Přejít na výpis diskuzí
Nový update Crius mění ekonomiku v EVE Online
24.7.2014 | Ladislav Loukota
31 příspěvků
-
Ono asi nejhorší na tomhle patchi není ehmm zničení interface které je teď nu...ehmm hledám slušné slovo...komplikované a zmatené.
To špatné skutečně špatné je monopolizace. Regulace měla své opodstatnění. Nu ale berte to jako názor někoho kdo to už hraje jen velmi málo poté co přišel o svého milovaného Talwara. -
I tak si myslím, že to nepřitáhne nějak více hráčů. Spousta lidí v okolí to šla hrát v domnění, že ty epické bitvy řídí svou loď a jedou bomby. Ne že je to tabulkový simulátor+řvání na TS. Koho to baví teď, bude ho to bavit i potom. Ale opačně si myslím, že tato změna platit nebude.
-
-
ty hraješ všechno
-
-
Ber to tak že Veskoslav ma 48 hodinový deň, Takže keď strávi 24 za kompom :D tak má čas hádzať na každej online hre stovky hodín :D:D
-
-
EVE hraji od roku 2006, to jsi ještě s Maxem chodil do školky;) Za poslední měsíc mám na Steamu 49 hodin+6 hodin EVE a 15 hodin ve Wildstar. Což bude tak 1/10 toho, co máš ty za ten měsíc;)
-
-
No to se máš čím chlubit *2*
-
-
-
-
Pravda je že tento patch nejenže nepřitáhne více hráčů, ale nováčkům kteří mají zájem o industry část hry to spíš zkomplikuje život, i když jak v čem. Bohužel obecně se jedná pouze o re-balanc patch, žádný nový obsah nebyl přidán.
Jinak ke zbytku tvého příspěvku,, naprostá většina PVP se stejně odehrává v menších skupinkách a je to také nejzábavnější forma PVP v EVE. -
-
No si myslím, že to trochu úplným nováčkům pomůže a podle mě i starým hráčům to některé věci usnadní. Ale tak uvidíme tak za měsíc, jestli to nějak nabourá zaběhnuté obchodní a válečné dohody atd. S poslední větou naprosto souhlasím. Ale co se zeptáš, tak první věc, epické bitvy a vysvětluj, že epické bitvy, které prosáknou na svět jsou pouze vrškem ledovce:)
-
-
-
Pry jednodussi interface.Predtim to bylo intuitivni,ted to chce napred 20 minut studovat aby clovek zjistil co k cemu je. A system grafiky prehlednosti taky nepridal.
Davam tomu cas,ale prvni dojem je tragicky. -
-
ehm, že by troll? Jinak nechápu co to říkáš.
-
-
Klasika. Jiny nazor=troll. To je dnesni doba.
-
-
-
imo pokud tam nepridaji questy a raidy a podobný záležitosti, tak wowko neporazí i kdyby se moc snažili
-
-
Mícháš jablka s hruškami. EVE a WoW nemají spolu takřka nic společného, ty hry si ani nekonkurují.
-
-
Aha November :D
-
-
asphasůljfhdoshdsklndslhfv!!!!!! LADY GAGA?!
Omluvte můj citový kolaps ale poté co jsem zjistil že existuje někdo kdo EVE bere jako konkurenta Wowka....nu to byl silný šok.
Chlapče ten kdo hraje EVE a baví ho to nu tak ten člověk bude mít k Wowku výhrady. A naopak. EVE mi občas spíš připadá jako simulátor účetního. -
-
No náš učitel ekonomie nám to dával jako příklad normálně v hodině. Že tam se ukazuje reálný trh a skutečnosti, co se dějí a budeme muset s nimi počítat. Jako bylo to s rezervou, ale občas mi přijde, že strávím více času počítáním co, jak a kdy komu zaplatit, kdo mě platí atd.
-
-
ve wowku je taky ekonomie a burza a hlavne je to 3d
-
-
Chlapce ve ekonomika ve wow a EvE se neda vubec srovnavat.
Na EvE ekonomice by jsi dokozal napsal diplomovku na vysoky. -
-
No na VŠE i na VŠB už na to jsou diplomky:-D
-
Co tak vím tak už napsali :D
-
-
-
kolik ze ti je? jestli to neni tajny? treba vek omluvi nektere tve drivejsi prispevky.. hitme
-
-
-
-
zaplaceno nemam, tak nezkouseno.. ale podle toho co o tom vim by to melo pomoci hlavne hisec novackum, kteri v podstate nemeli sanci cokoliv vyrobit
-
-
To sice teď mají...ale...regulace měla svůj důvod v jedné maličkosti. Aby nešlo vyrobit něčeho příliš mnoho.
Je to otázka poptávky a nabídky. V případě že přesytíš trh tak tím snížíš cenu toho zboží. To vede k destabilizace trhu jako takového.
Za ty roky co EVE hraju se o podobných úpravách mluvilo dost často. Ale vždy to ztroskotalo na jediném argumentu.
"co bude platné nováčkovy když vyrobí něco co nemá žádnou hodnotu?"
Ale fakt mě berte s rezervou. Hraju už velmi málo. A ještě jsem to příliš nezkoumal. Možná jsou tam nějaké regulační páky a vyřešili tuhle ekonomickou hádanku. -
-
To je možná pravda ale... největší problém je že výroba se jede masově aliancemi a pořád stejnými zkušenými lidmi. To oni chtějí změnit, protože většině hráčům v high-secu (nováčkům i zkušeným), a že jich není málo, to přijde jako atomová věda a nevyplatí se jim to pač na tom nevydělají (viz tvůj problém). Já to jednou chtěl zkusit jako čistě bojový pilot a. Složitej interface, hromada surovin, spousta výzkumu, hledáni na internetu atd. Navíc když už se tím vším nějak prokoušeš zjistíš že není volný slot a musíš vše přestěhovat do jiného systému. Navíc výsledný produkt prodáš za nula nula prd. Vyhozený čas. Když si to myslel vážně musel si to študovat opravdu hodně dlouho a investovat hodně ISKu. Změnu to potřebuje. Je to páteř všeho dění v EVE, kterou hromada hráčů prostě ignoruje. Já se na to docela těším. Navíc mění i podpůrné činnosti jako reproces atd.
-
-
-
Ví někdo kolik zhruba hráčů EVE hraje?
-
-
Myslím, že nedávno psali okolo 400k pravidelných platících hráčů.
-
-
Díky oběma.
-
-
Ve spicce 20-30K lidi online. V EVE je velmi jednoduche zjistit pocet hracu,protoze ti to ukazuje uz v launcheru.
A pokud myslis pocet aktivnich accountu,tak to samozrejme nevim.
-
-
Mě tahle změna tedy pěkně naštvala. CCP by si zasloužili FACKU *16*
-
-
Chtějí to zmasovět. Jen aby se nakonec nedivili.
-
-
Stačí číst jejich vývojářské blogy. Nechtějí masovost. Zaprvé podle jejich slov by to neutáhly server, kdyby tam bylo mnohonásobně více a za druhé jejich přání je tak 20-30 000 novýh hráčů v 1. vlně a maximálně 100 000 nových hráčů celkově. A co si budeme nalhávat, EVE málokdo z nováčků hraje déle jak ten trial.
-
-