Přejít na výpis diskuzí
Nový Command & Conquer chce získat zpátky staré hráče
10.5.2013 | Adam Homola
41 příspěvků
-
Odstavec s těžbou v článku je naprosto vytržený z kontextu - díval jsi se na video v článku? Jeden z designerů - volně přeloženo - říká, "že začátky s c&c má spojené se stavěním základny, které není utrpením a těžbou, která nevyžaduje vaši plnou pozornost...". Tady jde vidět, jak "novináři" matou čtenáře...
-
Absolutní souhlas ve všem.
-
mě spíše štve že jsem se regnul a čekám na link ke stažení , furt nic nechodí , spamový koš nic nemá , tak nevím nevím , hrál to někdo z vás ? hrál jsem C&C TA i NfS World , jako je to o penězích ale i bez nich se ty hry dají slušně hrát
-
Co vytvořili:
Universe at War: Earth Assault
Star Wars: Empire at War
Na čem ted pracují:
End of Nations
Victory (zrušeno)
Takže tak, ty první dvě hry jsou výborné strategie. Já mam takový pocit, ze Petroglyph ted spise tvori hry pro jine firmy, nez aby neco sami delali. A to je spatne. -
Zase kecy... Samotný F2P model už v podstatě dává najevo že tady se necílí na veterány...
Přitom po nich nechceme nic jiného než několik vyrovnaných jednotek, pořádný zoom (ten by tam ani nemusel být vůbec... kdo z vás když se věnoval v bitvě potřeboval vidět detaily nějaké jednotky? Celej ten zoom je nesmysl, dřív jsme to nepotřebovaly, tak proč to tam cpou...)
Jinak co to odstranění starání a starostí s těžbou má být jako co? Vždyť napadání těžby byla součást strategie, tím naprosto redukují možnosti útoku. Kolikrát když jsem např. v Tiberian Sun (společně s RA2 asi to nejlepší co série přinesla) potkal nějakého hráče, který byl evidentně lepší než já, tak právě odříznutí od finančních zdrojů ho donutilo jednat a hlavně chybovat, což pro mě byla jediná šance jak ho porazit.
Čím víc toho o této "hře" čtu, tím míň mě zajímá... -
Ja ne ... jelikoz management bude ve stylu Generals a ja radsi C&C model
-
Bohuzel to co chlapci z Petroglyph kuti nema nic spolecneho s RTS, v podstate si na zacatku vyberes jednotky a pak na mape bud obsazujes vlajecky, nebo mydlis nepritele, jeden match ma trvat tak 15 minut. Mam obavy ze legendarni Westvood, tvurce RTS zanru je nadobro mrtvy.
P.S.: Jo a je to F2P hra s motivy druhe svetove z Afriky -
Zrovna před pár dny jsem si říkal, že staronové C&C je nějak moc potichu. Obrázky vypadají zajímavě, ale jsem zvědav, jak budou do hry začleněny platby, aby nakonec všichni nezjistili, že bez nich se to nedá hrát.
-
jj je to dinosaurus, obstarozni principy atd, tohle je mrtvy zanr, nehralo se to driv, a nebude se to hrat ani ted
-
cnc jsem nehral ale slyšel jsem že pry je tam nejsilnejší jednotka ktera se spamuje a nema counter. tomu rikam primitivni strategie
-
Chlapci z Petroglyph by konečně měli založit nějakou novou značku (jako Piranha Bytes s Risen) začít vydávat novou serii strategii a natrhnou EA p r d e l .
-
Jsem si trochu protiřečil, ale tak chtěl jsem říct že prostě díly od westwoodu jsou nejlepší.
-
Jako fanouška C&C mě tohle rve srdce na kusy. Tak ale pořádám Lan event z Tiberian Sun a Red Alert 2 Yuri's Ravenge takže mě to tak neštve. Prostě Westwood > EA
-
Generals jsem moc nehrál, ale myslím si, že pokud tvůrci chtějí skutečně ten slavný "návrat ke kořenům série", pak by měli vzít F2P model, strčit si ho do zadku a udělat konečně normální strategii bez stupidního experimentování. Pokud, proboha, cílí na pamětníky, stačí se podívat třeba na Red Alert 2.
Přehledná hra, ani moc rychlá, ani moc pomalá, celkem vyvážené jednotky, hrané filmečky mezi misemi...to jsou pro mě charakteristické znaky všech C&C až do Yuri's Revenge. Red Alert 3 mi nesedl tím přepínáním módů u každé jednotky a hrozně (i v Tiberium Wars) mě štval ten nemožný zoom, kdy jsem sice viděl, že si voják špatně zavázal tkaničky, ale abych se mohl trochu rozhlédnout po mapě, musel jsem scrollovat kolem jako blbec. Pokud chci rychlou, dynamickou záležitost, určitě to lze udělat jinak, než omezením hráčova výhledu. Nevím; prostě se mi nelíbí, kam to směřuje, ale třeba výsledek překvapí. Zůstávám optimistou. -
Všechny hry od Ubisoftu potřebují ještě navíc Uplay účet, steam je jenom distributor, takže se přes steam spouští uplay a hra samotná až z uplaye.
-
tak proc vo tom vubec mluvis ty deb*le kdyz se o to moc nezajimas?
-
A sakra tomu vážně šéfuje zase Sam Bass? Ten samý člověk, co před pár lety tvrdil, že klasický model RTS je už přežitý, a že je na čase revoluce a tím myslel samozřejmě cnc4 a teď tvrdí pravý opak. No tak nevím, těch pár záběrů ze hry nevypadá špatně, ale tento pán už dokázal, že prostě rts hrám nerozumí. Může to sice překvapit, ale nevkládám do toho příliš velké naděje.
-
to si nemyslím , koupíš si generala na týden za 150,- , to už všichni věděj že premium ucet v hodnotě AA titulů si koupí jen skalní příznivci . a v minulosti se to ani neosvěčilo . Nazdar bazar
-
Ta hra nemusí být špatná, uvidíme. Ale ze z jednodušení ekonomiky, radost nemam. Pokud ztoho udělaj, nechci nikoho urazit, ryhlo drtičku ala SC2 MP, kde jen pohled na nějakej zápas mi vyvolává nevolnost, ten myšo-klávesnicovej maraton, to není pro mě.
SC2 WL A HS. Jsem hrál singl, ale mp není muj šálek čaje. Mam rád, když si to hraju svým tempem a hru si vychutnám. RA2 i generals měl výbornej koncept. Základna, zdroje, obrana a pak útok. Patřím možná do malé skupinky hráčů, kteří si vybudují základnu, její skoro neproniknutelnou obranu a až pak sestavím útočné formace a du bojovat a dobývat. Zásedně jsem vypínal super zbraně, mam prostě rád konvenční boj. Měl jsem radost z RA3, ale tam tenhle koncept už neplatil, udělaly tam tolik ujetejch sra..., který v singlu no budiž, ale mp to úplně zabilo. Př: Teleportovací bomba, blbost. Mam rád old koncept bez moderních dojeb.... a úplně nenávidim mise na čas, krom odpočet a ubraň. *1* Vím, že liga je něco jiného i mp kde hrát zápas třeba hodinu je dnes už asi moc, ale bitvy na 15m, kde se člověk honí s myší a klávesnicí. Mi přejde bez urážky o ničem. Holt patřím do starého, železa s pohledem na tuto problematiku, ale budiž. Mam rád, kdy si může hrát každý svým vlastním tempem a stylem bez toho aby byl výrazně oslaben. *5* -
CaC jsem hrál do trojky tak jsem na značku nezanevřel :) Jen nevím jak bude vypadat ten obchodní model. Doufám, že bude i nějaká krabice.