Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kompost

    tu je zas breku. stezovat se ze bethesda dela hru jak to bethesda dela vzdy je stejne jak stat pred Mc Donaldem a narikat ze tam nevari michelinsky kuchar. me to muze jen mile prekvalpit anebo se stat prumernou hrou ve ktere budu jen tak travit cas pred necim vyzivnejsim.

  • cNNk

    Bohuzel "nova hra" od Bethesdy vypada vzdy jako starsi, tvari se spis jako beta verze a do dalsiho dilu mas cas tak 15 let, takze idealni pro moddery :D

  • Svým způsobem ano, riziko nudy je velké, když to blbě udělají (a je to Bethesda). Nicméně je spousta her, kde generovaný obsah nevadí, naopak. Třeba Minecraft. Nebo všechny velké vesmírné simulátory od dob osmibitů po dnešní Elite Dangerous (jo, táhne to mulťák, ale i sólisté si to užijí). Nedávno tu bylo i náhodně generované RPG Wildermyth se slušným hodnocením. Samozřejmě pokud budeš plnit pořád stejný typ misí, tak hodně brzy narazíš na opakující se elementy.

    Jinak hry od Bethesdy sice ke grindění dost svádějí, ale v zásadě ho moc nevyžadují. Když mě ve Skyrimu znechutily dungeony a pitomé questy, tak jsem se jim začal vyhýbat, pustil se do hlavní linky (ne že by byla nějak super) a dohrál ho celkem rychle. Ale pokud někdo nemůže nechat ležet žádný otazníček, tak se v tom logicky utopí. To jsou prostě otevřené světy. Kdo má raději příběhovky, kde si chce splnit první poslední, pro toho to určitě nebude. Problém je spíš to, že je to prezentované jako hra pro všechny (protože to chtějí všem prodat), což samozřejmě fungovat nebude.

  • Jevo83

    no ak to beries, ze riskuju hracsku trpezlivost tak potom ano :)

    Pretoze proceduralne generovane mapy su spolahliva cesta k unudeniu hraca a plytkemu grindfestu.... co uz ine totiz robit na tych proceduralnych mapach ako stale to iste dookola . Trochu mi to pripomina ten clanok co tu nedavno bol na ten NFT western... dame vam 10 tisic roznych hrdinov. Konkretne to bude 10 tisic roznych farieb klobuka a vzorov flanelovej kosele.

    uz tusim, ako v Starfielde budu "proceduralne generovane" piratske zakladne, ktore sa budu lisit ako v Mass Effecte 1 hlavne tym, v ktorom rohu bude umiestnena bedna s generic lootom...

  • jack

    Jsem si ME 1 teď zase pustil. Upřímně... Pokud to vyjde příští rok, bude to 16let po ME1. A rozdíl je opravdu trestuhodně malý.

  • OsamaBinBowlin

    Je celkem smutne ze hraci pocitaji s moderama aby novou hru, hlavne od Bethesdy, udelali lepsi a hratelnejsi, coz urcite dokazou. Skyrim byl "zastaraly" behem pul roku, a jen diky moderum je hra porad... relevantni. Ovsem tohle by se nemelo tolerovat ze strany Bethesdy, pres 10 let nevydali nic co by za neco stalo (Nepocitam jina studia kde Bethesda fungovala jen jako vydavatel). Mam veliky respekt pro modery, a Bethesda na ne hnusne skoro i spoleha, a vyuziva je.

  • Derp_1337

    "Nechápu že někdo čekal že bethesda bude něco někam posouvat."

