Přejít na výpis diskuzí

Nejlepší virtuální bydlení v počítačových hrách

25.11.2017 14:55
Ladislav Loukota 37 příspěvků

V reálném světě nemovitosti hýbou trhem, ale ve hrách jsme možnost koupit či vlastnit příbytek zas tak často nezažili. Ovšem o to více je tento nápad pamětihodný, když se dobře provede – dokonce by se dalo říct, že v nejlepším případě hrám dodává zcela unikátní charakter. A my se teď podíváme na některé...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Taky se nesmí zapomenout na Metro 1 a 2. Sice tou hrou se prochazí a nikam se nevrací zato nejaké mestečka v podzemi jsou absolutni bomba. Pozorovat maleho ušmudlaneho chlapce jak chyta ryby ve stoce s tatou, dokonalost sama.
  • Mě se líbil dorm room v Bully, kam během školního roku přibývaly artefakty spojený s misema a na konci se pak dalo krásně zavzpomínat.Sakra R*, já chci dvojku
  • Jsou to sice "movitosti", ale i tak:

    Orbiter ve Warframe - definitivně virtuální domov, kde jsem strávil nejvíc času.
    Ebon Hawk v KotORech.
    Normandy SR2 v Mass Effectu.
    Yggdrasil v Xenogears (písečná ponorka).
  • Urcite Hobo: Tough Life
  • „Skoro každý stůl, roh nebo gauč však s sebou nese tu či onu skvěle napsanou scénku s jednou či více postavami. A to vynahradí tisíc architektonických nápadů “
    Tehdy Bioware ještě umělo. Jeden byt a pomocí skvělých dialogů a humoru vytvořilo nejlepší DLC v dějinách.
  • samozřejmě Baldurs Gate 2, kde bylo pro každou classu jiný bydlení, ale Planar Sphere bylo nejvíc cool
    • dobre ty, vnuknul jsi mi paradni vzpominku na hranicarsky srub na umarine vrchovine :)
  • Sice ne tak úplně byt, či bydleni, ale kemp v prvním Dragon Age se mi libil, kde se sešli všechny postavy a bylo to takové pěkné, pohodové (Leliana's Song- nostalgie).
    • jamar28
      V rozšíření Awakening jsme ještě měli na povel vlastní hrad Šedých strážců.
    • i Skyhold v Inquisition byl dobrej
  • ponorka z posledneho wolfa
    • Jack1947
      To by potom mohlo bejt i ty doupata odboje z Homefront2 a vlastně i WOLF:NO tam taky byli nějaký úkryty odboje.
  • maros.goc
    byt Adama Jensena v Human Revolution bol vynikajúci ale čo do atmosféry sa mi v HR ešte o niečo viac páčil vestibul Sarif Industries s geniálnou hudbou, atmosférou a taktiež Adamovou kanceláriou :) ....jeho byt v Prahe v Mankind Divided bol rovnako krásny :) ale HR bol proste prvý
    • Tilwaen
      Mimo téma, ale když už jsi to načal: Human Revolution měl perfektní soundtrack, jak ambientní, tak třeba i ten, co zněl při titulcích. Skvěle ̶d̶o̶t̶v̶á̶ř̶e̶l̶ vytvářel atmosféru.
    • Souhlasím. Sarif Industries byl pro mě nejlepší částí celé hry
  • Jack1947
    Vice city, San andreas ... a tak dále třeba Fable 2+ mělo vlastní domy.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit