Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • zdravim,nemuzu nejak nakoupit hrace prez obchod,servis24 mam hotovej,akorat mi to pise,ze nemam zadanou fakturacni adresu,ktera je na soubor s moji kreditni kartou,vubec nechapu,myslim,ze tam vse mam.prosim pomoooc!jinak hokej si nemuzu vynachvalit *3*
  • Čaute,ako nastavím hru pre dvoch hráčov neviem to nájsť xbox360. Diky
  • nazdar nevite kolik lze vytvorit do nhl 14 hracu? sem fanda sezony 93/94 akdyz sem v predchozich nhl udelal 100 hracu uz sem vice tvorit nemohl, tak by me to zajimalo:)
  • Pěkně debilní hra, jde z domu
  • čus jak si mám změnit na NHL14 ovládání chci vlastní jsem amatér hraju to po 2 v životě na ps3 poradí mě někdo prosím dík za radu.
  • chci se zeptat jestli NHL 14 na PS3 Obsahuje KHL a ELH ligu . Díky
  • Strašná splašenost...animace hráčů na ledě nebo na střídačce je fakt děsná a ať to nastavím jakkoliv tak hráči jsou jako z papíru...o grafice ani nemluvím, vždyť led ani nevypadá ani jako led, velké zklamání, naposledy jsem hrál pořádně 2009 na pc a tak jsem čekal opravdu více...bohužel, vyhozené peníze
  • Je o mnoho lepsi nez 13 nektery animace bugy to rac nemluvim to me sejri ale na hardcore simulaci to proste bavi me osobne nej ze vsech sportovnich her,ea by zaslouzila nakopat za fifu,ale hokej na drobnosti umi a to nema konkurenci hm
  • Tak pořád nevim, jestli je to lepší, nebo horší, než starší díly. V podstatě je to skoro na chlup stejný jako 13, ale připadá mi, že počítačoví spoluhráči zde častěji jezdí do offsidu než dříve. Pocit z pohybu hráčů a hokejových situací mi zde ale nějak moc nesedí, nevim proč. Přijde mi, že ve 12 to prostě bylo reálnější. Situace před bránou, rozmanitost gólů apod. 13 zase přinesla lepší pohyby a užitečnější otočky. 14 jde tak nějak po stopách 13, ale reálnost situací a pocit ze hry už není takovej.
  • Jack1947