Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To vypadá zajímavě, konečně něco co se blíží ultimě online, kromě teda Darkfallu, kterej bohužel dopadl, jak dopadl, mno uvidíme jak na tom bude dvojka :)
  • Veskoslav
    Když to funguje v "MMO" Diablo:) Sice si to neumím představit, jelikož PvP musí být nějak zvláštně řešeno a občas HC v Diablu jsou lidi poněkud "připosraní", ale to je pochopitelné při ztrátě všeho, ale u klasického MMO si to nedokážu představit.
    • walltar
      No tak Perma v diablu 3 imho není vůbec problém ... tu hru člověk dohraje za chvíli a pokud chce vyloženě farmit gear tak pochybuju, že by šel do HC. V MMO do kterého jdeš s tím, že by si ho chtěl hrát delší dobu si prostě nedovedu představit perma...

      Ale není to ani tak kvůli tomu, že bych se bál přijít o gear nebo o tu postavu, ale spíš proto, že pro mě není postava v MMO lehce recyklovatelná.
    • Ľudia sú skôr opatrní, hra na hc sa veľmi líši od normálneho gameplayu na sc. Skrátka jeden chybný krok môže znamenať stratu x hodín hry, zatiaľ čo na sc si charakter len znovu prebehne k miestu kde ho zabili a pokračuje ďalej akoby sa nič nestalo (lebo sa vlastne nič nestalo, penalizácia za smrť veškerá žádná).

      Ďalším obrovským rozdielom je, že kvôli malému počtu hráčov a permanentnej strate gearu sa na hc auction house jednoducho nedá spoliehať. Buď nie je čo kúpiť, alebo je cena taká, že vám až prebehne mrz po chrbte.

      No a potom sú tu bugy, lagy, disconnecty, desyncy, výpadky prúdu, internetu, pády systému a iné pekné veci ktoré vás udržiavajú v napätí. *15*
      • Veskoslav
        Hra mi ještě nespadla, nikdy:) Jenom v menu se kousne když špatně zadám heslo:) Bug jsem nanašel žádný. Proud naštěstí zatím nikdo nevyhodil a při vypojení netu jsem se už dvakrát na HC modlil aby mě to hodilo do hry živého. Ale stejně mě nakonec zabila jedna svinská elitka ve III. aktu na Nightmare s levelem 49 Monk:)
        http://eu.battle.net/d3/en/profile/Veskoslav-2937/hero/18714458
  • Permadeath: Vitejte ve svete textovych MUDu (Multiuser Dungeon). Treba na Lost In Time (telnet lit.klfree.cz 7680) mi uz par postav (kazda s vice nez 1500 online hodin) umrelo. :)
  • Smrt v Ultime online byla nejlepe vyresena *4*
  • A co tak permadeath viazane s accountom? *1*
  • Tss, Wizardry Online jsem dostal chuť hrát v neděli. Tak jsem to stáhl z Japonska, nainstaloval, registroval se a promptně zjistil, že tam je IP block pro nejaponské IP.

    Ahahaha, tak aspoň si teď budu moct zahrát verzi pro západ.
  • hm kdyz uz permasmrt v MMO, tak bych to udelal nejak ve stylu bonusove obtiznosti dungeonu napriklad...chcipnes tam a konec a nejake behani jako duch a podobne, tu permasmrt akorat devalvuji
  • MrSanta
    Chtěl bych vidět PvP ve které by hráči neměli možnost poznat level a výbavu hráčů z nepřátelské frakce. K tomu dodat ještě možnost zvolit si libovolný vzhled výbavy...
  • Keyz
    Všude kde je taková výzva by měl dobrý tutoriál aby si hráč vyzkoušel ovládaní a možnost si to ovládaní a kameru nastavit dle libosti.
    Pak se stává,že chcípá protože kamera na prd,ovládaní na prd,odezva atd.
    To pak naštve když to není smrt vlastním zaviněním.Hlavně se to pak nedá prohlašovat za výzvu ale za hovadinu.
  • Kdyby hráči MMO chtěli pořádný výzvy, tak nehrají MMO.
    • Kdyby hráči MMO chtěli pořádný výzvy, tak nehrají GW2.

      Fixed that for ya.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit