Přejít na výpis diskuzí
Nový mobilní čip Tegra K1 má 192 jader a vyrovná se PC
6.1.2014 | Aleš Smutný
64 příspěvků
-
Kdyby raději do přenosných zařízení vymysleli baterii, která neklekne po půl hodině na netu a jednom puštěném dílu seriálu.
-
dika za to upresneni kde tento cip bude, souhlasim s tebou ze do letadel se 5w ztrati. Pocitam ze armada uz ma davno absolutne jinou generaci takze civilni sektor aviatika popripade drahe auta zni logicky. Ano konzole nam ten vyvoj trosku ohnuly a zbrzdily to je holej fakt at si kazdy rika co chce. Uvidime jak to nakoénec dopadne i kdyz ja jsem i trosku rad za to pozastaveni diky konzolovemu trhu. Pamatuju na hry ktere bezely jen na strojich za 100klacku. je pravda ze od te doby si v podstate muzeme zahrat vsechno i na stredni tride kdyz ubereme neco z pozadavku grafiky. Kdyz se bavime o tom pokroku me treba zaujal clanek v chipu kde pomoci pajky udelal z grafiky 4 000kc quatro ktere se prodavalo tenkrat kolem 40k. Vyrobci nas casto omezuji zamerne aby se porad prodavalo, takze kdyz nad tim premyslim asi je mozny nejaky vetsi krok mimo herni segment a mimo vladni agentury kde se nedozvime snad pomalu ani nazev:)
-
5 Wattů zas není tolik :D
-
A jeste by mohli ukazat tu skrin na koleckach, ve ktere se to bude chladit.
-
Psal jsi o vykonu a tohle vykonem mozna predci oldgen konzole, nikoliv currentgen, natoz nextgen.
-
Presne, tegra je vzdy uzasa, ale jeji nasazeni pak kulha na obe nohy.
-
Teorie, teorie, teorie... praxe 0
-
No rozhodně toho víme víc jak ty ;)
-
svatá pravda
-
Klasickej Tegra marketing, každej novej kousek je minimálně 2x lepší než konkurence a 10x lepší než předchozí verze :D V grafech a dalších prezentačních materiálech se používají numera vycucaná z prstu, pseudotesty, případně dech beroucí tvrzení "vyrovná se PS3, PC, HAL 9000".. prostě bomba :) Tak zase za půl roku jo ? :)
-
Star trek přeci není tak starý, už v té době byli náznaky podobných technologií. Zkuste zapátrat po předpovědích 50 - 60 let zpátky většina je úplně mimo..
-
Hádáte se o píč*vinách zatím nikdo z vás to nezkusil a kromě marketingových keců nic nevíte stejné jako mantle od amd...
-
tydus.net/img/tabletsTrek.png
jo jasny nedokazali -
tak ono sa to tu v clanku nespomina ale staci sa trochu pohrabat po internete a podla vsetkeho minmalne ta 64bit verzia Tegrt K1 s Denver jadrom ani nie je, aspon z pociatku, cielena do beznych zariadeni ako skor do automobilov a podobnych veci (niekde som cital ze aj do lietadiel ale netusim ci na avioniku, co mi pride trochu uletene, alebo skor na zobrazovanie do hudov a podobne). Tam zasa tych 5W neni az tak hrozne vela.
Co sa tyka hier a dohanania vykonu konzol/pc a teda "velkych hier" prave mobilnymi zariadeniami, tak si myslim ze je to hlavne sposobene pomerne dlhym zivotom poslednej generacie konzol Ps3/Xbox360 a tym aj sa ludia naucili na urcity standard grafickeho vystupu ktory neni az tak vysoky oproti tomu co sa povedzme da dnes vytlacit z high end PC a preto sa aj lahsie mobilnemu sektoru tento standard dobieha. A tak isto vyzera ze ten vykonnostny skok pri PS4/XboxOne nebude az tak vyrazny. -
Tearing neni ani tak sposobeny tym ze by monitor nestihal zobrazovat obraz/signal ktory dostava ale skor tym ze je rozna synchronizacia medzi zobrazovanim obrazu na monitore a jeho generovanim na karte. V podstate keby bol monitor nekonecne rychly tak by tearing nevznikal ale kedze zijeme v realite tak prave gsync by to mal riesit. Ano input lag monitoru sa nezmeni ale obraz bude synchronizovany s grafikou a v podstate na plynuly obraz by uz malo naozaj relane stacit 24-30fps.
-
no to by som tak uplne netvrdil. Hlasove ovladanie pocitaca na takej urovni ako v Star treku je dnes stale scifi. Vecsina systemov dokaze rozpoznat len zopar jazykov a aj to este musi byt presna vyslovnost a pokial mozno ticho v miestnosti alebo aspon nie ine hlasy/ruchy.
-
a nemyslíš že to je právě ten problém na který narážel ?;)
-
Mě by zajímalo , jak chceš zlepšit výdrž baterií ? Žádnej novej typ baterie kromě li - lon, li-po není, leda že by sis k tomu připojil externě něco..
-
Inputlag způsobený monitorem nemusí mít vždy tearing. Tearing je artefakt kdy monitor nestíhá zobrazovat všechny snímky, které grafika produkuje a zobrazuje je smíchaně (potom je to ten tearing), inputlag v monitoru je že monitor je o pár (nebo i o jeden) snímků pozadu s tearingem nebo bez.
G-sync řeší myslím jen tearing, proč ? protože abys neměl inputlag stačí ti monitor s vysokou zobrazovací frekvencí a grafiku co to zvládne krmit. -
Tohle má spotřebu 5 W, to určitě hned do mobilů nebo tabletů nepujde. Už ted to skoro nic nevydrží a tohle by to vycuclo za pár hodin.