Přejít na výpis diskuzí
Nepovedené scény z L.A. Noire berou dech
4.2.2013 | Aleš Smutný
38 příspěvků
-
haluz že aj jazyk to snímalo :D úplne parádne video :)
-
-
Ten jazyk jsem taky čuměl teda...
-
-
Tahle technologie by měla být povinnou součástí každé hry! :)
-
-
to hovoris len preto ze tej technologii (a alternativam k nej) vobec nerozumies...
inak by si vedel ze tato 'technologia' je pre herny priemysel maximalne neprakticka, nevariabilna a pre 90% hernych znaciek aj nepouzitelna ... su aj lepsie alternativy....no offence :) -
-
Proto jsem potom taky napsal "nebo nějaká podobná se stejným výsledkem" :)
-
-
sorry, reagoval som na povodny post :)
-
-
V pohodě, myslel jsem si to :)
-
-
-
-
souhlas... tady to dokazuje, jak mocný nástroj to je.
-
-
Bohužel je to asi příliš nákladné. Ale věřím, že za pár let bude tato technologie nebo nějaká podobná se stejným výsledkem už samozřejmostí.
-
-
-
Nepovedené záběry lepší než povedené záběry ve většině ostatních her *2*
-
No tak to je geniální sakra :D Dokonce i snímanej jazyk, až jsme čuměl co to umí. Bylo by fajné mít hry, které by měli tuhle technologii, už běžně.
-
-
Nejspíš je to jen otázkou pár let. :)
-
-
*HD is on*
No fuj. To nema ani 480p snad. -
Doufám že někdo začne brzy pracovat na hře s touhle technologií.Tohle je budoucnost *4*
-
LAPD...*hepčí* *1* *1* Od smíchu mě bolí břicho, fakt že jo *15*
-
Kurňa, tým, kterej pustil do světa tuhle parádní pomůcku, si zaslouží metál! A ne jeden!
-
Krásná ukázka pokročilosti technologie. Právě díky tomuhle patří L.A.Noire mezi mé oblíbené kousky.
-
ty ksichty u kychancu :)
hra byla dobra- herci obcas teda az moc prehravali, ale technologie snimani miniky byla paradni. postupne to bohuzel bylo vic a vic stereotypni a dohral sem to uz jen z hecu -
-
Přehrávali, protože hra je do značné míry postavená na odhadu lidí na základě toho, jak se ksichtí. Aby pak i obyčejný smrtelník dokázal rozeznat, jestli je podezřelí flegmouš, nebo není nervní.
-