Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • UE3 je nadstavovana kase. Vse je postaveno na 10 let starych zakladech, ktere se v modernich enginech jiz davno nepouzivaji. Veskere "nove" efekty jsou v nem doprasene/ nalepene na prohnile jadro a je jen otazkou casu, nez se jim to cele rozsype. Kvuli kaskadovym stinum a light shafts museli prepsat pulku render pipeline (viz Bulletstorm) a to jen proto, aby do enginu dostali neco, co se v jinych AAA hrach povazuje za standard jiz par let. Navic, v podstate neexistuji streaming !!! Veskere "dohrani" levelu je rizeno pres triggery a eventy v Kismetu, neexistuje zadny uceleny system na streaming, designer musi vse planovat v Kismetu, coz znamena neustale souboje s pameti na konzolich atd...

    Zkratka, UE3 nebrat! Zvlast pokud nedelate kopii her jako GOW.
    • Neda sa nez len suhlasit. Dnes uz nikoho nevytrhne Unreal Scripting. Ten tam bol aj tak len vlepny este za cias konkurovania id Softu a vtedy ich QuakeC. Dnes uz aj tak actory a eventy nikto neskriptuje v nejakom specialnom jazyku. Ak potrebujem tak sa pouzije Lua/alebo nativny jazky (c++) alebo rovno property z nejakeho middlewaru (napriklad v pripade stromov speedtree a nastroje k nemu). Unreal Engine hlavne tazi z historie a ze si vybudoval meno ale postupne sa z toho stava strasny balast.

      Inak aj zo samotneho Epicu ide taka neistota. Posledny UT3 im moc nevysiel, Unreal 2 detto. V podstate to vypada ako keby tuto znacu uz nechali len na meno enginu. GoW je cisto konzolovka a tiez uz moc nema cim prekvapit. A Bulletstorm mi pripada ako taky pokus ako pomerne bezpecne skusit nieco ine namiesto preslapovania (ked sa to poserie tak si to zlizne Pople can Fly)
    • Spades
      no proto doufam, ze UE4 udelaji od zakladu znova. Jenze na druhou stranu, prave to, ze je to tak zastaraly engine, ale stale dobre vypada muze za to, ze se pouziva krom havocu ve vetsine her.
  • skaven123
    no, ak sa taka supa grafika bude pouzivat v koridorovkach ktore budu o tom ze 20 min hras a 20-30 min pozeras cut-scenu, tak si odlesk zapalky mozu strcit do prdele :)
    • :-D na tom neco je
  • párkrát tam zmínil konzole, jestli to zvládnou atd.. ale pro mě je spíš otázkou: KDY bude nová generace konzolí?

    Jinak to nevypadá vůbec špatně. Má to v sobě takový ten ,,filmový pocit'', ale třeba kvalita těch textur na jeho oblečku se mi moc nelíbí (hned první screen).. no i když těžko říct z takových screenů, každopádně nasvícení vypadá fakt pěkně.
    • Nové konzole jen tak nebudou. Už teď cena za vývoj proráží finanční stropy. Teď ještě kdyby se měli učit na novou gneraci. Navíc potřebujete lepší textury, víc si vyhrát s detailam, apod. Při lepší grafice je toho prostě víc vidět.
      Ale buďme upřímný - potřebujeme o tolik lepší grafiku? Neboť to je fakticky jediné co se u her vylepšuje. Obzvlášť když dnešní nejúspěšnější hry přípomínají víceméně interaktivní film - furt rovně, autoheal a sázet před hráče efekty - není si pak lepší na ten film zajít do kina na velký plátno?
      Člověk je pak rád, že ho hra chvíli pustí i něco dělat....

      Pak mají paradoxně i větší šanci dostat lepší známku... To nejlepší nasázet v průběhu prvních 6ti hodin. Málokterý recenzent stráví u hry delší čas a prochází různé možnosti. Pak si jen řekne: WOW to je dobré: 9/10

      Podívejte se jen na Bioware: BG2=>DA=>DA2... U DA3 už to bude za vás i samo chodit a příběh už kompletně nahradí explicitní erotikou a násilím (místo toho aby to byl jen průvodní jev).

      Ohledně pařících teenagerů - četl jsem už několikrát, že průměrný věk hráče je přes 25 let a roste...
    • Spades
      ono se to tak zda, ze generace konzoli tahne PRAVE Unreal Engine.
      UE1 byl na PS1
      UE2 pro PS2 a XBox
      UE3 pro PS3 a XBox360
      UE4 bude nejspis pro PS4 a Xbox 3
    • podle toho co psali tak nová generace by měla být nejdříve 2013-14 takže pokud nebudou na tom enginu vydávat hry na pc do vydání nových konzolí tak až ty konzole vylezou engine bude zas zastaralý
      • pokud vím, tak vývojáři Unrealu se sami do médií vyjádřili, že Unreal Engine 4 vydají souběžně s novou generací konzolí, tzn. že jestli je tohle verze 3.975 (nebo kolik), tak se máme co těšit na zamrznutí v čase...do příchodu nové generace konzolí...
      • No právě. Dokud nebude nová generace konzolí tak do té doby se prostě tyto vylepšení ve hrách neobjeví (možná až na nějakou vyjímku). Těch pár titulů, které jsou ještě mířeny na PC mají většinou svůj vlastní engine (battlefield 3 nebo crysis je zrovna teď aktuální). Tohle se zatím podle mě využítí nedočká, bohužel *9*
  • odraz zapalky na xichte ? wtf ? to co je, z toho mam byt uneseny ?
    je pravda ze danu prezentaciu som nevidel, ale ako vecsi technologicky pokrok povazujem napriklad MegaTexture od Id, ktory umozni vysoku kvalitu aj prave na slabsom hw ako len pridavanie novych efektov do sucasneho enginu. Nehovoriac ze v dalsej generacii id tech chce Carmack pridat aj virtualizaciu 3d objektov nie len textur.
    Osobne povazujem za vecsi prinos Unreal enginu ze mam jeden nastroj na viacero platforiem a ze podporuje uz aj mobilne zariadenia. Ale na druhu stranu uz zacina byt editor aj nastroje k nemu trochu dost preplacane. Myslim ze toto je prave cesta, vyvojari maju cas sa venovat inym veciam ako len grafike vdaka spomalenejsiemu vyvoju, a vzhladom na narat grafiky a assetov vobec, budu editacne nastroje a ich moznosti casom dolezitejsie.
    • no minimalne ten bokeh + hdri, skin SSS, a glossy reflections je velmi pekny addon. za tieto efekty by sa rozhodne nehanbil skvely a ospevovany frostbite 2
  • Mark Reign z Epicu? To bude ta drbna, co nam sluboval cele mesta v streamovanej grafike bez obmedzenia pohybu na Unreal Engine 3.0. HAHAHAHA ten ma vypovednu hodnotu ako ked EA vyda PR k novej hre... odrbavat mozu akurat akcionarov a zakaznikov na ten ich engine.
  • Rekl bych, ze hranice posouva spis toto:
    http://www.gametrailers.com/video/gdc-11-cryengine-3/711208
    • no nevim, zdá se mi, že CryEngine 3 je spíš na denní scénky, ten les vypadá pěkně
      ten novej Unreal engine vypadá mnohem líp v noci a má taky mnohem lepší nasvícení scény.. kdyby u toho nebylo napsáno že to je uděláno na PC, tak bych si snad myslel že to je v reálu (pohled na deštivou ulici)
  • Ok, takže ve výsledku budeme s ještě hustěji namachrovanými super uber cool vojáky střílet ještě slizštější high-poly mimozemšťany.
  • Grafika není všechno...ale je fakt že hry na unreal enginu byly většinou pecky ! *9*
  • Takže Unreal bude konečně vypadat "Real"? *1*
  • co natom vizera huste , tma jak v rohu a neony ktore rovnako vykresloval UE1 u zv roku 99. oproti vcerajsemu B3 videu humus
    • ...h*vno vieš, čo je v r*ti mäkké...
    • lol hlupak :) nastuduj si terminologiu ktoru tam spominaju lama
    • Child...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit