Přejít na výpis diskuzí
Nový update Crius mění ekonomiku v EVE Online
24.7.2014 | Ladislav Loukota
31 příspěvků
-
No to se máš čím chlubit *2*
-
Aha November :D
-
Díky oběma.
-
Myslím, že nedávno psali okolo 400k pravidelných platících hráčů.
-
Ve spicce 20-30K lidi online. V EVE je velmi jednoduche zjistit pocet hracu,protoze ti to ukazuje uz v launcheru.
A pokud myslis pocet aktivnich accountu,tak to samozrejme nevim. -
Klasika. Jiny nazor=troll. To je dnesni doba.
-
Ví někdo kolik zhruba hráčů EVE hraje?
-
ehm, že by troll? Jinak nechápu co to říkáš.
-
To je možná pravda ale... největší problém je že výroba se jede masově aliancemi a pořád stejnými zkušenými lidmi. To oni chtějí změnit, protože většině hráčům v high-secu (nováčkům i zkušeným), a že jich není málo, to přijde jako atomová věda a nevyplatí se jim to pač na tom nevydělají (viz tvůj problém). Já to jednou chtěl zkusit jako čistě bojový pilot a. Složitej interface, hromada surovin, spousta výzkumu, hledáni na internetu atd. Navíc když už se tím vším nějak prokoušeš zjistíš že není volný slot a musíš vše přestěhovat do jiného systému. Navíc výsledný produkt prodáš za nula nula prd. Vyhozený čas. Když si to myslel vážně musel si to študovat opravdu hodně dlouho a investovat hodně ISKu. Změnu to potřebuje. Je to páteř všeho dění v EVE, kterou hromada hráčů prostě ignoruje. Já se na to docela těším. Navíc mění i podpůrné činnosti jako reproces atd.
-
EVE hraji od roku 2006, to jsi ještě s Maxem chodil do školky;) Za poslední měsíc mám na Steamu 49 hodin+6 hodin EVE a 15 hodin ve Wildstar. Což bude tak 1/10 toho, co máš ty za ten měsíc;)
-
Ber to tak že Veskoslav ma 48 hodinový deň, Takže keď strávi 24 za kompom :D tak má čas hádzať na každej online hre stovky hodín :D:D
-
No na VŠE i na VŠB už na to jsou diplomky:-D
-
Mícháš jablka s hruškami. EVE a WoW nemají spolu takřka nic společného, ty hry si ani nekonkurují.
-
Co tak vím tak už napsali :D
-
To sice teď mají...ale...regulace měla svůj důvod v jedné maličkosti. Aby nešlo vyrobit něčeho příliš mnoho.
Je to otázka poptávky a nabídky. V případě že přesytíš trh tak tím snížíš cenu toho zboží. To vede k destabilizace trhu jako takového.
Za ty roky co EVE hraju se o podobných úpravách mluvilo dost často. Ale vždy to ztroskotalo na jediném argumentu.
"co bude platné nováčkovy když vyrobí něco co nemá žádnou hodnotu?"
Ale fakt mě berte s rezervou. Hraju už velmi málo. A ještě jsem to příliš nezkoumal. Možná jsou tam nějaké regulační páky a vyřešili tuhle ekonomickou hádanku. -
Chlapce ve ekonomika ve wow a EvE se neda vubec srovnavat.
Na EvE ekonomice by jsi dokozal napsal diplomovku na vysoky. -
ve wowku je taky ekonomie a burza a hlavne je to 3d
-
zaplaceno nemam, tak nezkouseno.. ale podle toho co o tom vim by to melo pomoci hlavne hisec novackum, kteri v podstate nemeli sanci cokoliv vyrobit
-
kolik ze ti je? jestli to neni tajny? treba vek omluvi nektere tve drivejsi prispevky.. hitme
-
No náš učitel ekonomie nám to dával jako příklad normálně v hodině. Že tam se ukazuje reálný trh a skutečnosti, co se dějí a budeme muset s nimi počítat. Jako bylo to s rezervou, ale občas mi přijde, že strávím více času počítáním co, jak a kdy komu zaplatit, kdo mě platí atd.