Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Souhlasim s tim ze se serii, to jde do pangejtu. Ale buhvi vi, treba nas prekvapi.
  • Kein
    V zásadě mi chybí totéž...v zásadě, vlastně, chci jen vzkříšené NFS 4, VČETNĚ pursuit módu se sexy zeleným radar voknem a cajty co auta zastavují, nikoli ničí.

    Celkově management policejních jednotek v NFS IV byla nadčasová fičura, kterou jsem od té doby v žádné jiné hře neviděl; hráč mohl ovládat, přikazovat a to všechno jen pomocí pár kláves"

    Celkově přístup: "Tu máš trať, nastav si jí jak chceš, tu k ní máš pět AI copz, ovládej si je jak chceš, a tu máš jednoho AI enemy, když ho chytíš do 3min zapíše se ti to do skóre, jinak si ho chytej jak dlouho chceš a jak chceš, byl neskutečným zdrojem zábavy.
    http://www.youtube.com/watch?v=S5miOVi6NWo
  • Kein
    NFS 4 High Stakes alias Road challenge jsem taky hrál pořád dokola, až do doby, kdy jsem byl nucen přejít na 64bitové Win7. NFS 4 se mi od té doby nepodařilo oživit.

    Opakuju se, ale musí to znova zaznít: Dle mého je čvrtý díl, spolu se třetím, nejlepší Need ever. A bohužel taky poslední.
  • Jack1947
    20 let, tak by uz mohli treba neco zremasterovat aby nostalgici, mneli (jak uronit slzu).
  • true story
  • Ať si chlapci ze Švédska k inspiraci zahrají NFS: Undeground 2 - to snad miloval každý.
  • Jdi raději hrát tu kostkovatou hru, nebohé dítě.
  • a to nitro, bez neho sa zavod vihrat nedá *16*
  • Já nevím statná dvacátnice , nebo babička nad hrobem mávající severskou hůlkou a chroptící o tom že nám ještě cosi ukáže ?
    První Need for Speedy určitě neměly být jen tupou arkádou (vzpomeňte na dlouhá videa ve stylu Top Gearu ... na plné CD vezi samozřejmě *3* ) . Co jste také do té doby mohli hrát , pokud vynecháme velké automatovky ? Crazy cars ; Lotusy ;Stunts ; Test Drive a GP .....
    To že jako arkáda dnes vyznívá bylo dáno velkou zásluhou úrovně simulace v době vzniku .
    Bohužel arkádu si z NFS udělali sami hráči , když přistoupili na styl superluxusních speciálů prohánějících se dokolečka skleněnými podmořskými tunely a startu za doprovodu práškujícího čmeláka s reklamou .
    Porsche přivanul svěží vítr .... aby se nakonec zase skončilo u pseudo Burnoutu bez skutečné destrukce :( .
    Říkám na rovinu , že o arkádu už dnes nestojím (když už tak na úrovni prvních dvou Flattoutů ) , co bych chtěl vidět je konečně dotažený koncept Street Legal Racing Redline se skutečným tuningem ve kterém mělo svůj význam i odstraňování sedadel spolujezdců a pak nový Carmageddon , který by se hodil do stáje Criterionům s jejich neuvěřitelně opruzujícím konceptem splácaných polomrtvých měst v posledních dílech Burnoutu a NFS :(((
  • porsche nic moc ale road challenge bych moh hrat porad dokola
  • nejvic mi vadi ze to vipada jako burnout, hraje se to jako burnout, ale neni to burnout
  • Hlavně jsi mohl mapy jezdit zrcadlově a navíc i po zpátku. Prostě se člověk doopravdy vyřádil.
  • Prostě a jednoduše, jak tu napsal Redneck
    NFS si zaslouží vrátit se ke kvalitám NFS4-Hight stakes a NFS5 Prosche chalange. Mladší hráči asi více ocení "tuning"
  • TheFeardemon
    Jsem rád že vzali NFS Criterionu z rukou...Criterion mám jako takový hodně rád ale např. na novém MW jde vidět,že se ke Criterionu tenhle styl prostě nehodí.Dokud si mohli hrát s Burnoutem tak doopravdy odvedli dobrou práci.Každej Burnout byl dokonalá hra plná destrukce a zábavy na obrovkou řádku hodin,člověk se opravdu vyřádil do sytosti (hrál jsem každý díl a žádný z nich se nedá nazvat "špatným").Jenže najednou jim EA Burnout zatrhlo a místo toho jim dali slavnější značku,která ovšem byla o něčem úplně jiném...Na nových NFS jde vidět,že tenhle styl jim nesedí...Omezení arkádovosti řízení,licencované auta atd...ano,je to pěkné ale dávat to studiu které radši místo nějakému bavoráku hezký herní mod kde se toho dá zničit kolik toho jen jde a kusy plechu létají vzduchem,přičemž to není hráči odsuzované,je vážně blbej nápad...Prosím,EA,nechte Criterion udělat nové Burnouty,nechte je na tom pracovat podle nich,neosekávejte to a uděláte dobře.Pak je třeba nechte udělat tunu DLC,to mi je jedno,když je někdo bude chtít tak je koupí...A u NFS se vraťte k Underground Racingu,popř.přidejte takovou úpravu z Carbonu nebo Undergroundu,přidejte nějakej zajímavej (nemusí být originální,hlavně ať není přehnanej) příběh,nervěte všem pod nos Multiplayer a uvidíte,že pokud se to povede tak si komunitu trochu udobříte...
  • septicflesh
    Hlavní město švédského metalu je Göteborg, takže se Petrovi nedivím, že nad tím během psaní nějak nehloubal *3*
  • Jsem právě zatlačil nostalgickou slzu. *9* Alpine, Coastal, City z NFS 1... No, asi si půjdu zaslzet do kouta, ono to přejde.
  • v posledním nfs šlo auto rozflakat docela slušne, bohužel bez jakehokoliv vlyvu na jizdu
  • pod tohle se taky podepíšu, ale pochybuju že to udelají takhle.
  • Redneck
    Pravda, pravda, ale jestli se nepletu, tak některý automobilky jsou proti znázorňování jejich aut ve velkym stádiu poškození, a když vezmeš v úvahu, že v NFS se podle značek nějak moc nejezdí, takže ty bouračky se stávaj, a i kdyby nechali auto dojet do cíle, tak ty papaláši u Jaguaru atd. by asi nepřekousli, že se pak v replayi lidi dívaj na rychle jedoucí šrot místo na práci jejich designerů.
    Každopádně mě by se kvalitní poškození líbilo, nejen vytlučený světla, ale pěkně zprohejbaný plechy, nárazníky a kapoty. Většina nejpopulárnějších filmových honiček ukazuje, že bez narážení a posílání soupeřů a fízlů někam mezi stromy to nejde *5*
  • Jo a taky po nárazu se rozbilo světlo a přestalo svítit, třeba s tím čekají na next gen konzole, taková PS4 by takový efekt snad už mohla utáhnout :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit