Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Oblivion >> Skyrim ...
  • Neni zde v clanku zminena pomerne dulezita informace a to ze Gothic 3 v teto nove edici ma vyjit s novym CP 1.75. Otazkou je co meni, opravuje ci do hry pridava. Kez by udelali neco s optimalizaci. Vzdyt i ta Arcania mi jede o 100 % lepe jak G3 jenz stale pocukava a framerate stoji za starou backoru.
  • CrocoRay
    No pokud chce někdo použít cizí slovíčko a ani neví, co znamená *4*
  • Amylee.Anderson
    Ano!
  • Chtěl bych nový Gothic s bezejmenným hrdinou klidně na tom starém enginu. *13*
  • Za Gothic 3 sem už vyhodil dost penez za sberatelskou edici. Nevidim duvod proc bych za to mel davat penize znova v jakekoliv edici, spise bych ocekaval refund tak 80%.
  • Z TES mám pocit, že kdysi dávno vymysleli skvělý lore (do něhož občas něco málo přidají aby se neřeklo) a od té doby si nechávají hry generovat automatem... Ne, to přeháním - Skyrim je fajn, oproti Oblivionu je mnohem méně generický a plný zapamarovatelných míst, ale stejně - pokud za propracovaný svět nebudu považovat pouze propracovanou mytologii, tak na mě Gohic působil mnohem propracovaněji.

    Skyrim je zase oproti Gohicu bohatší na herní možnosti (aby to nevypadalo že se do Skyrimu navážím - opravdu mě hodně příjemně překvapil - ale hlavně proto, že jsem od něj po zkušenostech z Oblivionu nečekal příliš).
  • Ty rád chytáš ostatní za slovíčka, viď? *4*
  • Amylee.Anderson
    V tom to bude :D
  • ty si ženská ty tomu nerozumíš
  • CrocoRay
    Irelevantní - nedůležitá. Pokud je tak nedůležitá, tak proč se tu o ní rozepisuješ? *8*
  • Pre zberatela je to prijatelne :D aj ked asi este pockam kym to nepojde aspon na 15.
  • CrocoRay
    No dohrál jsem právě Forsaken Gods a můžu říct, že to s prvními dvěma díly má opravdu málo společného. Jakoby ti vývojáři ani ty hry nehráli a jenom si přečetli stručný výpis, o čem to vlastně bylo.

    Dialogy o ničem, hlavní hrdinové a jejich chování se úplně změnilo a s Gornem, Miltenem či Leem jsem se vůbec nesžil. Jakoby je hlavní hrdina ani pořádně neznal a všechno se to odbylo pár chudými větami. Úkoly o ničem, brnění poházené po truhlách, žádné přidávání se do guild.
    Navíc hlavního hrdinu ostříhali nakrátko, obarvili mu vlasy na hnědočernou, Leeho taky ostříhali a Miltena pro změnu obarvili na blond a vypadá jako přihřátec s melírem na hlavě.

    Kromě toho jsem si od trojky na ty mluvící orky nikdy nezvykl a pořád rád vzpomínám na ty tlusté gřuchy, kteří u ohně řvali: "keraasatuto" "hučačača".

    Dále byly dialogy úplně nesmyslné a někdy tam byla i možnost, která ještě neměla být přístupná, a kterou hlavní hrdina nemohl vědět nebo tak nemohl logicky reagovat. Dále se mohlo všude krást, chrápat a nikomu to nevadilo plus spousta dalšího.

    A to ještě ta spousta bugů, které ve Forsaken Gods nesmazaly ani patche (s trojkou jsem moc problémy neměl). No upřímně mě to i trochu bavilo, ale na původní Gothicy to nemá ani náhodou!!!! Ty rozhodně nebyly tak plytké, jak tady nějací chytrolíni mluví.
  • sto lidí sto chutí, mohli si ale odpustit řdímání tý značky, nedávat tam žádný postavy z minulejch dílů, nazvat to arcania a do popisku třeba, inspirováno gothicem xD,ale to by tak neprodávalo :)
  • Atmosféra G4 je hodně jiná, než předchozích Gothiců, je to jako kdyby do světa Géčka vstoupila renesance. Těžký puch středověku a temnot je na ústupu a zelenkavá bukolika s pasáčky ovcí a letohrádky právě vchází do dvěří. A víš co? Mě se to líbí. Risen byl taky příjemná změna. O to víc pak bude působivý návrat ke kořenům.

    A o vyměklém mozku povídej někde v domově důchodců na TES je skvělý právě to lore, na které Gothic nemá ani náhodou. Byť co se škály činností týče byl Gothic dostižen až Skyrimem. Mám rád obě série zhruba stejně, byť to TES více a čekám stejně napjatě jak na to, co vypadne z Piraní, tak ze Spellboundu..
  • Arcania je sice "light" ale to ještě neznamená, že je to odpad a to ani v porovnání s G II, je to jen jinačí. G II samozřejmě považuju za lepší, ale Arcania je slušný spin-off. Spin-off co rozhodně nic nepohřbil, až bude Piranha chtít dělat Gothic, nikdo jin nebrání. Otázka je kdy budou chtít. Četl jsem, že chtějí dělat nějaké cyber-punkové RPG. Vážím si jich, ale na to nemají...ani zkušenosti, ani lidi.
  • vydavatelu teda -Zaplatpanbu se znacka vraci piraním, takze uz to snad takhle nikdo mezhizdi.
  • X veci z toho co popisujes opravili komunitni patche 1.7x. Nicmene co neopravily a co me osobne dnes jiz nesmirne vadi je ono cukani (zpocatku standardne nejvic, ale deje se to jistou vetsi ci mensi merou stale) i na dnesnich hernich strojich a celkove stale pomerne nizky framerate. Zkratka na standardnich 40+ bez cukani by nestacil zrejme ani pocitac z nasa, holt zprasena optimalizace. Zrovna pred nedavnem jsem jej na zkousku zkusil nainstalovat a po pul hodine znechucene odinstaloval, met moznost si jej zahrat skutecne plynule, nevahal bych.
  • no tech 10 euro by jeste mozna slo, 20 je vylozene silenost.
  • argumentacne - pribeh gothicu minimalne zajimavej,frakce originalni, atmosfera tvrdeho sveta neskutecna,sarkasticky hrdina, uveritelne postavy z vlastnim charakterem - na tu dobu nevydany- neuveritelne intenzivni pocit z boje a vubec ze hry, protoze si am nedostal nic zadarmo, otevrenej svet, opekani masa,spanek,kovarstvi atd..

    Arcania - 95 procent z toho nema, trapna zdimacka na prachy delana jako zoufalej pokus o zachranu od neschopnejch vyvojaru, po propadaku arcanie stejne skoncili..

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit