Přejít na výpis diskuzí
Nešťastný osud osamělého piráta Vica z EVE Online
5.12.2012 | Aleš Smutný
35 příspěvků
-
Ať si každý naloží se svým volným časem jak sám uzná za vhodné. Jeden rád hraje hry a druhý třeba rád chodí na herní web a tam nepochopitelně prudí v diskuzních fórech. ;o)
-
Já nevim, pokud se hned na začátku nevykašleš na tutorial, základy pochopíš celkem rychle. Ten kýbl věcí co se tam dá dělat přijde stejně postupně, podle toho jak budeš skillovat a získávat víc peněz.
-
Zalezi jak moc se PI chces venovat. Vyrabet zakladni suroviny na prodej je opravdu jen o klikani. Ale pokud chces na planetach vyrabet finalni 6.tier,pak uz to chce i trochu logistiky:)
V kazdem pripade PI je zpestreni hry,ne zasadni zmena -
Tak PI je sice hezké, ale zábava na hodiny to není xD . Leda tak "poklikat" planetky během půl hodiny každý večer. Jak Travian :P . O Incarně žádná. CQ vypadají hezky, ale zrovna moc to do hry nepřidalo...
-
Pro industrialni hrace bych vzpomenul treba pridani Planetary Interaction(tezba surovin na planetach).
Jinak Incarna je zcela urcite nejvetsi fail. Ne proto co prinesla,ale proto ze po x-letech slibovani a promo videi neprinesla ani tisicinu toho co slibovali. -
asi myslí science fiction
-
15. bude v Pandarii monzun, tvůj kung-fu Panda by si měl vzít deštníček, aby nezmokl a nesmrděl jako pes. *1*
-
To jo, 'lamy' ve Condorech slouží skvěle jako takové slabší drony xD
-
No teda aspoň od té takzvané "incarny" se věci přidávají docela dost. Překopaný FW, UI, AI, bounty systém, grafika (detaily i efekty), nové lodě, časová dilatace... a to asi pořád dělají hlavně na DUSTu. A ano, válí se v té samé mechanice. Ta mechanika totiž dělá EVE EVE. A nevím, kdy's přestal hrát :P . Podle tvojí místní ikony ještě před Incursion, tam taky přidali úplně nové možnosti PvE (pozor překvapení, říká se jim "incursions").
To nejsou kroky dopředu? Nebo třeba myslíš tím "krokem dopředu" opravdové spojení virtuální lodi a hráčovy neurální sítě, nebo jak to je? :P -
Ja vzdycky tvrdim,ze hra ve ktere me nebavi levelovani/zacatky me nebude bavit ani na konci. Vim ze se mnou nebude mnoho lidi souhlasit,ale u me to plati.
V EVE se muzes dostat k ''endgame'' treba po jednom dni hrani(napriklad pokud je pro tebe cil pracovat pro nejakou korpu co sidli v nule). Pro velkou korpu muze byt i novacek ve frigate uzitecny.
U snadbox hry je endgame pro kazdeho neco jineho -
Hra je urcite slozitejsi nez AOC. Podle me jde vubec o nejslozitejsi MMORPG na trhu. Ale to jeste neznamena ze potrebujes vetsi znalost anglictiny nez u jinych her. Jeji slozitost spociva v moznostech hry a v pochopeni mechanik/souvislosti/v tvem hernim zamereni...
-
Co myslis tim ''ta sama mechanika jako na zacatku''. Takhle neurcite se to da rict o uplne kazde MMO hre. Podle me ty netouzis po EVE 2 ,ale po uplne nove sci-fi vesmirnem rpg simulatoru.
-
Nesouhalsit umis,ale uz dvakrat si byl vyzvan aby jsi napsal sve predstavy o vylepseni hry a stale nic.
-
Nesmysl. Az na tu filmovou kameru(volnost,zaostreni na nektere objekty...) a na animace postav na stanici(WIS ve hre stale neni a postavy po kajute chodi jako sneci) to vypada uplne stejne. Hraji to na max detaily a rozdil nevidim.
-
Nesouhlas.
-
Je dobře že máš věšteckou kouli. Podívej se mi prosimtě jaké bude 15tého počasí, potřeboval bych vědět přesně.
-
Jo já si moc dobře pamatuju jak ta "komplexnost" fungovala. Expanze něco přidala a obratem udělala jinou věc zbytečnou a nebo se ukázalo že je ta novinka z expanze k ničemu. Ve výsledku se nic nezměnilo krom nového bordelu do hangáru.
Co asi, pokračování. Krom kupředu. EvE se furt váli v té samé mechanice co na začátku. To že přidají element tu a tam nic nemění. Nebo se to překopalo od té doby co jsem přestal hrát? -
velmi by som to chcel skúsiť ale nevládnem takou angličtinou aby som sa do toho pustil *13*..príde mi to o veľa zložitejšie ako AoC ,byť angličan abo mať to lokalizované do češtiny tak to isto vyskúšam!
-
Tohle je MMO pro absolutní no-lifery a ztroskotance, kterým nevadí svůj život promarnit u počítače a umřít osamělý, ale za to s kupou lodí a kreditů v online hře!
-
Tak rozdíl je hlavně v kameře a FoV, pak ve spoustě bluru, kontrole na animacemi zbraní a občas DoF. Nic zásadního.