Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Takto "plynule" to na svojom PC naozaj neuvidim, kazde 2 sekundy sa video zasekne kvoli vasemu prehravacu
    • Třeba máš (máme) jen slabý processor *15* Třeba je ten přehrávač taky "Mark". *7*
  • God-of-War
    Dost suchý...
    • Kritika. Jak nečekané.
      • God-of-War
        Jako sorry, ale třeba Last of Us vypadá o hodně líp, než tenhle...ehm..výkřik Dx 11
        • Chceš mne rozesmát, nebo ne, už jsi to dokázal.. Last of US.? :D Děláš si srandu.? Ta hra běží na Dx9 a není na té grafice vůbec nic převratného, možná tě zmátlo to, že si tvůrci dali tu práci, a neodflákli zpracování.. Dokud tu nebudou nové konzole, tak se žádna technologická revoluce nekoná. Bohužel je to uměle potlačované už od roku 2006. Thx konzole! *16*
          • KrussoPu to je blbost ! Pust si nakou hru z roku 2006 a dej si nakou ze soucasnosti a uvidis ten rozdil . A netvrd mi ,ze v minulosti to bylo lepsi . HW se neustale zlepsuje stejnym tempem . Nejvetsi skok byl kdyz graficke karty presly z Pipeline technologie na Unifikovane . Projed si stare testy karet at uz ATI a nebo NVidia a uvidis ,ze to je porad o tom samem . Skok o 30 procent vyssi nez starsi model ve stejne tride . Tohle s konzolema NEMA NIC SPOLECNYHO .
            • To, že Lost of US běží na DirectX 9 jsem jen tak plácnul, a to proto, že na té grafice nevidím nic, co by Dx9 nezvládl. A ano, o optimalizaci tu byla celou dobu řeč :) Je to sviňa *12*
            • jo a jestli dovolis tak te opravim :-) Last of US nebezi na DirectX9 . Sony s DirectX nema nic spolecnyho jiste chapes proc :-))
            • tomu se rika optimalizace . Predpokladam ,ze to znas . Na konzole se lepe programuje diky sjednocenemu HW tim padem z papirove nizsiho vykonu dokazou vymacknout v uvozovkach to same jako na desetkrat lepsim PC . Tak to bohuzel je . Ono az budou nove konzole tak se ten kolotoc zas zopakuje . Me ,ale HW naroky dnesnich her prijdou prijatelne krom teda Metra 2033 ,ktere v DX11 je nechutne narocny a pritom vizuelne od DX9 zas tak rozdilny neni . Treba Crysis 2 v DX11 je nadherny a HW neni to zas tak silenej zabijak :-) Nadavat budem muset koderum ,kteri delaj hry . Konzole za tohle nemuzou ver mi :-)
            • Já ale nemám na mysli počítačovej HW, ale grafiku ve hrách jako takovou. Prakticky koukám už 5 let na jedno a to samé, takový UE4 tu měl být už 3 roky, a ne ho uměle potlačovat. UE3 měl být už dávno v historii zapomnění. Například Xbox 360, datum uvedení rok 2005. Dnes je 2012, hry které stále vycházejí na ten stejný HW který pohání Xbox 360 jsou o několik tříl lepší (grafika, fyzika...) než tehdy, kupodivu ale stále šlapou, zatímco na PC je třeba hru rozjet na HW který v té době ještě ani "neexistoval".. ! Dám příklad, kamarád si koupí Xbox 360 roku 2006, já si pořídím počítač HW mnohem silnější. Uběhne 6 let, vyjde hra s super grafikou, a totožnou jak na PC, tak na konzoly. Xbox zvládá hru bez problému a plynule, já ale musím pořídit několikanásobně silnější HW abych hru bez problému rozjel.. Přijde ti tohle normální? Mně tedy ne.
          • God-of-War
            Nevim...já se spíš směju tomu videu *3* ...
        • Jazz
          No jasný, to je úplna grafická bomba ten Last of Us. *1*
        • Nebude to tím, že Last of Us jede na DirectX 13.1 a využívá teselace 3.2?
          • Nenee - jede to na DirextX 17.2 a využívá teselaci 4.6 - viceméně tím je zaručen vždy nejlepší vzhled čehokoli *1*
      • Kritika. Jak oprávněné.
        • Pičusi. Jak oprávněné.
          • *7* Jak zbytečné.
            • Sbíráš pluska, šikulo?
  • A na to udelat panakovi ruce uz vykon nezbyl :)
    • to až na 8core edici s příplatkem *15*
  • Slaboučké... s novými enginy už asi nestačí jen nasekat vysoký počet polygonů odrazů a částic, ale chce to i trochu estetického cítění a více řemeslné zručnosti. To vlnění pláště je k smíchu: vypadá to, jako by byl paňáca oblečený do ropy.
  • nic moc,3d mark uz je minulosti
  • DangerousDave
    na 3dmarky sme vždy pozerali s otvorenou hubou a nič sa na tom nezmenilo ani dnes ... teda okrem dôvodou *1* S týmto by mohli prekvapiť pred piatimi rokmi alebo skôr pred šiestimi keďže v 2007 prišiel Crysis. Dnes sú po ukážkach z watch dogs alebo last of us akurát na smiech.
  • Pamatuju si ze sem na prvni rocniky 3d marku koukal s otevrenou pusou protoze predvadeli spicku toho co slo z tehdejsich PC vyzdimat...jak tak koukam ta doba je uz davno pryc. I techdemo novyho Unreal enginu je o 10 trid vejs ...
    • Jj, nejvíc si asi pamatuju na ten průzkum jeskyně a dva orky hrající nějakou tu svoji hru. To byl dx9?
      • montatatana
        To byl 3DMark 03, doted si pamatuju, jak jsem se na to nadsene dival na starym PCcku a uplne brutatelne se mi to sekalo a cely to bylo zubaty :)
        • matt
          Heh, to mi povídej. Moc dobře vim, jak jsem se snažil nahnat pár bodíků taktováním grafiky :-) Pak jsem ale při hraní COD: United Offensive pocítil nedostatky taktování grafiky v podově problikávání textur a podobných artefaktů a vy**al jsem se na to..
  • Mne utkvelo z 3DM v pamäti iba toto:
    www.youtube.com/watch?v=bEx3YpysvrQ a stále je to krajšie, ako hento ni?
  • Trosku divna je ale ta zminka, ze na mobilech se nebude testovat DirectX 11, coz by asi neslo, tak se bude testovat 10 a 9. Coz by podle me taky moc neslo :)
  • matt
    Vždycky jsem považoval 3D Marky za programy, které potrápí hardwarové periferie díky grafice, kterou předvádějí a která byla vždy na úrovni, kterou člověk nemohl nikde jinde vidět. Tohle mi přijde jak 3D Mark 2003.. Těžko usuzovat z minutového traileru, ale jestli tohle je to nejlepší, co chtěli z chystaného marku ukázat a čím chtěli nalákat, pak sorry, ale nemám zájem!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit