Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já bych bral domácí verzi takového serveru s terminály. Koupil bych jednu pořádnou namakanou mašinu, která by obstarávala potřebný výkon pro ostatní zařízení v domácnosti. Připojené přes 1Gb/s ethernet by to mělo jak nízkou latenci, tak potřebnou rychlost.
    Teď už chybí jenom OS, který by se dokázal poprat s distribucí dat.
  • posila
    Podivejme se na to taky z druhe strany. To, co ve vysledku uvidime, ma pri 60 FPS na Full HD zobrazovadle datovy tok cca 356 MB/s (60 * 1920 * 1080 * 3 bytu za sekundu). Otazka potom je, kolik pomocnych mezivysledku dokazeme dostat do 1 MB/s, a jak moc nam to pomuze vylepsit vysledek? 1 MB/s je zhruba datovy tok video kanalu ve Full HD BluRay ripu komprimovaneho v h264. U te technologie od nVidie jde o pocitani neprimeho osvetleni, takze bude mezivysledkem bude nejaka lightmapa, ktera se bude v case plynule menit, takze nebude problem ji komprimovat v h264. Pokud budete offline nebo budete mit spatne pripojeni, proste se to vypne a hra bude vypadat jako byste snizili graficke detaily v nastaveni.
    Pokud jde o negraficke vypocty, tak tezko rict. Podle me, pokud na hru nebude always online pozadavak, neda se do cloudu presunout nic podstatneho.
  • smejki
    No rozhodně se to nedá přeložit jako "Díky Cloudu vydá jeden XBone za čtyři."
  • Pěkná grafická DRM ochrana *1*
  • *8* "mnelo" *8*
  • pokud bude internet všude, tak tohle je začátek budoucnosti
  • Jack1947
    Hezke, nebude to samozrejmne fungovat tak jak by mnelo, takze uz je jedno mit lagy ve hre, kvuli internetu nebo nedostatecnemu hw vykonu ... co ten internet lag muze byt jeste horsi, jakol myslenka samozrejmne zajimave zatim asi ne tak uplne zrealizovatelne jak by se na prvni pohled, nemohlo/mohlo zdat.
  • No já v tomhle vidim budoucnost. *4*
  • MickeyMutant
    Jestli se nepletu, tak by se to tedy dalo volně parafrázovat přibližně takhle:
    "Zatím je to úplně na hovno."
  • Jeff Bezos: Chytří lidé často mění své názory.

    Inteligentní lidé neustále revidují své chápání problému. Znovu zváží daný problém i poté co si myslí, že ho už vyřešili. Jsou otevření novým názorům, novým informacím a vyzvám k jejich vlastnímu způsobu myšlení.
  • No ako demo pekne ale skor je to ukazka ako vie nVidiacky PR manipulovat s ludmi a tlacit svoje idey :-). V prvom rade sa poistili, v pred kazdou ukazkou, kde je popis hw (teda hlavne kariet) je napisany aj ethernet. To je dost siroky pojem, mysleli tym lanku? alebo ethernet pripojku do inetu ? a je jedno aka je linka do inetu v pozadi? Skor mi to pride ako take krytie keby nieco = ved my sme vraveli ze to potrebuje ethernet a internet na to nebude stacit (klasicky alibizmus). Dalej neukazali ziaden herny engine cisto len rednerer aj to dost jednoduche sceny s nizkym poctom objektov a dost jednoduche. No a ta posledna ukazka kde ukazovali aky vpliv maju latencie. Tak to bola totalna zhovadilost. Jeden pohybujuci sa objekt, staticka kamera. To sa dalo cele naemulovat aj dynamickou lightmapou a tu scenu by uz pomali zratalo aj kdejake mobilne GPU.
  • smejki
    "If data is not in cache, the CPU has to wait as much as a few hundred nanoseconds to fetch the data from main RAM - and this is considered bad news for processor efficiency. If the CPU were to ask the cloud to calculate something, the answer won't be available for potentially 100ms or more, depending on internet latency - some 100,000 nanoseconds!"

    "Average broadband speeds in the developed world struggle to reach over 8mbps as of Q3 last year - that's only one megabyte per second. This means that whatever cloud computing power is available, consoles will have available to them an average of 1MB/s a second of processed data." " The PS4 memory system allocates around 20,000MB/s for the CPU of its total 176,000MB/s. The cloud can provide one twenty-thousandth of the data to the CPU that the PS4's system memory can. You may have an internet connection that's much better than 8mbps of course, but even superfast fibre-optic broadband at 50mbps equates to an anaemic 6MB/s."
  • Tak ono sa to "zaonacuje" stale. Ziadna hra nema nejaky detailny fyzikalny model. Maximalne ma prepracovanu jednu zlozku ktoru potom mozu marketaci vypichnut. Teda ak sa bavime o MP. Ono v podstate to ani neni uplne mozne. Ak hra na serveri niekolko desiatok hracov, tak dosiahnut 100% synchronizaciu po inete je nemozne. Jeden z prvych enginov ktory mal prefektne spracovanu predikciu na klientovy bol prave iD Tech3 (Q3Arena). Ostatne to bol aj jeden zo zasadnych problemov obmedzenia Doom3 po sieti. Chceli mat premakany fyzikalny model aj pri sietovej hre, lenze to nestihalo pre viac ako 4 hracov v jednej mape.
  • Náhodou Onlive byla dobrá služba ale přišla ještě v době kde neni všude dobrá připojení + neměla servery na moc místech a proto byla velká odezva ale za pár let kdo ví
  • I kdyby nějakou takovou věc tvrdil tak to stejně nikoho nezajímá, člověk v průběhu svého života mění názory na základně nově objevených zkutečností, ano opravdu to se stává. V neposlední řade je pro nezasvěceného čtenáře diskuze tento komentář naprosto zbytečný (ano tak jako můj) takže pokud ho chceš ponižovat a obviňovat nelze tak konat jinde?
  • Cloud? Hezka teorie. Ale praxe?
    Dopadne to podobne jako registr vozidel. *1*
  • Robotron3
    Výborně, ukaž mi to prosím, a dej mi odkaz.
  • Já ti klidně dám odkaz na hrej.cz přímo na tu diskusi, kde to opravdu píšeš, ale přemýšlím, jestli si to ještě nenechám na jindy, přece jen mi to jak tady lžeš přijde zábavný :)

    Jinak zajímavej odkaz, o tý stránce slyším poprvé, asi nejsem jedinej koho ten "geniální" výrok pobavil :D
  • Robotron3
    Já už tomu stokrát opakovanýmu nesmyslu snad sám začal věřit, že sem to na tom hrej napsal. Dal jsem si to do googlu, kde by se to muselo z hrej zobrazit a jediný co to našlo je tohle. http://dig.do/fakehrej.cz Takže je mi líto. Jako kolovrátek stále opakuješ něco co někde někdo napsal, určitě ne na hrej a já jsem to nebyl. Víc ti k tomu už fakt neřeknu.
  • "Za sebe rikam, ze pristi generace konzoli pro me uz konci, stejne jako nabusene PC. OnLive mi naprosto staci."

    Prohlásil Robotron3 na hrej.cz v dickusi "Xbox 360 vs PlayStation 3"

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit