Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • C-BEAM
    súhlas i keď alternatívne cesty sú dnes robené tak, že človek nemá ani radosť z ich objavenie keďže väčšinou udrú hráčovi priamo do xichtu (napr. Deus Ex HR).

    Pohyb je u mňa takou poslednou slobodou ktorú hráč má, keďže moderné hry (ak si odmyslíme sandbox) majú tendenciu hráča uzatvárať v malých priestoroch kde je každý jeho krok dopredu naplánovaný ale keď mám možnosť robiť v tom priestore čo uznám za vhodné mám aspoň nejaký pocit slobody. Ale pokial nebudem môcť ani skočiť kde chcem alebo použiť rope-arrow kedy chcem definitívne o tento pocit prídem.

    Mimochodom v Thief II v misii Life of the Party sa dá preskákať po šikmej rímse čo je okolo Angelwatch k tej velkej soche napravo a oknu cez ktorej je vidieť do budovy alebo na lavo okolo celej budovy. Je to maličkosť ale poteší to *1* Celá tá misia je tak legendárna aj pre slobodu ktorú hráčovi hra poskytla.
  • souhlasím, koukám na některé artworky - skvělé.. jenže ve videích je spíš občas na pětikorunu :)
  • Tilwaen
    Tak určitě by se našly takové hry, kam by contextual jumping pěkně sedl, ale Thief to určitě není. Zde se mohlo krásně uplatnit mj. i hledání různých alternativních cest k cíli - nebýt toho k. skákání, tak má třeba hráč pocit, že objevil nějakou originální zapadlou cestičku a cítí se dobře, že nějakým způsobem očůral AI. S kontextuálním skákáním je to jiná - v podstatě víš, že jdeš pouze tudy, kudy Tě vedou vývojáři hry, a když se někam dostaneš, tak z toho ani nemáš radost - zkrátka skáčeš, kam to jde, ono Tě to někam zavede. V podstatě to tady ta hra napůl hraje za Tebe.
  • rikam ze bys mela hledat v lidech vnitrni krasu a ne koukat jen na vzhled
  • C-BEAM
    najhoršie je to, že v roku 2013 !!! musia hráči prosiť vývojárov aby mohli v hre skákať kedy chcú a ako chcú, veď to je doslova zvrátené.
  • Jack1947
    Tak sorry , na anonyma si az nebyvale agresivni. Pokud trol nejsi tak te asi jako jeden z mnoha tak uplne nechapu. Sorry jestli jsem te urazil.
  • ty jsi začal uražet jako prvni vole.
  • Jack1947
    Typicka invektiva , po delsi dobe. Inu co bych taky mohl cekat od cloveka jako je joe ze? *3*
  • a ty jsi hlupák co neumi napsat jedinou souvislou vetu *3*
  • jj, máš recht, uuufffff
  • Jack1947
    Tobe se nelibi vic a vic veci, a taky ti to nikdo dokola necpe. Jses jen zbytecne moc zaujatej radoby troll a ty tve teorie atp. 80% je to jen zvastu. *4*
  • Modely jdou. Co me prastilo do oci je plast opet jak prkno. Ocekaval bych konecne aplikaci fyziky. Alspon na ubor hlavniho hrdiny.
    Druha vec co mne prastila, a to do usi. Je preafektovana americtina. Chapu ze to velky trh, ale kdo ma ten jejich prasacky slang v Evrope poslouchat?
  • naopak mohl by byt ješte odpudivejší, me se nelibi jak v dnesnich hrach vypadaji hrdinove dokonale jak metrosexualni manekyni
  • Tilwaen
    Jizvu má stále, jde to vidět už ze samotného náhledu u videa.
  • Tilwaen
    Jeho vizáž je opravdu zvláštní - v některých záběrech je naprosto super, v jiných naopak připomíná silně nalíčenou zombie... a v dalších zase Geralta ze Zaklínače. Jen vytáhnout zpoza kápě bílé vlasy... *2*
  • Kto mu opravil oko? Teda som si nevšimol ani jazvu a ani mechaniku...
  • Tilwaen
    Přesně tak. Ještě to obhajovali tím, že když se Garrett bude plížit třeba po nějaké římse a přeskakovat z jedné na druhou, tak jako master thief přeci nemůže třeba pětkrát za sebou spadnout, když s ním bude hráč blbě skákat, jak by to jen vypadalo *7*
  • hlavni hrdina se mi libi ale co mi posledni dobou hrozne vadi na hrach že je všechno strašne stisneny, prostory jsou hrozne maly - mistnosti, chodby ulice, baraky proste všechno je jakoby zkomprimovany.
  • Mně se to líbí :)
  • Jack1947
    Taky no, to nebylo marny . Nekdy by to stalo to oprasit.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit