Přejít na výpis diskuzí
Obsah pro nejvyšší úrovně a další informace z fanstránky The Elder Scrolls Online
29.3.2014 | Redakce Games.cz
77 příspěvků
-
Redakce, to mi nedělejte! Jak mám to hatování stíhat? *3*
Ale pro své fanoušky musím bohužel oznámit, že mé hatování již končí. Hra se konečně spustí a bude už na každém, aby si sám udělal názor. Já hru vyzkouším a okomentuji řádně ž přejde na F2P, nebo pokud se hra někam významně posune. Vím, že je to smutná zpráva, ale jistě to zvládnete a můj hate vám nebude chybět. *3* *4*
Ještě sázku: Redakce dá 8 nebo 9/10, to vsázím. Nebude přitom příliš kritická a řadu nedostatků zcela přehlédne.
Hráčům rozhodně nepřeju, aby se jim to nelíbilo. A TESO přeju, aby se posunulo někam dále, než zatím je. Já si počkám na TES VI (rok vydání 2016?). *3* -
-
neverim ti ze to vydrzis tak dlouho *1*
-
Budeš mi chybět, kuliferdo. Snad se setkáme u dalšího čekání na MMO, kde budeš rozumbradovat a my tě nemít rádi :)))
Pac a pusu... a někde jinde. -
-
No jo, ať se ti taky daří a ať ti to fanboyiství vydrží. U GW2, odkud se mimochodem známe, ti to nakonec moc nevydrželo. *3*
-
-
jen pouhopouhý rok s tím, že jsem drtil jen WvWvW a ostatní okolo toho mě nebavilo. Tady to vypadá i na porci zábavy v pve...uvidíme. Třeba se fakt potkáme zase někde jinde :D
-
-
WvWvW bylo to nejhorší v GW2, takže je mi jasné, jaký máš vkus. *3*
Naprosto repetetivní zerg, kdy než se člověk vůbec dostane do boje může trvat i desítky minut, to je vhodné pro úplně jiný typ lidí, než jsem já a než kterým dávám přednost. Pamatuju si to vaše "pvp", kdy člověk čekal na skupiny opravdu v řádech desítek minut, pak se chcípalo a dlouho se běželo zpět na místo, kde se zase chcíplo a tak pořád dokola. Tohle není hraní, tohle je opruz. A přesně to bude v TESO.... *7*
-
-
-
-
Tak recenzovat onlinovku je nesmysl i po měsíci. Jasně, hodnocení odráží současnej stav, ale u tohohle žánru se dá změnit hra patchem tak drasticky, že nakonec hra, co dostávala při vydání průměrná hodnocení najednou může být výrazně lepší a odpovídat 9kové. A naopak hra, která uchvátí úvodní části hry a xpením se může zvrhnout v endgamu v těžkou nudu (zdravím swtor) a pvp složku může zabít špatným vyvážením (taky formou patchů).
-
-
Ještě si dovolím dodat jednu "myšlenku", které se už dlouho nemohu zbavit. Jde o herní prvek, který by hráči dovolil hrát za libovolného moba.
V dnešních MMO vidím jako jeden z mnoha problémů naprosto idiocké AI mobů. Mobové v podstatě jen stojí a čekají, až je hráč zabije. Výjimkou bývají jen instance, ale tam jde zase jen o to udělat přesně popořadě určité akce a pokud tyto akce hráči znají, je splnění instance docela snadné. Jde to bohužel vidět i v TESO - nebohý mob jen stojí a čumí a na hráče reaguje jen ve chvíli útoku. Jistě, AI je náročné na výpočty a MMO musí šetřit výpočty. Tedy slabé AI je pohopitelné. Tak proč proboha nemůžou hráči mít možnost hrát za moba? Řada problémů by se tak vyřešila.
Představte si to tak, že by ve hře byli běžní mobové. Hráč by po zapnutí hry měl možnost buď hrát svou postavu, nebo by měl seznam mobů s místem působení, kde by mohl volně pobíhat a dělat si, co by chtěl. Místo působení by bylo přirozeně omezené, aby se nestalo, že někdo bude s vlkem trolit uprostřed města a též by byl omezený počet slotů pro moby - tj. nemohlo by se stát, aby se dohodla velká guilda, spawnula si 200 vlků a znemožnila tak pve v určité oblasti. Hráči dělající questy by pak nikdy nevěděli, jestli jdou zaútočit na AI nebo na hráče, který by přirozeně byl tvrdším oříškem. Hráči by také své "moby" mohli vylepšovat, plnit vlastní úkoly atp. Tímto by vznikl nový typ otevřeného pvp - dopředu byste nikdy nevěděli, jestli stojíte proti hráči nebo proti běžnému mobovi. Questy by byly větší výzvou, byl by zde prvek překvapení a hlavně ten pocit "co když ten mob je hráč a v křoví na mě čekaj jeho kamarádi?". Dneska dostanete quest "zabij 5 vlků" a vy víte, že ten úkol uděláte jak nic a poté půjdete zabít 10 netopýrů, pak nějaký pavouky atd. a tak nějak tu chybí to vzrušení a výzva. Chybí tu pocit neustálého strachu. Zároveň by to bylo v opozici vůči otevřenému pvp typu, že postava level 50 loví u spawnu postavy level 10 - takové pvp je o ničem. Tento model bych přenesl i do některých instancí.
Já jsem přesvědčen, že end game obsah je hlavně u výzvě. Pokud není výzvou, nebo pokud je příliš opakující se a stejný, nemůže zaujmout a MMO nemůže skutečně uspět. Pvp v jediné zóně nestačí. Dokonce nestačí ani pvp v arénách. Chce to něco více. V MMO mi chybí pocit strachu a nejistoty. Vždy vím, co bude. Questy jsou jen prostý grind bez výzvy. Mobové nemají daleko od soch nebo gumových panáků. Svět je příliš statický už jen proto, že takový být musí, je-li řízený jen AI. Mělo by se dávat více prostoru hráčům. Hráči by měli mít možnost více měnit svět sami. Příběhová MMO ano, ale chce to živější svět, kde hráč hraje významnější roli. V tomhle je opět TESO zcela mimo a je to jen jedno z dalších statických grindovaček. *9* -
-
Trollda: "V dnešních MMO vidím jako jeden z mnoha problémů naprosto idiocké AI mobů. Mobové v podstatě jen stojí a čekají, až je hráč zabije. Výjimkou bývají jen instance, ale tam jde zase jen o to udělat přesně popořadě určité akce a pokud tyto akce hráči znají, je splnění instance docela snadné."
Důvodem, proč to tak u neinstancovaných MMO je, je lag. Je to stejný důvod proč jsou souboje v těchto MMO víceméně statické, kdy stojíte na místě a mačkáte 1 - 5 kláves dokolečka, přičemž postava provádí různé útoky. Hra totiž musí odeslat všechny akce všem hráčům, kteří se v lokaci nacházejí. Vše probíhá v reálném čase, jakákoliv reakce hráče nebo změna pozice moba musí být odeslána všem hráčům, čím více je hráčů v lokaci tím se množství dat, které je potřeba odeslat násobí. U instancí to nevadí, protože tam je pouze omezený počet hráčů. V případě otevřených světů by ale docházelo k situacím, kdy by se v lokaci sešli stovky i více hráčů a nejspíš by jim to shodilo servery a i kdyby ne tak by tam byl takový lag, že by se to nedalo hrát.
Dobrým příkladem je DDO, to je hra na instance s naprostou volností pohybu, kde na vás potvory reagují jako v singleplayer hře a můžou vás klidně pronásledovat přes půlku dungeonu. Na instance to funguje docela v pohodě, sem tam, když jsou servery zatížené, je lag v raidech. Ale oni strašně rádi dělají openworld eventy, třeba na Halloween, kdy zabíjíte potvory v neinstancovaných lokacích. Během těchto eventů se ta hra kvůli lagu prakticky nedá hrát.
Jde spíš o to co komu víc sedne, jestli openworld MMO, kde můžete říct, že je statické a přes kopírák, nebo instancované MMO, kde zase nemáte ten pocit openworld světa. -
To by me zajimalo kdo by hral za ty mobs a cekal na nekoho jak bude delat quest lol .
Mit jenom 3 nejake ability zadna moznost leveleni tohpo moba jinak by to bylo asi dosti nemozne vybalancovat ten quest :) no pokud by jsi mohl levelit moba tak uz to bude hero a ne mob na questy takze je to pekny nesmysl .Opravdu by jsem nechtel cekam na nekoho kdo bude delat nejaky quest a ja by jsem mel byt treba ten netopyr.
Hral jsi nekdy nejake MMORPG vubec ? a pokud jo tak jake prosim pekne ?
Kazda hra se pokousi o nejake nove inovace a vzy to stoji za pekne kulove. -
-
Meles nesmysle ... jednoduse bys mel svet zarizenej tak, ze bys moh hrat za cokoli, a jednoduse bys ty mel nejakej ukol - rekneme v podobe vlka ulovit ovcaka ... a jiny hraci by trebas meli za ukol ho ochranit. Neni porblem to udelat tak, ze se do instance portnes v okamziku, kdy je dost hracu na obou stranach nebo to kombinovat s npc.
-
Máš strašně málo fantazie. Mám to vymyšlené do úplného detailu.
Jasně jsem napsal, že by mobové i ti řízení hráči měli vždy určenou přesnou oblast svého působení. Jasně jsem taky napsal, že pokud by žádný hráč nechtěl v uvedené oblasti hrát moba, mob by byl klasický řízený AI.
Moba by bylo možné levelit jen velmi mírně asi jako se v MMO vyskytují vlci úplně nejzákladnější a pak různí vůdci vlčích smeček. Hráč by si ale hlavně hraním těhle mobů otevíral nové moby, až by si mohl otevřít i legendární moby vyskytující se v raidech.
Inovací je ve hrách málo a ano, často stojí za nic, protože na to jdou špatně. Inovují se nepodstatné věci, nesmysly. MMO tvůrci by měli mít za prioritu end game obsah a odtud začít vyvíjet hru.
Hrál jsem samozřejmě MMO a kromě toho jsem dělal modifikace do her, takže tuším, jak zhruba hry fungují. Hrál jsem WoW, LOTRO, AoC, GW1, GW2, Vanguard, Aion, DaD Neverwinter a další. -
Stačí použít trochu fantazie. Mobíka by sis mohl levelit. Postupně by se lepšil a až by 'přerostl' level lokace, tak by se přesunul na jinou. Taky může zaujmout roli náhodného elitního potvoráka s automaticky generovaným lepším lootem.
O Trolldovi nemám valné mínění, ale tahle jeho myšlenka zas tak marná není. Šlo by se u toho dobře vyblbnout. -
-
"O Trolldovi nemám valné mínění..." Prezentuju zde docela rozumné názory. Že s některými nesouhlasíš, ještě nemusí vést k tomu tvému nevalnému mínění. Pokud nemám pravdu, uveď mi příspěvek, kde jsem se choval jako h*vado. *3*
-
Něco na ten způsob bude mít Star Citizen ve své SP části ... pokud ji budeš hrát připojený na serveru, tak si můžeš zvolit možnost, že hráči můžou zaujmout roli nepřátelského esa ... ale jak to bude fungovat přesně nevím.
Každopádně si myslím, že by to byla super myšlenka do nějakého sandbox mmo s open PvP. Do softcore themeparku jako je ESO se to moc nehodí ... tam se odděluje PvP a PvE pečlivě, aby PvE hráčům někdo náhodou nenatrhnu ... nepočechral peříčka. -
-
Oddělnovat pve a pvp je obrovská chyba a dojíždí na tom dnešní hry hrozným způsobem. To potápí dnešní MMO. Ať hráči mají možnost hrát si příběh, expit si atd., ale ať v tom je nějaké riziko. A když už bychom přecijenom chtěli dát některým ryze pve hráčům pokoj od pvp, jde to řešit i jednoduchým způsobem - každý by měl možnost si u své postavy nastavit, jestli se chce účastnit pvp nebo ne, samozřejmě s časovým lockem, aby nebylo možné tuto vlastnost měnit každých pár minut podle situace.
-
To je vec (open PVP), ktera se me urcitym zpusobem libi a prave do ESO se naramne hodi...
Jak nekdy muj kamos s oblibou rika.. proc nemuzu tamhle tomu typkovi vrazit kudlu do zad jen proto, ze me nadaval, nebo me vzal pred nosem neco, co jsem chtel ja (hral napr. za rogunu).
Open world pvp by byl super a do ESO by se i hodil. Prece se nemaji vsici v jedne alianci navzajem tak radi, ze si delaji dorticky a davaji si darky, nevrazdi se mezi sebou, nenadavaji si.. to je proste zivot. *5*
Tenhle system ve vice MMO i treba tenkrat v Lineage II, kdy nebyl problem nekoho zabit. Ano stal se z tebe PK s moznosti vypadani lootu, ale to uz je jen system schovany za tim (zisk vs trest). Ale ta moznost tam byla a vrade novych MMO tenhle prve proste neni. Jsou na to specialni lokace a i tam nemuzes zautocit na vlastni rasu... -
-
2marty: ono jaksi mmo a pvp je jedno a totez ... to ze soudoby gamesky jsou zcela zmrveny systemy aren ... aby probuch nekdo nekomu nesebral jeho mecik ... je totalni zhuverilost. Samozrejme, predpoklad je pvp system, kterej funguje => pokud nekoho bez priciny zabijes, muze na tebe vypsat odmenu, zacnou te casem pronaledovat npc ... => do nekterych mest se vubec nedostanes ...
-
A pak jsou MMO ktere maji 1 megaserver (TSW, TESO) a tam to nejde ;)
-
Mno proto se rozlisuji nektere servery (v MMO) na RP, PVP a PVE. :) Aby si navzajem lidi nekazili hru.
-
Kdyby v TESO bylo open PVP tak bych tu hru nehral, a myslim ze nejsem sam. Musite brat v potaz, ze nekoho PVP otravuje. Naopak PVE obsah v PVP zone mi prijde zajimavy a asi se kvuli tomu do Cyrodiilu zajdu podivat.
-
Já zase tíhnu víc k PvP, ale mám rád, když ve hře mají věci smysl. A zrovna beztrestné zabíjení kohokoliv, kdekoliv mě příjde jako nesmyslné. Stejně tak jako když prostě někoho nemůžeš zabít vůbec.
Dobrý PK systém dělá ve hře hodně ... Ale to už by člověk chtěl od ESO moc. Proto já plánuju hrát celkem krátce. Gameplay mě baví dost, ale ve hře prostě není nic co by člověka udrželo dlouhodobě. -
Osobne se mam rad PvP i PvE a uprimne se vic priklanim na stranu PvE a nerad kdyz me nekdo zabiji stale dokola jen proto, ze je silnejsi (ale to byva zpusobeno tzv. levelovani) a ma z toho naramnou radost. Na druhou stranu je fakt, ze se naskytnou situace, kdy cloveka opravdu zamrzi, ze nema tu moznost nekoho odkraglovat nebo ho proste okrast, nebo jako kouzelnik napriklad mu zneprijemnit cestu za svym cilem. :) Bohuzel takovyto open PVP ma velky dopad na cely system a museli by se nad tim hooodne zamyslet.
-
Jo já bych to taky rád v ESO viděl ... společně s nějakým PK systémem. Úplně volný open PvP nemusím ...
-
-
-
-
-
Nebylo něco s hraním za moby v LOTRO?
-
-
V LOTRO jde hrát za slepici a koně a pak v uzavřené (bohužel!!! díky tomu fail) lokaci za orka, pavouka, vrka a další potvory. To je ale málo. V LOTRO hráči už dlouho volají po otevření pvp do vícro zón a všichni víme, že by to hratelnosti pomohlo, ale Turbine neposlouchá a vymýšlí věci, co nikdo nechce.
-
-
Psal si ze koncis a pritom 7 poslednich postu je od tebe. *2*
-
-
Neumíš číst, psal jse, že se nebudu obtěžovat dále kritizovat TESO. Nauč se číst...
-
-
-
-
-
Recenzovat po mesici nemusi nutne byt mimo. Spousta ''hracu'' dokaze v MMORPG vytahnout svou postavu na max level za 14 dni. Problem je spise v tom,ze na hernich serverceh zase vyjde recenze po 14 dnech nebo mesici,ale uz podle obrazku a textu bude poznat ze recenzent stezi opustil uvodni lokaci a k poradnemu hrani si sotva pricichl. To je bohuzel standard poslednich let.
-
-
2nekromant33
-
-
Oblivion co se týče úkolů byl lepší než skyrim. Skyrim byl zase lepší co se týče hratelnosti. Pak se slibovalo, že se všechno skloubí do úžasného MMORPG. No hrál jsem 3 víkend bety a bohužel se nestalo a můžu osobně říct, že měli zůstat u singleplayeru a vydělali by si víc jak za tenhle paskvil. Škoda že jim to nedošlo, mohla tu být další hra kterou si lidé užijí a "hc rpg hráči" by zase měli o čem psát místo toho aby hráli to svoje. *9*
-
-
Tak si počkej na další SP hru, na které dělá Bethesda .... tohle je od úplně jiné společnosti.
-
-
zatim nejlepsi launch mmo, lognul jsem pul hodiny pred zacatkem a bez problemu hraju....
Kdyz si vzpomenu na ten prusvih v SWTORU, nebo jeste horsi D3, tak vsechna cest zenimaxu -
-
LoL....
Ale teď vážně.Lognul jsi se přes early access, což je 5 dní před začátkem launche.Pokud si dobře vzpomínám tak např. D3 nic takového nemělo, takže z toho tak nějak logicky vyplývá, že servery lépe zvládnou napor nevím 100k hráču než několika milionů jako tomu bylo v případě D3.Za 5 dní to ale bude jiné..To bude lauch víš :)
Uvažuj příště ju :) -
To by me zajimalo, kam ses lognul, kdyz nic jeste nebezi ... a jestli mluvis o bete, tak se neni co divit, protoze drtiva vatsina lidi si to vyzkousela, dostala se nekam k lv 10 ... a zjistili, ze dal se to hrat stejne neda.
-
-
od
-
bezi to do 12.20 a funguje to vyborne, dokonce questy co byly v bete bugnuty ted mam ok
-
-
-
Musím poznamenat, že launch je zatím perfektní. Žádné lagy, žádné buglé questy (a že jich bylo v betě dost) - prostě paráda. Jsem naprosto spokojený :-)
-
-
No já už potkal buglej dark anchor a nedokončil jsem zatím jeden quest ... ale oproti betě je to obrovské zlepšení.
-
-
A jak to teda nakonec vypada? Ma to lepsi grafiku, nez ten stress build? Tehda jsi rikal, ze v relase verzi by mela byt jina, lepsi.
-
-
No tak má tam být ultra nastavení ... ale pořád ještě není zapnuté. Ale grafiku jsem nestudoval abych se přiznal. Vůbec sem si neuvědomil, že bych se měl dívat po grafice a od spuštění asi do dvou ráno sem hrál prakticky bez přestávky. *1*
Ale řekl bych, že se nic nezměnilo ...
-
-
-
Uvidime v utery. Prece jen vetsina lidi si koupila normalni edici hry se 3 dny Early Acces
-
-
MOKO moko !
-
Trollda
Mobové v podstatě jen stojí a čekají, až je hráč zabije. Výjimkou bývají jen instance, ale tam jde zase jen o to udělat přesně popořadě určité akce a pokud tyto akce hráči znají, je splnění instance docela snadné.
Co jiného by měli dělat ? není to ve všech hrách ? a to že je splnění instance docela snadné tak asi nejsi pve hráč na hero mody -
-
Aby mobove byli proaktivnejsi, tak zpravidla by meli mit smysl i v tom proc se v dane oblasti nebo konkretnim miste nachazeji. Meli by mit naplanovne nebo neplanovane cesty. Takze danyho moba nemusis potkat na stejnem miste davkrat. (vlk - smecka, smoatar; bandita - prepadavani karavan, jejich sidlo, straz, ktera vzburcuje cely camp, kdyz si te vsimne atd.)
Nasledne by museli dokazat rozlisit, pritel, nepritel.. resp. vztah mobu mezi sebou a vztah k hraci. Do toho vseho, ale pridejte vec, ktera asi nejvice ovlivnuje MMO a to je horda lidi (hracu) na jednom miste.
Aby byli tedy takovy mobove proaktivni, muselo by byt vymysleno suprove AI (ne jen scripty) pro jednotlive postavy. A hlavne by se musel omezit pocet "hrdinu" na metr ctverecny.. :)
Good luck, pri realizaci v relativne kratkem case :) -
-
Pocet "hrdinu" omezis uplne jednoduse - zadni ve hre nebudou. Postavis hru tak, ze hrac je jen malinka soucast sveta, ktera sama o sobe neznamena vubec nic.
Samo, tenhle pristup zaroven vyzaduje to, abys zapomel na deleni sveta podle levelu ... proste se kazda postava "narodi" v nejaky vesnicce/mestecku/... libovolne na mape - tim zaridis, ze hraci budou po svete rozmisteni rovnomerne.
Naplanovat "cesty" zviratum nemusis - to lze delat algoritmicky, celkem jednoduse, zirata hledaji v nejaky oblasti potravu - pokud tam je, tak tam zustavaji, pokud neni, migrujou jinam.
Zkratka vsechno jde, nepotrebujes na to zadny kosmicky technologie, vykonostne to neni zadnej problem (AI ti klidanko muze bezet na desitkach serveru - proste kazdej ovlada nejakou cast mobu) ...
Jenze ono je jednodussi prodat nalesteny PRD. -
-
AI ve skutečnosti snad ani neexistuje. U drtivé většiny hry má mob jen postavenou trať, po které se posouvá jak dětský vláček a reaguje podle jen opravdu pár přesně daných pravidel.
Zatímco v grafice se hry posunuly neuvěřitelně, AI je pořád hodně špatné. -
-
Realita je jeste horsi, vetsina mobu = 1-2 radky v databazi. Vic toho je jen u nekterych bosu, a tam je to prozmenu o tom, ze bos proste dela presny akce v presnym poradi ... takze za dva dny po launchi kazdej vi, ze kdyz "zacne kouzlit u zelenou/cervenou/... sracku", je treba se schovat. Stejne tak v 99% pripadu mob tepe tanka ... a je mu uplne uprdele, ze daleko vetsi skody mu pusobej ty rachiticky dpska, ktery by rozmaz jednim smahem.
Nevim jak ty, ale ja bych sel po healerovi jak slepice po flusu. A totez ocekavam od AI - ze utoci primarne na ty, co nejvic skodej, a ze tudiz musis nejak resit jejich ochranu = trebas se postavit pred ne ... a moba k nim nepustit.
Podobne se dycky smeju, kdyz pridu do nejakyko enemy kempu ... a moby si vyahuju jednoho po druhym, pricem ostatni jen stoji a cumi, jak jim tlucu kolegu ...
-
-
-
tohle by se podle me muselo resit instancema a nahodne generovanyma Q. Problem je, ze v instanci pak nepotkas ostatni hrace, ale to by mohlo byt resene napriklad systemem, kdy do instance kde probiha...,,zachrana dcery kovare pred bandity,, pusti hra 1 az napr. 10 hracu... kdyz si 11. hrac prijde pro Q k dane postave tak ho to posle na jine misto, do jine instance, kde bude mit za ukol pobit smecku vlku atd....muselo by to umet rozlisit i lidi kteri jsou treba v parte, aby to skupinu nerozdelilo a kazdeho clena neposlalo nekam jinam
-
-
No osobně bych klidně bral aby byli nějak proaktivnější ... ale jak to udělat nevím.
Na ESO se mě líbí, že prakticky všude je klid a nejsou tam mobové, takže se dá normálně cestovat. Tím pádem by klidně mobové mohli mít nějaké trasy kudy by chodili, případně by člověk potkal bandity, kteří by na něj vyskákali ze stromů a podobně.
Imho je trochu škoda, že každé MMO dělá s mobama to stejné a nikdo se jim nesnaží dát nějakou rutinu. -
-
tohle už bylo v GW1, tam měli rutinní patroly:).
-
V GW2 se stava, ze treba mobove seskacou ze stromu, vyskoci z keru nebo vylezou ze zeme a spousta mobu prechazi mezi misty, ale ne vsichni a vetsinou spis a la patrola nebo hlidka.
-
V GW2 mi přišli mobové o něco aktivnější. V TESO to byl ale extrém - mob nezaútočil, pokud hráč nestál jen opravdu blízko něj. To i ve staříčkém LOTRO jsou mobové agresívnější.
-
Zajímavý nápad, rád bych ho někdy viděl v akci. Určitě by to tomu světu vdechlo život.
-
-
-
Tahle hra je strasna sragora, odjakziva jsem rikal, ze nezajimavy a nudny TES lore absolutně nemá na to pojmout pohlcujici MMORPG... Ted se ukazuje, jak jsem se trefil. TESO je a hlavne teprve bude opravdovy prusvih. Za pul roku to bude F2P, na to vezměte jed
-
-
....A v ten den si samou radosti ustriknes, to je jasne. Uz to tu napsalo snad 100 lidi. Muzete si udelat sraz a navic, bude to taky F2P-Fura Tupych Pablbu ;-)
-
Lore má vcelku dobrý, když to porovnáš s ostatníma MMORPG, tady spíš jde o zpracování té hry... (gameplay, combat system, systém levelování etc.)
-
-
Ostatní MMORPG mají daleko lepší Lore. Age of Conan, Star Wars, Lord of the Rings i to wowko.
-
-
Otázka je proč tu hru člověk hraje ... kvůli gameplayi, nebo lore?
Mě osobně tes lore úplně stačí ... hlavní je, že se ta hra dobře hraje. -
-
Hra se mizerně hraje a má mizernou lore. Takže proč to hraješ? Takových mmo je tu hafo a většina jich je zadarmo.
-
-
No já spíš myslím, že máš špatnou představu o tom co je to Fanboy. *3*
Jinak já jsem všude říkal, že TESO je další MMO, není ničím extra vybočující ze řady ...
Akorát už jsem si GW2 užil a NWN mě vyloženě odpuzovalo uzavřeností lokací. Je to prostě další themepark ... hra kterou si koupím, nějakou dobu si ji zahraju a potom z ní odejdu. Neplánuju to hrát roky, protože to u themeparků neumím. Na to si najdu nějaký Sandbox.
To že je to placené mě nevadí, protože 15$ za měsíc je zanedbatelná částka. Klidně bych platil i GW2.
Já hry hodnotím jen podle jedné věci ... jestli mě baví a nebo ne. Tohle mě baví. Za měsíc už mě třeba bavit nebude. Dost SP her dneska za stejnou cenu vydrží kratší dobu. A potom si najdu jiné MMO (Star Citizen, EQN) které zase budu hrát dokud mě bude bavit a nebo jinou SP hru (bude nová zajímavá verze KSP, Elite). Prostě jen každý hodnotíme hry podle jiného klíče. -
PS. Já jsem fanda MGS série a je možné že, kdyby mě naservírovali stejně průměrné mmorpg jako je TESO, tak bych psal to samé co ty a hru bych si užil. Takže by to chtělo trochu upřímnosti.
-
Hra tě baví protože jsi evidentně fanboy této série. Je to prosté. Není na tom nic špatného, tak si to přiznej. Evidentně sis užil například i Skyrim, což je pro mě jako jako ne-fanboye této série nepředstavitelné.
-
Ok ... Hra mě baví a tak jsem fanboy.
Sem včera měl tabulku čokolády ... byla celkem dobrá. Holt jsem fanboy čokolády. *6* *7* -
Není jednoduší napsat, že jsi fanboy série než tyhle vytáčky?
-
Mě se hraje dobře ... to že se tobě mizerně hraje, neznamená, že se mizerně hraje každému *3*
A zadarmo je pro mě mínus, ne plus ...
-
-
-
-
Trollove se nekrmi ;)
-
-