Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Lego
  • kdyz je to jen vykradeny napad z jinych her tak proc ne, i dnes se najdou lidi co maji cest....
  • Bylo to jasný prakticky od začátku.

    Mě mrzí jedna věc - že dále nerozpracoval myšlenku Wurm Online, na jehož počátku také stál a který dnes zná jen málo lidí.

    Wurm Online je něco jako Minecraft, akorát vznikl dříve a vypadá v rámci možností více realisticky - žádné kostičky, ale stavíte "reálněji" vypadající domy, vesnice, těžíte stromy, které v podstatě vypadají jako stromy atd. Hráči mohou zcela přeměnit svět - vykopat hluboký důl, stavět cesty, vesnice a třeba i vytěžit celou horu. Mohou se plavit po moři, zakládat kolonie apod. Přitom musí vaše postava jíst a pít a musí si dávat pozor na různé potvory, které mohou hráče zabít. Hráč také může chovat zvířata, která též potřebují potravu a ochranu. To vše jako MMO, z pohled z vlastních očí, s "reálnější" stylizací.

    O Wurm Online dnes ví v porovnání s Minecraftem naprosté minimum lidí. Doplácí především na to, že je psán v nevhodném jazyce a že nejsou prostředky na jeho předělání. Přitom je právě tahle hra tím pokladem, který mnozí hledají. Zároveň ukazuje, že je možné v MMO dělat i něco jiného než jen drtit stovky mobů a odklikávat tuctové questy.
  • Jack1947
    Nakonec bude rad za ten neocekavany uspech MAINCRAFTU. *3* Holt nekdy i jedna hra staci, pro radost. ( nekomu).
  • njn zacit programovat takovouhle hru v jave to chce byt tak trochu Forestgump... a ze to vyslo holt nekdy spadne stesti i na vola
  • co je to minecraft? *1*
  • Jo, začíná mí to docházet, díky :-)
  • Fortune favors the prepared mind. [Louis Pasteur]
  • eStar
    Infiniminer
  • s tim rozdilem, ze Minecraft je kopie Infiniminer, takovehle 'minecraftovske napady' ma kdejaky cinsky byznysmen produkujici Adidasky.. a Notch
  • Proto největší výhra pro jakkýkoliv produkt, je být adoptován určitou pop-kulturní skupinou lidí. Tím se zaručí naprostý boom. Problém je, že dnes je dost těžké to tak zařídit a čím víc se člověk snaží, tím víc to většinou nejde. Ten kdo ovládne jak a kdy nastane boom, ten vyhrál. Je to asi něco jako když se investoři snaží odhadnout, kdy a kam je vhodné investovat. Justin Bieber je produktem stejného typu. Není na něm nic zvláštního, jen v určitém bodě se stal ikonou určité kulturní skupiny (velké skupiny teenagerů) a tím to vyhrál. Mohl to ale být jakýkoliv jiný generický mladý kluk. Dnes je těžké si vydřít respekt a proniknutí do kultůry. Jsou lidé, kteří na tom těžce dřou a pak přijde někdo jiný a díky nějakému štěstí se dostane do boomu. Někdy se však dřina vyplácí, ale začíná to být čím dál tim víc o náhodném bomu.
  • Je to pěkný, celkově víc rozmanitější a člověk má šanci vytvořit něco víc.
  • 1.Obsah i stylizace z Blocklandu (první verze vyšla 2004)
    2.Obsah z Wurm online, na kterém Notch pracoval jako řadový vývojář, než založil Mojang
  • Úspěch minecraftu podle mě není uplně ve hře samotné ale v tom boomu okolo toho. Je to úspěšné, proto, že se to začlo šířit pop-kulturně. Stalo se to ikonou, stalo se to součástí pop-kultůry. Něco jako facebook, nebo coca-cola proti Pepsi. Jde spíš o psychologický jev. To se mohlo stát i tomu Blocklandu. Někde tam byl okamžik, kdy se minecraft stal "in". A pak už to není o hře samotné, ale spíš o popularitě. Určité skupiny to adoptují jako svou ikonu. Myslím, že paralela s facebookem je jasná. Facebook nebyl jediný svého druhu, ale byl adoptován pop-kultůrou a proto převálcoval ostatní, a to i kdyý nebyl nijak výjimečný.
  • Ososbně myslím, že úspěch minecraftu je spíš psychologický, něco jako úspěch facebooku. Tohle byla taková snaha udělat to celé super nadupané a trochu jinak, obrovské, v dobré grafice, žádné kotiičky atd. Udělat celý vesmír a pak se v něm pohybovat. Jenže ten úspěch minecraftu už nenebude nikdy moct opakovat, nebo ho udělat větší lepší a modernější. Myslim že to bylo moc velké sousto po úspěchu minecraftu. Myslím, že k tomu tak trochu přišel jako slepej k houslím a teď se to více méně projevilo. Jestli chce zůstat úspěšný, tak už nemůže spoléhat na minecraftí štěstí, ale musí udělat hru, která se bude líbit hlavně ostatním ne jenom jemu.
  • GlaDOS
    Teď jsi mě rozesmál. Opravdu vážně bych chtěl absolutně neumět programovat v Javě, jako on.
  • kubi-wan
    Takovej starší Blockland mi teda přijde už od pohledu mnohem zábavnější, než Minecraft...
    http://www.youtube.com/watch?v=S0ubB27Qbe0
  • 5 minut na googlu a zjistíš to
  • Lawliet
    Třeba v Cryenginu. *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit