Přejít na výpis diskuzí
Nové záběry z Dawn of War III vylepšují dojem z grafického zpracování
17.6.2016 | Aleš Smutný
36 příspěvků
-
To vypad apriserne, jednotky vypadaji strasne plastove a barvickove, imperial knight pro zmenu ze prosel lestirnou Mr. Propra. Ovsem budu brat ze je to pre-afla. Takze si pockam aspon na betu, nez budu soudit tohle.
Ale odstraneni vlivu prostredi na kryti, a ten pocet jednotek? Uz ve vanile DoW bylo mozne mit 110 marinaku (deset jednotek po jedenacti muzich) a k tomu treba deset dreadnoughtu. Plus hrdiny.
No nevim, nevim ... -
-
Co o to, textury se daji ještě docela jednoduše replacnout, ale ty animace a žádný cover systém. To vypadá jak LoL a ty přemety co tam Gabe předvádí ... asi vzali do teamu nějaké tragédy z Riotu a Bioware, protože tohle je děs. Jedna věc je trošku si poohnout lore aby to bylo zajímavější (ne, takhle se Knight na bojiště nedopravuje...). Druhá věc je totálně si jím vytřít otvor. I kdyby Gabe byl jen v obyčejném plátu, to co tam předvádí by měl problém udělat i assault mariňák... a jak si tam pohazuje s tím kladivem . Fakt otřesné. *7* Nejvíc se děsím toho, že to dopadne jak Fallout 4. Bude z toho nemastná neslaná hra, která opozdí šanci na další dobrý díl o 5+ let.
-
Jo ty počty jednotek fakt štvou. A přitom na youtube všichni řvou jak je to mnohem bližší loru. Tardi si představujou nějaký ujetý bitky, kde si SPESS MEHREENS hrajou na Imperiální gardu a topí nepřátelé ve vlastních mrtvolách. Tahák DoW serie, vždy byl a bude ten svět. Kdyby jsem prostě chtěl hrát epicky veliké RTS tak raději šáhnu po starym Supreme Commander: FAF. Na ten se, co se do epičnostech bitev tíče, nemá ani Apocalipse mod co hrabat. Na DoW2 bylo skvělé, že vlastně přidala funkční kompetevní multiplayer, kdy jsi si mohl na půl hoďky zahrát bez nutnosti se připravovat na hodinovou hru, kde většinu času strávíš naháněním dělňasů stavějících všude proxy baseky. Teď udělali hru ala Starcraft 2, kde nevyhrává tvoje mikro, ale build order (což je věc co na Starcraft 2 absolutně nesnáším). Navíc zase przněj fluff a ještě s tím, že se všechno vypadá (a pohybuje viz. somersaultující terminátor) jak z Toy Story. *16*
-
-
Ja bych bral dow 1 s lepsi grafikou, fyzikou a vetsim zoomem a byl bych stastnej.
-
-
Nechápu co všichni máte s DoW1? Jasně, dobrá hra, ale vzásadě to bylo o tom, kdo napumpuje víc jednotek na bojiiště. V DoW2 se na tím jeden musel přemýšlet, ve většině her co jsem hrál vždycky byl nějaký moment, kdy jednotky umíraly na všech stranách, zatím co The Great Unclean One svíma zvratkama demateralizuje Termagaunty a na druhé straně trhají Carnifexové dreadnoughty na kusy. Rozhodně tam nebylo nedostatek WOW momentů. Nic nebylo lešího než ten pocit kdy jsi sundal oponentovu superjednotku. V DoW1 jsi sundal četu teminátorů jenom aby ses zjistil, že za ní stálo 5 dalších čet.
-
-
-
My strategove chceme hlavne zoom. Kdyz se podivas na ultimate apocalypse mod, tam je kamera hezky vysoko. I dow 1 bez kamera modu byl pro mne nehratelny.
S takhle nizko nalepenou kamerou a malym plackem misto poradne velke mapy s tim mnoho nenadelas -
-
Jo ta kamera je dost nizko, ala DoW2
-
-
Tak treba v dow2 mi to nevadilo, protoze se tam ovladal maly pocet jednotek a duraz byl na mikro.
-
-
-
-
W40K jsou jatka o miliardách mužů(či žen) proti terabiliardám čehosi, co může vůbec vesmír nabídnout. Né o jednom megakapitánovi a jeho 20 následovníků a jednomu titánovi. Miluju W40k, ale tohle vůbec nevystihuje podstatu toho světa. To vlastně ani DoW a DoW 2. To byl jen komorní boj o území(vlastně DoW 2 byl ještě o dost komornější než předchůdce). Aby vystihli podstatu W40k, muselo by to být rozdělené jako Total War, na taktickou mapu, kde by jste se se starali o planety, upalovali kacíře, vyháněli nečisté a zabíjeli mutanty a na taktickou část, kde by se vylodili ty miliony jednotek a prováděli se strašná jatka. Ve jménu Císaře. Rozhodně této atmosféry nedocílíte jediným titánem, nagelovaným Angelosem, naleštěnými 10ti mariňáky a přetlačováním o prostřední vlajku... a hlavně celé toto klání ve W40k leží na imperiální gardě tedy Astra Militarum, proč tedy v této hře opět chybí? Kde je Gaunt? Yarrick? Stovky Leman Russů a desítky Banebladeů?? W40K není nějaký debilní Company of Heroes... W40K je spíš Cossacks! *8*
-
-
Jak upalovali kacire? Ne kazdy chce hrat za tlejici konservu! To je skutecne iritujici, ze vetsina W40 her jsou za onen samozvany Cisarsky stat. Ja chci hrat za svobodne lidstvo, nekdo treba za Tau a urcite se najdou i fanousci roje.
-
Souhlasim.. Ale není to titán ale imperial knight :D
-
-
omlouvám se, máš pravdu.
-
-
-
No ohledně grafiky se přiznali, že ji stáhli, aby "jednotky bylo snadněji rozeznatelné." Nechám na každém, co si za to domyslí. Že zrušili kryty, mi nevadí. Space marine je takoví prostředník všem geneticky nevylepšením supervojáků, kteří se schovávají jak malí holky. IG se drží doktríny "nás mnogo," eldaři spoléhají na rychlost, tyranids na masu, orkům je to jednu dokud se bojuje atd. A stejně ten systém v DW2 fungoval jen na malé přestřelky. Pořádná bitka apokalyptických rozměrů si to ani nemohlo dovolit. DW1 měl díry v balanci a nepřesnosti ve srovnání se stolními miniaturami modelů, jinak ušel (a pořád tu je kulervoucí Ultimat apocalypsa mód). Každopádně, kdo chce strategii s krytem, ať jde pařit company of heroes. Ale štve mě že v roce 2016 nejsou schopni zprovoznit strategii s totálně zničitelným terénem *16.* No pořád mám assault squad 2. Zatím ukázali jen jednu mapu, není důvod si zakládat na mrtvici. Co mně ale skutečně leze krkem, je fakt že Gabriel Anděl hází salta v třítunovém brnění terminátora! Takoví trik nedokázal předvést ani primarch. Točí se jak baletka a natřásá se jak eldar. Hergot, krucinál fagot, kterou mentálně zaostalá marketingová krysu to napadlo?! Mám chuť mu vrazit power fist... však vy víte kam *3* Na konci jen můžu doufat, že nechají kominitu se vtom vrtat a plodid módy, jak v nedávném Total war Warhammer
-
-
Toho kapitana jsem zapomnel nadhodit ... kdyby mu dali treba jet pack, tak to nevypada tak blbe, ale delat z nej Thora je heresy.
-
-
Ne, nevylepšují. Stále mi to připomíná LoL, Warner Bross, anime... a pod. víc, než cokoliv, co bych nazval grim dark (zvláště efekty). A ta výmluva na barvy skutečného tabletop mi přijde směšná.
Uskákaný Gabriel v terminator armour metající salta taky moc nepřidá. -
-
Hrál jsem tabletop od konce devadesátých let, co vyšla třetí edice a nikdy bych neřekl, že tohle je víc Warhammer. Těch stylů je spousty.
-
Warhammer byl vždycky barevný
-
-
ano! cierna, biela, cervena, modra, zelena, zlta....
-
Ano, ale tak barevný, jak si ho namaluješ, spousta barvířů preferuje realističtější pojetí před křiklavými barvami
-
-
-
Grafika hrozná, o tom asi žádná. Ale neslibovali, že na bojišti bude i více jednotek oproti II? Vždyť je tam 10 paňáců, co to je tohle *7* *8*
-
Jednička sice nebyl dokonalá, ale děsně moc mě bavila (první setkání s Warhammer 40k).. Dvojka až na Last Stand mod nic moc a tady jsem se opravdu těšil na ty epické bitvy.. zatím jsem dost zklamaný...
-
WTF.Tak to radši zůstanem s klukama u titanium wars *5* *10*
-
-
Titanium Wars jsou super, ten pocit, když hodíš do hordy tisíce nabíhajících Tyranidů atomovku a tlaková vlna je všechny smete, zatimco to zezadu kropí 2 tvoji Reaver titáni za doprovodu 6 "lehkých" Warhoundů, nebo velení kumpaniím Banebladů ve stylu, "tak 10 Banebladů pošlu krýt pravé křídlo, 10 plazmových Stormblade nalevo a uprostřed si nechám 3 Shadowswordy a pár "kulometných" Stormlordů naplněných vojáky"
*1*
obávám se, že toto nám DoW 3 opět nenabídne , navíc jsou ty hry i čím dál méně modovatelné
-
-
Bohužel...ty poskakující mariňáci fakt vypadaj jak ty tajtrdlíci ze starcraftu...stylizace hry je příšerná a na nějaký megabitvy (alespoň jako v DoW1) to taky moc nevypadá, po super traileru kterej se u mě vyšvyhnul na uroveň těch blizzovských přichází (ne)mírné zklamání, jsem čekal stylizací něco jako Battlefleet: Gothic, kecy o stolní předloze jim nežeru...na to stačí armypainter a kdo chce, udělá si z toho omalovánky, tady je ale přímo nějakej pseudokomixovej styl a takovej kontrast například v krajině je přímo do očí bijící
-
Vypada to hrozne a pochybuju ze na tom delali stejni lide co na jednicce, dvojce nebo company of heroes. Nechce se mi hledat ale porad to dela Relic? Jestli jo tak jim asi nove marketingove oddeleni musi silne slapat na krk (nevim kdo je koupil po krachu THQ).
Jako na jednu stranu mluvi o epickych bitvach a pak ukazou baraz kterou vypali do vzdalenosti 10 metru? Asi si pod pojmem epicky predstavuji jen ty barevne svetelne efekty -
-
Dela na tom Relic, delaji na tom ti sami lide a koupila je SEGA.
-
-
Studio je stejny ale lidi z vetsiny stejny uz nejsou. :(
-
-
-
Chápu, že to ještě asi nemají hotový, ale to ladění barev mi tam moc nesedí.