Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Veskoslav
    No nové mapy se mi líbí a nové přidané postavy jsou občas lahůdka. Obzvlášť nová Adeptka Asarijka je luxusní. Jinak teď je akce na Spectra pack speciál za 99 000 prachů:)Vyplatí se to kupovat.
  • Chci tu navázat na importování savu z ME1, ME2 atd.. ano jsou tam jenom drobnosti, ale pokud vás ten příběh baví tak to dokáže hru krásně oživit. Nedávno jsem si celou serii krom ME3(čekám na cenu okolo 500kč, xbox) zahrál znovu po přečtení knížek, s tím že knihy jsem četl v pořadí jak navazovali před a po jednotlivých dílech a ve hrách bylo kupodivu neuvěřitelný množství skrytých odkazů na knihy. Příklad: Proč migrační flotila nesnáší Cerberus.. to se ve hře nikde nedozvíte ačkoliv je tam na to hodně odkazů, po přečtení knihy jsem se dozvěděl že jim Cerberus mimo jiné málem vyhodil do vzduchu loď atd. Ono když znáte tyhle detaily tak to má uplně jinej spád, lituju jenom těch DLC do který nejsem ochotnej sypat peníze.
    • Veskoslav
      TY jsi nehrál ME2? Kdyby jo, tak by jsi nepsal takové nesmysly, jak píše kolega výšše. Tali hned řekne, proč je zděšená z toho, že vidí po tvém boku Jacoba a Mirandu z Cerbera, navíc komando d Tali by Vás nejraději postřílelo.
      • Neřekl jsem že to tam vubec vubec není, ale že to tam není dostatečně osvětlený. Sorry ale kniha mi to vysvětlila víc než nějaký 4 řádky v rozhovoru..
        • teď koukám že si protiřečím a že jsem to v tom prvním příspěvku fakt blbě napsal. Místo "nikde" tam mělo být "málo" No co už ;) každopádně hra je skvělá a knihy taky, to mi neberte *14*
    • Děláš si legraci? Zrovna tohle ti vysvětlí Tali zezačátku dvojky. Přiště dávej víc pozor při hraní a nesnaž se odklikávat rozhovory jak zuřivej.
  • Aneb jak totalne d o j e b a t skvelou SP herni serii. Nejdriv tam dame tak dementni konec, ze to nikdo nebude chtit hrat znova a pak zacneme masirovat MP, protoze MP v ciste SP serii je prece bomba, ze?
    • Cahir
      MP je super a jsem rád, že ho tam dali (méně už za to, že je provázán s SP). Takhle vymakaný soubjový systém si o to přímo říká.
      • Ale nejde jen o to provazani s SP, o kterem nehorazne lhali pred vydanim, ze to SP rozhodne neovlivni, ale o to, ze je na SP jasne videt, jak je diky tomu osekany, protoze na SP nebyli lidi a prostredky.
        • Veskoslav
          Problém u SP je hlavně ten, že konec svěřili někomu naprosto cizímu, který vůbec nepracoval na sérii ME.
          • Odpověď na na příspěvek začínající "Nikdo: Musím reagovat tady..." - ty vlákna tu jsou opravdu divný.
            Jo, beru to, mě to neláká, ale uznávám, že někoho jiného to baví. Je to o osobních preferencích.
          • Co jsem tak četl, tak konec je práce páně Hudsona a Gamblea, bez jakékoliv korektury zbytkem týmu. Pravda to být nemusí, ale celkem to tak vypadá.
            • Veskoslav
              Nikdo: Musím reagovat tady, ten systém vláken na tiscali mě začíná štvát:-D V podstatě soulas. Ale poslední dobou mi přijde MP takový zábavnější, nevím čím to. Spíše možností si zahrát za jiné rasy, což v ME nelze. Přeci jenom si zahrát za Asarijku, co umí boitronickou kopuli na ochranu, to je lákavé.
            • Veskoslav
              V poho, no neřeš, přehození je to minimální:)
            • @Veskoslav - sorry za zkomolení tvého jména v předchozím příspěvku *1*
            • @Velkoslav - Četl jsem to jinde, ale jo, obsahově to odpovídá. Jak říkám, neberu to jako svatou pravdu, ale zkrátka mi to sedí.
            • Veskoslav
              Myslíš toto:http://www.gamesthirst.com/2012/03/22/mass-effect-3-writer-distance-himself-from-game-ending-blames-casey-hudson/
      • Kdyby SP nebyl vázaný na hraní MP, a celkově byl singl lepé propracovaný, tak proti MP nikdo neřekne ani slovo (jo, věční stěžovatelé jsou, ale zas tolik jich není). Ať mi nikdo netvrdí, že čas, lidi a prostředky věnované na vývoj a testování MP není na SP znát. A nemyslím jenom konec, ten to jenom patřičně korunuje. Myslím bugy, nenavazující animace (v cutscénách), kamera mířící bůh ví kam, plytké a krátké dialogy (celkově tam je mluveného slova na můj vkus dost málo), v podstatě neexistující vedlejší mise, katastrofální journal, no mám pokračovat?
        Shrnuto a podtrženo - být SP na patřičné úrovni, tak proti MP nemám nic (a ano, vypadá dobře - nehrál jsem, soudím jen z videí a reakcí hráčů), ale takhle... *11*
        U mě jednoznačně nejslabší díl série.
        • Veskoslav
          Neexistující vedlejší mise?Já jsem jel 37 vedlejších misí v ME3. Souhlasím s animacemi, ty se jim dost nepovedly (obzvlášť když běžím se zbraní, co nemám), rozhovory jsou pro mě osobně mnohem delší než u ME2 i jejich rozmanitost a informovanost, bug jsem našel jeden a to, když pomáháš Kasumi, tak blne ukazatel terminálu,
          • A když už jsem se rozjel *1* , tak další totálně lame záležitost je odpravení vedlejších postav, přičemž některé byly na obrazovce déle než miláček davu Vega (za předpokladu že ho nebereš na mise). Jmenovitě (massive spoiler alert):
            - Rana Thanoptis - indoktrinovaná, spáchala sebevraždu - info. mailem
            - Kal'Reegar - zabit na Palavenu - info mailem
            - Emily Wong - no to pro jistotu není ve hře vůbec - zemřela na Zemi (oficiálně MIA)
            - Kelly Chambers - pokud ji neřeknete aby změnila identitu, zabita Cerberusem při přepadu Citadely, dozvíš se to jenom tak mimochodem "z davu"
            - Gianna Parasini - o ní ani zmínka, asi proto, že její další mise měla být něco okolo dark energy, což měla bejt původně hlavní zápletka před tou fraškou se syntetikama, to se holt nehodilo
            - (vysoce pravděpodobná) smrt Jokerovi ségry (Hilary) - to celkem ušlo, ale sakra proč mu to nemůžu po Thesii říct, to by mě zajímalo, mohla z toho bejt dobrá dojemná scéna
            ...budou i další, jen si teď nevzpomenu


            To ti vše přijde OK? Mě ne.
            • Tak se v podstatě shodneme *1*
              Hra (resp. celá trilogie) je to výborná, co dím, je to moje srdcovka *2*
              Provázanost mezi díly a možnost přenesení postavy a rozhodnutí je prostě pecka. A i přes zmíněné chyby považuji trojku za jednu z nejlepších her, co jsem kdy hrál (dáno hlavně mojí preferencí k žánru, objektivně tu byly lepší kousky). Ale stejně mám neodbytný pocit, že spousta výborných příležitostí nebyla využita, spousta věcí je nehorázně odfláknutá, o konci se raději rozepisovat nebudu. A přítomnost (dle mě) nadbytečného multiplayeru v dříve čistě SP hře tenhle pocit jenom umocňuje.
              A tím bych tenhle OT uzavřel, souhlas?
            • Veskoslav
              Já jsem Morith zabil, měl jsem Samaru. Člověk by měl být rád i za tu chabou informaci, co se s ní stalo. Není to moc, ale lepší jak nic, Jinak zabití vůdců, to je problém., to mi teď nedošlo:-D. Kelly mi akorát zatančila taneček na konci dvojky a starala si mi o rybičky, to je jediné, co si o ni pamatuji. A Vega? Ten si pamatuje, co měl soubeř za karty:-D Samozřejmě, že mi to vadí, ale za ty infomace jsem byl rád (spoustu dalších měla i Liara jako Shadow Broker v databázi, i o Kelly je tam potom zmínka, když ji zabijou). Hru osobně považuji za více než dobrou s naprosto debilním koncem. Ale provázanou mezi díly se mi zdá úctyhodná (od generála Osaky z 1. dílu, až po Rachni)
            • Já si nestěžuju, jenom upozorňuju na věci, co jsou dle mého odfláklé.
              Rana je vcelku nepodstatná postava, ovšem jenom do doby, než si přečteš ten mail o její smrti - zabití několika nejvyšších vládních představitelů Asari není úplně nepodstatné. A co vývojářům bránilo ji hodit třeba do špitálu na Citadele (je to neurolog)? Nic (o čem bych věděl).
              Kely - jasně, souhlas. Ale přecijenom ve dvojce s tebou byla celou dobu, a mám tem pocit že bylo možný ji i sbalit. Chápu, že patlat se s postavou co je v 50% savů mrtvá je... no neni to moc efektivní, ale ďábel je skryt v detailu. A kdo o její smrti má vědět? Co já vim, třeba Vega, furt tam s někým hraje karty *1* , nebo Bailey, nejsem spisovatel, ale způsob by se našel.
              Řeči typu "je válka, kdo by to řešil" moc neobstojí. S touhle rétorikou by se dala vyházet polovina postav a skoro všechny vedlejší mise.
              Tak jsem si vzpoměl na další ojeb s postavou - Morinth. Ve dvojce mohla být krátkodobě "parťák". Ve trojce jeden mail a pojmenovaná Banshee (tuším na Zemi). Celkem slabý.
            • Veskoslav
              Tak když bych byl hnusný, tak:
              Rane není příliš významná osoba. Navíc zuří válka a člověk je vůbec rád, že se nějak dozví o smrti známých či blízkých a ještě docela rychle. Navíc Kelly spousta lidí mít ani nemusí, pokud z ní udělali Reapeři kečup (což není omluva). Ale přece jenom je to bývalá spolupracovnice Cerbera, navíc se všeho vzdala a pro děj je nedůležitá. Kdo by o její smrti měl vedět? Aliance? Rada? Tohle mi jako stěžování přijde trochu mimo. Ohledně dalších postav souhlasím, to posrali.
            • Jo, dovidani se osudu NPC postav z Twitteru a ne ze hry, opavdu pokrok. Priste zaplatime 1100 kacek za to, ze si na Twitteru precteme celou hru, to bude terno!
          • No, vyslechnutí rozhovoru na Citadele a pak najití/odevzdání něčeho, to je tedy mise jak stehno. A věci typu Tuchanka Bomb nebo Grissom Academy nejsou vedlejší mise, i když to tak může vypadat.
            Délky dialogů srovnávám s prvním dílem, s dvojkou je to tak na stejno, nesouhlasím že by byly delší. Ale jde mi hlavně o velmi malé větvení dialogů, nemožnost zeptat se na podrobnosti atp. To všechno bylo v předešlých dílech dle mého lepší. Druhý díl jsem hrál asi 10x, trojku hraju potřetí. Nemůžu si pomoct, ale skutečně mi to přijde chudší.
            Bugy - padání po misi na Gethské lodi, zasekávání na můstku Normandy, a spousta bugů (táhne se to už od dvojky) se zbraněmi v cutscénách (mám na zádech zbraně i když bych neměl, nebo je nemám i když bych měl, zobrazí se jiná zbraň než mám u sebe - ať mi sakra nikdo netvrdí, že tohle nemohli během dvou let pořešit), kolikrát zaseklá AI, a ono toho bude víc. Jasně, vyloženě game-breaking bugů tam moc není, ale nějak si nevzpomínám, že by ve dvojce toho bylo tolik (jednička, to je jinej příběh *3* ).
            Takže se asi shodnem, že se neshodnem, peace. *1*
            • Veskoslav
              Asi mám divnou verzi:/ Mě se můstek Normandie sekal naposledy v 1. díle, to mi hra padala a podobné blbůstky, to mě občas dokázalo šíleně naštvat. U dvojky jsem nezaznamenal vznamější bug, abych si to musel zapamatovat. U trojky jsem našel budy spíše v misích na Citadele či nemožnost nalezení planety v soustavě, kdy by přesně měla být až po špatné označení terminálů, mizející postavy při rozhovorech mám bohužel taky (ve 3 případech), nelogické animace s neexistujícími zbraněnemi mám bohužel taky (ale ve dvojce to bylo normálně ne?)
            • Zasekavani se na mustku Normandy pri rozhovoru s Jokerem je znamy bug. Ale opet klasicka reakce fanboys, ja ten bug nemam, tudiz neexistuje...
            • Veskoslav, FT:
              Ty bugy tam jsou, mohu je potvrdit. A na požádání přihodím klidně desítky dalších. Ještě že vyloženě gamebreaking je jen padání hry a zasekávání se v kokpitu na Normandy.

              A co se verze týká, u mě to je sběratelka v angličtině.
            • Veskoslav
              Ani jeden z těch bugů nemám a nikdy se neprojevil, ani ve 2. díle. Co máš za verzi hry?

              A vedlejší mise máš všechny, které se netýkají a nemají označení PRIORITA. Tudíž je to od záchrany Jack, až po deaktivaci bomby na Tuchance. Tohle jsou vedlejší mise. Mise na Citadele jsem nepočítal jako vedlejší i když jsem splnil všechny mise.
            • Tak ti nevím, ale ani jedna z chyb, které tu popisuješ, se mi nestala. Co máš za verzi hry? RELOADED? *6*
  • Hele lidi, tohle už tu bylo. Kdo se účastní akce bla bla dostane něco. Byly 2 akce co vim. S brutama a s tim povyšováním. Účastnil jsem se obou, nedostal sem nic, ani za bruty, ani za povýšení 2 členů a ani celkově za ty povyšování. Má někdo stejnej problém? Jelikož tenhle balíček bych bral :( . Jo a to v options mám zapnuté.
    • Veskoslav
      Já taky dostal všechno, co jsem dostat měl:)
    • Já dostal všechny balíky. škoda jen, že v obou případech tam byla stejná zbraň *15*
  • Práve som importoval save z ME 1 do ME2 som na Omege, kým sa dostanem k importu z ME2 do ME3 tak ho dorobia a na MP vám kašlem. PS: ME1 a ME2 hrám aj teraz a príde mi, že aj ME2 začínala byť odfláknutá a to som iba na začiatku, kým v ME1 rozhovory sedeli v ME2 už to je as koľko buriny EAware vyhulili.
    • Jednicka byla nejlepsi v pribehu a konverzacich. Dvojka byla nejlepsi v akci a ovlivnitelnem konci. Po dohrani trojku nedoporucuji dokud ten konec nevypiluji.
      Jo a mimochodem ty import save jsou ti takrka k nicemu. *3*
      • Import je k ničemu?

        Kdo mohl umřít, je mrtvý, žádné bonusy do začátku, mrtvá rada, Destiny Ascension zničený, nemožnost vyléčit genofág, nemožnost usmířit gethy a kvariany, žádné pokračování romance atd. Ano, import je opravdu k ničemu. Pro mě by bylo jak za trest hrát bez importu.
        • A nakonci maji vsichni vyber ze tri barev exploze. Takze ano, import savu je k nicemu.
          • Cahir
            Save není ani náhodou k ničemu. Kdo dohrál ME1 a ME2 nedávno, a pamatuje si tedy všechny volby, tak ví, o čem mluvím. Těch věcí je tam prostě háfo, i když třeba jen kosmetických. Hra není jen o konci.
            • @Jakub
              To nastavení ve dvojce bylo přidaný až pomocí DLC (Genesis), a to po roce a půl od vydání hry (samozřejmě pokud nemáš na mysli verzi pro PS3, ta to měla hned, ostatně kvůli ní to vůbec vzniklo).
              Ad dohrání - kdybych měl napsat, jak jsem si připadal, tak budu moc sprostej. Pro mě jeden velkej epic fail.
            • Panove mate na to svuj nazor a ja ho respektuju, ale jen dodam.
              Ve dvojce ste si i bez save nazacatku mohli nastavit co se stalo v jednicce.
              Sam sem si save tahal ze hry do hry, ale kdyz se na konci ukazalo ze preziti rachni absolutne nic neovlivnilo apod...
              Vazne ste si po dohrani nepripadali ze si z vas hra dela pr..l?
              Bylo vam to fuk?
        • Som rád, že je toho viac, kde stretnem Tali? Toho lapisofta som jej nedal, chcem mu na Normandii urobiť zahlcovanie vodou, bo USA to povolili.
      • Sú Liara je pri smrti lepšia ako nejaká Ashley. *14*
      • ale máš za to achievement za import postavy *1* *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit