Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • taky je otázka, jestli to vubec bude rpg, na strance warhorse se o tom nic nepíše. Chtejí udelat jen open world hru s silným príbehem a realistickym vzhledem. Neco jako mafia nebo arma. Open world umožňuje zážitek, že "jste tam", mužete prozkoumávat, na druhou stranu po čase zjistíte že značnou část hratelnosti tvorí prave chození a premistnovaní. Taky je problem zaplnit obrovskou hru obsahem.
    • Z warhorse stranky(veta na konci ):

      WHO WE ARE

      Warhorse was founded in 2011 by Dan Vávra, creator of Mafia and Mafia 2, and Martin Klíma, formerly of ALTAR (Original War, UFO:* trilogy). We are a new independent game development studio based in Prague, Czech Republic. We have an experienced team of industry veterans, with combined track record of dozens games published and millions copies sold. We come from different teams and backgrounds, but we are united in our quest to create compelling games in friendly working environments. The studio is currently working on as yet unannounced RPG title.
    • Ja myslim, ze Dan Vavra rikal, ze to bude RPG hra (minimalne ve Fight Clubu).
      • dnes se da nalepka rpg na kde co, vavra rpg ješte nikdo nedelal
      • jj, nekde to zminoval urcite
  • Když tady tak čtu ty střípky z historie, jsem rád že teď žijeme klidné období.
  • Hmm. Drzim jim palce.
    Jenomze nadsene vykriky na zacatku vyvoje jsou marketingovou povinnosti a dela to kazdej. Vsechno je desne cool a fantasticky ma to nekonecny moznosti... Pak vyjde hra a skutek utek. *1*
  • Musíme se na to dívat z několika pohledů. Na začátku, byly cíle ušlechtilé.
    Svobodu kázání slova boží, všem měřeny stejné tresty bez ohledu na postavení a omezení, tedy zbavení majetku církve. Církev byla v té době hodně bohatá, především s odpustků,byl pohřeb zaplať, byla svatba zaplať, pokřtění zaplať atd... Za vše se platilo, ale lidé bohatí tak nebyly. Už nešlo tak o boha (POZOR NEŠLO PŘESNĚ JAKOBY O KRISTA A BIBLY, BYLO TO USPŮSOBENO, TAK JAK SE TO HODILO TEHDEJŠÍ CÍRKVI) jako o peníze. A že by o to přišly, jim nebylo pochuti. Průběh boje husitů byl od ušlechtilých cílů postupně jinde. A každé husitské hnutí sledovalo později své vlastní cíle. A válka ušlechtilá není nikdy. A výsledek tu již napsán byl. A nakonec bylo dosaženo míru a s výsledků bylo jen prosazení přejímání kalicha. Ale i s bídy, války vzešlo i něco dobré. Cituji

    "V protikladu k tomu stojí velké bohatství husitského myšlenkového odkazu, kterým byla obohacena tehdejší reformní část Evropy"

    Podstata odkazu husitství a jeho myšlenky je veliká i dnes a částečně i díky tomu je svoboda vyznání a myšlení dnes něco normálního a správného hlavně v Evropě, ale ostatní cíle, ještě ani dnes z daleka nejsou splněna a kdo je realista to vidí, denně okolo sebe.
    • Tohle ti vyplivnul google translator? *7*
      • Šmarja, tak někdo holt dokáže dát dohromady smysluplnou úvahu delší než tři slova, nebledni závistí a zkus to přečíst, šmoulo
      • Pokud koukáš, jak je to psané a ne na obsah tak se to minulo účinkem. Nevadí.
        • Já na obsah samozřejmě koukal, jenže stylem, kterým si to napsal, se to prostě špatně čte a tudíž hůře vstřebává. Proto to přirovnání k translatoru, nijak jsem nenapadal obsah tvého textu.
  • Fascinuje me, kolik se kolem clanku ohledne warhorse nebo treba assassin´s creed najde odborniku pres historii, zejmena ceskou. A od husitskych valek se pres 2. svetovou dostanou az k rozpadu Ceskoslovenska. Pritom jedinej, kdo tomu rozumi, je Chlupatej zadek (mozna jeste par dalsich, ale jsou to vyjimky).
    • nemusíš se tady sam chvalit pod jinym nickem zadku
      • Hairy_Ass
        To opravdu nemám zapotřebí... *3*
    • No dyt proto dycky tu diskusi u Assassins Creed, ted Warhorse rozkliknu, protoze me zajima, k cemu se ta zdejsi parta historiku zase dobrala. (to nepisu posmesne, ale uprimne samo :)
  • To je zase velikášských řečí *6*
  • takze to bude vlastne takove ceske Red dead redemption *1*
  • Začínám se na to dost těšit. Pamatuju si, jak Dan psal každý měsíc do Score o první Mafii a ukázalo se, že rozhodně nepřeháněl. Tak ať to klapne i tentokrát!!!
  • @kalich: ja si to teda radšej nekúpim
    • ty taky nemusíš , ty jsi slovák (asi ), vy ste byli československo jen když se vám to hodilo
      • tak za 2. světové války bylo na výběr mezi německo-maďarským protektorátem a jistou formou přežití, přičemž vládnoucí klerofašistická klika si vybrala to druhé. Většina Slováků ale pro Československo byla všema deseti to by po WWII nevydrželo více jak 45 let... Rozbití Československa bylo v roce 1992-1993 rovnou "zásluhou" politiků obou stran. Češi a Slováci ale patří k sobě a doufám, že jednou bude společné soustátí obnoveno. Ten rozpad byla pěkná blbost. *4*

        Jsem Čech jak poleno a přesto nevím, zda si tohle RPG koupím, nevylučuju, že ne, proč bych se měl zavazovat ke koupi něčeho z čeho jsem ještě nic neviděl? Tohle není kickstarter, počkám na recenze. hop, hop, hop kdo neskáče není Čech tady prostě neplatí. *2*
        • a především ,se chtěli odtrhnout většina slováků od CZ čechům to bylo více méně fuk když ten rozpad nabyl platnost tak to slavilo 2x víc slováků než čechů (těch byla hrstka) ta hrstka byla v praze ,ale u vás slavilo celé slovensko
          • A ty kalisch sp svojimi názormi vyzeráš ako človek, čo konzumuje nejaké českú nacionalistickú literatúru, aby si posilnil svoje slabé sebavedomie.

            V 39tom existovali na rozdelenie vážne dôvody. O tom aké vážne boli, snáď dobre vypovedá, čo sa stalo pol roka po 14. marci...

            A po 89tom to rozdelenie bolo prospešné pre oba štáty. A po tom, čo predvádzali "čechoslováci" od 45ho (pozri si napríklad pražské dohody - pochovať košický vládny program stihli do dvoch rokov), a po tom, čo sa novodobí čechoslovakisti snažili takýto stav zachovať, sa naozaj nečuduj, že väčšina Slovákov oslavovala a Havel a Klaus išli prasknúť od hnevu. Aspoň že si to potom kompenzovali na vlajke, aerolinkách, lodnej doprave etc. a rozpútaním protislovenskej kampane vo verejných médiách.
            • lugal, nevim na co si stezujes, odtrhnout se chtelo hlavne Slovensko. Nadavat na pragocentrismus je smesne, ten byl, je a bude a nadavaji na to vsechny kraje a mesta na vychod od Prahy. Takze fajn, mate Slovensko a stejne jsme vsichni v jednotne EU bez hranic a s centralne rizenou politikou, ekonomikou a vy uz i se spolecnou menou...
            • Iste, republika to mala i v názve a aj tak tesne pred rozdelením rozhodol Klaus a spol., že také aerolinky alebo lodnú dopravu radšej sprivatizujú aby sa o ne museli deliť. To, že šmahom ruky sa doslova vykašľali na dohodu, že sa nebudú používať symboly spoločného štátu, tiež o niečom vypovedá. CELÉ obdobie od 48 vládol v republike tvrdý pragocentrizmus a snr nemala žiadny reálny vplyv (konkrétne si pozri hlavu VI).

              "program federalizace byl od 1960 plnen" - áno a krásnym symbolom tohto plnenia bolo odstránenie slovenského historického znaku zo štátneho znaku práve v ústave z r.1960. *7*

              Keď tomuto čo si napísal veríš, tak mi je ťa ľúto.
            • lugal: A děly se snad Slovákům po dobu existence společného státu/soustátí nějaké soustavné křivdy? Program federalizace byl od roku 1960 plněn, od roku 1990 to měla republika už dokonce i v názvu, předposlední prezident byl Slovák. Ve sněmovnách bylo rovnoměrné zastoupení obou národností. V kultuře - oboujazyčný zprávy, rádia, filmy, všude měli prostor slov. umělci. Ekonomicky se na Slovensku neustále investovalo a to před i po válce Češi odtud nevyváděli žádné prachy pro sebe. Oba národy měly zkrátka stejná práva a že tomu tak není Slovákům podsouvali akorát ti, kteří chtěli nová korýtka, která se po tom zbytečném rozdělení utvořila.
              A k té "protislovenské kampani" jen dodám, že ta uměle vyvolávaná hysterie byla i na Slovensku proti Čechům. A s kompenzacemi na vlajce už to opravdu přeháníš. *15*
            • Kinet1c
              nech je pravda kdekolvek, mne je to uprimne luto a bolo luto ked sa to dialo, jednoducho politika je svinstvo a ako to vyzera mnohy kracaju tam kde je to prijemnejsie (hovoril som o rozdeleni)
            • konečně někdo se svým vlastním názorem , každý máme svůj , a ten tvůj ti neberu
        • Hry členů našeho týmu prodaly přes 11 milionů kusů na různých platformách.
          Průměrný počet prodaných kusů na hru: přes 1 milion.
          Průměrné skóre na gamerankings pro tyto hry je 72%.
          Některé z těchto her jsou považovány za klasiku žánru.
          Mafia, H&D i Flashpoint získaly mnohonásobná ocenění Hra roku.

          + husiti = Pecka taky nejsem na RPG žánr ale tohle si ujít nenechám , říkejte si co chete ale u mafie ,flashpointu, army a hidden and dangerous sem strávil nemálo času , a ty taky vypadáš na ročník po roce 1990 podle těch výtažků z WIKIpedie o 2.světové
        • Hairy_Ass
          Tak jasně, že počkáme, až jak to dopadne. To dá rozum, ne?
  • Je fakt že pan Vávra jedná stylem tak já vám teď tady budu něco říkat a bude to všechny zajímat a jestli ne tak ste 0 (nula) a nevíte nic . V osobním životě asi pěkná pruda ,ale jako klingoncký motivační řečník pro svůj TEAM nikoho lepšího neznám , a myslím si že udělat RPG s husitama na Cryengine2 je prostě pecka , RPG nehraji ale tohle si zahraju a rád , už se těším jak s Janem Žižkou z Trocnova palcátem zikmundovi rozbiju hlavu , i když dějny dopadl trošku jinak , ale tohle by byla možnost za všechny prachy , čest
    • OPRAVA CRYengine3
    • Ten kdo si to nekoupí není Čech !!!!
      • jedeš kališníku *1*
      • Hairy_Ass
        Na tyhle kecy jsem už docela alergický. *5*
        • hepčííík :-)
        • Tak je ignoruj, takhle ho akorad podnecujes k dalsim vyrokum. :-D A predpokladam ze to byla provokace zamerna.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit