Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak sem ji to přetlumočil a prej to máš napsat v cm, že prej XL bude pro každýho jinak nebo co :) Nicméně, že se ti pak podle toho ozve a nebo prej ne. (hmm zajímavý, že to hned věděla o čem je řeč...)
  • Ty mo na ne, ale jini ano. Pridanim analogu by tve hry nebyly dotceny, ale zato by se otevrel prostor pro dalsi hry navic. S takovou se nintendo nemuze divit, ze nedokaze oslovit third party vyvojare ani spoustu hardcore hracu. Pridanim druheho analogu by se stali konkurenceschopnejsi.
  • Co vim tak jsem nikde nepsal o tom, ze vyjadrujes nazor ostatnich.
  • zdeeneek
    Vsak ja taky pisu nazor za sebe, nevyjadruju nazor ostatnich. Nejsem tiskovej mluvci lidstva ...
  • Ať mi zavolá, naučím jí s XLkem.
  • Ty to treba neresis, ale ostatni to muzou mit jinak. Kdyz vezmu, ze by druhy analog byl v XL a zacly by nove hry tuto vec vyuzivat, tak by to bylo trochu na nic pro ty co maji puvodni 3DS. Majitele teto konzole by bud museli prodat svoje 3DS a koupit XL nebo by si museli koupit pridavny analog. Nevim jestli by to pro Nintendo bylo dobre reseni.
  • Přítelkyně by prej chtěla S-ko možná M-ko..prej pro ni bude XL moc velký :D
  • Aha tak přece jenom na velikosti záleží :D
  • ...A budeme dělat kapesní svítilný. Táááákhle veliké!!!!..... *1* *1*
  • HulkSmash
    Mno, nintendo na něco určitě přijde. Určitě na to maj nějaký fígle. Třeba to můžou roztahovat jak vektorovou grafiku. :D
  • zdeeneek
    Hry, ktery vyzaduji pouzivani druhyho analogu, me na handheldu absolutne nezajimaji - takovy hry si muzu zahrat jinde. Pokud vyda Nintendo handheld, kterej bude mit 2 analogy, tak to nebude nic pro me - fps, sporty, akcni hry si radej zahraju na PC nebo ps3. Na handheldu hravam adventury, 2D plosinovky, logicky hry. Nintendo nastesti pro me netrpi snahou delat na handheld 3D hry, ktery jinak vychazi pro PC a velky konzole. Od toho tu je Sony.
  • A nevíte někdo jak to bude s rozlišením? Je sice hezké, že plocha displeje bude o tolik větší, jen jestli nebude o to více kostičkovatější (pochybuju, že by měnili vnitřnosti či dělali upscale stávajících her, případně byly hry ve více rozlišeních)
  • HulkSmash
    To mi připomíná Segu Game Gear. *2*
    To bylo panečku pádlo!
    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Game-Gear-Handheld.jpg
  • zdeeneek
    Jak by brali pridani druhyho analogu majitele puvodniho 3DS? Za sebe rikam, ze uplne normalne. Druhej analog mi u 3DS vubec nechybi. Hraju na nem hry u kterych neni vubec potreba - plosinovky, adventury, logicky hry.
  • jindra.veliky
    Neco jako velky mobily pro duchodce? *8*
  • Lol ...jasně, že na 3DS nevychází hry, které potřebují druhý analog, když žádný druhý analog nemá :) (na to, že si někdo něco dokoupí žádný vývojář spoléhat nemůže (=minimum prodaných her)-takže podpora druhého analogu tam bude vždy jako option a někdo se ani s tím zatěžovat nebude), ale kdyby byl druhý analog v základu tak se vsadím, že by toho využilo 90% her a to hlavně všechny hopsačky v prostoru. Mimochodem v některých hrách (nevím jak u 3DS, ale u ds to tak je) se toto snaží obejít tím, že šmrdláš prstem po dotykové obrazovce a máš to jako druhý analog-pro mne osobně je to na vraždu- to si stejně dobře můžu jít zahrát na tabletu nebo telefonu. Musím se přiznat, že mne osobně štve (a nejsem sám), když VITA přímo vyžaduje matlání po obrazovce -kdyby to bylo jen jako option tak to beru. Ale kdo se má přes tu zapatlanou obrazovku dívat :D ale na hry typu spoj tři je to dobrý :D
  • Ve všech hrách, kde se ovládá kamera. Nejen FPS first person, ale taky z pohledu ze třetí osoby (RPG, akční, adventury, atd..) - př. Alone in the dark, Ratchett, SLY, Jak a Dexter, kingdomhearts, uncharted, ALice, a vlastne skoro ve všem (i třeba sacred2 a další diablovky) někdy se používá druhý analog na míření (př. stardust, Zombie Apocalypse...) mám ds-ko a nepoužívám ho jen proto, že mne bez analogu příšerně štvalo ovládání (třeba kingdomhearts podle mne nehratelný na směrovkách), PSP jsem si nekoupil protože nemělo druhý analog (teď doháním nejlepší hry z PSP na Vitě i z druhým analogem -dobře je to vyřešeno např v monster hunter nebo god eater, ale rotování kamery v jiných hrách na R+L mně taky pěkně prudí). Kdyby 3DS mělo druhý analog- bych bral hned (už jen pro kingdomhearts 3D :)), třeba kid icarus taky dostal horší známku za ovládání. No pro mne hrát bez druhého analogu je jak hrát bez jedné ruky...nějak to jde, ale stojí to za prd :)
  • Ja nechapu neprilozeni adapteru, ale ze tam neni druhy analog tak to chapu, protoze puvodni verze 3DS ho nema. Pokud by vydali uplne nove prenosne zarizeni pak by se to dalo brat jako chyba. Kdyby tam analog dali, jak by to brali ti co maji puvodni 3DS?
  • aha ty vole to mě nedocvaklo asi právě proto že většinou hraju FPS mouší ... jo a RE se míří ve stoje tlačítkem a choďoanalogem hmm , tak to je jasný . už to chápu *3* . i když nevim jestli bych DSXL kupoval zrovna kvůli FPSkám , to asi ne ...
  • zdeeneek
    Tady nekdo nepochopil na jaky zakazniky se Nintendo zameruje a jaky hry na neho primarne vychazi - u drtive vetsiny her neni druhej analog potreba. Kvuli tem par hram, kde potreba je, si staci dokoupit ten nastavec. 3D hry jaky vychazi na PC a velkych konzolich ps3/xbox360 nejsou pro 3DS stezejni. Kvuli takovym hram si lide jako handheld koupi vitu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit