na mobily
-
U techto portu mezi platformami me jen hrozne vadi absence kompatibilnich savu.
Napr. Vampire Survivors jsem zacal na mobilu, nasledne presedlal na Switch a posledni zakoupil na PC - resp. Steam Deck a tam uz se jich znechucene skoro nedotkl protoze potreti to proste nedava smysl.
Balatro jsem hral prave na Steam Decku a mobilni verzi bych mel moc rad, jenze…
-
Balatro jde hrát na mobilech neofiko cestou již nějaký ten měsíc :) nějaký chytrý člověk vytvořil na GitHubu konvertor, co steam verzi předělá do mobilní verze na android/iOS - funguje to až překvapivě dobře, dotykové ovládání téměř bez chybičky.
-
Je to lepší jak Slay the Spire?
-
-
Je to stejná blbost, akorát hnusnější. Nechal jsem se nahypovat, ale zklamalo mě to.
-
-
Same. Jsem OK s tímhle žánrem, ale tady až moc náhody. První decky jde časem dělat trochu konzistentně, ale vyšší decky jsou o tom, co vám padne během prvních pár blindů a pak restart.
-
-
Ano. Podobně dopadla strašná spousta deck building her. Ze začátku zábavu, ale ke konci hry je odemknutých tolik kartiček, že je to pak jenom o náhodě, co zrovna člověku padne.
A spoléhat jenom na RNG fakt není žádná zábava.
-
-
Všechny survivors hry umožňují kontrolovat pool globálním vyškrtnutí kartiček nebo itemů, aby se ten prvek náhody limitoval a daly se tvořit alespoň nějaký buildy s konkrétní specifikací. Balatro nic z toho nemá, má maximálně tak předražený roll. Nechápu popularitu tý hry.
-
-
"Všechny survivors hry umožňují kontroloval pool globálním vyškrtnutím kartiček"
Podceňuješ stupiditu vývojářů. Opravdu všechny hry takovou mechaniku nemají. Příkladem budiž Balatro.
-
-
-
-
-