Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vypadá to dobře....ale ta multiplatforma mě ale děsí...
  • Vypada to opravdu skvele, ale abych byl uplne spokojen tak by to chtelo jeste znat HW naroky *2*
  • Po fakt dlouhé době se na hru těším...
  • Na tuhle hru se těším hodně, ale proč tam proboha cpou ty "efektní" slow-motion nesmysly typu proražení zdi rukou nebo elektromagnetické výbuchy po úderu do země? To je dobré možná tak do japonské arkádové mlátičky, ale ne do hry pro dospělé hráče, což DE vždy byl (nebo jsem to aspoň tak vnímal). Co velmi vítám, je spousta čtení, v prvním díle jsem takhle "prostál" desítky minut, zatímco jsem si četl. :) Co se týče augmentací, ballistic protection a regeneration doufám bude, tyhle byly moje nejoblíbenější.
    • Říkejte si co chcete , vidění skrz zdi a pablesky po každém doskoku bych bral u Star Wars.... u Deus Ex to docela zapáchá ....
      • presne tak, videni skrz bylo uz v jednicce, deus ex po falloutu povazuju za druhou nejlepsi hru historie a to video se mi celkem libi, uvidime, jak na tom bude hratelnost...
        • MrSanta
          Dovolím si ještě vzpomenout System Shock 1 a 2 - obě jsou pro mě naprosto úžasné. Hlavně atmosféra ve dvojce je skvělá (tady už přece jen trpí jednotka svým stářím).
          • dvojku SS jsem taky dohral a atmosferu to melo opravdu hutnou, troufam si rict, ze snad nejlepsi co hra ma, u zadny jiny hry jsem se tak nebal... hlavne po zvukovy strance naprosto vyborna zalezitost, ale celkove byl Deus Ex lepsi, hrou :) Je to ale jako srovnavat jabka a hrusky. V SS2 byl clovek celou hru samotnej clovek a pocit samoty nezachranilo ani nekolik umirajicich zivacku, co clovek potkal, taky byl porad jen ve vesmirny lodi a cesta byla vicemene primocara. Zadny dialogy, nic. V tom byl Deus Ex urcite lepsi a jeho svet mnohem komplexnejsi. Ale srovnavat to moc nejde. Ovladani ale povazuju za paradu a sam nechapu, proc to nefunguje ve vice hrach, kdy pravym tlacitkem clovek interaktuje s okolim, v blizkosti objektu se objekt oznaci atd...
      • janchor
        Vidění skrz zdi bylo už v jedničce a u toho doskoku jde o reakci zapnutý augmentace.. to je jak vyčítat EMP granátům, že metaly blesky.
    • janchor
      Hra se odehrává před prvním DX a žádná z Jensenových augmentací není nano, jako v případě Dentona, takže to v nejlepším případě budou "jen" variace.

      Co se filmovejch frajeřinek týče, nějak tu hru masovýmu publiku prodat musí. Tohle je kompromis, kterej navíc nemusíš využívat, když nebudeš chtít.
  • toTom ... je to i pro konzole, takze HW naroky by te strasit nemely
  • No netušil jsem že se ve svém věku budu na něco tešit jak malej kluk
  • Nadrženost *12*
  • Vypada to dobre, jen sem zvedavej kolik odkladu tato hra stihne a jestli se v roce 2011 opravdu dockame. Mam o tom urcite pochybnosti.
    • Hra bude přejmenována na : Deus Ex 3 Forever
  • Core
    Cyber paradise! Po dlouhých letech dílo, na které se neskutečně těším. Respektive těšil bych se, kdybych na to měl železo *1* Jedničku miluju, dvojku jsem zavrhnul. Tohle vypadá neskutečně... Jak napsal kolega níže: nadrženost! *12*
  • Na budúci rok bude toľko peciek, že asi nevyjdem z domu :D každopádne nový Deus Ex vyzerá chrumkavo a dúfam, že sa tak aj bude hrať. Ja to tipujem na hru roka 2011 :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit