Přejít na výpis diskuzí
Nový Unreal Tournament je nepopsaná kniha, kterou napíše komunita
15.5.2014 | Ladislav Loukota
30 příspěvků
-
Doufám, že autoři se budou držet původního ,,Unreal Tournament" z roku 1999 (tzv. GOTY edition)...skvělá hratelnost, skvělé mapy, mody, kdyby jen vylepšili engine a tvar zbraní a mapy nechali stejné, hru bych 100% koupil :-), nejlepší mapa v CTF - Lava Giant, no a konečný boss alias XAN... ,,Iam the Alpha and Omega" ...rpostě TOP .-)
-
Meli by z toho udelat UT2k4 s modernejsi grafikou a jsem spokojeny. ONS a DM mody tam byly naprosto skvele odladene, chovani vozitek a vubec dynamika celeho souboje pusobila vyborne, cistokrevna zabava. Delka 1 vs 1 souboje byla primerena, zadny BF4 style, tj. spawn - sniper headshot - dead - spawn - killed by explosives - spawn ...
Jo a mohli by vratit stejny styl double click DODGING jako byl ve 2004, tam fungoval vyborne... jako v jedinem UT. -
tak s czlukasem docela souhlasim, ze UT je v nejlepsi pozici ozivit zajem o tenhle zanr. z her, ktere se o to pokousely v mezidobi viz treba Warsow, Nexuiz nebo Xonotic.
-
no Peter Hajba by se taky mohl pridat. Razorback byla taky jedna z tech tezko zapomenutelnych.
tak a Michiel rika mluvil i s Kevinem Rieplem, a ten pry ma taky zajem: https://forums.unrealengine.com/showthread.php?4828-Music-%28Original-Unreal-UT-Composer%29&p=42109&viewfull=1#post42109 -
Já taky plus první Unreal a Deus Ex (rovněž hudba od těch samých týpků).
-
Paráda. Hudbu z prvního UT už z paměti asi nikdy nevymažu :)
-
Pro fanoušky hudby z prvního UT mám dobrou zprávu. Původní hlavní tvurci hudby k UT Alexander Brandon a Michiel van den Bos projevili na základě podnětu od fanoušků zájem se k projektu připojit. Více na fóru zde https://forums.unrealengine.com/showthread.php?4828-Music-%28Original-Unreal-UT-Composer%29
-
Jediný kdo může oživit žánr je zavedená značka. Quake 4 a UT3 zemřeli na velkých HW nárocích a na nepřehledné grafice a konzolifikaci. iD už na Quake sere, takže tam se oživení nedočkáme, ale UT by právě mohlo vlít novou krev do źil arena FPS.
A to, že se to nehraje, neznamená, že to lidi nechtějí. Prostě Q4 a UT3 vyšli na zahlcený trh, jenže teď je na trhu pouze CoD a BF a jiné podobné střílečky, takže je ideální doba na návrat. -
Iste nizka konkurencia len pomaha, ale ludia proste chcu hrat nieco nove. Jasne aj dnes sa da v pohode zahrat UT, ci uz s botmi (ktory su stale celkom pouzitelny) alebo aj sem tam najist nejakeho hraca, ale proste vydiet ze to uz neni podporovany titul a uz ma svoje najlepsie roky za sebou (a teraz to ani nemyslim po grafickej stranke). Ja som osobne moc pokusov o obnovenie klasickych arena FPSsiek moc v poslednej dobe nezaznamenal. Bud tu bezi styl BF, CoD (realne prostredia a kvazi realisticke spracovanie) alebo potom rozne akcne hry z 3tieho pohladu (zastupca povedzme GoW).
Ono za tu situaciu mozu vyvojari/vydavatelia sami. Bud donekonecna sa zmykaju zname znacky, ktore navyse vydavaju kazdy rok (coho sa samozrejme ludia rychlo nasytia) alebo potom vydavaju rozne zlataniny podla toho ako sa hybu trendy.
Ono staci sa pozriet kde je teraz trh s RTS hrami. V polke a koncom 90tych rokov kazdy skoro robil real time strategiu, co bolo samozrejme nerealne aby trh uzivil tolko titulov. A dnes ? Sa to vycistilo (az trochu moc) a mame tu par velkych titulov ktore prezili a drzia sa. Osobne si myslim ze este zopar by sa uzivilo, tak isto tahovych strategii len teraz su pripo*raty vydavatelia na jednej strane a na druhej chcu zisky od 10mil predanich kusov vyssie. -
Zase to by si Epic sral sám sobě do huby, protože místo těch konverzí můžou vydat ti vývojáři celou hru, a z toho má Epic víc peněz.
-
ja vim, ale pokud jde o star citizen atp. (freespace, xwing, wing commander) tak tu nic odpovidajiciho typu nebylo. jen se to par her snazilo predstirat. pokusy o obnoveni arenovych strilecek tu byly a moc neuspely. UT4 muze dobre otestovat jak moc to lidi doopravdy chteji. to je ze zdarma, to ze jde, dle jejich slov, vytvorit poctive UT tomu jenom nahrava. pokud UT4 s necim takovym uspeje tak mozna to ozivi zajem o cely zanr.
-
ja v toto doufam. samozrejme nevime jak to dopadne, ale o cem se muzeme bavit jsou ty plany. jestli jsou ok, tak pak dobre. jinak s tebou souhlasim.
-
Kdyz si koupis na gogu UT,tak multak neni problem. Jeste se mi nestalo,ze bych nenasel spoluhrace. Pravda serveru je pomalu,vzdycky dostanu naklep ale co, stejne si rad zahraju. A ne pro vyhru ale pro samotnou hru,ktera me bavi a o to prece jde.
-
Nuz ano i nie. Nejak nechapem managerov ktory rozhodouju o trendoch. V dnesnej dobe sa nejak nesie trend ze pride novinka, na nu naskoci cast populacie a to co bolo doteraz, respektive populacia ktora pouzivala doterajsiu technologiu bud premigrovala alebo okamzite skapala, asi.
Stale je dost hracov ktory si chcu zahrat FPSku zo starej skoly, klasickeho "arena" stylu. Ano tym ze masa sa presunula inam, neni to uz hlavny prud a urcite nebude schopna tato cast hracov uzivit niekolko AAA hier a teamov, ale to neznamena ze neuzivi jednu, dve kvalitne hry. Ostatne staci sa pozriet na doterajsi uspech Warhorse s Deliverance. Tiez vydavatelia mali pocit ze konzole/PC su mimo a jedine co pojde budu tablety, RPG bez magie no way a podobne. Tak isto prakticky vykapali vesmirne simulacie a Star Citizen je ako monzunovy dazd po suchom obdobi.
Dnes ak si chcem zahrat arena style FPS tak komercny titul uz asi neni ziaden ktory by bol pri zivote a podporovany - UT v podstate skoncil, Quake Live tak isto, Painkiller je este mrtvejsi nez tieto dva. A vsetko su to inak stare hry ktore proste pretrvali. -
Ale ja to uplne chapem lenze jedna vec je co sme my z toho pochopili druha co si planuje Epic a nakoniec ako to cele dopadne sa uvidi. Ich pohlad je celkom jasny, spravia zaklad, platformu - UT, tj egine, fyzika, nejake tie klasicke mody (ctf,deathmatch, teamplay a mozno zopar dalsich z UT), zakladne assety a zopar map (predpokladam ze prerobia klasky z UT ako Facing Worlds alebo Lava Giant a tym kretivna stranka zo strany Epicu zhasne. No a potom cakaju ze ludia z inetu zacnu robit skiny, zbrane, mensie mody (mutatory zo stareho UT,cize skor len mensie zmeny v pravidlach,hratelnosti) az po total conversion. A tam si budu uctovat nejake percento z ceny. Pre nich je to vyhodne lebo jednak budu nieco zarabat, vytvaraju si komunitu a meno a tak isto to mozno casom previazu z planovanym asset storom pre Unreal Engine - nejaky hrac spravi vybornu zbran tak ju moze rovno pradavat aj na aset store pre Unreal Engine (v podstate potrebuju dobehnut naskok Unity Asset storu). Lenze ako to dopadne to sa uvidi.
A prave naopak ani by som sa nedivil keby vznikly alebo minimalne sa preportovali aj nejake velke modifikacie (True Combat, Project Reality a podobne z inych hier/enginov) ak samotny zaklad bude dostatocne dobry a flexibilny. A vyhoda pre teamy bude ze maju vyspelu technologiu, slusnu dokumentaciu a zazemie a ked to Epic dotiahne tak vlastne aj vyriesenu distribuciu. Moze to kludne dopadnut aj tak ze hrac si nainstaluje vanilla UT a ked bude chciet si zahrat nieco z 2 WW tak si stiahne Day of Defeat mod, ak bude chciet nejaku realnu combat simulaciu tak si stiahne iny mod a podobne. Ale ja to az tak ruzovo nevidim -
nemam ten dojem, opravdu ne. ja cekam mody typu Tactical Ops, Air Buccaneers atd.
-
Nejde o assety, ale o kompletní předělání gameplaye. Jakože v tom módu by nešly hrát původní mapy a používat původní mutátory. Něco jako Red Orchestra pro UT2004.
Jako neříkám, že nevzniknou, to samozřejmě nemůžu vědět, ale není to to primární. -
Mělo by to být uživatelsky jednoduché aby si to mohl zkusit opravdu každý. Něco jako lego skládačka
-
copak ted je skoro každa strilecka unreal
-
ja to chapu tak, ze muzou. bylo by divne, kdyby sis nemohl pridavat assety.