    Jo, přesně. Vývojáři by měli zůstat u staré dobré 16 bitové grafiky, která tak je tu s náma od dob legendárních Atari ST, Commodore Amiga nebo Sega Genesis. Chtít jakékoliv zlepšení či pokrok je prostě zbytečný luxus. 😬

    /s

  • Derp_1337

    Asi nemáš dostatečné estetické cítění, aby jsi plně docenil animace obličeje Wrexe a Garruse 😎

  • DE mám v plánu, ale ještě jsem se k němu nedostal. To se odehrává jen v jednom malém městě, ne? To je trochu jiný žánr než otevřené vesmírné RPG. I ve vesmíru to jde udělat komorněji. Mass Effect nebo KotOR. Nemám nic proti tomu, když je hra na malém prostoru, ale když jsou i nějaké hry s velkým prostorem, tak je to fajn změna.

    Zajímavé je, že říkáš, jak se bojí riskovat. To je sice vidět na enginu, soubojích, modelech nebo (pravděpodobně) herních mechanikách. Ale zrovna to procedurální generování Bethesda ve velkém měřítku použila naposled před 25 lety u Daggerfallu. Od té doby jede sice velké, ale ne moc velké světy jako přes kopírák (TES 3, 4, 5, Fallout 3, 4, 76). Takže to podle mě risk je, i když ne směrem, který si nejspíš představuješ.

  • cNNk

    No uvidime co s tim dokaze udelat moderska komunita.  Takovej vetrelec, stargate, star trek by nemusel bejt spatnej. Od Bethesdy ocekavam oprejskane spinave piskoviste plne kocicich ekrementu kde lze se stestim vyslechnout "zajimavy" pribeh od mistni duchodkyne.

  • Jevo83

    To je len otazka dizajnu hry, pozri na disco elysium - co vsetko narvali na jedinu relativne malu mapu.... lenze na to treba 1) porozmyslat a 2) zariskovat a oboje tieto veci robia korporaty neradi....

  • To ani nevysvětluj. Prostě Games chtěli futuristický sci-fi což Starfield není, takže je to špatně

  • A kdy jsi naposledy ten Mass Effect viděl? Ty jsi blázen, pusť si to ještě jednou 😉

  • jack

    Souhlas. Nechápu, že v roce 2022 animace obličejů a mluvení vypadají hůře než u Mass Effectu 1.

  • Jako s tím jejich enginem už je to fakt smutný. Zvlášť když spadají pod stejného majitele jako ID Soft. Tak by tam snad k nějakému nasdílení mohlo dojít.

  • Anon-ym

    Jako míň už něčeho underwhelmed snad být nemůžu, takže pozitivum je, že mě to nakonec asi může jen příjemně překvapit?

    Každopádně od informace, že to používá ten jejich dinosauří engine bylo celkem jasné, že to nějaká inovativní díra do světa nebude. Ty animace pohybu postav, obličejů apod už fakt působí naprosto komicky.

    Je to škoda, první nová IP buhví odkdy a stejně je to jen Fallout ve vesmíru. Pořád je šance, že by to zachránili nějakým super příběhem a sidequesty a unikátním světem, ale pak tam máme zas klasickej Bethesda megalomanismus tIsÍc pLaNet. 

  • SouleateR12

    Stále je to takový nijaký. Držím se při zemi. Zatím slabota nic převratného z toho nekouká.

  • Maxianimal

    "Nechápu že někdo čekal že bethesda bude něco někam posouvat. "


    Ufff. Consume. Just... consume.

  • Svým způsobem chápu ty, co by raději všechno ručně vymodelované a nic procedurálně generované. Jenže to v tomto případě trochu naráží na limity dnešních počítačů a práce tvůrců. Kdyby tam bylo třeba jen 10 planet a na každé byly lokace o celkové velikosti desetiny Skyrimu, tak je to tak akorát, co by se dalo technicky a lidsky zvládnout (s více detaily než ve Skyrimu, samozřejmě). Akorát by z toho byla hra omezená na instance. To je fajn, pokud jde primárně o příběh a akci jako v Mass Effectu, ale na otevřený svět je to už sakra malé a rozkouskované.

  • uprimne jsem ztratil nadeji kdyz jsem zjistil ze to bude na f4 enginu 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit