Neil Druckmann pracuje na konceptu posledního dílu The Last of Us
-
Už by to chtělo i nějakou hratelnost.
Jednička šokovala ryzím násilím a syrovostí boje, dvojka už byla jen ctrl c, ctrl v, ctrl c, ctrl v do zlbnutí a oslovovala už spíš jen grafika a art style.
Přitom víme, že a naughty dog se umí odvazat a vytvořit hratelností svěží pasáže, příkladem za všechny budiž level na lodi v Uncharted 4.
-
Naughty Dog má super hry, ale Druckmann mi je těžce nesympatickej a v Making of dokumentu se mi to opět potvrdilo. Dělá z TLOU bůhví jakej to je příběh a upřímně, není. Hry to jsou skvělý, ale abych roky lamentoval nad tím, že mám koncept, myšlenku, náčrt scénáře a kdoví co a přitom se jedná o relativně primitivní zápletku jak v prvním, tak v druhým díle…no nevím. Obě hry mě hodně baví, ale nemůžu říct, že kvůli příběhu. O seriálu škoda mluvit, ten si klidně i mohli odpustit…
-
-
Příběh nemusí být kdoví jak složitý. Podle mě jde o to, jak je vyprávěn, jaké jsou charaktery a jak se to spoji s hraním samotným. A proto je to jednoznačně jedna z nejlepších her.
-
-
Ano, první díl. Příběh "dcery a otce". Druhý díl už je pak číra vyvražďovačka dvou psychicky labilních postav, které jsem stihl do půlky hry naprosto nenávidět a přál jsem oběma smrt a to ideálně pomocí Bloatera nebo Clickera...A co si budeme ND v posledních letech moc her neudělala.
Poslední dobrý Uncharted vyšel před 8 lety, verzi pro pc nepočítám jako něco nového. TLOU před 4 lety. Od té doby jsou jenom remake nebo remaster...A Druckmann má stejně kvalitní scénář jako má Snyder, když mu ho dovolí napsat.
-
-